Last news in Fakti

20 Декември, 2012 11:26 7 586 46

Франция остана без луксозен модел

  • citroen-
  • c6-
  • renault

Заводът на Citroen в гр. Рен прекрати производството на флагмана C6, с което в гамата на френските производители не остана нито един луксозен модел. Renault Latitude не се брои, тъй като е копие на Samsung SM5 и се сглобява в Бусан, Корея.

Най-скъпият и престижен Citroen бе пуснат на пазара през 2005 г. Производството на версията с десен волан бе прекратено още през май. Причината за снемането на модела от конвейера е съвсем проста - катастрофално ниско търсене.

От началото на 2012-а до октомври французите са успели да продадат нищожните 556 бройки C6. Renault Latitude се продава по-добре. Режията е пласирала 3 792 седана, но и този резултат бележи спад с 59% спрямо аналогичния период на миналата година.

За момента Citroen няма пряк наследник на C6. По непотвърдени сведения компанията има планове да лансира серийна версия на прототипа Numero 9 под името DS9.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 азсъм

    9 1 Отговор
    Ами Пежо?
  • 2 Мулиган

    4 1 Отговор
    Мани ги тия френски кошници! МУХАХАХАХХАХА
  • 3 а3

    1 7 Отговор
    Пежо не произвеждат 607 от 2010 година, а 508, което уж замества и 407 и 607 е много далеч от класата на 607.
  • 4 Миро

    1 11 Отговор
    тоа па, какво пежо те гони бе. най-луксозното им е 508, което е алтернатива на пасат
  • 5 dada

    1 2 Отговор
    Каква алтернатива на Пасат бе разбирач.. сравни им размерите, 508 е 100 пъти по просторно и луксозно от този немски щайгарник..
    Като не знаеш поне не коментирай!

    Коментиран от #12

  • 6 теодоси

    1 0 Отговор
    Жалко :( Да гледаш на подобни автомобили като на продукти, вместо като на произведения на изкуството, каквито по скромното ми мнение са, е тъжно. Вярвам, че родословното дърво CX-XM-C6 ще има продължение, тъй като в Citroen са се заели да развиват пълноценно цялата DS-гама. Чакам DS9 не за друго, а просто за да мога да го съзерцавам. Поетично, нали?
  • 7 ''''''' VIP AMG''''''

    1 12 Отговор
    Katastrofalno grozen e i zaslujava da bade sprqn ot proizvodstvo !
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Shmeker

    1 10 Отговор
    Ами както тогава, така и сега изглежда ОТВРАТИТЕЛНО!
    Иначе останалото ми харесваше..
  • 10 911

    0 1 Отговор
    Сега това тяхното е, като да претендираш, че пееш невероятно, но всъщност никой не иска да те слуша! Най-малкото ще им трябват десетилетия за да пробият в тоя сегмент. Клиентите с възможности в луксозния клас търсят имидж с потекло от доказани и утвърдили се с времето фирми. Може да са сноби, може да са всякакви, но това е реалността – един пазар на който всеки може да си предлага каквото поиска, но в крайна сметка тези които купуват избират! Ако си харчат парите за разработки от средния клас надолу ще е много по-разумно и ще им се върнат с печалба, ама тяхна си работа де………

    Коментиран от #26, #30

  • 11 Николай

    0 1 Отговор
    Аз не мога да разбера,преди да се пусне определен модел на автомобил,няма ли някаква комисия която да го огледа малко.Може ли да продаваш такъв кош и кой да го купи.Аз съм сигурен че от тия 556 продадени автомобила,500 са раздадени от томболи,а останалите са служебни.Няма нормален човек който да отиде в магазина и да си тръгне с тоя кош.
    P.S. Кога е Рожденния Ден на дизайнера,да му подаря един пистолет да се застреля?
  • 12 Red

    1 11 Отговор

    До коментар #5 от "dada":

    Гледа се междуосието, а не надвесите. И да 508 е абсолютно пряк конкурент ан Пасат. По-добре ти не коментирай и не обиждай по-знаещите от теб
  • 13 бравоооо

    1 15 Отговор
    крайно време беше да отърват пазара от това недоразумение !!!!!

    Коментиран от #14

  • 14 PlimP

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "бравоооо":

    13, дано един ден да имаш пари за С6 :D, шматка
  • 15 смок с едно око

    0 1 Отговор
    Кой ще ти търси френски буклуци ,те нямат никакъв престиж
  • 16 Стилян

    1 0 Отговор
    Колата си е много хубава. Нищо не разбирате от автомобили
  • 17 КЪРМИТ ФРОШ

    1 0 Отговор
    Замина си една разкошна кола, която не отстъпваше на другите ни на комфорт, нито на дизайн.
    Разни мижитурки от автомобилната журналистиката се разсипаха да я критикуват, като дори оплюха ненадминатият и комфорт, който го осигуряваха хидро балоните, а изкараха един пружинен Мерцедес Е класа по комфортен от нея.
  • 18 КЪРМИТ ФРОШ

    1 1 Отговор
    Не искам да бъда разбран погрешно, мнението ми за Мерцедес е високо, но не мога да се съглася, че Мерцедес W211 е по комфортен от Ситроен С6.
  • 19 Име:

    1 0 Отговор
    Ей не спряхте да плюете. Даже има такива които им пречи тази кола и се радват на факта че е спряна от производство. Що за идиотщина? Плюят разбира се обичайните заподозрени, които карат най-великите коли в света и всичко друго е боклук. Типичен пример за нивото на комплексарщината им...

    Коментиран от #24

  • 20 Ковънтри Роуд 4829

    1 0 Отговор
    Прекрасна лимузина!
  • 21 Viva France

    1 0 Отговор
    Имал съм удоволствието да карам такава кола. Наистина е несравнима по комфорт и лукс с други от този клас. Жалко, че я спират.
  • 22 ТРОШАЧА

    1 0 Отговор
    МНОГО ЖАЛКО . ХИДРАВЛИЧНОТО ОКАЧВАНЕ С ПРЕКРАСНА ПЛАВНА И ЛУКСОЗНА ВОЗИЯ + НЕ ЛОШ САЛОН И ВИЗИЯ . НЕДОУМЯВАМ КРИЗАТА ЛИ ПОМОГНА ИЛИ КАКВО ... ? МОЖЕ БИ ТРЯБВАШЕ БЪРЗО ДА СТАРТИРАТ НЕВЕРОЯТНО КРАСИВОТО И ЕКСТРАВАГАНТНО DS САМО ЧЕ ЗА 6 СЕРИЯ А ТЕ СЕ ЗАБАВИХА И ... ЛОШО !

    Коментиран от #23, #27

  • 23 КЪРМИТ ФРОШ

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "ТРОШАЧА":

    Не мога да се съглася, че кризата има пръст в тази работа. Разни мижитурки от автомобилната журналистиката се разсипаха да я критикуват, оплюха един прекрасен автомобил, с уникални системи и най- ненадминатият комфорт, който го осигуряваха хидро балоните.
  • 24 520 zender

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "Име:":

    Стига-важно е да се знае истината.Аз много пъти съм спорил със френските автоманиаци и съм им обяснявал на дълго и на широко че френски премиум не съществува.Особенно що се отнася до Рено.Но се оказа че и Ситроен-затъваща марка със ДС-линия-няма премиум наследник.Що изобщо използват стари лаври като ДС- богинята.Дааааа-супер автомобил надпреварил времето си и произвеждан още от 1955-та че чак до 77-ма ако се не лъжа.Че и сега ползват ДС-линия.Ама разберете го-ПРЕМИУМ са Мерцедес БМВ и Ауди-ваген от Германия.От Япония-срамежливите Лексус от Тойота.От Албиона-Ягуар.Не споменавам супер -луксозните лайнери като Ролс-Ройс и Бентли.От Италия-предполагам че Мазерати......тва е-от франция-никто-просто там премиум е чужда дума вече...
  • 25 Катерицата

    0 1 Отговор
    Който има ситроен да го продава веднага!!! Ще ми благодарите някога.
  • 26 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "911":

    Йес сър.Напълно си прав.Изказването ти беше безапелационно.Напълно те подкрепям.Това е истината.Наистина френските претенции са големи но изобщо никой не иска да ги види и чуе.Не го казвам просто така-факт са слабите продажби и автора го е доказал.....
  • 27 520 зендер

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "ТРОШАЧА":

    Стига ве мен,а стига ве м..ма му стара.С туй окачване колко години мислят още да изкарат-към 200-300 а ???!!!!Само туй ли им е гордоста-едно окачване.Ама те туй го мелят от преди една камара петилетки ве мен.А стига че и на горския му писна вече...
  • 28 520 zender

    0 0 Отговор
    До фена който ми праска минуси.Нямам нищо против-даже тия минуси са ми малко-търся поне още два или три пъти по толкоз.Друго да питам-що не изразиш мнение ама с примери да ме обориш не само минуси да ми праскаш балъков....
  • 29 VW&Mercedes

    0 0 Отговор
    Kakto pisah predi vreme toq groznik shte go spoleti sudbata na Vel Satis i Signum.I se okazah prav, samo se chudq koe e po-golqm proval Vel Satis ili tova nedonosche.
  • 30 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "911":

    Всъщност Лексус пробиха във тоя сегмент за 10-15 години. Защо и французите да не го направят, просто им трябва нещо революционно, трябва им сензация...пък било то и само откъм дизайн.
  • 31 Николай

    0 0 Отговор
    Значи от една планета народ,556 човека разбират от коли така да го разбирам.искам от тия разбирачи под мен дето са писали,кой кара такъв кош.аз такава простотия по улиците не съм виждал да пълзи.Тия французи се подиграват на хората с такива курници.
  • 32 Име:

    1 0 Отговор
    Това че не си виждал, изобщо не означава че колата е лоша...
  • 33 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор
    vsashtnost sled 2 godini kollkoto i da ia spirat citroena pak shte izleze sled 2 godini.poviarvaite mi toia citroen otnese pluvkata shtom go spriaha.
  • 34 Creative technology

    1 0 Отговор
    Жалко наистина. Прекрасен автомобил, но това нещо само показва в кого са парите на днешно време и те определено не са в интелигенцията.
  • 35 Бай Онзи

    0 1 Отговор
    Така като го гледам, дали от переспективата дали от друго, ама баят грозноват тоя ситроен!
  • 36 alfa

    1 0 Отговор
    Луд фен на алфа съм, имал съм ситроен и ме разори, отървах се от него с голям кеф и то на половин цена, но да кажеш, че С6 е грозен или си сляп или болен. Комфорта и возията е ненадмината но е скъпа за подръжка. Това не е кола да хора които си броят стотинките.
  • 37 Николай

    0 1 Отговор
    Свидетел съм как клиент хвърли ключовете по една от служителките в шоурума на Ситроен във Варна.за година и половина С5-та влиза три пъти в сервиз - два пъти кутия и накрая стегнал мотора.общо каза 4 месеца е карал останалото в сервиза. не вярвам тоя хубавец горе да е нещо по различно.сега аз пак ви казвам - не може да се родиш цървул и да умреш маратонка
  • 38 520 zender

    0 0 Отговор
    Към френските фенове:Ма стига ми дрънкахте колко е хубав тоя ситроен щото за тая година франсетата са продали 556 бройки С6.Бравооооо-впечатляваща бройка!!!!!!Има ли смисъл да споменавам колко лимузини са продали БМВ а?Хората им разправят че тоя скапан цитрон няма наследник и безсилието на производитела е напълно и завършено обаче те си знаят своето-ситроен била голяма кола.Френските премиум лимузини не струват.На времето през 2005-та в Ауто Билд сравняваха ВЕЛ САТИС и 300С.В този дуел Сатиса победи но се оказа че Крайслер 300С е тотален хит и то не само в Америка.Ако не знаете 300С ползва старите мотори на Е-класата.Та така потъна поредната лимузина на Рено след като по идентичен начин крушираха и 21 и 25 бакара.........френски лимузини...... ха ха...
  • 39 GTE

    0 0 Отговор
    Абе хора, гледайте малко по-отворено на нещата. Това е световна тенденция при цивилизованите нации дори и Китай. БМВ и Мерцедес някога, съвсем не отдавна, имаха ли в гамата си серия 1 или А класа. Постепенно не ефективните грамадани си отиват в историята. Или в САЩ масово класа на Королата / Джетата става най-продаван. Който успее да е в крак с времето и вижда преспективите - остава, другите при динозаврите. Това е истината.
  • 40 Лютеница

    0 0 Отговор
    Много ясно, едно време колите са били достъпни само за по-високите прослойки на населението, било е елитно да имаш кола и съответно моделите са били елитни, като за елитни хора (били те мафиоти или фабриканти). Сега колите са достъпни за всички, дори за "портиерите", милиони автомобили, ясно като бял ден, че преспектива има за тези които разработват класа на Айго или Ситиго. Масово милионни продажби в класа на Ц6 все по-малко явно ще има. Енергията става все по дифицитна и скъпа, пазара налага правилата. Скоро и Индия ще изпита нужда от все огромни количества петрол, цената ще стане х3 и автомобили жадни за повече от 3 л. / 100 км. просто няма да са масови. Гледам и сега разни Аудита, Мерджове и Бумери с добра година и супер състояние седят, търсят си стопани и се продават за много добра пара, а и могът да се спазарат за още по-добра и все таки трудно някой им се навива, въпреки че ги оглеждат с доста влажни погледи. Е да ама са от 180 коня на горе, шестаци, със среиозен разход и подръжка, данъка и той висок, пък вече не става да не се плаща. А и доста баровци, с пари, се отказаха от такива машинарии, а те със сигурност не са никак прости и тъпи, просто виждат посоката на нещата. Или си ги взимат само фирмени, а лични карат нещо съвсем семпло и непретенциозно.
  • 41 Палача

    0 0 Отговор
    Хора, приятел има такава. Казва че е достатъчно надеждна и му е любима от 8-те коли които има лично. Возил ме е в нея - отвътре определено е по-добра и от Мерцове, БМВ-та и Ауди-та, возията му е още по-добра от на трите премиум еквивалента. Има проблеми в електрониката. Всичко е супер. Окачването със сферите също се модернизира, а не както си мислят някои наивници от коментаторите тук да си е едно и също няколко десетилетия - то е доста по-технологично от окачванията на повечето производители. И тази кола не се взима за спорт, както и всяка с нейната големина от коя да е марка. Изобщо - супер автомобил..... МА МНОГО ГРОЗЕН БЕ..... с този преден надвес от 1,5 метра и тънка зализана задница съвсем губи автомобилни пропорции - Ситроен правят страхотни коли - но за С6 трябва да линчуват дизайнера:)) Единствено дизайна попречи на продажбите.... Отвътре, като качества и като возия е уникално добра, както за съжаление блести и с уникалната си грозота.... Много по-успешни на пазара са много чупливи и некачествени коли с лоши мотори и окачване, но отвън ги направили красиви, и се харчат като топъл хляб....

    Коментиран от #42, #43

  • 42 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Палача":

    Пич остави тая возия че ако се качиш на аирматика на мечока и ще забравиш за ситроена.Нещо ще кажеш ли за двигателите.Ами за дизелите-традиционно силни ситроен в момента изнемогват с дизеловите си изпълнения.Погледни към немските конкуренти и виж за какво каскадно пълнене става на въпрос.Погледни лидерите по продажби в премиума-БМВ5 и Ауди А6.Недей толкоз сляпо да вярваш в марка която направо няма бъдеще в премиум сегмента.
  • 43 5200 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Палача":

    Ей сега погледнах дизеловия мотор на С6.Ма той ша ма смае с преливане на мощност бе.Страаашна работа-173кс 370Нм .Тези посредствени показатели ги имаше и БМВ ама преди 10-12 години.Абе страшна машина е Ситроена-да ..ба и дарака му скапан...Никой не иска и да чуе за него освен зомбираните ситроенисти които се броят на пръсти.....
  • 44 520 zender

    0 0 Отговор
    Оооооо,излъгах.Намерих топ дизеловата трилитрова модификация.И този колос на дизеловата мощ ще ме смае-едвам 240кс.ХА-ХА-ХА.Че и въртящ момент 450Нм.Само за сравнение ще кажа че битурбото на БМВ5 вади 313кс а тритурбото-381кс.В Ситроен дори не са и чували за такива работи-е как тогаз да си продават остарелите морално автомобили..................
  • 45 520 zender

    0 0 Отговор
    Язък че Ситроен е номер 1 в рали спорта.Да попитам:Защо Ситроен няма аналог на БМВ М5 Мерцедес Е АМГ или на Ауди РС6?Мисълта ми беше че имат добри бензинови двигатели и нито една впечатляваща цивилна тунинг версия...

    Коментиран от #46

  • 46 Неутрален

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "520 zender":

    Нищо лично, но отговора е защото са номер 1 в рали спорта, за разлика от немските "магистрални прехващачи" :P
    Не съм фен на Ситроен, имах 306 S16... готино ама скъпи части и разход като на М3-ка :).
    Продадох го с удоволствие, но уви след няколко години взех Xsara VTS.... ОЛЕ БОЖЕ, то същата работа като S16-та мислех поне че ще е по икономично....
    Никога повече НЯМА да си купя Пежо или Ситроен!!!
    C6 e много грозен автомобил.
    Точно както една реклама на Ситроен гласи: Толкова е грозен, че чак ти харесва :)