Пето място се заема от американски модел, който също е доста познат и доста търсен в наши дни. Всички поколения на Chevrolet Corvette Cabriolet отбелязват продажби със стойност от 465 819 автомобила, като по-голямата част от тях са зад океана.
Снимка:Shutterstock

Първият модел който минава границата от половин милион продажби е MGB Roadster. С начало дадено през 1962 година, MGB Roadster успява да достигне 513 276 продажби до края на производството си през 1980 година и така да е един от най-добре продаваните кабриолети за всички времена.
Снимка:Shutterstock

Третото място е за автомобил, около който се въртят само тройки, версията без таван на BMW 3 Series се произвежда от 1986 година и до прехвърлянето на двувратите BMW-та в 4 Series, Cabrio моделите на „тройката“ са продадени 523 446 пъти.

Второто място се заема от модел, който отбелязва над 1 милион продажби и е една от най-популярните коли в света, макар в България да не се среща толкова често. Още с първото поколение на Mazda MX-5, модела се продава доста добре, а с представянето на следващите генерации, продажбите достигат 1.05 милиона и продължават да се увеличават, тъй като модела все още е в производство.

Първото място е за модел, който не е с традиционен кабрио дизайн,но пък липсата на покрив му прави място в тази класация, като то дори е първо. Легендарният Citroen 2CV бие всички от тази класация с 3 872 583 продажби, които отчасти се дължат и на 42-те години в които модела се продава.

Коментиран от #2, #3, #10
-2 +33
До коментар #1 от "Гост":
С риск да ме изтрият и да ме баннат, статията е абсолютна боза. Отнякъде се появи някакъв нефелен връзкар мамин Калинчо Ганев който хал хабер си няма от автомобили но ръси мозък. Галинчо, кабриолетът е автомобил с четири, дори 5 места където покривът е заменен с гюрук. Пример - БМВ трета серия. Роудстерът има само две места, с дълго торпедо и седиш почти на задния мост - БМВ Z4. Притежавал съм и двете, усещането е достаа различно. Синът ми обича автомобили и би се справил много по-добре от теб, но не е връзкар. У лево.
Коментиран от #4
-6 +32
До коментар #1 от "Гост":
Благодаря ви, научавам от вас важни и полезни неща по темата авто-мото, с ваша помощ след 20-30 години ще стана добра автомобилна мисирка.
-0 +17
До коментар #2 от "Буха ха":
Съгласен съм със теб човече!Аман от "писатели"..а как се казва "Г" класа 88г. реставрирана,и вървяща/полвам си я за лов/. и заради ръждата и сложих сваляем покрив.
-1 +5
Коментиран от #6, #7
-0 +7
До коментар #5 от "jap":
Спайдер?
Коментиран от #8
-0 +3
До коментар #5 от "jap":
Според wiki Total 1970–93 110,128
-1 +1
До коментар #6 от "Асен":
Точно така.Въпреки,че симпатизирам само на японски марки не мога да отрека чара и красотата на този модел.
-1 +0
-0 +0
До коментар #1 от "Гост":
Това, че даден автомобил е роудстър не го прави "некабриолет". Роудстър е двуместен спортен автомобил, а кабриото е автомобил с прибиращ се или премахващ се таван. Несравними параметри, брато!
-0 +0
-0 +0
-0 +0
Коментиран от #15
-3 +1
-1 +0
До коментар #13 от "Бай Шиле":
Много добра машина имам такъв SLK 200 компресор от 2004
-0 +0