Last news in Fakti

14 Януари, 2013 10:42 24 986 22

Подробности за евтините VW-та

  • volkswagen-
  • vw-
  • pq

Отдавна се говори, че Volkswagen планира да пусне на пазара евтини автомобили, които да конкурират брандове като румънската Dacia, например. Това най-вероятно ще се случи съвсем скоро, но евтините коли на VW ще са с друга марка. Каква ще е тя и колко ще струват нискобюджетните VW-та?

От компанията официално мълчат, но в мрежата вече са появи нова, интересна и естествено непотвърдена все още информация. Според нея Volkswagen ще използва само една платформа, която е с индекс PQ, а автомобилите, които ще се правят на нея, ще са с междуосие около 2 500 милиметра.

Предвижданите евтини автомобили ще представляват нов седан, универсал, миниван и компактен кросоувър. Спекулира се, че най-евтин ще е седанът, който ще се предлага за 7 000 евро. Комбито ще струва 7 500 евро, а миниванът - 8 000 евро. Най-скъп ще е кросоувърът, който ще се продава за 9 000 евро.

Говори се и за още по-евтина хечбек модификация с три врати, която ще струва между 5 000 и 6 000 евро. Всички тези коли ще се оборудват със силови агрегати с работен обем от 1.2 до 1.6 литра. Тези мотори от своя страна ще работят съвместно с 5- и 6-степенни механични скоростни кутии, като опционно ще има и седемдиапазонен автомат.

На този етап названието на бранда не е известно. Най-вероятно от VAG ще измислят съвършено ново име, но не е изключено нискобюджетните коли да използват названието Tantus, което се използва в Китай за програма по създаването на електромобили.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 tito13

    5 1 Отговор
    хахаха, дано да ги доживеем тези автомобили
  • 2 мм

    16 1 Отговор
    Опитват се да се завърнат към корените на името на марката - народен автомобил. Въ преки, че не съм фен на ВАГ , но идеята ми допада и дано проекта наистина бъде задвижен в близко бъдеще. Дано да е истина и ако е така - браво !
  • 3 Иво

    23 1 Отговор
    Дачия ще им скрие шапката, каквото и да правят румънско-френските коли са номер едно при нискобюджетните
  • 4 Бързия

    13 1 Отговор
    Че то това е VW-поло седан 1.6-105к.с.бензин,вече трета година се произвежда (в Калуга) и продава на територията на Русия.
  • 5 Дошо

    17 1 Отговор
    Средна цена 8000евро за опоскан до ламарината кош и то произведен от Фолксваген?Това ще е най-големия боклук пръквал се на бял свят.Миналата седмица в Аутомедия имаше статия и там се казваше, че тези бюджетни аавтомобили няма да имат дори серво.8000евро за кола без серво?Тия нормални ли са?За тези пари ще си вземеш оборудвана със серво естествено и климатик Дачия.Същност ако някой поиска елементарни неща за тия болклуци цената им няма да има нищо общо с народната както и сегашните им боклуци нямат нищо общо с името си.

    Коментиран от #9

  • 6 Дошо

    1 1 Отговор
    И друго нещо.Заглавието на статията е Подробности за евтините VW-та а в статията няма подробности
  • 7 misho

    1 1 Отговор
    nemskite sa nai dobri kato ka4estvo
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Турбото

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Дошо":

    Дошо а ти какво си седнал да плачеш,че нямала серво ? Да не мислиш да си го купуваш тоя VW ? Ти май не беше фен на марката. Но впрочем разбирам те до някъде щом,като с Алудито което има и серво и кватро,не можеш да се справяш със завоите с това вагенче най много да стигнеш до първото дърво.

    Коментиран от #10

  • 10 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Турбото":

    Не аз, ти плачеш.

    Коментиран от #11

  • 11 Турбото

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Дошо":

    Не Дошо бъркаш,аз съм настроен по вече на веселата нота понеже смехът е здраве. Но ти не се отчайвай и продължавй да ревеш ! Защото тук таме да пускаш по някоя друга сълза също е много здравословно. Така смятат учените.
  • 12 520 zender

    1 0 Отговор
    На мен по-ми е интересно къде смятат ваг да произвеждат този конкурент на Дачия.Ако е в Германия то тогава не виждам как ще направят по-евтини коли от румънските.И какви двигатели ще слагат.Известно е че румънците слагат в Дачия стари двигатели на Рено.Но вече ще се слага и 1.2турбо мотора който се слага и на сегашното Клио.Смятам че ако германците наистина са решили да се конкурират с Рено-Дачия ще ударят на камък.Мога да дам и печален пример:Фолксваген Фокс който беше предназначен за Бразилия се оказа супер ненадежден и скъп и този модел съответстващ на Поло претърпя пълен провал.
  • 13 5ача

    1 1 Отговор
    Какво трябва да означава написаното в статията "VW- та"???
    ФолксвагенЧЕТА ли??? Или... хахаххаха

    Коментиран от #16

  • 14 фан

    0 1 Отговор
    Ще им стана фен на тези, стига да не са толкова проблемни колкото по- скъпите им събратя.
  • 15 Иван

    1 0 Отговор
    Че те няма ли си вече марка (Шкода) в по-ниските цени?
  • 16 Хех

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "5ача":

    "Какво трябва да означава написаното в статията "VW- та"???
    ФолксвагенЧЕТА ли??? Или... хахаххаха "

    По скоро ФауВе -та което си е странен начин за изразяване от журналист. Нооо и те не са това, което бяха.
  • 17 Борис Маринов

    0 1 Отговор
    ей, ама това си е много свястна кола! аз ми харесва това с трите врати.
  • 18 Симеон Тасев

    13 1 Отговор
    КОФА ЗА СМЕТ БАРУТАРНИК
  • 19 Симеон Тасев

    15 1 Отговор
    БАРУТАРНИК,КОФА ЗА СМЕТ,КОШЕР,КУРНИК,СМЕТАРНИК КАКВОТО И ДА СЕ КАЖЕ ВСЕ ЩЕ Е МАЛКО ЗА ТАЯ ИЗДЪНКА ФОЛЦ БОКЛУЦИ ПРАВАТ САМО
  • 20 гражданин

    1 13 Отговор
    Супер кола като за бедни хора Ама защо ни са разни екстри като серво ел стъкла и тн Баща ми имаше москвич -412 На мен ми беще 1 кола Железен беше Много мога да споря с днешните младежи И наи -важното не ми трябваше сервиз
  • 21 Anonymous.

    2 1 Отговор
    Колкото по- малко "екстри",толкова по малко има кво да се чупи!! От статията не се разбира има ли серво ,или не....по-скоро разбрах,че ще има 6-скоростнна кутия и автомат,що дрънкате глупости!!!!
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.