В гамата на Seat има достатъчно комбита. В такава версия се предлагат както Ibza, така и Exeo. В компактния клас обаче съществува стабилно търсене на универсали и единствената разновидност, в която се произвежда Leon, определено не реализира пълния потенциал на модела. Според френското сп. L''Automobile Magazine със следващото поколение на "испанския Golf" този пропуск ще бъде поправен.
Новото поколение на Leon се очаква през първото тримесечие на 2013 г. Както и досега, автомобилът ще използва платформата на Golf, този път на седмата генерация. Комбито ще бъде по-късо от немския си донор. В резултат на това и багажникът ще има по-малък обем - 400 срещу 500 литра. Решението е продиктувано от стремежа да се постигне по-динамичен дизайн в съответствие с имиджа на марката.
Leon ST ще дебютира с познатата от други модели на VAG гама от двигатели. На първо време ще се предлагат 1.2- и 1.4-литрови бензинови мотори с мощност 85 и 120/160 к.с., както и дизели с обем 1.6 и 2.0 литра със 105 и 140 коня. На по-късен етап трябва да се появи и наточена версия Cupra, за чиито технически характеристики все още не се знае нищо.
8 Юли, 2011 15:05 13 362 56
Комби за новия Seat Leon
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 anti vag
16:03 08.09.2011
2 VW
16:03 08.09.2011
3 ilj
16:03 08.09.2011
4 Дошо
Коментиран от #21, #22
16:03 08.09.2011
5 Megane
Коментиран от #6
16:03 08.09.2011
6 Дошо
До коментар #5 от "Megane":
Как да се връзва те от Голфсваген правят всякакви неадекватни версии на една и съща колаКоментиран от #7
16:03 08.09.2011
7 Петър
До коментар #6 от "Дошо":
Леона е много красив, дано и механиката му да е на ниво...Коментиран от #51
16:03 08.09.2011
8 Дошо-Supporter
16:03 08.09.2011
9 4ipi
16:03 08.09.2011
10 520 zender
16:03 08.09.2011
11 M_SUX
Коментиран от #19
16:03 08.09.2011
12 М_SUX
16:03 08.09.2011
13 сеат
16:03 08.09.2011
14 FLIK
Коментиран от #15
16:03 08.09.2011
15 М_SUX
До коментар #14 от "FLIK":
Значи тоя на А3 прилича много на тоя на А4 xxxxxxD16:03 08.09.2011
16 deutsche autos
16:03 08.09.2011
17 Шкодиста
16:03 08.09.2011
18 seat
Едни 200-250 кончета не му мърдат. Това ще яде на пътя всичко живо в неговата категория разбира се. И на всичкото отгоре евтина бегачка. За 45 хил. лв. се купува чисто нов яко напомпан и красив Леон.
16:03 08.09.2011
19 1
До коментар #11 от "M_SUX":
Ti kakvo iska6, da slojat na ednata volana na sredata, ta da ne si prili4at? Interiora si e strahoten16:03 08.09.2011
20 audi
Коментиран от #24, #29
16:03 08.09.2011
21 aha
До коментар #4 от "Дошо":
za6to da ne e ka4estven? mislq v DTM 6ampionata cepqt qko s TDI,a 4e e 10 pati po-krasiv ot golf to vseki go vijda !Коментиран от #30, #31
16:03 08.09.2011
22 Antonio
До коментар #4 от "Дошо":
Zashto komentirash, kato dori nqmash kola?16:03 08.09.2011
23 a$
16:03 08.09.2011
24 ujasen ot AUDI
До коментар #20 от "audi":
audi e cariat na defekta16:03 08.09.2011
25 benz
16:03 08.09.2011
26 seat vaji
16:03 08.09.2011
27 user
Коментиран от #34
16:03 08.09.2011
28 ЧАКАЛА
16:03 08.09.2011
29 ?
До коментар #20 от "audi":
НЕ ЗНАМ ЗАЩО.16:03 08.09.2011
30 до aha
До коментар #21 от "aha":
Да не бъркаме какво правят производителите в състезанията , и какви са серийните им автомобили.само се сетете във WRC преди доста години , а и в момента , както и преди Митсубишитата , кой обираше всичко в Париж Дакар и Формула 1 - Пежо , Ситроен , Ланча , АлфаРомео 155 в ДТМ навремето и т.н. и т.н.Нито конструкцията е същата , нито конструктивната философия...Производителите разчитат ТОЧНО НА ТОЗИ ЕФЕКТ - понеже в еди си кое състезание "цепели яко" , и вкарали 0.01% от "Racing technology"( ;)) , ама отпреди 10-15 или повече години , та значи и серийните им коли били страхотни.Нищо подобно - отдавна счетоводителите , а не инженерите казват как ще се проектира дадения автомобил или неговите части , възли и агрегати.Low cost на всяка цена , дори колата да стане "биоразградима"- след две - три години на чист въздух по пътищата , буквално ти се разпада под задника , докато я караш...Феновете на японските коли да не почват да злорадстват.И техните любимци са в кюпа...На тези , които ще кажат " абе аз имам...и го карам... без проблеми ", ще кажа - немалка част от доходите ми идват точно от части за японски автомобили...
16:03 08.09.2011
31 aha
До коментар #21 от "aha":
ти пак ли от мое име бе?!Докога ще пишеш с моя ник?!16:03 08.09.2011
32 dankata
16:03 08.09.2011
33 520 zender
Коментиран от #38
16:03 08.09.2011
34 benz
До коментар #27 от "user":
bash pak nadejnost i zdravina pri vag lipsvat ot godini.tova e nai troshliviat koncern.nai golemite nemski bokluci sa na vag.a pak kato si pomislia che ispanec gi zglobiava...samo bmw i benz16:03 08.09.2011
35 520 zender
16:03 08.09.2011
36 4ipi
uu...
16:03 08.09.2011
37 georgi
16:03 08.09.2011
38 bmw fen
До коментар #33 от "520 zender":
kolega ,kolko hp ima6 pod kapaka?pozdravi
16:03 08.09.2011
39 bmw fen
16:03 08.09.2011
40 520 zender
Коментиран от #41, #46
16:03 08.09.2011
41 the mask
До коментар #40 от "520 zender":
Брей, туй сигурно някой с Купра от яд те е блъснал, че не е могъл да те изпревари, а? Яко цепиш с каляската коли 180-200 коня с по няколко стотин кила по-леки!!! А и е много сигурна каляска - все пак е концепция от началото на осемдесетте!Коментиран от #50
16:03 08.09.2011
42 520 zender
16:03 08.09.2011
43 kibika
16:03 08.09.2011
44 Imprezata
16:03 08.09.2011
45 aha
16:03 08.09.2011
46 E500 W124
До коментар #40 от "520 zender":
kolega kakvo e stanalo s kolata.neshto mai kovti . pojelania skoro nov rasov nemski avtomobil v garaja.16:03 08.09.2011
47 anti vag
16:03 08.09.2011
48 a$
16:03 08.09.2011
49 big
16:03 08.09.2011
50 CLK 320
До коментар #41 от "the mask":
be to nee za podigravka niakoi date udari,na vseki moje dase sluchi.are tiho.16:03 08.09.2011
51 Дошо
До коментар #7 от "Петър":
А дано ама надали16:03 08.09.2011
52 anti vag
16:03 08.09.2011
53 .........
16:03 08.09.2011
54 biv6 fen na bmw
Коментиран от #56
16:03 08.09.2011
55 123
16:03 08.09.2011
56 Дошо
До коментар #54 от "biv6 fen na bmw":
Хахаха това са фактите бе пич.250000ремонт ама това да не ти е Ауди бе?Неможе вика, няма неможе!Хората са специалисти и го правят.Невъзможни неща НЯМА!Цифрите подръжка(подяволите вземи пиши след като си събереш мислите, ние да не сме врачки да гадаем какво пишеш)Цифри защото има само оригинални части.Японците не се подписват на Сульо и Пульо да им прави резервните части.Иначе великите германци, си изнесоха производството в Турция и Китай.Резултата какъв е?Купуваш носачи Лемфьордер (и ВАГ и БМВ оригинално с тази марка излизат от конвейера) ама те били правени в Турция.Айде нема нужда.Мерси за оригиналните им части.Не искам и да си представям каква ще е трагедията с китайските им части от новите заводи и каква ще е сглобка, какво ще е чудо.Немските коли вече са абсолютно посредствени дръгни с луксозни интериори и ПРЕНАДУТИ цени.
16:03 08.09.2011