Last news in Fakti

12 Февруари, 2021 12:13 4 224 15

BMW връща на пазара култовото M3 CSL

  • bmw-
  • m3 csl-
  • m4

Новите М3 и М4 ще получат CSL версии още през следващата година

BMW връща на пазара култовото M3 CSL - 1

Съкращението CSL(Coupe Sport Leichtbau), бе използвано за последно преди 18 години, когато от BMW пуснаха легендарното E46 M3 CSL. От него са произведени едва около 1400 броя, а както може да предположите цените и търсенето на модела остават високи дори и в днешни дни.

По-лекото и по-мощно купе се отличава с няколко елемента във външния вид, които лесно могат да останат незабелязани от хора незаинтересовани от автомобили. Въпреки това феновете на марката ценят адски много модела, a до преди няколко години в България също можеше да се види сиво E46 М3 CSL.

През 2015 година баварците представиха M4 GTS, която също се отличаваше с по-ниско тегло и подобрено поведение на писта, но не използваше класическото CSL наименование. Три години по-късно от марката решиха, че GTS няма да се използва повече и ще върнат CSL върху задният капак на новите модели.

Това може да стане още през 2022 година с лимитирана версия на настоящето поколение M3 и M4, според вътрешна информация от BMW. Потребител от сайта Bimmerpost, твърди че производството на лимитираните M3 CSL и M4 CSL ще започне в средата на 2022 година, като най-вероятно бройките ще бъдат ограничени до около 1000 от всеки модел.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Stelvio

    22 32 Отговор
    Когато бях малък и аз си мислех че BMW е спортен автомобил, но като пораснах разбрах че истински спортен автомобил може само италиянец да направи.

    Коментиран от #3, #10

  • 2 Пурко

    28 13 Отговор
    С тези бъбреци няма нужда да връща нищо на пазара! В световен план това е пълен провал за БМВ и никой не купува новите М3 и М4! Дори и в Китай заради чийто пазар беше пусната тази грозотия!
  • 3 Аноним

    20 1 Отговор

    До коментар #1 от "Stelvio":

    Порше не е ли спортен?

    Коментиран от #4

  • 4 Stelvio

    14 31 Отговор

    До коментар #3 от "Аноним":

    Всяко порше мечтае да е Ferrari.

    Коментиран от #5, #6, #9, #14

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Жабарче

    18 9 Отговор

    До коментар #4 от "Stelvio":

    Пий хаповете и лягай,че с тези италиански каруци се излагаш
  • 7 маниак

    4 6 Отговор
    А си мислех.че няма оттърване от трбуквената баварска диагноза,но свинската зурла отпред определено има лечебен ефект.Ще си взема Алфа Умрело-чуплива,но поне красива.

    Коментиран от #8

  • 8 Енцо

    8 0 Отговор

    До коментар #7 от "маниак":

    Мисля че е време на BMW да им разрешат отново да произвеждат военна техника.
  • 9 гост

    2 8 Отговор

    До коментар #4 от "Stelvio":

    Те затова Мерцедес накъсват Ферари напоследък!
  • 10 30 tdi

    2 5 Отговор

    До коментар #1 от "Stelvio":

    и се написал с името на сув - дебилник

    Коментиран от #11

  • 11 Ледения

    10 5 Отговор

    До коментар #10 от "30 tdi":

    Така е, от истината боли но това е положението, а пък по големи дебили не съм виждал от феновете на BMW.
  • 12 666

    6 4 Отговор
    тези коли са истински убийци,жалко че в БГ не разполагаме с достатъчно финанси за подобни произведения на изкуството и затова си джиткаме с умрелите япончета и корейчета
  • 13 ъбтр йр

    5 0 Отговор
    Всички коли на днешно време се правят некачествено защото го изисква капитализма. Най-големите печалби идват от резервни части. Имате ли представа колко огромни са складовете за тези части. Просто бизнес като сантиментите са на заден план. Важното е човек като си купи кола да му е кеф. Няма значение каква марка е и колко е стара или нова. Аз лично много харесвам ретро коли.
  • 14 John Doe

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Stelvio":

    Кажи го това на Gt3 RS и Gt2 RS
  • 15 John Doe

    2 1 Отговор
    Относно огромните бъбреци, не съм им фен, грознички са. Но като че ли на м3 и стоят задоволително. Но м4 е изключителен грозник погледнат от всяка една точка.