Fisker Automotive пристъпва към разработка на нова скоростна кутия, предназначена за нейните електромобили. От американската компанията се уверени, че именно тази трансмисия ще позволи на колите им да постигнат динамични характерестики, сравними с тези на хиперкара Bugatti Veyron.
По думите на ръководителя на фирмата Хенрик Фискер иновационната мултистепинна скоростна кутия ще намали времето, за което седанът Karma ускорява от 0 до 100 км/ч, на 2.5 секунди. Сегашните спортни електромобили разчитат на едностепенна трансмисия, а преди време от Tesla извършиха серия от изпитания на двустепенна трансмисия за своя Roadster, но впоследствие се отказаха от нея заради постоянно появяващите се дефекти.
Както ви информирахме по-рано, Karma разполага с два електромотора със сумарна мощност 402 к.с. Освен това в колата е интегриран и двулитров турбодвигател, който се използва за дозареждане на батериите. Благодарение на този агрегат моделът няма да има основния проблем на новите електромобили - малкия пробег, който осигуряват батериите.
В момента Fisker Karma ускорява от 0 до 100 за 5.9 секунди, а максималната му скорост е 200 км/ч. За да зарежда батериите, двигателят с вътрешно горене харчи по 2.4 литра на 100 километра пробег. Акумулаторите могат да се зареждат и от битова розатка за шест часа.
Първият клиент на новия електромобил е холивудската звезда Леонардо ди Каприо, а цената стартира от $100 000.
22 Юли, 2011 12:41 4 354 20
Сравняват електрически Fisker с Veyron
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 -
Коментиран от #3
16:04 08.09.2011
2 QWERTY
Коментиран от #5, #10
16:04 08.09.2011
3 QWERTY
До коментар #1 от "-":
Нали,малко е подозрително или просто не са печалбари като ВАГ.16:04 08.09.2011
4 Rock
16:04 08.09.2011
5 deutsche autos
До коментар #2 от "QWERTY":
Замисли се, че ВАГ са ги разработвали тея работи 80 години , а тея американчета идват и на готово взимат от която марка им падне. Нищо не са измислили сами.Коментиран от #6, #7
16:04 08.09.2011
6 QWERTY
До коментар #5 от "deutsche autos":
Не говори глупости бе детенце.Кое са разработвали един модел във десет модела ли?Да не се отклоняваме.Значи са разработвали 80 години "два електромотора със сумарна мощност 402 к.с. Освен това в колата е интегриран и двулитров турбодвигател, който се използва за дозареждане на батериите. Благодарение на този агрегат моделът няма да има основния проблем на новите електромобили - малкия пробег, който осигуряват батериите".Не ставай за смях.Коментиран от #9, #11
16:04 08.09.2011
7 FK
До коментар #5 от "deutsche autos":
Те преди 1 година се разделиха с любимата си помпа-дюза дето щрака като куполна картечница, а имали още 80-те години технология за елекромобил с разширена автономност. Ако е така, то 30 г. по-късно къде са им резултатите :))16:04 08.09.2011
8 Kompressor
Коментиран от #12
16:04 08.09.2011
9 2211г.
До коментар #6 от "QWERTY":
Тебе като те гледам нямаш никаква представа какво е това Германия, нали.16:04 08.09.2011
10 user
До коментар #2 от "QWERTY":
Ха сега детенце сметни колко години ВАГ са на върха, и как тази световно неизвестна американска фирмичка тепърва мечтае да постигне онова, което за ВАГ е вече реалност - най-мощната и бърза серийна кола Бугати Вейрон !Коментиран от #13
16:04 08.09.2011
11 УЧЕНИЕТО Е СЛЪНЦЕ
До коментар #6 от "QWERTY":
Учение, образование, ителект, осведоменост, все неща на които трябва да обърнеш сериозно внимание. И след това няма да се изказваш неподготвен та да ти се смеят и гаргите.Коментиран от #18
16:04 08.09.2011
12 Аз
До коментар #8 от "Kompressor":
Автомобилът който успя да засенчи Вейрона на старт беше построен още миналия век. От небезивестния Гордън Мъри.Коментиран от #14
16:04 08.09.2011
13 1010
До коментар #10 от "user":
Това което е мечтала американската марка го е постигнала - да владее технология която има бъдеще (която ФАГ не няма). Само не разбрах на кой връх са ФАГ. Да не би да имаш предвид Голфа че е най-продаван в класа си и че ФАГ продава най-много в Европа, защото не знам на кой друг връх са, че и от толкова години!16:04 08.09.2011
14 Име:
До коментар #12 от "Аз":
Да не говориме за колите от Група Б от 80те години, които не само на старт, но и по отсечките ще го направят вейрона крив. Предпочитам по-бавно ферари пред супер бързия вейрон.Коментиран от #16
16:04 08.09.2011
15 biv6 fen na bmw
16:04 08.09.2011
16 Kompressor
До коментар #14 от "Име:":
Къде я сравняваш тая бракма на ферари срещу бугатито,във ютубе има клип на двата автомобила как си правят дръпка и там ясно се вижда че бугатито дава преднина на ферарито и даже след тая преднина отново го изяжда,има и със бмв М3 е90 и там отново същата работа и тука си говорим за стандартния модел бугати,какво ще стане ако почнем да говорим за бугати вейрон супер спорт ? Мисли преди да пишеш:)16:04 08.09.2011
17 maksito
16:04 08.09.2011
18 Deyan
До коментар #11 от "УЧЕНИЕТО Е СЛЪНЦЕ":
Леле, ти си "светъл" пример за това което аз презрително наричам " а rebarbative arriviste".И между другото, във второто ти изречение пред "та" трябва да има запетая. Overedicated* much?
16:04 08.09.2011
19 Deyan
16:04 08.09.2011
20 Anonymous.
16:04 08.09.2011