Opel подготвя второ поколение на кросоувъра си Antara, което ще замести сегашния модел след две години, съобщава френското сп. L’Automobile Magazine. Следващата Antara ще получи по-меки форми и ще бъде по-голяма от предшественика си.
Най-популярният в момента 2.2-литров турбодизел ще отстъпи място на нов 2.0-литров двигател, достъпен в няколко варианта. Най-мощният от тях ще бъде снабден с два турбокомпресора и ще развива 195 к.с.
Промени ще има и при бензиновите мотори. 2.4-литровияг агрегат ще бъде заменен от 1.6-литров турбиниран двигател. На малко по-късен етап в гамата ще бъде включен и турбодизел със същата кубатура за клиенти, които поставят на първо място разхода на гориво. Очаква се Antara да се оборудва с осемстепенна автоматична трансмисия от самото начало на продажбите.
Според L’Automobile Magazine новият кросоувър от Рюселсхайм ще разполага с най-авангардните системи за безопасност, сред които системи за разпознаване на пътните знаци, предотвратяване на стълкновения, предупреждение за напускане на лентата и мултимедия. Най-вероятно Antara II ще бъде представена на някой от салоните през втората половина на 2013 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Виктор
Коментиран от #3
15:00 26.11.2012
2 blabla
15:55 26.11.2012
3 допълнение
До коментар #1 от "Виктор":
Вярно е, че не е "от Рюселхайм".... Opel Antara, Chevrolet Captiva, GM Daewoo Winstorm, GMC Terrain, Holden Captiva, Saturn Vue, Chevrolet Equinox, Pontiac Torrent, Suzuki XL7, Saab 9-4X - всичко това се прави на платформата на GM – Theta. Джипките са разработка на корейския филиал на GM, който е бившeто Daewoo. В Западна Европа сглобка няма, правят се в заводите на GM по света - Русия, Ю.Корея, Мексико, и някъде по Азия. Опел-а май идваше от Корея.16:17 26.11.2012
4 БУМЕР КАМОР
Коментиран от #10
21:21 26.11.2012
5 Пенчо
21:37 26.11.2012
6 hienata
Коментиран от #7, #8
23:34 26.11.2012
7 Рон
До коментар #6 от "hienata":
Я опипай малко материалите, натисни ги с пръст... разгледай тапицерията... Возих се първата тестова Инсигния в България! Красиви форми и лошо качество на сглобката. Интериорът вибрираше, като на кола карана 10 години по нашите пътища. Опел, като цяло е добра марка за широко потребление от хора, които не са осъзнали, че само японците правят, качествени и относително достъпни автомобили.09:53 27.11.2012
8 Чики
До коментар #6 от "hienata":
АУТОБИЛД.....След развенчаването на Инсигния, дойде ред на втория по важност модел - Астра. Междинните резултати не бяха добри. Още тогава се загатна за дребен, но много дразнещ проблем, отстранен безплатно в сервиз. И това с оглед, на редицата сравнителни тестове, които Астра просто загуби според списанието, водеше до мисълта - че Астра ще претърпи пълен крах...09:54 27.11.2012
9 допълнение 2
Антара не се е правила в Рюселхайм, няма и да се прави! От 2015 г. най-вероятно там няма да се прави и Астра, защото производството ще се премести в Англия и Полша. Опел Антара се произвежда в корейския завод на GM в Инчеон и колкото и минуси да сложите на първи и трети коментар няма да промените реалността на Опел и да преместите производството на Антара в Германия. За справка - цялата мрежа и .......
http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Antara
13:20 27.11.2012
10 Дачия е номер 1
До коментар #4 от "БУМЕР КАМОР":
Работата е ясна. Няма какво да кажеш за дачия и се занимаваш с глупости. Ние докато карахме такива коли, ти си се спускал по баира на село, с колело балканче, с изкривени капли и и паднала верига.Коментиран от #12
14:46 27.11.2012
11 hienata
Точно това направих и заради това пак повтарям, материалите не се различават от тези в новия Фокус, Голф или Сивик, дрънчене,тропане няма (джанти 17") , а външно изглежда по-добре от тях. За Антара си прав, заблудил съм се от една статия в която се казваше,че ще се произвежда на поточната линия на Астра (може да са имали предвид "на базата").
Японските коли са добри , но и те си имат "кусури" (имам Корса С и Авенсис) много от които няма да срещнеш и в Дачия. Ще ти посоча някои: дръжката за затваряне на вратата на Импреза - обелена и от евтина пластмаса, антикорозионната защита на малките модели Лого, Джаз, Микра, Ярис - изгнили калници и прагове, пластмасата в купето е груба на допир и мн.тънка и чуплива дори и в Авенсис, Акорд или Импеза и ред други дребни , но дразнещи неща.
22:04 27.11.2012
12 БУМЕР КАМОР
До коментар #10 от "Дачия е номер 1":
men koli ot taka narechenata shir potreba neme greiat ama vijdam che ti si mechtaesh za nov klozet za 10 bona na lizing21:41 29.11.2012