Тестов прототип на обновения Model S бе заснет недалеч от щабквартирата на Tesla в Пало Алто, Калифорния. Според YouTube-канала The Kilowatts на кадрите се вижда най-мощната и бърза модификация Plaid, чийто официален дебют се очаква в края на месеца.
Заснетият прототип се различава видимо от сегашния Model S. Има по-широка колея, раздути калници, нов дифузьор под задната броня и модифицирани фарове. Хромираните детайли са отстъпили място на матирани декорации.
Слухове, че Tesla готви съществена актуализация на Model S и Model X, плъзнаха още през 2018 г. Обновените им версии трябваше да бъдат представени още през лятото на 2019 г., но плановете на компанията се промениха заради необходимостта да пренасочи всичките си ресурси към Model 3.
По неофициална информация Model S Plaid ще има три електромотора със съвкупна мощност над 1 100 к.с. и ще ускорява от 0 до 97 км/ч за по-малко от 2 секунди, а новият акумулаторен блок с батерии тип 4680 ще осигурява автономен пробег от поне 520 мили (837 км). Цената ще започва от $139 990 (€115 361).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 хахахахахахаха
Коментиран от #4, #9, #71, #74
10:36 03.01.2021
2 БАЙ Х@Й
Коментиран от #8, #15
10:37 03.01.2021
3 Бой-COVID-59
10:41 03.01.2021
4 Чичо
До коментар #1 от "хахахахахахаха":
Електродвигателя е най-бързият дигател с въртящ момент, ама не и на акумолатор, трябват релси поне10:47 03.01.2021
5 пилот на Ферари
10:51 03.01.2021
6 тарикату
10:58 03.01.2021
7 jар
Коментиран от #73
11:01 03.01.2021
8 В 10ката
До коментар #2 от "БАЙ Х@Й":
Има от Русия на -30 от БарнаулИма и на по ниски температури даже
11:12 03.01.2021
9 Факт!
До коментар #1 от "хахахахахахаха":
Само глпак може да си купи кола с ДВГ.Електричката няма нилакви експлоатационни разходи по ефективен двигател по-евтино зареждане и много предимства при паркиране влизане в градовете бонуси и тн.И тук изобщо не става въпрос за екологичните съображения.Коментиран от #10, #11
11:23 03.01.2021
10 пилот на Ферари
До коментар #9 от "Факт!":
Ти от "умните " с електричка ли си или от другите ? Или - велосипед ?Коментиран от #12
11:26 03.01.2021
11 пилот на Ферари
До коментар #9 от "Факт!":
Електричките нямат никакво обслужване ?Само дето батерията кара 250 хил километра или 8 години и струва половината кола.
Същевременно колата е много по тежка - съответно ходова част , окачване ,спирачки ........ още по често.
Да не говорим че електрониката има определени параметри.
Зимата при минусови температури е възможно половината функции да се скапят.
А също и лятото като я оставиш на слънце на паркинга.
Коментиран от #13, #14
11:31 03.01.2021
12 Хо хо хо
До коментар #10 от "пилот на Ферари":
Скоро феррари ще мине на електрички или хибриди и ще махнатнпоне в12 ако не го направят са чао.Коментиран от #77
11:35 03.01.2021
13 Хо хо хо
До коментар #11 от "пилот на Ферари":
Бла бла общи приказки.Французите са въвели термин за това използван и на български ан гро.Тоест говориш на голямо.Досега практиката с употребата на Тесла Зоуи и тн е показала символипна подръжка.Тежки коли са немските от тип е классе ес классе и тн с по над 2 тона.Батериите и след 10 години почти не са мръднали а и кой кара една кола 10 години трябва да си побъркан българин.Коментиран от #16, #17
11:38 03.01.2021
14 Факт!
До коментар #11 от "пилот на Ферари":
Батерията за 8 години няма дори да е мръднала камо ли да е свършена.Говорим за Тесла сега ако караш с китайски бклучави батерии може.Коментиран от #18, #40
11:39 03.01.2021
15 Трудовакъ
До коментар #2 от "БАЙ Х@Й":
Няма и няма и да има. Във Верхоянск също не съм чул да има Тесли. Никой не пише как се експлоатира Тесла -та при температури под - 40 градуса. В Якутия и Аляска през януари месец не са извършвани пълномащабни тестове на този електрокар. Въпросът е защо. За тестовете в Калифорния и Флорида разбрахме, но те не са пълни - липсват тестове в Сахара - при температури над 45 градуса. Тези изпитания трябва да са интензивни и поне няколкомесечни, за да има някаква сигурност в статистическите данни.Коментиран от #20, #23, #30
11:52 03.01.2021
16 пилот на Ферари
До коментар #13 от "Хо хо хо":
Искаш да кажеш че на Тесла амортисьори ,пружини, накладки, лагери, биалетки ,носачи, шарнири, тампони, кормилни рейки и всичко останало не се подменят ?Една Тесла модел Х тежи 2400 kg . Колкото и БМВ Х5. Питай колко често се сменят накладки и окачване на един джип.
Коментиран от #19
11:54 03.01.2021
17 пилот на Ферари
До коментар #13 от "Хо хо хо":
Китайската Amperex производител на батерии, който доставя своята продукция на клиенти като Tesla обяви че в момента, батериите, които Amperex произвежда за електрическите автомобили издържат около 241 хил. км, или осем години.Коментиран от #21
11:59 03.01.2021
18 пилот на Ферари
До коментар #14 от "Факт!":
Батерията на телефона ти мърда ли за 10 години? Или ловиш енергия от космоса ?12:00 03.01.2021
19 гост
До коментар #16 от "пилот на Ферари":
За твое съжаление си в грешка ! Ама голяма !! Първо спирачките , тоест дискове и накладки се износват 10 ПЪТИ по-малко при Тесла , отколкото при любимото ти БМВ ! По простата причина , че 90% от спирането се извършва от електромоторите чрез рекуперация !! И няма Тесла със сменени такива преди 300-350 000 км , ако ще да е карана само градско , което е десетина пъти по-малко от Х5 !! Относно останалите части по ходовата част , смяната им не може да плати само смените на масло на любимия ти пушилник , а една смяна на ремъци само е колкото ремонтите на Тесла за милион км ! За другите неща няма да споменавам , щото там нещата стават трагични !! И това е доказано вече от статистики , а не от теории !Коментиран от #25, #28
12:06 03.01.2021
20 Има има
До коментар #15 от "Трудовакъ":
Има видео на Бьорн Ниланд как си спи в Теслата на минус 36, няма проблеми! И други тестове има! Има и Лийфове на минус 40-45 градуса, няма проблеми!Коментиран от #24
12:07 03.01.2021
21 гост
До коментар #17 от "пилот на Ферари":
Бактериите които китайците правят за Тесла не се слагат на нито една друга марка , за твое най-голямо съжаление ! Най-малкото защото са физически различни !!! Ако беше малко по-осведомен , а не плямпаш глупости , щеше да знаеш , че батерии с формата и размерите и най-вече химическия състав на тези на Тесла не се ползват от никой друг и именно затова Тесла са с най-голям пробег ! Ама ти си мечтай , не ни пречиш !!Коментиран от #22
12:11 03.01.2021
22 пилот на Ферари
До коментар #21 от "гост":
За бактериите не знам , ама фирмите произвеждащи батерии за тесла произвеждат и за други фирми.Китайската Amperex произвежда батерии за Tesla Inc. и Volkswagen AG.
Също и за General Motors , BMW AG и Toyota Motor Corp .
Коментиран от #27, #47
12:18 03.01.2021
23 гост
До коментар #15 от "Трудовакъ":
А пък петролните се скъсват да палят в Сибир , хахахах ! Я прочети какво става в момента в Красноярск и на други "популярни" места , хаха !!Коментиран от #26
12:20 03.01.2021
24 пилот на Ферари
До коментар #20 от "Има има":
Спи в Теслата ама на място. При минусовите температури - батериите изкарват по малко от половината капацитет. Отопление, фарове, буксуване , отопление на стъкла и огледала ........12:21 03.01.2021
25 Komapak
До коментар #19 от "гост":
Имам хибрид и тротинетка. Твоята реклама на Тесла ме кара да си купя едно Hemi. Ако от Тесла ти плащат за реклама зловещо са се объркали. В моите очи си само и единствено анти реклама.12:26 03.01.2021
26 пилот на Ферари
До коментар #23 от "гост":
А ти вземи изгледай "Адския път " Русия на Дискавъри.Руснаците правят гума при -55 градуса и не ги бърка.
А западните паркетници не палят.
Да пробват една Тесла там.
Коментиран от #31
12:27 03.01.2021
27 гост
До коментар #22 от "пилот на Ферари":
И това значи , че са еднакви ? Хахаха !! Ми виж им поне формата , бе , "експерте" ! На снимка поне ! За химическия състав няма да ти обяснявам , щото е твърде сложно за теб ! На всичкото отгоре химическия състав на Тесла е патентован !!Коментиран от #29, #38
12:31 03.01.2021
28 пилот на Ферари
До коментар #19 от "гост":
Ти колко тесли си карал че знаеш кога се сменят накладките им ?Такива като тебе дето са виждали Тесла само на картинка , големи спецове се извъдиха. То и при джиповете се ползва двигателя за намаляване на скоростта ,а имат и асистент за спускане по наклон , ама накладките им трудно изкарват по вече 40 хил километра.
А 350 хил са направо нереални.
Дай линк да видим къде го пише това.
Коментиран от #32, #58, #70
12:33 03.01.2021
29 пилот на Ферари
До коментар #27 от "гост":
Тесла няма завод още и не произвежда батерии. За какъв химически състав ми говориш ?12:34 03.01.2021
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Аха
До коментар #26 от "пилот на Ферари":
Това ли имаш предвид? Аз до колкото гледам, все са си доволни от електрокарите и на минус 44, нямат проблеми!Коментиран от #36
12:38 03.01.2021
32 Аха
До коментар #28 от "пилот на Ферари":
Няма да ти казвам, какъв си защото ти сам си знаеш че си пр..! Какъв е режима на спускане на ДВГ джиповете, знаеш ли? Помисли си, дали не е с накладките! Ейййй, с тея специалисти се спори тук! И каква е спирачната тяга на мотора, когато пуснеш газта на 5-та предавка? Забиваш ли главата в таблото? Ти не си пилот на ферари, защото нямаш книжка. Може би на Playstation си карал ферари!Коментиран от #34
12:42 03.01.2021
33 пилот на Ферари
До коментар #30 от "БСПНаглец":
На никой не му трябва прехвалената ти Тесла. Също като когато излязоха хибридите. Купиха ги само филмови звезди на които беше платено за реклама. После пак минаха на ДВГ. Като гледам американците купуват в пъти по вече пикапа Ф150 отколкото прехвалената ти Тесла.Коментиран от #42
12:43 03.01.2021
34 пилот на Ферари
До коментар #32 от "Аха":
Освен 5 предавка други няма ли ? Като кара курса какво ти каза инструктора ? На която предавка го качваш - на нея слизаш . Или си карал курса по съкратената процедура ?Коментиран от #35
12:45 03.01.2021
35 Аха
До коментар #34 от "пилот на Ферари":
Нямам предвид наклона бе мъжки! Като караш на равно, не ти ли се налага да спираш? А като спираш на равното, със спирачката ли спираш или с мотора? Със спирачката, нали? А, а Тесла спира с мотора! Това се има предвид!Коментиран от #37
12:49 03.01.2021
36 пилот на Ферари
До коментар #31 от "Аха":
Не , имам предвид товаКоментиран от #41, #63
12:53 03.01.2021
37 пилот на Ферари
До коментар #35 от "Аха":
Спираш на светофара с мотора на Теслата ?Коментиран от #39
12:54 03.01.2021
38 пилот на Ферари
До коментар #27 от "гост":
Тecлa oщe нямaт зaвoд зa бaтeрии .22 ceптeмври 2020
Мъcк: Tеslа трябвa дa прoизвeждa coбcтвeни бaтeрии.
Tеslа щe трябвa дa зaпoчнe дa прoизвeждa coбcтвeни бaтeрии, зa дa oтгoвoри нa търceнeтo нa eлeктричecки прeвoзни cрeдcтвa, въпрeки чe увeличaвa пoкупкитe oт външни дocтaвчици, нaпиca Илoн Мъcк в Twittеr.
12:55 03.01.2021
39 Аха
До коментар #37 от "пилот на Ферари":
Да,така.12:59 03.01.2021
40 пилот на Ферари
До коментар #14 от "Факт!":
Тесла няма завод за батерии и не произвежда такива все още.Коментиран от #43, #55
13:02 03.01.2021
41 Аха
До коментар #36 от "пилот на Ферари":
Такива видеа, ако знаеш колко мога да ти кача с ДВГ коли, не е истина!13:04 03.01.2021
42 Така е
До коментар #33 от "пилот на Ферари":
Купуват Ф150, защото Тесла все още не може да произведе толкова бройки! Важното е, че колкото произвеждат, всичко се продава!13:06 03.01.2021
43 гост
До коментар #40 от "пилот на Ферари":
Абе онова малкото заводче в Рино , Невада , сигурно произвежда двг-та , а ?? И сигурно не е на Тесла , а ? Хахахах !!!Коментиран от #46
13:12 03.01.2021
44 ПЕНКО
13:48 03.01.2021
45 Янко Видрарски
14:07 03.01.2021
46 пилот на Ферари
До коментар #43 от "гост":
Мъск го казва - не аз . А в малкото заводче не знам какво правят.Коментиран от #76
14:08 03.01.2021
47 Хо хо хо
До коментар #22 от "пилот на Ферари":
Батериите на Тесла са си на Тесла и са на базата на Панасоник които са японци.Не знам за какви китайци дрънкаш.Зоуи ползва ЛГ батерии които са корейци а скоро почват във Франция сттоежа на гигафабрика Пежо и Тотал досега Пежо май пак корейски ползваха.Китайски ползват май само немците.Коментиран от #48
14:14 03.01.2021
48 пилот на Ферари
До коментар #47 от "Хо хо хо":
Колко Тесли има в България ? 0,0000001 % ? И ти си вероятно от малцината радващи се на нова Тесла ? И си и пробвал възможностите ?Да ти кажа че е просто една стара каросерия , демоде с два таблета вътре. И наш Ганьо точи лиги и въздиша по това "творение " на поредния шоумен в автомобилния бизнес.
Коментиран от #49, #51
14:47 03.01.2021
49 Отговорът е прост
До коментар #48 от "пилот на Ферари":
Теслите в България са повече от фераритата. Ти колко ферарита си карал?Коментиран от #50
14:56 03.01.2021
50 Хе хе
До коментар #49 от "Отговорът е прост":
Ееееее, как! Сигурно много! Ама на Playstation!15:15 03.01.2021
51 Хо хо хо
До коментар #48 от "пилот на Ферари":
Тая Тесла е 10000 пъти по-кола от всичко останало.Тоя таблет управлява всичко няма стаарите немски 100 врътки тип Раховец за да си пуснеш климатика или радиото.Коментиран от #53
15:46 03.01.2021
52 Японеца
Коментиран от #54, #57
15:57 03.01.2021
53 Прав си ама наполовина
До коментар #51 от "Хо хо хо":
Хубаво е, че един единствен компютър управлява абсолютно всичко, а не е като на Volkswagen id3 не си спомням колко на бяха над 50 отделни модула които не можаха да накарат цяла година да комуникират помежду си, защото всеки един от модулите беше проектиран и произведен от различен производител. Един от тези модули като се скапе и оставаш на пътя.Отделно че цялата логика е софтуерна, а хардуера е само изпълнителната част. Дори няколко години след производството на автомобила, може да промениш при натискането на кой бутон Какво да става, като ако няма хардуерен подходящ бутон, да създадеш виртуален такъв на екрана.
Предвид напредването на технологиите, вече дори не трябва да се идентифицираш по някакъв начин. Камерата ще настрои всичко - седалка, огледало, волан, ще включи подходящия режим на шофиране, включително ограничено ускорение и максимална скорост за млади шофьори, и всеки получава автомобил спрямо своите изисквания още в момента на влизане в автомобила.
Но за бутоните и ръчките не си прав. Понякога ми липсват физическите бутони. Особено за дейности които се извършват машинално без да се налага да гледаш.
Коментиран от #59
16:02 03.01.2021
54 Хо хо хо
До коментар #52 от "Японеца":
Отде знаеш че нема пипнеме а и отдавна на запад се карат коли на лизинг.Ти ако чакаш да извадиш куфарчето и да си платиш колата не е учудващо що караш една кола 20 години.16:02 03.01.2021
55 Аман от неграмотници
До коментар #40 от "пилот на Ферари":
Вземи научи какво е това джойнтвенчър. Подсказване - не е джойнта дето пуши Илон Мъск.Коментиран от #56
16:28 03.01.2021
56 Джеймс
До коментар #55 от "Аман от неграмотници":
Италианци сър!19:22 03.01.2021
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 гост
До коментар #28 от "пилот на Ферари":
Аз живея в Норвегия и от три години имам Тесла, а ти си мечтай за Ферари, хахахах19:36 03.01.2021
59 alch
До коментар #53 от "Прав си ама наполовина":
ID отнесе главата на Tesla тази година илизат брутални нови електрички. Стига говори глупости. Качвал ли си се на Tesla и ID? аз да и затова избрах ID. Единствнно може да те изкефи ако караш направо .. Тази година всичко големи марки изакрват по няколко модела. Да не говорим за Lucud Air. Земи малко почети на друг език ако можеш. Стига бълва едан истина десет лужи. Да не си Боко Тиквата?Коментиран от #61, #66, #67
19:53 03.01.2021
60 Консерватор
Коментиран от #62, #64
19:58 03.01.2021
61 Прав си ама наполовина
До коментар #59 от "alch":
И какво общо има казаното от тебе с наличието на физически бутони, които ми липсват?20:08 03.01.2021
62 Консерватор
До коментар #60 от "Консерватор":
Или са бивши ватмани!20:14 03.01.2021
63 гост
До коментар #36 от "пилот на Ферари":
А колко поршета и бмв-та са изгоряли по същото време? Все още съотношението си е 10 към 1 в полза на електричката, единствен минус е, че нормалната кола изгаря на момента и след това няма какво да й се запали, а батерията на електричката остава активна и след първичното загасяне.20:14 03.01.2021
64 Харесвам и Ферари
До коментар #60 от "Консерватор":
Хайде опитай да приложиш същата логика?Абе хора, опитайте да ХАРЕСВАТЕ повече неща, отколкото да МРАЗИТЕ. Това че съм ти харесал жената, въобще не значи, че искам да правя нещо с нея! По същия начин мога да кажа и че харесвам сина ти или кучето ти или къщата ти. Да харесваш НЕ Е ЛОША ЧЕРТА! Всяко нещо или всеки има и добри и лоши страни.
Лошото е да МРАЗИШ. Каква е логичната ти причинна да мразиш електрички?
20:16 03.01.2021
65 Консерватор
Коментиран от #68
20:17 03.01.2021
66 Да ти е честита!
До коментар #59 от "alch":
Лошо няма, че си избрал ID3. За всеки влак си има пътници. Реално не се взел от пазарния дял на Тесла, а на ДВГ.Карай я със здраве и безаварийно!
20:20 03.01.2021
67 гост
До коментар #59 от "alch":
Избрал си на баба си тръ.... !! И кое бил отнесъл немския ти кенеф , ахахха ! 499 500 продажби за годината !!! Вчера потвърдени !! Твоя немски курник няма и една десета от това !!! И няма и да има !!Коментиран от #69
20:21 03.01.2021
68 Въпрос на вкус
До коментар #65 от "Консерватор":
Казало кучето и се облизало под опашката!20:22 03.01.2021
69 Е не така с лошото де!
До коментар #67 от "гост":
Избрал си е човекът електричка. Какво значение има марката? Всеки си има различни критерии и е добре, че е намерил електричка покриваща неговите.Колко повече електрички стават в България, толкова повече зарядни станции ще има, което е един от основните критерии с най-голям приоритет за повечето шофьори, за да преминат на ток. Разбира се за повечето е цената.
Дано има все повече като него! Още веднъж го поздравявам за избора! Респект!
20:29 03.01.2021
70 Гошко
До коментар #28 от "пилот на Ферари":
За другите не знам, аз на моята каручка за 80к км още не съм сменял накладки, а не са износен и до половината дори, тази есен ги проверява. Но пък и не карам с "газ - спирачки - газ - спирачки", както масово гледам карат "карачи те" по улиците. Та мисълта ми е, че смяната на някои консумативи си зависи силно от задкормилното устройство...21:09 03.01.2021
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 TSLA
Ще трябва да пестиме от закуски пак...
00:03 04.01.2021
73 TSLA
До коментар #7 от "jар":
В земните недра петрол може да има, батя, ама в недрата на белите дробове алвеоли не останаа! И след ваденето на квадрилионите тонове цъpнa мaзгa, кухините, дето остават кой шги запълва? За тези в мозъците не питам ;) Да не почнат трусове по 8-ма и свлачища за Добър ден?Коментиран от #78
00:13 04.01.2021
74 Хайл
До коментар #1 от "хахахахахахаха":
То е само един с много никове🤣🤣🤣01:09 04.01.2021
75 Теслъ
09:16 04.01.2021
76 гост
До коментар #46 от "пилот на Ферари":
Я препиши цялата статия като си много отворен , а не вади 5 реда , които ти изнасят !! Мъск говори за НОВИЯ вид батерии , които показа на деня на батерията , а не за сегашните !!! И НИКОГА и НИКЪДЕ не е казал , че СЕГА Тесла не произвежда батерии , просто са в съдружие 50 на 50 с Панасоник именно в "малкото " заводче в Невада !!! Но в Шанхай , Берлин , Остин и всички следващи заводи вече ще са 100% на Тесла !!! Даже във първата фабрика във Фримонт работи пилотна линия за новите батерии , ама не ти изнася да препишеш за нея , а само това дето си мислиш , че си "открил" хаха !!!10:18 04.01.2021
77 Факт
До коментар #12 от "Хо хо хо":
Защо Ферари да е чао, ако не премине изцяло на електричество? Имах късмет да се повозя на Ламбо и смея да твърдя, че точно рева на двигателя при подаване на газ и “гърмежите”, които се чуват при отпускането на газта доставят по-голям кеф и от самото ускорение.14:33 04.01.2021
78 Хайл
До коментар #73 от "TSLA":
Теб ЩЕ пратим да подпираш дупките14:39 04.01.2021