Едва ли има истински автоманиак, който да не познава Delta HF Integrale - последната Lancia за карачи. Легендарната италианската марка отдавна прелисти нова страница и вече се подвизава по модните подиуми вместо по състезателните трасета. По света обаче има предостатъчно фенове, които пазят грижливо спортното й наследство.
Някои от тях въздигат любовта си към Delta HF Integrale до такива висоти, че не се спират пред нищо, за да притежават поне реплика на митичния модел. В ролята на донор понякога влиза дори познатата до болка Zastava Yugo, която на свой ред не е нищо повече от сръбска версия на FIAT 127.
Жълтото Yugo на снимките е дело на хърватски ентусиаст. Снабдено е с двулитров турбомотор от HF Integrale, двойно предаване и характерните за модела четвъртити калници. Създателят на репликата е поместил снимки от процеса на преобразяване във форума на Yugofan Club, където могат да се проследят всички фази на преработката и извършените модификации.
5 Май, 2011 11:05 33 556 50
Zastava Yugo HF Integrale!
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошо
Коментиран от #5
16:02 08.09.2011
2 Mantzel
16:02 08.09.2011
3 Цанев
16:02 08.09.2011
4 gan4u
16:02 08.09.2011
5 хахохихи
До коментар #1 от "Дошо":
Дошо - образът на постсоциалистическата БГ гротеска. Лее се слово дошовоКоментиран от #7
16:02 08.09.2011
6 No name
16:02 08.09.2011
7 Дошо
До коментар #5 от "хахохихи":
Добре прочети това.Юго - прекрасен, компактен и икономичен автомобил с високи експлоатационни характеристики и лесна подръжка.Отлична управляемост и ергономия в интериора съчетани с нисък разход на гориво.Един автомобил с качество на цена без конкуренция, който може да бъде създаден само в условията на социалистическо управление.
Така харесва ли ти?Сигурно да, но не е истина за твое съжаление.Това си е един соцбоклук.
Коментиран от #8, #10
16:02 08.09.2011
8 user
До коментар #7 от "Дошо":
Югото беше добра кола за времето си, да не забравяме, че тогава японците произвеждаха хартиени пакети за ориз и от останките им сглобяваха подобия на коли (в днешно време ги правят от евтина и некачествена пластмаса). А Югото го има. Да се сещате за толкова наточена японска кочина от това време - аз не, защото японките след 10-тата година се изпаряват - толкова им е тънка пластмасата ! Бъди сигурен, че жълтурите са копирали нещо и от нея - нали знаеш, че автомобилът и ДВГ и всичко смислено и важно по него е създадено в Европа, японците просто са го пречертали (и копирните машини не са могли да изобретят даже) и са го направили по-евтино и по-некачественоКоментиран от #19, #25
16:02 08.09.2011
9 520 zender
Коментиран от #11
16:02 08.09.2011
10 4x4
До коментар #7 от "Дошо":
Въпросният "боклук" е единствената Соц. кола продавана в Съединените Щати по това време. Моделът Yugo 45 (този от статията) е продаден в 141'511 екземпляра. Има и филм ("Drowning Mona") във който Дани де Вито е главен герой. Разказва се за град в който се кара само Yugo 45. Производството му спира през 1998, като са произведени общо 794'428 броя.Предполагам, че твойто мнение значително ще подобри маркетинга и имиджа на колата.
16:02 08.09.2011
11 4x4
До коментар #9 от "520 zender":
Прав си бате. С техника от Интегралето, т'ва ще смачка доста самодоволни хлапашки физиономии!!! По добре да не споменавам в какво се возят физиономиите, че пак полемика.16:02 08.09.2011
12 Щерев
16:02 08.09.2011
13 специалиста
16:02 08.09.2011
14 isitooo
16:02 08.09.2011
15 HAMELION 13
16:02 08.09.2011
16 патил
16:02 08.09.2011
17 Mayиbach
16:02 08.09.2011
18 520 zender
16:02 08.09.2011
19 Дошо
До коментар #8 от "user":
Ти да не забравиш да си изпиеш хапчетата16:02 08.09.2011
20 AMNESIA
16:02 08.09.2011
21 mil4o
16:02 08.09.2011
22 ИВЧО
Коментиран от #36
16:02 08.09.2011
23 honda
si kopil qponskata kola e nai dobra
ti koi znae kva kola na sto godi si
16:02 08.09.2011
24 3gger
16:02 08.09.2011
25 razbirko
До коментар #8 от "user":
Пич, югото е страхотна за времето си кола на която дори и западноевропейския автопром можеше да завиди. Но дотук се изчерпва компетентната част от твоето изказване, което всъщност е много рядко явление. 80-те години са изключително успешни за японците. Тогава са създали едни от най зравите си и конкурентни модели без аналог в европа. А за създателя на бегачката-браво. Наистина малко са хората в днешно време които умеят да използват ръцете и главата си за да създават а не рушат.Коментиран от #27, #31
16:02 08.09.2011
26 Ivo
16:02 08.09.2011
27 д-р Нончев
До коментар #25 от "razbirko":
Ти си болен на тема японско, затова предлагам за известна сума да ти дръпна очичките и ще заприличаш на японче. Вземи и две клечки да си ядеш с тях зелевата салата. То и чалгата която слушаш заприличва на самурайска музика. Абе бой, е..не и японска пластмаса...Коментиран от #29, #35
16:02 08.09.2011
28 maksito
16:02 08.09.2011
29 razbirko
До коментар #27 от "д-р Нончев":
Ти пък ако разбираш от медицина колкото от автомобили аман им е работата на пациентите. И добре беше да кажеш нещо и за югото, все пак темата е за него. Ама нали си програмиран по рождение да сипеш жлъч върху всеки който има положително мнение за японците, то не ти идва на ум нищо друго. Та за югото...Коментиран от #33
16:02 08.09.2011
30 sonikblast
16:02 08.09.2011
31 Име:
До коментар #25 от "razbirko":
МНООООГО си ПРАВ. Японските автомобили от 80те са едни от най-здравите в СВЕТА. Тойото ландкруйзер Нисан Патрол и всички джипове. СУЗУКИ САМУРАЙ 80те години превзема ЦЕЛИЯТ СВЯТ произведени са милиони бройки от малкия боец. Дори и в леките коли успехите им през 80те са огромни. НООООО В България тия години освен руски, полски, чешки и изобщо източно-европейски автомобили много рядко е имало. А тези който не са били от източна Европа са били от Германия и Италия и за това тук всички са поклонници на немското автомобилостроене, просто защото и идея си нямат, а и не се интересуват какви коли са правели японците тогава. НЕ МОЖЕ ДА МРАЗИШ НЕЩО, КОЕТО НЕ ПОЗНАВАШ!!! Просто се поразровете прочетете и се информирайте какво представляват японските коли и не ми говорете за пластмаса щото ставате смешни с "здравите" ви аудита и vw. Не искам да казвам нищо против немското защото ще ме нападнат от 12годишни фанатици до възрастни коне с капаци. Айде карайте си със здраве колите и стига сме си пречили един на друг щото така до никъде няма да стигне тая държава.Югото как го е узаконил идея си нямам...
Коментиран от #32
16:02 08.09.2011
32 Тойото
До коментар #31 от "Име:":
Тойото- това някаква нова марка ли е?Коментиран от #44
16:02 08.09.2011
33 Юзер Али
До коментар #29 от "razbirko":
Евалла брат да му метнем усмирителна риза на този отворко16:02 08.09.2011
34 oliver
pozdrav
(izvinite ne govorim bugarski ali se nadam da razumete)
16:02 08.09.2011
35 Юзер Али
До коментар #27 от "д-р Нончев":
Евалла брат да му метнем усмирителна риза на този отворко razbirko16:02 08.09.2011
36 AUDI_FAN
До коментар #22 от "ИВЧО":
taka e :D16:02 08.09.2011
37 nasko
16:02 08.09.2011
38 дсздс
Коментиран от #40
16:02 08.09.2011
39 sonikblast
Българин умира и отива в ада и дявола го развежда ся да си избере в кой казан да го сложи за кефа и нащо момче гледа навсякъде по казаните накацали дяволчета и които се покаже те боц, пляс, туп и пак го върнат на дъното...
Обаче в един казан няма никой и нашия пита какво има в тоя казан и дявола вика тука слагаме повечето българи, ама на тях не им трябва някой да ги пази защото един като подаде глава трима го дърпат на долу! :)
16:02 08.09.2011
40 делчо
До коментар #38 от "дсздс":
Да си в3еме готова интеграле щеше да му е много по-евтино. Който не е правил тунинг проект не знае колко пари отиват16:02 08.09.2011
41 Дошо
Защо ли такаа юзъре?Ахахахааааа
Коментиран от #50
16:02 08.09.2011
42 Иво Р.
Единственото, което ми е много интересно в коментарите тук, са мненията на тези, които смятат, че Югото има возия. Бих желал да знам, с кое го сравняват, че да има возия :)
Японските пластмаси от 80-те ... нямали двигатели ... Митсубиши пуска примерно малолитражен турбо през 82-ра в Колт, заедно с Рено 5. Да не говорим изобщо пък за ротори, с които само японците се заеха и направиха нещо от тях, голям праз, че Феликс Ванкел го бил измислил ... при него си остана на рафта. То хубаво да си драскате махленските приказки за маса, ама ако хващат мегдан като сте на чашка, то тук ви четем доста народ, от които не всички висим по дърветата ...
На собственика на Югото, браво за мерака. Със сигурност с парите по проекта е можел да има нещо друго, но това което има поне няма дубликат. А и радостта от работата си е нещо прекрасно. Че може да вземе старта на доста по-скъпи автомобили е нормално. Там се гледа отношението килограми/к.с., не цената. Но не е и чак такова чудо.
16:02 08.09.2011
43 Сашо
16:02 08.09.2011
44 Джон №3
До коментар #32 от "Тойото":
Колегата сигурно е от Перник...там така им викат....Тойотото, СубарУто, Голфо, Тракторо,16:02 08.09.2011
45 520 zender
16:02 08.09.2011
46 дон росиано
16:02 08.09.2011
47 zaz
16:02 08.09.2011
48 Югоманиак
16:02 08.09.2011
49 Дошо
16:02 08.09.2011
50 !
До коментар #41 от "Дошо":
Ти пък намери с какво да сравняваш!?Маздата макар и зле е с класи над Заставата ,а са внесли японски талиги защото немските(западна Германия)са били заклеймявани като символ на капитализма ,империализма и т.н.Комунягите не са знаели какво да карат ли....хайде бе?Щяха да се накачат по 126-ците ,ако им позволяваше режима.16:02 08.09.2011