На инженерите от Skoda не им е чуждо производството на автомобили със задно-разположен двигател, въпреки че не сме виждали нов такъв от доста години. След като Skoda вече е под шапката на VW, където се намира и Audi, дизайнерът Andras Veres, показа как би изглеждал бъдещ спортен автомобил на марката в профила си в инстаграм.
Колкото и на феновете на марката да им се иска снимката да е истинска или поне да е рендър на база на някакви слухове, то Veres е започнал този проект на шега и просто е сложил предницата на новата Octavia RS върху последното поколение Audi R8. За сега най-мощната Skoda e Octavia RS със своите 242 коня и едва ли някога ще видим V10, който да се вгражда заводско в някой от чешките модели, но пък никога не се знае нищо.
Ако пак се върнем към рендъра, той е взаимствал фаровете, решетката и бронята от Octavia RS, а джантите и предната емблема допълват усещането за чешко присъствие в R8. Въпреки, че двата автомобила нямат много общо като дизайн, можем да кажем, че джантите стоят доста добре на мястото на оригиналните за Audi-то, докато за предницата ще оставим коментарите на вас.
-2 +20
Коментиран от #4, #7
-11 +22
-2 +17
До коментар #2 от "пилот на Ферари":
Охооо.къде се загуби, приятелю :)
-2 +3
-0 +6
Същото ще бъде и със спортен модел.Честито на собствениците.
Коментиран от #9, #13
-6 +18
До коментар #2 от "пилот на Ферари":
Явно не си виждал фейс лифта 2019. Отделно, че с тази решеткa, му спряха въздуха на V10. Едно е да нарисуваш нещо - друго е то да е приложимо.
Коментиран от #8
-0 +1
До коментар #7 от "Жоро":
Бе ясно че е рисунка , но изглежда много шик.
-2 +3
До коментар #6 от "маркетинг":
Шкода е много добро съотношение цена качества. От самата фирма майка го признаха. На Шкода няма да възложат производството на автомобили от премиум клас , но Суперб като бизнес клас е един наистина много добър и стилен автомобил.
Коментиран от #10, #12
-6 +9
До коментар #9 от "пилот на Ферари":
Моляяя? Ами добре. А ще си карам бавареца, а ти си карай Супърба. Чехите единственото което могат да правят е жени с перфектни задни части. До там са
Коментиран от #14
-10 +5
Ходих да гледам Кодиак - външно хваща окото, но вътре е доста постен... За двойка бензин, с някоя друга екстра искат към 80 хил.
-1 +5
До коментар #9 от "пилот на Ферари":
Дадоха ми служебна Шкода, чисто нова, четири години я карам, един път не е дала проблем. Имам вече 120 000 км..за съотношение цена-качество си е екстра. Имам и лично Волво, но това е друга бира :)
-2 +4
До коментар #6 от "маркетинг":
Същото ще кажа за френските и най-вече от сегмента Рено Спорт, неизбързвай :)
-0 +0
До коментар #10 от "Реалист":
Баварец ли? Ами разбира се, той все пак е сглабян от бай Мюмюн от Мюнхен, а теб явно те вълнуват тези неща. Голям, но тесен се, като за сметка на това е мноого скъп.
-0 +6
-0 +1
-0 +1
-0 +0
-0 +0