Last news in Fakti

26 Ноември, 2012 13:16 5 724 12

Нова Antara през 2014-а

  • opel-
  • antara

Opel подготвя второ поколение на кросоувъра си Antara, което ще замести сегашния модел след две години, съобщава френското сп. L’Automobile Magazine. Следващата Antara ще получи по-меки форми и ще бъде по-голяма от предшественика си.

Най-популярният в момента 2.2-литров турбодизел ще отстъпи място на нов 2.0-литров двигател, достъпен в няколко варианта. Най-мощният от тях ще бъде снабден с два турбокомпресора и ще развива 195 к.с.

Промени ще има и при бензиновите мотори. 2.4-литровияг агрегат ще бъде заменен от 1.6-литров турбиниран двигател. На малко по-късен етап в гамата ще бъде включен и турбодизел със същата кубатура за клиенти, които поставят на първо място разхода на гориво. Очаква се Antara да се оборудва с осемстепенна автоматична трансмисия от самото начало на продажбите.

Според L’Automobile Magazine новият кросоувър от Рюселсхайм ще разполага с най-авангардните системи за безопасност, сред които системи за разпознаване на пътните знаци, предотвратяване на стълкновения, предупреждение за напускане на лентата и мултимедия. Най-вероятно Antara II ще бъде представена на някой от салоните през втората половина на 2013 г.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Виктор

    0 1 Отговор
    Касабов, мисля, че е крайно време да разберете, че Опел Antara не е "..от Рюселсхайм " , а е безиран Шевролет, които е Американска компания на GM и в Европа се продава под марката Опел

    Коментиран от #3

  • 2 blabla

    1 1 Отговор
    Айде де че този вече е антика.
  • 3 допълнение

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "Виктор":

    Вярно е, че не е "от Рюселхайм".... Opel Antara, Chevrolet Captiva, GM Daewoo Winstorm, GMC Terrain, Holden Captiva, Saturn Vue, Chevrolet Equinox, Pontiac Torrent, Suzuki XL7, Saab 9-4X - всичко това се прави на платформата на GM – Theta. Джипките са разработка на корейския филиал на GM, който е бившeто Daewoo. В Западна Европа сглобка няма, правят се в заводите на GM по света - Русия, Ю.Корея, Мексико, и някъде по Азия. Опел-а май идваше от Корея.
  • 4 БУМЕР КАМОР

    1 0 Отговор
    ot kadeto i da e vajnoto e che stanaha v pati po zdravi koli ot toaletnite na VAG.

    Коментиран от #10

  • 5 Пенчо

    3 1 Отговор
    Хубаво, ама опел.... качеството на изработка гарантирано няма да бъде на високо ниво. Визирам стари модели на опел, нови, като зафира, вектра и инсигния... лоша сглобка и еевтини материали... антарата не изглеждаше зле, междудругото, он аз съм виждал само най- високия клас на оборудване...
  • 6 hienata

    1 0 Отговор
    Днес се качих за пръв път в новата Астра (1,4 140к.с.) и останах очарован. Всичко си е на място и е добре изработено (колегата Пенчо сигурно се е качвал за последно на Вектра А и заради това има лоши впечатления) материалите в купето са подобни на тези в новия Голф или Фокус (а именно мн.добри). Доколкото ми е известно новата Астра, Антара и Инсиния се произвеждат в Рюселсхайм, а Корса и Мока във Валенсия.

    Коментиран от #7, #8

  • 7 Рон

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "hienata":

    Я опипай малко материалите, натисни ги с пръст... разгледай тапицерията... Возих се първата тестова Инсигния в България! Красиви форми и лошо качество на сглобката. Интериорът вибрираше, като на кола карана 10 години по нашите пътища. Опел, като цяло е добра марка за широко потребление от хора, които не са осъзнали, че само японците правят, качествени и относително достъпни автомобили.
  • 8 Чики

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "hienata":

    АУТОБИЛД.....След развенчаването на Инсигния, дойде ред на втория по важност модел - Астра. Междинните резултати не бяха добри. Още тогава се загатна за дребен, но много дразнещ проблем, отстранен безплатно в сервиз. И това с оглед, на редицата сравнителни тестове, които Астра просто загуби според списанието, водеше до мисълта - че Астра ще претърпи пълен крах...
  • 9 допълнение 2

    0 1 Отговор
    До „hienata” и други неинформирани относно Опел:
    Антара не се е правила в Рюселхайм, няма и да се прави! От 2015 г. най-вероятно там няма да се прави и Астра, защото производството ще се премести в Англия и Полша. Опел Антара се произвежда в корейския завод на GM в Инчеон и колкото и минуси да сложите на първи и трети коментар няма да промените реалността на Опел и да преместите производството на Антара в Германия. За справка - цялата мрежа и .......
    http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Antara

  • 10 Дачия е номер 1

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "БУМЕР КАМОР":

    Работата е ясна. Няма какво да кажеш за дачия и се занимаваш с глупости. Ние докато карахме такива коли, ти си се спускал по баира на село, с колело балканче, с изкривени капли и и паднала верига.

    Коментиран от #12

  • 11 hienata

    1 0 Отговор
    До коментар #7,8,9...

    Точно това направих и заради това пак повтарям, материалите не се различават от тези в новия Фокус, Голф или Сивик, дрънчене,тропане няма (джанти 17") , а външно изглежда по-добре от тях. За Антара си прав, заблудил съм се от една статия в която се казваше,че ще се произвежда на поточната линия на Астра (може да са имали предвид "на базата").
    Японските коли са добри , но и те си имат "кусури" (имам Корса С и Авенсис) много от които няма да срещнеш и в Дачия. Ще ти посоча някои: дръжката за затваряне на вратата на Импреза - обелена и от евтина пластмаса, антикорозионната защита на малките модели Лого, Джаз, Микра, Ярис - изгнили калници и прагове, пластмасата в купето е груба на допир и мн.тънка и чуплива дори и в Авенсис, Акорд или Импеза и ред други дребни , но дразнещи неща.
  • 12 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Дачия е номер 1":

    men koli ot taka narechenata shir potreba neme greiat ama vijdam che ti si mechtaesh za nov klozet za 10 bona na lizing