10 39669

Toyota възражда Celica тази година

  • toyota-
  • subaru-
  • ft-86-
  • celica-
  • токио 2011

Напълно възможно е култовото японско купе Celica, което се произвеждаше през периода 1970 - 2006 година, да се сдобие с наследник още в края на тази година. Концептуалната разработка FT-86 (на снимката) ни дава относително ясна представа за това как ще изглежда новото поколение на модела.

Според наличната, но официално непотвърдена информация, новото купе, което се прави на базата на FT-86, ще се появи на американския пазар под бранда Scion, а в Европа и Япония ще се продава под името Toyota Celica.

Ще припомним, че концептът беше разработен съвместно със Subaru. Най-мощната модификация на предшественика разполага с предно предаване и мощност от 192 к.с. Новата Celica ще се оборудва с опозитен двулитров агрегат с мощност 260 к.с. Моторът ще е с обем два литра и ще предава момента към задните колела на автомобила.

Премиерата на новата Toyota ще се състои през декември, по време на автомобилното изложение в Токио. Продажбите ще стартират през първата половина на следващата година. Аналог на предполагаемата Celica ще има и с марката Subaru, но той все още не е показан дори и като концепт.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ончо

    5 39 Отговор
    Старата Селика беше много посредствена, явно и тази ще е безлична като старата. Силата на Тойота е в джиповете, с тези евтини купета си развалят имиджа на най - добра марка.

    Коментиран от #2, #8

  • 2 Дошо

    8 20 Отговор

    До коментар #1 от "Ончо":

    Какво говориш!Това ще е по-малкият брат на Нисан ГТР и ще вдига от 0-300 за 7 секунди на ръчна!

    Коментиран от #4

  • 3 Дошо

    31 8 Отговор
    Новата Celica ще се оборудва с опозитен двулитров агрегат с мощност 260 к.с. Моторът ще е с обем два литра и ще предава момента към задните колела на автомобила.

    Това ще е страхотна ЯПОНСКА машина.Става интересно, японците вадят все по-красиви и качествени автомобили.
    JAPAN POWER!
  • 4 ???

    12 10 Отговор

    До коментар #2 от "Дошо":

    Prodyljavai da se izlaga6 MOLQ TE. Ve4e vsi4ki razbrahme 4e ne si v 4as. To biva da se pravish na interesen ama to tvoeto kloni kym nqkakva pylna TYPOTA 4ovek.

    Коментиран от #6

  • 5 люс

    19 0 Отговор
    страхотен дизайн браво
  • 6 Дошо

    14 1 Отговор

    До коментар #4 от "???":

    Абе не му се сърди на човека може да си има психични проблеми

  • 7 Fairing decal of the Japanese character 隼, pe

    15 0 Отговор
    Супер е колата!
  • 8 Prelude

    19 1 Отговор

    До коментар #1 от "Ончо":

    Много некомпетентно изказване бе колега! Старата Селика мачкаше години по ралитата преди Тойота да се самоизритат от там.
  • 9 mm

    14 0 Отговор
    Така на снимката не изглежда зле. Със сигурност ще има промяна в дизайна на серийният автомобил. Имам предшественика на тази машинка Т23 и мога да кажа , че съм много доволен. Адски здрава кола с много спортно усещане, когато си зад волана. А относно коментар номер 1 , колега виж РАВ 4 на каква платформа е направен :). С нетърпение очаквам това бижу да се появи по нашите улици. Гледайки и с какъв двигател ще разполага, със сигурност ще е самолетче. Сегашната Селика проблема й е че има много спортен вид , но конските сили не отговарят на него (143 и респективно 192 коня). Поздравления за решението на Тойта и работата на инжинерите от Субару.

    Коментиран от #10

  • 10 Дошо

    14 3 Отговор

    До коментар #9 от "mm":

    Колега незнам на каква платформа е направен Рав4 ама това е невроятно здрава машина!
    п.п Платформата съм сигурен, че не е на ВАГ :-)

    Коментиран от #12

  • 11 111

    17 1 Отговор
    Наистина жалко за края на спортните купета от среден клас. Просто хората, които имат средства за закупуване на чисто нов автомобил са пенсионери по дух и предпочитат да си вземат практични дръгели. Един 20 г. пич с пари няма да си вземе четириврато нещо, я. Дано този проект да тръгне по производствените линии, нагледахме се вече на дамски/гейски/ и пенсионерско-дебелашки автомобили
  • 12 mm

    12 2 Отговор

    До коментар #10 от "Дошо":

    Колега много ясно, че РАВ 4 не е на платформа на ВАГ, то ако беше на такава, щеше да е катастрофа. Платформата е взаимствана именно от Селиката, та сам си направи изводите това колко здрава колица е. Малко друса , но си заслужава. Като се отървеш от Аудито силно ти препоръчвам една Селика Т23.

    Коментиран от #13

  • 13 Дошо

    8 2 Отговор

    До коментар #12 от "mm":

    Аз се точа на Хонда Акорд Купе, но все пак ще разгледам и Тойотите.Моля да качиш една снимка или да я видя Т23, че това означение не ми говори нищо.М/у другото какво ще кажеш за Хондата?Харесва ми много и тая модификация е с кожен салон, климатроник и бая други екстри.За такава Хонда около 2000г колко пари си заслужава да дам за добър образец?
    Предварително ти благодаря, поздрави!

    Коментиран от #14

  • 14 Дошо

    6 2 Отговор

    До коментар #13 от "Дошо":

    Колега сетих се и проверих в гугъла коя е Селиката.Заслужава внимание.Ще помисля по въпроса.Ако може само да си кажеш мнението за Хондата.

    Коментиран от #24

  • 15 Jay

    3 0 Отговор
    Доста забележима японска кола, но повече прилича на наследник на CRX или Paseo. До колкото прочетох ще е 1.5 двигател, 5 скорости, 109 к.с. и задно предаване. Информацията е от Февруари 2011. От суб класа е и е по-спортно ориентирана. Първоначалната им идея е била крайната цената да не надхвърля $20,000.
  • 16 mm

    5 0 Отговор
    Колега, нямам сериозни наблюдения върху Хонда имам информация от мой много добър приятел , но доколко е обективна немога да гарантирам. Той самият има 2 хонди - жена му е със сивик един тумбест много симпатичен - 2008-ма година, закупи го нов от Бултарко. Разбрах, че е английско производство и не е особено сполучлив модел откъм здравина, но и болежките са му дребни и по-скоро досадни. Той кара Акорд 2006-та година и не е казал лоша дума за колата. Аз съм се возил няколко пъти - откъм возия и комфорт е доста добре. Пъргава е и доколкото знам разхода й е доста приличен. И двете хонди са бензинови. За дизелови немога да споделя информация. Това мога да споделя за хонда Акорд, но пак казвам не съм стопанисвал такава машина и немога да дам задълбочена обратна връзка. Иначе Селиката заслужава внимание. Ако се спреш на такава кола ще ти кажа за какви проблеми да я оглеждаш при закупуването й.

    Коментиран от #22

  • 17 ahaha

    19 1 Отговор
    260 konq i zadno predavane........ami prosto super! tova e perfectnata bega4ka!
  • 18 Mantzel

    12 2 Отговор
    "Toyota възражда Celica тази година"-ДАНОДАНОДАНО

    Коментиран от #20

  • 19 user

    5 36 Отговор
    Поредната пластмасова японка щайга ... най-после са наели някой италиански дизайнер, да им оправи грозотиите - поне отпред ! Изглежда добре отвън и дотук - вътре евтина пластмаса, елементарни светлинки, под капака - кухо и безлично ! А вероятно ще се купува от хора със свободно време ... за висене по сервизите ! Дали да не направим залагания за броя на месечните привиквания в сервиза, за подмяна на дефектните части ?
  • 20 х.х.х.

    0 2 Отговор

    До коментар #18 от "Mantzel":

    По-леко да не се подмокриш бе!
  • 21 ANTI-HATE

    12 1 Отговор
    стига приказки наизуст...не ви омръзна разбирачи да се праскате колко "знаете" без да се подкрепите с факти.
    главния дизайнер на Toyota FT-86 e Jaromir Czech типичен италианец според твоите приказки
  • 22 Дошо

    6 0 Отговор

    До коментар #16 от "mm":

    Ами казвай направо да знам.ДАже и за проблемчетата по Хондата ако кажеш нещо ще съм ти адски благодарен.Аз съм чел по форумите де и знам това онова, но малко ново инфо няма да навреди.Ако искаш даже дай един имейл да пишем там, че тук....
    Поздрави!

    Коментиран от #59

  • 23 Mitaka

    9 1 Отговор
    аз карам прелюд и нямам никакви проблеми с него имам познати сас по старите селики пак няма никакъв проблем с тях като не знаеш не пиши!!!!!!!!!!!1
  • 24 mtlb

    7 1 Отговор

    До коментар #14 от "Дошо":

    Вземи си Акорд 7.Няма да съжаляваш,страшно здрава машина.

    Коментиран от #27

  • 25 PRof

    0 16 Отговор
    GROZNAAAAA
  • 26 G klasa

    9 1 Отговор
    fen sam na mercedes no tazi celica e mnogo krasiva i sam siguren che shte e pargava kolica.
  • 27 Дошо

    11 0 Отговор

    До коментар #24 от "mtlb":

    Акорд 7 колега трябва да е след 2004г ако не се лъжа.Толкова пари няма да мога да извадя, в никой случай.Akо Аудито не ме беше ограбило така сигурно можеше да стане.Няма как каквото спестех Аудито ми го взимаше.Пък и други разходи имам.ЗА Акорд Купе от около 2000г си мисля сега.

    Коментиран от #28, #30

  • 28 mtlb

    5 2 Отговор

    До коментар #27 от "Дошо":

    За Акорд купе нищо не мога да ти кажа,не съм запознат.Но моя съвет е да продължиш, да си караш Аудито,толкова пари си хвърлил по него.Би трябвало да се е закрипило малко от малко.Не си струва да взимаш друга кола и тепърва да почваш да я стягаш(ако има проблеми).Пари хвърлени на вятъра са това.

    Коментиран от #37

  • 29 520 zender

    20 1 Отговор
    Браво-ето нещо красиво според мен.А някой от japan power ще ми разясни ли кво подяволите е опозитен двулитров агрегат,щото аз съм невежа автомобилна.Селиката е супер-пожелавам й успех и ако може турбомотори...

    Коментиран от #34

  • 30 anti audi

    11 1 Отговор

    До коментар #27 от "Дошо":

    Audi moje date sasipe.na men mi skasa joba toia kenef.niakoi iska go prodavam.A4 2001g 2.5 TDI za 7000 shte go dam de.a kenefa.ako iska niakoi lovi promociata na men mi e na 14000lv.
  • 31 gan4u

    11 1 Отговор
    Супер! Уникално изглежда колата, а пък и вече със задно предаване!!!!!! japan power!!! use it hahahahahaha!

    Коментиран от #33

  • 32 anti audi

    4 1 Отговор
    Quattro e zabravih da kaja koshnika 180ps
  • 33 G klasa

    5 4 Отговор

    До коментар #31 от "gan4u":

    zadnoto e istinata shte se setiat jaltite
  • 34 Дошо

    17 0 Отговор

    До коментар #29 от "520 zender":

    Боксер бе колега 2000сс
    anti audi - аз те разбирам братле.Тегло е, пък ти щом и 2.5ТДИ си купил твоята още по-тежка.Тия ,,коли" така дерат кожи, че направо съм бесен като се сетя колко пари съм издавал по тоя боклук.
    Ауди - никога вече!
  • 35 Audi

    1 10 Отговор
    Дошо,pi4 vzemi pro4eti malko v neta.vlez v stranicata na wikipedia na Audi i vij purvite dve izre4eniq kvo pi6e posle vlez na BMW i Mercedes-Benz,a puk posle vlez na Honda i Nissan
    da vidim
  • 36 520 zender

    13 0 Отговор
    Дошо-отдавна не съм виждал толкова красива японска кола-грабна ми вниманието веднага.Мисля че Селика е по красива от ГТР-а

    Коментиран от #38

  • 37 Дошо

    15 1 Отговор

    До коментар #28 от "mtlb":

    Не бе човек разбери, само да се намери купувач и я изритвам от дома тая недомислена немска бракма.Наскоро ремъци и ролки смених.Беше се закрепила 5 месеца нямаше ремонти и викам си ще кара, пък и на ден по 4-5км.минавах само до работа и обратно.Та смених ремъци, ролки, филтри и на следващия ден рейката аут.Е рекох си СТИГА.Да ми се маха от главата, че честно ти казвам като я видя сутрин и направо ми се повдига.
  • 38 Дошо

    7 1 Отговор

    До коментар #36 от "520 zender":

    Да много е красива наистина аз която и да имам все бих и се радвал
  • 39 Audi

    3 12 Отговор
    mom4eta ne moje da iskate da karate premium class koli i da iskate podrujkata da e evtina,prosto ne stava taka

    Коментиран от #42

  • 40 520 zender

    3 3 Отговор
    Трябва обаче по-сериозен турбомотор за това супер купе..
  • 41 rtteetwrteuyo

    14 1 Отговор
    Много е красива:))),последно време Японските коли освен здрави станаха и симпатични :))сигурно някой европеец имат в ателието вече :)) браво
  • 42 G klasa

    8 2 Отговор

    До коментар #39 от "Audi":

    audi iska da e premium marka no neim stigat silici.a i kato vijdam horata nese oplakvat ot skapa podrajka a ot postoianoto troshene na audi.
  • 43 big

    12 1 Отговор
    iaponsko vinagi bih karal pred kola ot koncerna VAG.tazi TOYOTA e mnogo krasiva.bravo
  • 44 anti audi

    9 1 Отговор
    da naistina kovti motor e tozi na Audi.osven che ne varvi i harchi kato luda.abe kenefche ama shte se otarva i VAG nikoga poveche.predlagat mi barter za edna mazda6 i mai shte zdavam kolibata de.a i kenefa.a kolko se nadivah che kato me plashiha che audi ne e kola si vikah tia preovelichavat ama si e kenef marka.moje i da doplatia za edna c klasa w203.karah takava slujebna i beshe dosta dobra.abe jivi i zdravi shte se opravim.pozdravi na vsichki koito razbirat ot koli i biagat ot vag

    Коментиран от #45, #46

  • 45 W203

    6 2 Отговор

    До коментар #44 от "anti audi":

    ne e losha cetkata brat.moiata ia kupih ot balkan star na 5 godini na 48000km a sega e na 152000km i sam smenil dva nosacha i predni diskove i dve bialetki i niamam iadove.mazdata 6 sashto e iaka i po evtina kakvoto i da izberesh dasi go karash s zdrave
  • 46 anti audi

    6 1 Отговор

    До коментар #44 от "anti audi":

    blagodaria pichaga shte se oglejdam za neshto dobro tozi pat i shte biagam kato ot ogan ot vag.

    Коментиран от #47

  • 47 benz

    2 2 Отговор

    До коментар #46 от "anti audi":

    dam
  • 48 Стойнов

    13 5 Отговор
    Дошо (говоря за истинския) по коментарите ти съдя че си сериозен и зрял човек. Само немога да разбера нещо - искат да те изложат ли като пишат с твоето име? Неможе ли да се направи нещо по въпроса братле ? Писна ми на всяка статия да чета за Нисан ГТР който вдига 300 за 7 секунди......:ХХХ

    Коментиран от #55

  • 49 Fairing decal of the Japanese character 隼, pe

    11 0 Отговор
    Така е братле,но трябва да се направи с регистрация на
    всеки ник,за да спрът пододни да се заяждат с хората. Иначе модераторите са истрили доста коментари в който не се убижна никой,а в същото време има който киснат в сайта
    само за да се заяждат,а коментарите им не се премахват!

    Коментиран от #53

  • 50 Audi

    0 9 Отговор
    42 G klasa - До коментар [#39] от Audi.
    na Audi im dostigat sili povqrvai mi,golqm fen sum na nemskite marki ot visokiq klas osobeno na Audi,i znam za kakvo stava vupros.
    I po tezi puti6ta v BG nqma kola koqto da iskara pove4e ot 5000km bez da smeni ne6to po hodovata 4ast.

    Коментиран от #56

  • 51 Prelude

    12 1 Отговор
    Ха ха! Има пич, много коли които по 10ки хил км не им се пипа нищо по ходовата част. При това стари коли докарани отвън на по 100 хиледи и отгоре и тук се карат не само из дупките а и по черни пътища.

    Коментиран от #52

  • 52 Audi

    0 8 Отговор

    До коментар #51 от "Prelude":

    ne govorim za Djipove
  • 53 СМЕШНИКА

    9 2 Отговор

    До коментар #49 от "Fairing decal of the Japanese character 隼, pe":

    И аз отдавна не съм писал точно по тази причина! Иначе Селиката е много готина. Само,че не я сравнявайте с Нисан ГТР-а. Селиката е нисък клас кола- тя е кола за всеки ден и поддръжката и е смешна.
  • 54 paco

    14 1 Отговор
    японска машина лоша-няма
  • 55 Дошо

    12 2 Отговор

    До коментар #48 от "Стойнов":

    Ами аз лично немога нищо да направя.Е мога да си сменя ника, но това значи да отстъпя пред тоя който се заяжда с мен.
  • 56 G klasa

    7 2 Отговор

    До коментар #50 от "Audi":

    abe to i az sam fen na nemskite vozila no kolite na VAG ne vlizat v taia grupa.niama kakvo dati viarvame Audi sa s laskavi opakovki no s nisko kachestvo.Audi imat problem ne samo s okachvaneto a i s elektronika i avtomatichnite kotii.multitronika na Audi e nai goliama glupost troshi se kato lud.imam priatel s zakupena nova A6 i za 160000km dva pati pravi skorosti.da veche i bmw i mercedes nimat zdravinata na starite si modeli no Audi nosiat sas sebesi ot kakto sashtestvuvat losho kachestvo.VAG nemogat da razberat che leko poleko horata razbirat che tiahnite koili sa samo za vitrina.iponskite proizvoditeli sashto snijiha kachestvoto no dori i v tozi moment sa v pati po kachestveni ot kolicite na VAG.
  • 57 RR

    3 0 Отговор
    Celicata много ми харесва като кола,но на тази цена 7800+ за 2000г. кола просто е нелепа при положение,че нова преди 11-12 години е струвала 40 000 лв.
  • 58 Walker

    2 0 Отговор
    FT-86, което е на снимката по-горе, е прототип за наследник на АЕ86, а не на Селика.
  • 59 mm

    4 0 Отговор

    До коментар #22 от "Дошо":

    Колега , мейла ми е rodgerche@yahoo.com . Драсни един мейл и ще ти пиша каквото знам за като възможни проблеми при селиката и подробности за дребните проблеми при новите сивици.
  • 60 Walker

    7 1 Отговор
    Toyko 2009 Preview: Toyota FT-86 Concept brings back the Hachi-Roku

    Toyota's President Akio Toyoda has said the automaker is in desperate need of an excitement injection, and here's the first dose: the Toyota FT-86 Concept.

    Inspired by the Corolla-based AE86 sports coupe of the '80s, the FT-86 concept was designed by the automaker's ED2 styling studio in France and bears a remarkable resemblance to the FT-HS concept shown at the Detroit Auto Show several years back.

    Прототипът се появи преди около 2 години още. Имаше новини по много, много сайтове. Повече тук -> http://www.autoblog.com/2009/10/06/toyko-2009-preview-toyota-ft-86-concept-brings-back-the-hachiro/
  • 61 люс

    5 1 Отговор
    коментар 19 nik user
    Изглежда добре отвън и дотук - вътре евтина пластмаса, елементарни светлинки, под капака - кухо и безлично
    -----------------------------------------------------------
    КАК може да коментираш, че всичко вътре е пласмаса като никога не си виждал отвътре маздата, както и двигателя?

    Коментиран от #62


  • 62 Prelude

    13 0 Отговор

    До коментар #61 от "люс":

    Може, може :) ти си от скоро тук явно. Има и още един образ, който се подвизава под различни никове обаче. Ако се заприказват двамата ще гледаме комиците. А за японската здравина - ето пример, аз нито мога нито искам да си представям нещо по здраво от това!

    Коментиран от #63, #64

  • 63 Fairing decal of the Japanese character 隼, pe

    9 0 Отговор

    До коментар #62 от "Prelude":

    Кви "буклуци" са Хондите не могат да я счупат !
    Японската сила !
  • 64 mtlb

    6 0 Отговор

    До коментар #62 от "Prelude":

    Ей това е як клип.Honda Power.
  • 65 Nutsmatik

    0 0 Отговор
    www.nutsmatik.com ЗА ВАШЕТО ЗАВЕДЕНИЕ !!!
  • 66 marto

    8 0 Отговор
    lichno za men CELICA e velika kola
  • 67 joro

    0 3 Отговор
    tva kupe ne me kefi za mene kupeto ot 2000 si ostava nomer 1 i sled opti4en tuning nqma ravna
  • 68 gad

    0 0 Отговор
    http://en.wikipedia.org/wiki/Flat_engine, или т.нар боксер
  • 69 Ruslan Ivanov

    0 0 Отговор
    admine sb1rkal si. po4ti s1m siguren ,4e tva e novata AE 86 ! pri4inata e mnogo prosta. kato q ogleda6 ot tuk ot tam i kato vidi6 4e e s1s zadno i t.n.a i imeto e pove4e ot krasnore4ivo... ama pak ne s1m na 100 % :]