Според Централната пресслужба на марката рестайлинг вариантът на Tesla Model 3 ще получи нов волан с опция за отопление, електрическо задвижване на вратата на багажно отделение и по-дебели стъкла.
Интересно е и, че колата ще разполага с батерия с по-голям капацитет от тази на своя предшественик. В допълнение, вариантът 2021 на Model 3 ще може да се похвали с нова централна конзола и доста допълнителни опции за интериора.
Първоначално иновацията ще се появи на китайския пазар, а до края на 2021 година ще бъде в продажба в САЩ. Не се знае кога новата Tesla ще се появи в Европа, но най-вероятно това ще се случи до края на годината. Цената все още не е обявена.

Коментиран от #15, #49
-9 +18
Коментиран от #4
-20 +22
Коментиран от #12
-16 +17
До коментар #2 от "Ужас 😰":
Джендърмода, това се търси ! Срамежливо са премълчали новата "играчка" в седалката, ох тесла ох кеф...
-14 +9
-10 +11
Коментиран от #9, #38, #39
-18 +13
Коментиран от #14
-18 +20
-10 +16
До коментар #6 от "гост":
Ще продадеш старата Тесла дето я нямаш!Може да си купиш някоя теслъ от Практикер.Има голямо разнообразие от модели.
-7 +19
Интересно що слагат по-голяма батерия, нещо километри ли не достигат а ;) да бутнем ако трябва? па ше внимаваме да не изкъртим някой панел ;)
Коментиран от #44
-11 +8
-10 +14
До коментар #3 от "Нищо":
Е не само че се самозапалва а ми му и изпадат чарковете по пътя
-8 +12
-6 +7
До коментар #7 от "Капитан Америка":
Пежо и Дженерал мотърс имаха електрички и то в продажба още началото на 90-те а иначе електрички има от края на 19 век.
Коментиран от #16, #18
-3 +10
До коментар #1 от "Смех":
Основното е да пълним китайски гуши.Другото не е важно
-5 +5
До коментар #14 от "Кайзер":
Евала "Кайзер", добре си го казал на "Капитан Америка" - те такива като него (понеже се е родил наскоро) си мислят, че светът започва с тях и чичо Мъск е няк'ква звезда, която ей с'я се появява на небосколна за радост на правоверните...
Коментиран от #21, #45
-4 +8
-5 +3
До коментар #14 от "Кайзер":
В Китай се продават най-много модели и марки електромобили. като почнеш от цена 5000 долара и стигнеш до цена за милиони. Само че най-продавания модел там е Тесла модел 3.
Не е важно кой по колко модела електрически автомобили предлага, по-важното е по колко продава! очевидно е че Тесла не е евтин автомобил но предлага най-доброто съотношение цена-параметри.
Коментиран от #19
-5 +7
До коментар #18 от "И не само там":
В Европа най-продавано е Рено Зоуи в китай не ме интересува не съм китаец а в Сащ са Тесла щото нямат конкуренция.А нямат конкуренция щото освен в Калифорния в други щати електричките не са на мода и е нерентабилно да се инвестира в разработването им.
Коментиран от #22
-4 +9
Коментиран от #25
-6 +10
До коментар #16 от "чичо Пешо":
Като Тесла не е нищо особено, ще ми посочиш ли поне един друг електромобил с изключение на Порше тайкан, който може да измине 2700 км за 24 часа? И това е модела от 2017 година, а вече сме 2021. Къде е конкуренцията?
Заради новата батерия, вероятно обновения модел 3 ще измине над 3000 км с едно зареждане, а конкурентите дори 2000 не могат да минат. Забелязваш ли че дори не говоря за ускорение и конски сили? Говоря за страха да не ти свърши тока при останалите.
Коментиран от #23, #26
-6 +7
До коментар #19 от "Кайзер":
А защо тогава в гига Тексас ще правят и Тесла модел 3, освен новият Тесла модел y, пикапа и камиона? Сигурно защото няма търсене?
Хайде да видим, когато и Тесла започне да произвежда в Европа и отпаднат митата и таксите, дали Тесла няма да е бестселъра с модел y въпреки че е по-скъп от модел 3 и много по-скъп от реното?
Коментиран от #24, #46
-3 +7
До коментар #21 от "Абе чичак":
Зависи от средната скорост пътните условия външната температура броят отсечки и завой стилът на каране наклон на пътя и тн.
Коментиран от #27
-2 +3
До коментар #22 от "В Калифорния казваш, само в Калифорния":
Ми едва ли.Има нещо наречено себестойност.Цената на компютрите е паднала от 80-те насам ама на кои на тошибите и асусите Епъл са пак по 5000 лева.
-1 +4
До коментар #20 от "Кой":
Дори да не ползваш климатика и да не слушаш музика, защо да не се прибереш? за да не превишиш скоростта просто ще караш с трафика, а ако ти е толкова дерт, можеш да си пуснеш навигацията на телефона за да следиш и скоростта на движение.
Дали детето ще може да го строши е отделен въпрос.
Коментиран от #47
-7 +5
До коментар #21 от "Абе чичак":
Е, това ти е проблемът - гледаш само един параметър. Застанѝ на мястото на потенциален клиент (с портфейла си), огледай всички оферти (ама за България, не сме в Калифорния) и сравнѝ всички показатели, като за момент поне (моля) изключиш зомбираното си про-Тесла-рско съзнание и ми кажѝ за коя кола ще "гласуваш" с левчетата си. 'Щото иначе аз пък мога да сравнявам само коньове и само ДВГ-та и да кажа, че Chiron-ът е най-добрата кола на света... Схващаш ли за какво говоря или друго освен да цъкаш на лопата не знаеш?
Коментиран от #29
-3 +9
До коментар #23 от "Кайзер":
Рекорда беше предаван на живо и всеки знае точно По кои магистрали са карали и къде са зареждали. Само да ми кажеш поне един модел, който може да се приближи до този пробег според тебе? Че аз не се сещам за друг освен Тайкан, който може да го доближи но не и да го стигне.
Коментиран от #28, #31
-3 +6
До коментар #27 от "Той маршрута е публичен":
Слаб пример даваш Тайкан по пробег е на нивото на ЗОуи и то ако не го натискаш иначе е и по-зле.За друг пример няма ама то и никой не прави електрички много много.
Коментиран от #30
-5 +7
До коментар #26 от "чичо Пешо":
Кажи покой параметър/цена конкуренцията е по-добра. Колко ти струва една конска сила на чирона да го буташ в най-доброто съотношение долара за конска сила?
Единствено се сещам за цена на брой електромобил, ако това въобще е параметър на електромобилите.
Не мога да отрека единствено предимството на Рено zoe в 22 киловата бордово зарядно. Всъщност това го продава и се надявам останалите да си вземат поуката, включително Tesla.
-2 +5
До коментар #28 от "Кайзер":
Къде въобще си тръгнал в спор за електрички като нямаш елементарни технически понятия. Пробегът с едно зареждане при дълги разстояния ти е най-малкия проблем. по-важно е колко километра можеш да заредиш за един час зареждане. Porsche е единственият автомобил който може да зарежда с по-голяма мощност от Тесла, но пък харчи повече енергия за километър.
Тесла зарежда в началото с над 1600 км за час, после скоростта на зареждане пада и затова не е добра идея да зареждаш над 50%, а по-добре да спреш отново след два часа каране с магистрална скорост.
Коментиран от #32, #33
-3 +6
До коментар #27 от "Той маршрута е публичен":
В крайна сметка много ли производители предлагат вече електрички или никой не ги прави много много, че нещо сам си противоречиш!
-1 +1
До коментар #30 от "Абе ти добре ли си?":
Екранът те пази от побой.Тайкан пробег 333 км смееех пълен клсет немски тва е колкото Пежо 208-е Пълен смех за толко скъп автомобил.Бегай бе смешен
-4 +5
-5 +6
-6 +8
-0 +2
-6 +4
До коментар #6 от "гост":
що не се плюнчиш и хвалиш по Норвежките форуми? първо защото не си научил достатъчно езика и второ зощото никой там не ги базари такива комплексари, там колата служи да те преведе от т. А до т. Б възможно най-сигурно, евтиво и бързо а не за хвалене и избиване на комплекси, айде отивой да чистиш супермаркета
-0 +5
До коментар #6 от "гост":
Замъкът в Норвегия продаде ли го .ХАХАХА
-0 +3
Коментиран от #42
-2 +5
-2 +2
До коментар #40 от "Антон":
Подгряването го имаше, но като екстра. Сега влиза в базовото оборудване.
А с интериорът свиквай. Това ще е бъдещия интериор на всички автомобили. Точно както външния вид на всички телефони е просто едно стъкло. Помниш ли формите, цветовете и набора на бутони на първите мобилни телефони?
-2 +2
Съветвам всички,,разбирачи,, да се запознаят със сравнителните тестове на Тесла с други марки и ще разберат, че все още Тесла е Фърст.
Да има слабости, които с течение на времето се отстраняват, но това все още е марката с най-масовото производство, задъхващо се от потребителското търсене.
-2 +2
До коментар #10 от "DrivingPleasure":
Преди, репатрака ходеше да я прибира на 500 км, а сега ще я прибира от 550 км.
-3 +1
До коментар #16 от "чичо Пешо":
Чичовци като Мъск имаше и преди, ама тогава нямаше на кого да продават квоти, че да си поддържат губещия бизнес с миксерите. Добре, че се появиха лобистките закони на зелените терористи, да му надуват балона
-4 +2
До коментар #22 от "В Калифорния казваш, само в Калифорния":
Абе, какво стана с годишния отчет на Тесла? Стигнаха ли 500000 както ТИ и агитката ви гарантирате?
Коментиран от #48
-3 +2
До коментар #25 от "А защо да не се прибереш":
И докога всяко пътуване лятото ще ти е без климатик, за да можеш да се прибереш?
Коментиран от #50
-3 +3
До коментар #46 от "ФауВе":
Абсолютно прави излезнахте. Тесла през 2020 година не можа да продаде поне 370 хил. колкото през 2019. Продажбите започнаха да падат и догодина ще са още по-малко. Балъците свършиха и след 2 години никой няма да купи нито една електричка. Всичко свърши! Изключително дюзи прозорлив и трябваше да се вслушаме в мъдрите ти слова!
Коментиран от #51
-1 +0
До коментар #1 от "Смех":
Ами в Чайната направиха завода за 11месеца и произвеждат по 10х.коли на месец, струва 30х.долара. Нищо не може да се сравни с колите на Тесла, скъпи са на фона на дизелите, ама нямаш поддръжка, сервиз и др, нямаш такси, масла, горива. Освен това не трябва да се забравя, че това са коли с ускорение от 4-5сек при най-бавните версии, сравни го съответната кола по параметри и излиза, че Тесла е много по-евтина. Не гледайте у нас цените от по 50-100х.лв, в САЩ се продават нови за по-малко пари.
-0 +1
До коментар #47 от "ФауВе":
Не само лятото ами и зимата да не се включва парното ,че харчи 10% на 10 километра :D
-0 +1
До коментар #48 от "Излезе излезе отчета":
Само от модел3,Тесла продадоха 499 500бр което се счита за изпълнена програма.Така че няма място за паника.Мъск си върви по пътя а кучета си лаят.
-0 +0