Last news in Fakti

5 Май, 2011 11:05 33 556 50

Zastava Yugo HF Integrale!

  • zastava-
  • yugo-
  • lancia-
  • delta-
  • hf integrale-
  • реплика-
  • тунинг

Едва ли има истински автоманиак, който да не познава Delta HF Integrale - последната Lancia за карачи. Легендарната италианската марка отдавна прелисти нова страница и вече се подвизава по модните подиуми вместо по състезателните трасета. По света обаче има предостатъчно фенове, които пазят грижливо спортното й наследство.

Някои от тях въздигат любовта си към Delta HF Integrale до такива висоти, че не се спират пред нищо, за да притежават поне реплика на митичния модел. В ролята на донор понякога влиза дори познатата до болка Zastava Yugo, която на свой ред не е нищо повече от сръбска версия на FIAT 127.

Жълтото Yugo на снимките е дело на хърватски ентусиаст. Снабдено е с двулитров турбомотор от HF Integrale, двойно предаване и характерните за модела четвъртити калници. Създателят на репликата е поместил снимки от процеса на преобразяване във форума на Yugofan Club, където могат да се проследят всички фази на преработката и извършените модификации.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошо

    25 25 Отговор
    Yugo - дело на висша сърбо-хърватска технология!

    Коментиран от #5

  • 2 Mantzel

    37 3 Отговор
    Кола за маниаци!!!!!!!!!!
  • 3 Цанев

    36 2 Отговор
    Представям си с това лекото купе как се ускорява :X
  • 4 gan4u

    31 2 Отговор
    Браво!!! Евала на хърватина!!!!!!
  • 5 хахохихи

    21 9 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    Дошо - образът на постсоциалистическата БГ гротеска. Лее се слово дошово

    Коментиран от #7

  • 6 No name

    5 42 Отговор
    Явно е време и за москвич Delta HF Integrale, и за трабант Delta HF Integrale! Абе хората отдавна са казали " С трици маймуни не се ловят!"
  • 7 Дошо

    15 28 Отговор

    До коментар #5 от "хахохихи":

    Добре прочети това.
    Юго - прекрасен, компактен и икономичен автомобил с високи експлоатационни характеристики и лесна подръжка.Отлична управляемост и ергономия в интериора съчетани с нисък разход на гориво.Един автомобил с качество на цена без конкуренция, който може да бъде създаден само в условията на социалистическо управление.
    Така харесва ли ти?Сигурно да, но не е истина за твое съжаление.Това си е един соцбоклук.

    Коментиран от #8, #10

  • 8 user

    23 19 Отговор

    До коментар #7 от "Дошо":

    Югото беше добра кола за времето си, да не забравяме, че тогава японците произвеждаха хартиени пакети за ориз и от останките им сглобяваха подобия на коли (в днешно време ги правят от евтина и некачествена пластмаса). А Югото го има. Да се сещате за толкова наточена японска кочина от това време - аз не, защото японките след 10-тата година се изпаряват - толкова им е тънка пластмасата ! Бъди сигурен, че жълтурите са копирали нещо и от нея - нали знаеш, че автомобилът и ДВГ и всичко смислено и важно по него е създадено в Европа, японците просто са го пречертали (и копирните машини не са могли да изобретят даже) и са го направили по-евтино и по-некачествено

    Коментиран от #19, #25

  • 9 520 zender

    41 2 Отговор
    и кво лошо има-човека си е направил тунинг на колата.с тоя двигател ще смачка на старта доста немски и японски машини

    Коментиран от #11

  • 10 4x4

    40 4 Отговор

    До коментар #7 от "Дошо":

    Въпросният "боклук" е единствената Соц. кола продавана в Съединените Щати по това време. Моделът Yugo 45 (този от статията) е продаден в 141'511 екземпляра. Има и филм ("Drowning Mona") във който Дани де Вито е главен герой. Разказва се за град в който се кара само Yugo 45. Производството му спира през 1998, като са произведени общо 794'428 броя.

    Предполагам, че твойто мнение значително ще подобри маркетинга и имиджа на колата.
  • 11 4x4

    30 3 Отговор

    До коментар #9 от "520 zender":

    Прав си бате. С техника от Интегралето, т'ва ще смачка доста самодоволни хлапашки физиономии!!! По добре да не споменавам в какво се возят физиономиите, че пак полемика.
  • 12 Щерев

    58 23 Отговор
    Аз стар рокер и преди 25години си купих Застава Юго-лилава.ЖЕЛЕЗНА КОЛА.Никакви проблеми и само каране 250000км.Заради такива разбирачи като вас си продадох перфектната колица на ромите и си купих на старо ван-Мицубиши с перфектна боя и салон.Японската кола е отвратителна-друса,харчи много и не варви,аза капак веждите и праговете изгниха.Днес ми капарираха вана двама пенсионери и утре щом зема парите ще си купа некоя запазена Застава и ще я карат и внуците ми.
  • 13 специалиста

    32 1 Отговор
    ЮГО 45 СИ БЕШЕ АВТОМОБИЛ ОТ ТИПА НА ГОЛФ 1 И КОЛКОТО ДА ГО ОПЛЮВАТЕ ЗА ВРЕМЕТО СИ БЕШЕ НОМЕР 1.АМИ НАПРАВЕТЕ СИ ИЗВОДА МАЛОЛИТРАЖКА ДА СЕ ПРОДАВА С ТАКЪВ УСПЕХ В АМЕРИКА,ДАЛИ Е БИЛА ДОБРА ИЛИ НЕ.НАВРЕМЕТО ДОСТА СТАТИИ СЕ НАПИСАХА В АВТО,МОТО СВЯТ ЗА НЕЯ И НЯМАШЕ НЕГАТИВНИ ИЗКАЗВАНИЯ.
  • 14 isitooo

    1 2 Отговор
    http://nagradi.bg/vote/isitooo-1961.html
  • 15 HAMELION 13

    23 1 Отговор
    браво на човека,много се е постарал ;ЕВАЛА
  • 16 патил

    13 13 Отговор
    Абе момчета не се косете ,но това тенеке соц си е боклук.Наистина е икономично и горе долу возия има ,но се чупу много.Нема нещо което не съм сменял по него.Върха бе кога делкото като самолетна перка се завъртя.Йена ме спука от бъзик.Нема кола която се чупи така,а да СКЪСА КОЛЯНОВ ВАЛДобре ,че му разбирах та съм се спасявал много пъти и не съм нощувасл много в него ,но и това е ставало.Направо боклук.
  • 17 Mayиbach

    10 10 Отговор
    Това прилича на ония играчки от шоколадовите яйца.
  • 18 520 zender

    35 5 Отговор
    човека се е помъчил върху колата да я подобри и е успял според мен сигурно с много пари-ти кво направи че критикуваш
  • 19 Дошо

    5 2 Отговор

    До коментар #8 от "user":

    Ти да не забравиш да си изпиеш хапчетата
  • 20 AMNESIA

    7 4 Отговор
    PERFECT
  • 21 mil4o

    4 3 Отговор
    got e 4ovek
  • 22 ИВЧО

    11 1 Отговор
    ЗАСТАВА И НЕ МЪРДА...ХАХАХААХ

    Коментиран от #36

  • 23 honda

    6 7 Отговор
    Аз стар рокер и преди 25години си купих Застава Юго-лилава.ЖЕЛЕЗНА КОЛА.Никакви проблеми и само каране 250000км.Заради такива разбирачи като вас си продадох перфектната колица на ромите и си купих на старо ван-Мицубиши с перфектна боя и салон.Японската кола е отвратителна-друса,харчи много и не варви,аза капак веждите и праговете изгниха.Днес ми капарираха вана двама пенсионери и утре щом зема парите ще си купа некоя запазена Застава и ще я карат и внуците ми.


    si kopil qponskata kola e nai dobra

    ti koi znae kva kola na sto godi si
  • 24 3gger

    7 1 Отговор
    А защо никой не спомена че Zastava е Fiat под друго име!
  • 25 razbirko

    13 8 Отговор

    До коментар #8 от "user":

    Пич, югото е страхотна за времето си кола на която дори и западноевропейския автопром можеше да завиди. Но дотук се изчерпва компетентната част от твоето изказване, което всъщност е много рядко явление. 80-те години са изключително успешни за японците. Тогава са създали едни от най зравите си и конкурентни модели без аналог в европа. А за създателя на бегачката-браво. Наистина малко са хората в днешно време които умеят да използват ръцете и главата си за да създават а не рушат.

    Коментиран от #27, #31

  • 26 Ivo

    2 0 Отговор
    Bravo na 4oveka koito s mnogo trud , vaobrajenie i znanie , e uspial da preobrazi taka uspeshno UGO-to . A ti golemi razbira4o Dosho , suzdal li si neshto.
  • 27 д-р Нончев

    2 4 Отговор

    До коментар #25 от "razbirko":

    Ти си болен на тема японско, затова предлагам за известна сума да ти дръпна очичките и ще заприличаш на японче. Вземи и две клечки да си ядеш с тях зелевата салата. То и чалгата която слушаш заприличва на самурайска музика. Абе бой, е..не и японска пластмаса...

    Коментиран от #29, #35

  • 28 maksito

    2 1 Отговор
    Tova e malko zver4e.
  • 29 razbirko

    4 1 Отговор

    До коментар #27 от "д-р Нончев":

    Ти пък ако разбираш от медицина колкото от автомобили аман им е работата на пациентите. И добре беше да кажеш нещо и за югото, все пак темата е за него. Ама нали си програмиран по рождение да сипеш жлъч върху всеки който има положително мнение за японците, то не ти идва на ум нищо друго. Та за югото...

    Коментиран от #33

  • 30 sonikblast

    4 1 Отговор
    Немога да разбера японско, европейско, корейско лично аз карам хонда и си ми е много добре, но нямам нищо против другите коли, повечето мой приятели карат баварци и то не какви пет и съб ги гледахте какво правят и пак ми се кефят на колата.. важното е как си я поддържате и какво правите с нея и изобщо за каква цел ви е всяка кола има определена цел.
  • 31 Име:

    8 1 Отговор

    До коментар #25 от "razbirko":

    МНООООГО си ПРАВ. Японските автомобили от 80те са едни от най-здравите в СВЕТА. Тойото ландкруйзер Нисан Патрол и всички джипове. СУЗУКИ САМУРАЙ 80те години превзема ЦЕЛИЯТ СВЯТ произведени са милиони бройки от малкия боец. Дори и в леките коли успехите им през 80те са огромни. НООООО В България тия години освен руски, полски, чешки и изобщо източно-европейски автомобили много рядко е имало. А тези който не са били от източна Европа са били от Германия и Италия и за това тук всички са поклонници на немското автомобилостроене, просто защото и идея си нямат, а и не се интересуват какви коли са правели японците тогава. НЕ МОЖЕ ДА МРАЗИШ НЕЩО, КОЕТО НЕ ПОЗНАВАШ!!! Просто се поразровете прочетете и се информирайте какво представляват японските коли и не ми говорете за пластмаса щото ставате смешни с "здравите" ви аудита и vw. Не искам да казвам нищо против немското защото ще ме нападнат от 12годишни фанатици до възрастни коне с капаци. Айде карайте си със здраве колите и стига сме си пречили един на друг щото така до никъде няма да стигне тая държава.
    Югото как го е узаконил идея си нямам...

    Коментиран от #32

  • 32 Тойото

    21 6 Отговор

    До коментар #31 от "Име:":

    Тойото- това някаква нова марка ли е?

    Коментиран от #44

  • 33 Юзер Али

    0 1 Отговор

    До коментар #29 от "razbirko":

    Евалла брат да му метнем усмирителна риза на този отворко
  • 34 oliver

    8 0 Отговор
    hvala svima koji volite yugo jeste da je losa kopija fiata 127 ali da nije bilo njega mnogi u srbiji nikad ne bi vozili auto najjeftinija varijanta ne trosi puno a rezervni delovi na svakom kiosku
    pozdrav
    (izvinite ne govorim bugarski ali se nadam da razumete)
  • 35 Юзер Али

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "д-р Нончев":

    Евалла брат да му метнем усмирителна риза на този отворко razbirko
  • 36 AUDI_FAN

    3 0 Отговор

    До коментар #22 от "ИВЧО":

    taka e :D
  • 37 nasko

    7 1 Отговор
    super e kolata vuzhi6tavam se na takiva hora
  • 38 дсздс

    4 10 Отговор
    Които няма пари за оригинал си прави собствено подобие. Както навремето един комшия на ладата си слагаше какви ли не лепенки, дрънкулки , а отпред трилъчевия мерник.. и си мислеше , че кара Мерцедес . А тази анти кола на снимката отзад прилича на голф 1

    Коментиран от #40

  • 39 sonikblast

    9 1 Отговор
    Сетих се за един виц.
    Българин умира и отива в ада и дявола го развежда ся да си избере в кой казан да го сложи за кефа и нащо момче гледа навсякъде по казаните накацали дяволчета и които се покаже те боц, пляс, туп и пак го върнат на дъното...
    Обаче в един казан няма никой и нашия пита какво има в тоя казан и дявола вика тука слагаме повечето българи, ама на тях не им трябва някой да ги пази защото един като подаде глава трима го дърпат на долу! :)
  • 40 делчо

    4 1 Отговор

    До коментар #38 от "дсздс":

    Да си в3еме готова интеграле щеше да му е много по-евтино. Който не е правил тунинг проект не знае колко пари отиват
  • 41 Дошо

    4 4 Отговор
    80-те години в милата ни родина са внесени 100бр Мазда121 за нуждите на децата на компартиините членове.Много прости тия комуняги бе, имали са си под носа Застава, а са внесли някакви японски ,,трошки".
    Защо ли такаа юзъре?Ахахахааааа

    Коментиран от #50

  • 42 Иво Р.

    5 3 Отговор
    Югото не беше зле за времето си, спор няма. Но на които с изказванията си относно "пакетите ориз от 80-те, които само произвеждали японците", мога само да кажа: Жалко, че даже и днес, когато имате интернет и можете да се информирате за 5 минути, още сте си неземно прости. Много ви знае балалайката какво са произвеждали японците през 80-те. Вие сте си го купили 15 години по-късно, така, че мнението ви е излишно.
    Единственото, което ми е много интересно в коментарите тук, са мненията на тези, които смятат, че Югото има возия. Бих желал да знам, с кое го сравняват, че да има возия :)
    Японските пластмаси от 80-те ... нямали двигатели ... Митсубиши пуска примерно малолитражен турбо през 82-ра в Колт, заедно с Рено 5. Да не говорим изобщо пък за ротори, с които само японците се заеха и направиха нещо от тях, голям праз, че Феликс Ванкел го бил измислил ... при него си остана на рафта. То хубаво да си драскате махленските приказки за маса, ама ако хващат мегдан като сте на чашка, то тук ви четем доста народ, от които не всички висим по дърветата ...

    На собственика на Югото, браво за мерака. Със сигурност с парите по проекта е можел да има нещо друго, но това което има поне няма дубликат. А и радостта от работата си е нещо прекрасно. Че може да вземе старта на доста по-скъпи автомобили е нормално. Там се гледа отношението килограми/к.с., не цената. Но не е и чак такова чудо.
  • 43 Сашо

    2 2 Отговор
    Kaрах 12 години Хонда Акорд аеродек-1986 година.Сега я кара сина ми.Супер кола, не мърда!Мощна, икономична, бърза-вдигал съм 206 км на газ, а е 106 к.с.Така, че не говорете лошо за японските автомобили.
  • 44 Джон №3

    4 0 Отговор

    До коментар #32 от "Тойото":

    Колегата сигурно е от Перник...там така им викат....Тойотото, СубарУто, Голфо, Тракторо,
  • 45 520 zender

    3 0 Отговор
    Сашо-километража не ти е верен, а че акорда е хубав-ми хубав е..
  • 46 дон росиано

    0 5 Отговор
    хахахааааа лелеее .тоя е много прост .колко пари е строшил само за това уго.това и за скрап не го взимат ромите вече хахахаааа.такова нешто само на БАЛКАНИТЕ мозе да се види.ама не се учудвам штото и в бг има хора и то млади дето карат лади с един куп лепенки и емблеми по тях .слозил костадин камбуров един куп лепенки и си мисли че кара ЛАМБОРГИНИ ХАХАХАААА.надявам се да го прочете саштия па да му светне наи сетне хахахахааа.
  • 47 zaz

    0 0 Отговор
    unikalno bravo na 4oveka evalla
  • 48 Югоманиак

    5 0 Отговор
    За да караш скъпа гъзарска кола трябват пари, няма нужда от много акъл. За да караш такова Юго освен пари трябва и акъл, а и да ти стиска! Брово на човека!
  • 49 Дошо

    1 0 Отговор
    Тази година месец юли има 5 петъка, 5 съботи и 5 недели. Това се случва веднъж на 823 години и се нарича “торбичките за пари“. По тази причина копирайте това съобщение, разпространете го и до 4 дни парите ще пристигнат при вас. Това е според философията на ФЪН ШУЙ. Който го прочете и не го копира ще загуби пари… Нека си опитаме късмета
  • 50 !

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Дошо":

    Ти пък намери с какво да сравняваш!?Маздата макар и зле е с класи над Заставата ,а са внесли японски талиги защото немските(западна Германия)са били заклеймявани като символ на капитализма ,империализма и т.н.Комунягите не са знаели какво да карат ли....хайде бе?Щяха да се накачат по 126-ците ,ако им позволяваше режима.