ФАКТИ.БГ

Volvo XC40 става купе

Публикувана: 30 Декември, 2020 15:10
20 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3343
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.6 от 5 гласа.

От началото на годината Volvo е успяла да продаде 95 640 бройки от XC40 или с 30% повече, отколкото през 2019-а. На популярността на кросоувърчето очевидно не е повлияла дори коронакризата и изобщо не е чудно, че шведите са се замислили как да се възползват от успеха на модела с нова версия.

Според испанския сайт Motor.es тази модификация ще бъде "купе" със скосена линия на покрива, която ще дебютира в началото на март (когато преди епидемията се провеждаше автосалонът в Женева). Не е изключено автомобилът да получи и собствено име - Volvo патентова индекса XC50, но още не го е използвала.

За основа на модела ще послужи електрическата версия на платформата CMA (Compact Modular Architecture). Тази архитектура позволява монтажа на електромотор на всяка от осите, като съвкупната мощност в стандартното XC40 достига 408 к.с., а въртящият момент - 660 Нм.

Предполага се, че продажбите на купето XC40/XC50 ще започнат през септември догодина. В Германия електрическото XC40 струва €60 437.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.6 от 5 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
реалистъ
1 Отговор
Volvo бяха хубави коли, за съжаление не толкова популярни по нашите ширини, колкото немските...но сега след като станаха китайски, не знам дали е същото качество...

Коментиран от #2, #11


Оценка:
-7 +21

хо хо хо
2 Отговор

До коментар #1 от "реалистъ":


Че те преди бяха Форд.С60 беше чисто Мондео.

Коментиран от #4, #17


Оценка:
-12 +10

Японеца
3 Отговор
Много коли, много модели! А народа в тая пандемия обеднява! Средната класа изчезва! Обеднеем ли, става страшно за всички!

Оценка:
-1 +13

собственик
4 Отговор

До коментар #2 от "хо хо хо":


Явно е че никога не си притежавал волво и/или нищо не знаеш за марката. С60 няма нищо общо с мондео . Нито платформа нито двигатели.С60 е един от най сполучливите модели особено комплектован с 5 цилиндров дизел. И сега ако някой си мисли че дизелите на волво са на рено да го светна че волво си разработват сами и си произвеждат дизелите от над 20г. Както и бензиновите след добрата кооперация с митсубиши преди.
Колкото до китайците от Гейли те са си собственик на марката но засега волво все още се проектира и произвежда в швеция за пазара в европа.

Коментиран от #5, #6, #7


Оценка:
-3 +20

Хо хо хо
5 Отговор

До коментар #4 от "собственик":


Хаха щом попна да ги хвалиш тия "шведски" клсети си ми ясен.

Коментиран от #9


Оценка:
-22 +4

Запознат
6 Отговор

До коментар #4 от "собственик":


Петцилиндровият дизел на Волво всъщност е на Ауди от деветдесетте години с променена глава, но това не значи, че е лош! Даже е много добър!

Коментиран от #8


Оценка:
-4 +12

собственик
7 Отговор

До коментар #4 от "собственик":


Както казах по-горе - Явно е че никога не си притежавал волво и/или нищо не знаеш за марката. Пиши за някоя друга кола.

Коментиран от #10


Оценка:
-0 +10

собственик
8 Отговор

До коментар #6 от "Запознат":


Волво не са имали сътрудничество за доставка или обща разработка с ауди/фв. С рено, митсубиши да. за волво карс. За волво тръкс не знам. Инфо освен в нета има и на ежемесечните сбирки св София на Волво клуб България всяка последна неделя пред НИМ вече 15г. В други градове по друго време. може и да съм пропуснал нещо по въпроса но вече карам втора кола с такъв мотор, макар и различна модификация и в различен модел и доста прочетох по темата. Първото ми волво беше бензиново с волво мотор и не съм очарован - митсубишито беше по добро пряко сравнение.
весели празници

Коментиран от #16


Оценка:
-0 +5

9
Този коментар е премахнат от модератор.
ХС60
10 Отговор

До коментар #7 от "собственик":


Аз съм горд притежател на 2.5 , 5 цилиндъра дизел, 163 коня, 4×4, geatronic автомат и съм мега доволен. Не коментирам марките които не съм имал удоволствието да притежавам, това е черта на типичния Ганя. Ганя е на всяка манджа мерудия, нищо че само е чул отнякъде или е прочел нещо без да има и представа за какво става въпрос... Бъди здрав, приятелю

Оценка:
-0 +22

Българин
11 Отговор

До коментар #1 от "реалистъ":


Мислиш ли,че шведската стомана променя качествата си,ако я продава Китаец????Имам Ве 40..1,9ТД....Мотора на Рено,нафтовата помпа Лукас....Издържа Милион и половина километра без основен ремонт и само две турбини заради Малоумници в сервизи....Желязна машина...Безупречна на пътя....Чак след 20 години се появи малко ръжда по прагове....Пак ще си купя Волво - сигурно ще ме надживее....

Оценка:
-1 +21

Рейки
12 Отговор
2.4 163 коня-чист Волво двигател го даваха за най-добрият дизел за времето си.
А Джереми Кларксън каза,за Volvo S60 ,че е най-добрият автомобил с предно предаване.
Животът е най-важен.А Волво са върхът в тези постижения.
Автомобилът с най-много изминати км.също е на Волво!

Оценка:
-0 +17

Волво мрази Киро от Лозен
13 Отговор
Волво клуб България- НИМ ,този лозенски Гад-Киро изгони десетки маняци на Волво заради простотията си и кражбите от клуба!

Оценка:
-1 +9

Ивайло
14 Отговор
Имам Volvo S80 Бензин 2002 година 140 коня чипосано до 186~
Атмосферен.Вечен.
Доста му се радвам и не мисля за смяна.
Абе за това от статията може и да го сменя :)

Коментиран от #15


Оценка:
-0 +9

Дсадса
15 Отговор

До коментар #14 от "Ивайло":


От чипосан атмосферен бензин с 140 к.с. не очаквай повече от 143

Коментиран от #19


Оценка:
-1 +7

Грешиш
16 Отговор

До коментар #8 от "собственик":


Слагаха 2.4 с турбо и интерколер шест цилиндъра дизел...Немците го слагаха,на ЛТ 35 /такъв карах/само че беше без турбо...действително много здрав мотор.

Оценка:
-0 +5

Хохохжхж
17 Отговор

До коментар #2 от "хо хо хо":


Имам Волво S60 вече 8 години и нищо по него не става от Мондео.
Само по ника ти и се ориентирам колко си компетентен.

Оценка:
-0 +6

един от стадото
18 Отговор
не заставам в защита на шведските коли, но сами по себе си имената Волво, Скания, Сааб носят някаква увереност. Да, не е същата като преди години, но северняците някакси умеят да го правят. А са само 10млн, а създават чувство за 100..Самолети, камиони, багери още. Къде отиваме ние може би, на нивата обаче..

Оценка:
-1 +14

падналия ангел
19 Отговор

До коментар #15 от "Дсадса":


Този мотор не беше ли петцилиндров в два варианта-140 и 170 к.с.? До 170 е само софтуерна настройка, двигателя е един и същ.

Оценка:
-0 +2

Си ган
20 Отговор
5 години карах Волво и след като се качих в служебна го взе жената да си ходи на работа, не повече от 15 км на ден, е скапа го за две години, направо ми се реве, но по-добре няколко хилядарки на година за ремонт отколкото всяка вечер гладен :)

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Бойко Борисов
Премиерът при откриването на училището в град Съединение:
Ако учителката по математика е тук, може да сметне, че съм около 29 пъти по-бърз от Станишев."

Още бисери
ТОП 5