Информацията, че от BMW планират дизелов мотор за модификацията M5, се появи в интернет пространството по много странен начин. На етикета, залепен върху кутия със спирачни накладки, са записани моделите, за които са предназначени частите. Там за всеобща изненада ясно се вижда индексът M550d dx (F11).
Надписът предизвика доста спекулации, но според специалистите най-вероятно под капака на M5 ще се монтира нов дизелов мотор с обем от порядъка на четири литра и мощност над 400 к.с. Впоследствие със същия агрегат ще бъдат снабдени седмата серия, както и моделите Х5 и Х6.
В момента най-мощният дизелов мотор на баварците е с обем три литра и разполага с 306 к.с. Бензиновият двигател, с който се оборудва М5, пък е 4.4-литров, а мощността му е 560 коня. Максималният му въртящ момент достига 680 Нм. Ускорението на бензиновото М5 до 100 км/ч отнема 4.4 секунди, а до 200 км/ч - 13 секунди.
Очаква се дизеловата версия на М5 да разполага със сходни динамични характеристики. Въртящият момент обаче естествено ще е по-висок, а автомобилът ще харчи доста по-малко. Според предварителната информация дизеловото М5 ще се появи на пазара още догодина.
9 Август, 2011 11:08 13 554 163
Дизел за BMW M5
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошо
Коментиран от #2, #3, #4
16:05 08.09.2011
2 NO DMG
До коментар #1 от "Дошо":
Е,и?Нали ще отдухва японските сапунерки навсякъде,било то и дизел.Коментиран от #5, #8
16:05 08.09.2011
3 zzzz
До коментар #1 от "Дошо":
Сега остава и ГТР-ра да ти го видим на дизел.16:05 08.09.2011
4 rumpi
До коментар #1 от "Дошо":
ДОШКЕ ПАК ЛИ БЕ ?пробвай караи такава машина и пак ще си говорим
Аз съм карал BMW 335d - и AUDI 3.0 TDI И МОГА ДА ТИ КАЖА ,ЧЕ СА НЕВЕРОЯТНИ КАТО: СТАРТ/УСКОРЕНИЕ НА ДЪЛГО И ВСИЧКО ОСТАНАЛО и не на последно място РАЗХОД ГОРИВО . МЕЧТАЙ СИ ЗА "GTR" но има много други яки машини . Ти си имал А4 НА 100 ГОДИНИ И си уцелил куцо кофти . Да не помислиш че съм фен НА WAG както ти казваш , не несъм но BMW Е МАРКАТА
ПОЖЕЛАВАМ ТИ ЕДНО ОТ СТАТИЯТА ПО ГОРЕ ЧИСТО НОВО ДА ИМАШ И ПАК ЩЕ ГОВОРИМ.
Коментиран от #9
16:05 08.09.2011
5 ха ха ха
До коментар #2 от "NO DMG":
BMW още не е произвело кола която да е по добра от Nissan GTR така че по добре ходи да гледаш кварталните келеши дрифтъри с Е36 и да си мечтаете за времето когато BMW ще може да направи такава високотехнологична машина.Коментиран от #7
16:05 08.09.2011
6 :))
Могат да се поучат от челния български опит ...Най бързата кола 316i с газово , изтрити гуми за по лесен дрифт и задължителен надпис M.
16:05 08.09.2011
7 NO DMG
До коментар #5 от "ха ха ха":
Не осъзнаваш ли,че с този ГТР ставате смешни вече.Направиха една кола дето да е истински конкурент на немските резачки и вие я издигате в култ.А най-гадното е,че въпросния ГТР е мислен от франсета :Д.Да съгласен съм,че от ГТР по-бързо БМВ няма,ама помисли над това:КАТО ЦЯЛО БМВ КАКВИ КОЛИ ПРАВЯТ,А НИСАН КАТО ЦЯЛО КАКВИ ПРАВЯТ.Поздрави!
Коментиран от #10, #11
16:05 08.09.2011
8 Дошо
До коментар #2 от "NO DMG":
Ех ...мечтиии16:05 08.09.2011
9 Дошо
До коментар #4 от "rumpi":
Пише се VAG и БМВ е марката ако няма други маркиКоментиран от #36, #39
16:05 08.09.2011
10 Дошо
До коментар #7 от "NO DMG":
Мислен от франсета ...щом казваш .Явно хората мислят.Да го оставим R35 кажи една германска кошница с възможностите на R34 или на R33?Като знам какви са тези коли малко трудно ми е да повярвам, че французите са направили колата и японците после само са цъкали с езици отстрани като са видели какво може.Айде малко по-реално да гледаме на нещата.Коментиран от #19
16:05 08.09.2011
11 ха ха ха
До коментар #7 от "NO DMG":
Бил мислен от французи пък сега нисана...И скайлайна също са го мислили французи сигурно.Всичко са измислили французите и така са ги измислили че БМВ още не могат да го измислят.
Иначе да слагаме надпис М на дизели е много лесно , защо да се харчат за високотехнологични разработки на коли като може и с надпис М .
16:05 08.09.2011
12 Сава
Коментиран от #13
16:05 08.09.2011
13 :))
До коментар #12 от "Сава":
Особено Е 36 с ауспуси ремус и газова уредба.Срашна кола мечта.16:05 08.09.2011
14 NO DMG
Коментиран от #16, #25
16:05 08.09.2011
15 Сава
16:05 08.09.2011
16 Дошо
До коментар #14 от "NO DMG":
Ма те немските ти коли нямат такива възможности за тунинг бе пич.С еднакви доработки къде ще стигне японката, къде германеца?16:05 08.09.2011
17 Mercedes-BG
16:05 08.09.2011
18 NO DMG
16:05 08.09.2011
19 520 zender
До коментар #10 от "Дошо":
Говори си кавото искаш-който не е карал турбо дизел той незнае на какво е способен.Аз лично адмирирам тази идея-но определено щом ще е М5 мощноста не трябва да е под 400кс.16:05 08.09.2011
20 Unknown
16:05 08.09.2011
21 az
16:05 08.09.2011
22 Niko
Коментиран от #23
16:05 08.09.2011
23 520 zender
До коментар #22 от "Niko":
Ама аз немога да разбера що да е смях при положение че 535д ускорява от 0 до 100 за 6.5сек.Ще кажеш-слабо постижение.Ама я си помисли ако мощноста е примерно 400 или повече кс-а известно ли ти е колко NM ще има това чудо..Коментиран от #43
16:05 08.09.2011
24 razbira4
16:05 08.09.2011
25 :))
До коментар #14 от "NO DMG":
Ето идеалното БМВ Е36.Хората са го измислили.За да си гъзар отвън оставяш корубата на Е36 а вътре двигател от Скайлайн защото двигателя на БМВ не издържа такива натоварвания.По желание на местните гъ.ета могат да се сложат надписи "Господ ми е навигатор" и естествено Ремус и Рекаро.
А да не забравяме и великата буква М която вдига мощността по с 500 коня.
Коментиран от #29
16:05 08.09.2011
26 михаил илиев
Коментиран от #28
16:05 08.09.2011
27 МИХАИЛ
16:05 08.09.2011
28 520 zender
До коментар #26 от "михаил илиев":
Да бе ,ма ти си бил много открехнат за БМВ бе-за Е34 М5 което носи на жесток тунинг чувал ли си.Като обичаш ю туб виж клипчета със такава машина -дали й е трудно да достигне 1000кс..Коментиран от #31, #32
16:05 08.09.2011
29 NO DMG
До коментар #25 от ":))":
Не ми говори все едно съм някой твой съселянин.Далеч не се кланям на Е36 и несъм и фен,дори от немските коли БМВ далеч не ми е любима,ама като става въпрос за тунингована Е36-ца и както сме тръгнали да си пращаме клипове:ГЛЕДАЙКоментиран от #30, #42
16:05 08.09.2011
30 NO DMG
До коментар #29 от "NO DMG":
Само сега да не се окаже,че тоя двигател е от Нисан?!16:05 08.09.2011
31 Mercedes-BG
До коментар #28 от "520 zender":
TDS vurvql mnogo v druga tema go pro4etoh ot teb mai ... dokat mercedes priali 75 konq ti si bil ezda4a s tds :) kade zabrai 147 konq e300td 93-95 g hem s 4 skorosna avtomati4na det varvi poi4e ot tds !!!Коментиран от #34, #35
16:05 08.09.2011
32 Unknown
До коментар #28 от "520 zender":
da .. i za da stane 1130 konq za da budem po to4ni vijdal li si dvigatelq gol.. ni6to po nego ne e BMW.. ima i po moshtni... rekordior na drag beshe drugo BMW M3 E36 . 1420konq ako ne se luja.. no tova ne sa koli, koito mojem da narechem BMW.... i da ne govorim 4e stava duma za pari s koito nqkoi si pravi shizofreniqta.... kato prospeed s S1.. koeto sushto e 1000 konq.. no i to e bilo nqkoi v minaloto audiКоментиран от #33
16:05 08.09.2011
33 NO DMG
До коментар #32 от "Unknown":
Аааа сега това не било БМВ,така ли?А когато скайлайна е 1500 коня си е чистокръвен японски Нисан.16:05 08.09.2011
34 520 zender
До коментар #31 от "Mercedes-BG":
Съгласен съм с теб за 3.5тд-147кс но тдс-2.5-143кс по онова време...16:05 08.09.2011
35 520 zender
До коментар #31 от "Mercedes-BG":
...и по същото време 300д-110кс-това е доста умряло бе човек-съгласи се с мен поне веднъж..Коментиран от #40
16:05 08.09.2011
36 RUMPI
До коментар #9 от "Дошо":
ОБРАЗОВАЙ СЕ МАЛКО ИМА Е36 1280К.С. С ДВОЙНА ТУРБИНА ОТ СКАНИЯ ШВЕДСКИ ТУНИНГ ИМА И ОЩЕ МНОГО-МНОГО .НО СА ПО-СКЪПИ НЕ Е КАТО ЯПОНСКИТЕ ЕФТИНДЖОСИ . БЕЗМИСЛЕНИ СПОРОВЕ И КОМЕНТАРИ...:)Коментиран от #51
16:05 08.09.2011
37 Mercedes-BG
16:05 08.09.2011
38 МИХАИЛ
Коментиран от #57
16:05 08.09.2011
39 RUMPI
До коментар #9 от "Дошо":
Техническа грешка , но явно ти си мислиш ,че AUDI е "АЛДИ" ДА НЕ СА ТИ ПРОДАЛИ НЯКВА БАНГИЯ CHINA ИЛИ МАРКАТА САЛАТИ.16:05 08.09.2011
40 Mercedes-BG
До коментар #35 от "520 zender":
daje gre6kata e moq ot 89 go ima toq dvigatel 300td 147 konq po tva vreme daje tds nqma6eКоментиран от #44
16:05 08.09.2011
41 M52Bxx
Коментиран от #50, #52
16:05 08.09.2011
42 :))
До коментар #29 от "NO DMG":
Не разбирам защо се обиждаш.Пуснах един клип в който професионалист обяснява че двигателя на БМВ не може да издържи състезание с повече от 400 коня форсиран мотор и за това слага от Нисан.А по повод на твоя клип ако можеш ти ми кажи от какво е мотора.При такива драг състезания можеш да сложиш всякакъв мотор. Може и в клипа който ти пускам да са сложили мотор от БМВ на Нисан но не се сещам точно кой мотор може да даде това време.
Коментиран от #48
16:05 08.09.2011
43 Име:
До коментар #23 от "520 zender":
Известно ли ти е че не е задължително ако е напомпана до 400к.с нютунметрите да се увеличат пропорционално. Това е като да кажеш че ако се премести прекъсвача на 9000rpm ще бъде по-добра от колкото ако е на 7500rpm. Понякога в гоненето на много коне и обороти се губи въртящ момент. Един пример с субару 2.0 мотор 308к.с 422нм срещу порше с 3.4мотор 320к.с 370нм срещу БМВ с цели 420 к.с, но само 400нм. Така че нм и конските сили не се увеличават пропорционално!Жив и здрав..
Коментиран от #47
16:05 08.09.2011
44 520 zender
До коментар #40 от "Mercedes-BG":
Помня го тоя модел на 124 ама аз си мисля че мотора е един и същ със този на 140-Да на очиларката 177 но на Е39-184 по онова време първия комън реил на БМВКоментиран от #46
16:05 08.09.2011
45 Mercedes-BG
End date: June 1993 Cylinders: 6, in line
Valves per cylinder: 2
Capacity: 2996 cm3
Bore x stroke: 87,0 x 84,0 mm
Compression: 22,0:1
Max power: 108 kW (147 hp) www.Cars-data.com !!!!
16:05 08.09.2011
46 Mercedes-BG
До коментар #44 от "520 zender":
vij gi v saita ai 6te bqgam po zada4i :) razli4ni sa edinqi si 350 na praseto s-klassa pak toq si e na 124 ina4e dr e 300d 4ist po tva vreme16:05 08.09.2011
47 520 zender
До коментар #43 от "Име:":
Е отде да ги знам тея работи-да не съм всезнайко..ясно ми е бе човек но исках да кажа че мотора ще е основно преработен и можеби с по-голяма кубатура нови технологии по мощен и с повече въртящ момент-поздрави..Коментиран от #49
16:05 08.09.2011
48 NO DMG
До коментар #42 от ":))":
Не се обиждам,дразни ме начина по който ми пишеш,все едно съм най-долния селянин.Все тая.От моя клип двигателя е от Е36 М3.Това инфо го приеми като чиста монета,немога сега отново да се разтърсвам за това БМВ,но двигателя е този :),а относно хибрида БМВ-НИСАН,за който ти говореше виж един пичага малко по-надолу какво е написал:абе пичове не е въпроса колко кончета а дали след всяко състезание ще трябва да правите основен ремонт.ако незнаете английски ваш проблем.в клипчето немеца занимаващ се от над десет години с подготовка на автомобили предпочита RB26DETT I6 на нисан.а за познавача на е36 м5 двигателя е по голям и се нуждае от много по серйозна подготовка(иначе е36 е най доброто бмв).р32 гтр бил създаден да надвие порше 959 а не бмв и ауди.абе като неразбирате почетете малко чичко гугъл..А СКОРО ОЧАКВАЙТЕ М3 С 36000 К.С С ДВА ДВИГАТЕЛЯ ОТ МИГ-21 РУСКИТЕ РЕАКТИВНИ ДВИГАТЕЛИ ЩЕ ИЗДЪРЖАТ ПОВЕЧЕ...:)ИНАЧЕ СЪМ ФЕН НА БМВ:) ПОЗДРАВИ ДОШЕ
Коментиран от #55
16:05 08.09.2011
49 Mercedes-BG
До коментар #47 от "520 zender":
mercedes pusna predi bmw koman real :) ai pozdravi :)16:05 08.09.2011
50 Линдрос
До коментар #41 от "M52Bxx":
Глупакът в случая си ти. В статията се казва, цитирам: "В момента най-мощният дизелов мотор на баварците е с обем три литра". Обръщам ти внимание на думите В МОМЕНТА, което всъщност е истината. Аман от хора като теб, които на всичкото отгоре си позволяват да обиждат хора, отдавна занимаващи се професионално с автомобили.16:05 08.09.2011
51 ррррр
До коментар #36 от "RUMPI":
Има и такова нещо 1500 +16:05 08.09.2011
52 Калоян
До коментар #41 от "M52Bxx":
Освен, че си некомпетентен, както отбеляза Линдрос, си и далеч от истината като твърдиш, че само "бензинец" вършел работа. Я виж с какво гориво карат победителите в едно от най-престижните състезания 24 часа на Льо Ман и тогава пак се изказвай. Всъщност въобще недей да се изказваш повече. Съветът ми е да четеш внимателно статиите и да се образоваш повече, защото тук хората разбират от автомобили и ставаш смешен.Коментиран от #54
16:05 08.09.2011
53 МИХАИЛ
16:05 08.09.2011
54 ?
До коментар #52 от "Калоян":
Я кажи кои коли са по бързи Льо Ман или Формула1.Ако беше толкова хубав и бърз дизела защо толкова години не го вкараха във формулата.Коментиран от #60
16:05 08.09.2011
55 :))
До коментар #48 от "NO DMG":
Ами от всичко което прочетох за пореден път се убедих че за състезателни цели двигателят на Нисан е по добър от този на БМВ.И за драг прави по добро време и за продължително състезание също.А и като написа колегата Михаил още в началото на 90 те са имали времена на които днешни БМВ та могат да завиждат.16:05 08.09.2011
56 SlowMotion
Коментиран от #59
16:05 08.09.2011
57 Дошо
До коментар #38 от "МИХАИЛ":
Поздрави и на теб приятел.Благодаря за поздравите ама по-полека, че ще те намразят тука покрай мен.16:05 08.09.2011
58 made_in_germany
Коментиран от #61, #87
16:05 08.09.2011
59 ?
До коментар #56 от "SlowMotion":
Е кой двигател е по бърз тогава?Кажи кой е най бързия автомобилен спорт и какви двигатели ползва и ще се разберем кое какво е .Коментиран от #62
16:05 08.09.2011
60 Дошо
До коментар #54 от "?":
Дизеловия двигател за сега е прекалено тежък в сравнение с аналогичен по обем бензинов двигател.Без турбокомпресор всички знаем на какво е способен дизела - на нищо.Отделно най-големия проблем е много по-ниската скорост на горене на нафтата => високи обороти са недостижими на този етап от развитието на дизеловите ДВГ.С цената на колосални средства и високотехнологични разработки в Льо Ман може и да са достигнали 7000об/мин при дизелите, но все пак като знаем за какви стойности на този параметър става въпрос във Ф1.....16:05 08.09.2011
61 някой
До коментар #58 от "made_in_germany":
Много добре го каза за хора които не разбират от автомобили БМВ и Мерцедес са по харесвани.Що се отнася до агрегатите може ли да ми кажеш кой е използвал първи турбокомпресора?Кой е направил първото активно окачване?Кой е използвал за първи път променливи фази на газоразпределение?
Що се отнася до цената за едни и същи пари японците предлагат по хубава коли от германците така че какво да говорим.Ако си човек който разбира от техника ще предпочетеш японското.Ако си келеш който иска да се фука пред неразбиращи твоят избор е немското.
И за двата влака си има пътници и немците си продават колите и японците.Всеки да си избира за какво си дава парите.
Коментиран от #71, #74, #76
16:05 08.09.2011
62 SlowMotion
До коментар #59 от "?":
Кога съм писал че дизела е по-добрия мотор?И Ф1 е много далече от истината да е най-бързия автомобилен спорт ...Коментиран от #63
16:05 08.09.2011
63 ?
До коментар #62 от "SlowMotion":
Чакам да кажеш.Коментиран от #68
16:05 08.09.2011
64 qwerty
Коментиран от #66
16:05 08.09.2011
65 МИХАИЛ
Коментиран от #67
16:05 08.09.2011
66 михаил
До коментар #64 от "qwerty":
honda16:05 08.09.2011
67 до Михаил
До коментар #65 от "МИХАИЛ":
VIVA SEAT - това не го разбрах16:05 08.09.2011
68 SlowMotion
До коментар #63 от "?":
До колкото разбирам става въпрос за моторите... Та Инди кар , Наскар, дори и в Льо ман достигат много по високи скорости от тези на Ф1 ... И все пак Ф1 има много сурови изисквания и ограничения.16:05 08.09.2011
69 maksito
16:05 08.09.2011
70 Raptor
16:05 08.09.2011
71 520 zender
До коментар #61 от "някой":
Абе като говориш така що малко не провериш в нета а-да си чувал за 2002турбо от 1973та-сериен автомобил със впечатляващите за времето си 170кс.Е ти разбираш от автомобили-а германците не-то затова в премиум сегмента тая година само една от трите марки е продала повече от чуждестранните им конкуренти,ама остави ги ти скапаните немци-ние сме по-умни от тях..Коментиран от #83
16:05 08.09.2011
72 МИХАИЛ
Коментиран от #73
16:05 08.09.2011
73 520 zender
До коментар #72 от "МИХАИЛ":
Веж-тук сме на едно мнение за АЛПИНА Е3416:05 08.09.2011
74 Иван
До коментар #61 от "някой":
И кой първи е ползвал турбокомпресора?16:05 08.09.2011
75 ан0ним3н
16:05 08.09.2011
76 DA
До коментар #61 от "някой":
1 - Турбокомпресори - http://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=20080108055823AAnmpcO2 - Активно окачване - Лотус
3 - Променливи фази на разпределение -
а)Alfa Romeo was the first manufacturer to use a variable valve timing system in production cars (US Patent 4,231,330).[3] The 1980 Alfa Romeo Spider 2.0 L had a mechanical VVT system in SPICA fuel injected cars sold in the United States. Later this was also used in the 1983 Alfetta 2.0 Quadrifoglio Oro models as well as other cars. The system was engineered by Ing Giampaolo Garcea in the 1970s.[
б)Fiat was the first auto manufacturer to patent a functional automotive variable valve timing system which included variable lift. Developed by Giovanni Torazza in the late 1960s, the system used hydraulic pressure to vary the fulcrum of the cam followers (US Patent 3,641,988).[3] The hydraulic pressure changed according to engine speed and intake pressure. The typical opening variation was 37%.
в)Honda's REV motorcycle engine employed on the Japanese market-only Honda CBR400F in 1983 provided a technology base for VTEC
НО все пак началото при автомобилостроенето поставя Порше - In 1958 Porsche made application for a German Patent, also applied for and published as British Patent GB861369 in 1959. The Porsche patent used an oscillating cam driven via a push/pull rod from an eccentric shaft or swash plate. The cam was Desmodromic having opening and closing cam surfaces which operated the valve by a bifurcated rocker and ball joint. Being Desmodromic meant there was no valve spring. The cam pivot was adjustable for height, as the push/pull rod length was constant this rotated the cam so the lift and duration increased. A compensating link moved the rocker pivot to match the cam's position. The adjustment of the cam pivot could be by mechanical linkage to a screw thread, hydraulic from engine driven pump with spill valve or from a engine speed governor. At present it is unknown if any working prototype was ever made.
Няма технология измислена от японци. Има копи и пейст. Наистина копират много добре и в много случай надминават оригинала, но все пак фактите са си факти. Дори и най-прост премер ще дам - поогледайте се в Мобиле и намере по-коментирани коли от европейските. Харесвам всякакви коли, всяка си има чар и предназначение, към което се насочваме според джобовете си.
Коментиран от #78, #81
16:05 08.09.2011
77 BMW FOREVER !
16:05 08.09.2011
78 No comment
До коментар #76 от "DA":
VTEC (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) is a valvetrain system developed by Honda to improve the volumetric efficiency of a four-stroke internal combustion engine. This system uses two camshaft profiles and electronically selects between the profiles. It was invented by Honda R&D engineer Ikuo Kajitani[1], and was the first system of its kind.16:05 08.09.2011
79 answer
Съвсем не са германци тези които са изобретили турбото.
16:05 08.09.2011
80 no comment
16:05 08.09.2011
81 някой
До коментар #76 от "DA":
По скоро БМВ не е изобретило нищо отколкото японците.И понеже гледаш мобиле.Погледни мобиле.де. и ми кажи колко струва Honda NSX 1991 и BMW 840 от 1995 например.Напомням че като ново БМВ то е доста по скъпо от хондата.
Очаквам коментара ти защо великата европейска баварска кола се е обезценила много повече от хондата.
Коментиран от #82, #84
16:05 08.09.2011
82 Дошо
До коментар #81 от "някой":
Колега въпроса ти е към друг ама аз знам защо се е обезценила великата баварка.Оказала се е прекалено тежка и тромава въпреки големия си двигател и съответно изобщо не е отговаряла на спортните претенции, с които е бил създаден модела.
Освен това разхода на гориво се оказал огромен и отгоре на всичко вредните емисии били на практика такива, че надвишавали тези изпускани от други мотори с аналогичен обем на двигателя.Отстраняването на този проблем се оказал икономически неизгоден и било взето решение - ПРЕЖДЕВРЕМЕННО СПИРАНЕ ОТ ПРОИЗВОДСТВО НА ТОЗИ МОДЕЛ.
Беемвистите каквото искат да говорят ама това е самата истина.
16:05 08.09.2011
83 някой
До коментар #71 от "520 zender":
Премиум сегмента е една измислица създадена да се вземат пари за нещо което го няма.Плащаш една камара пари за тройка БМВ щот била премиум.И кое и е премиум пластмасите вътре или тясното и неудобно купе.Като ви е толкова акъла плащайте за измислици.Фирмата БМВ от това живее.
Коментиран от #85
16:05 08.09.2011
84 DA
До коментар #81 от "някой":
NSX е кола, която е доказано технологична. Няма как да не струва пари. Въпреки, че е 1991 г. И това е едно на ръка. Втория важен фактор за обезценката на БМВ от 1995 или от която и да е година в сравнение с NSX е малко смешна, поради факта, че Хонда е направила х брой NSX, а БМВ само за 1995 г. има 5 х повече 740. И не на последно място NSX е направен за конкурент на Ферари. Дори се наричал японското Ферари. Да сравним ли цените с конкурента му? За съжаление аз знам, че в БГ има само един NSX - в София. Сребриста на цвят. Виждал съм я 2 само 3 пъти. Но и за съжаление само този NSX, Супрата и ГТР и Ево-то могат чистосърдечно да се коментират защото, когато дойде време за сравнение само тях може да посочите. Аз не съм фен на определена марка както казах, още по-малко на БМВ. За мен има един определен модел(не марка), на който дори и мокета знам от каква материя е и който за щастие успях да купя и притежавам. Не съм искал да те обидя с нищо. Ходя на мобилни изложения и събори от каквато и да е марка и производител. На тунинг събори - също. Стига да имам възможност към дадената дата.16:05 08.09.2011
85 520 zender
До коментар #83 от "някой":
Ама разбира се че е измислица-пък Инфинити и Лексъс не са.Тойота и Нисан ги е срам от имената си и зада са премиум се кръщават с друти имена.Да ама не-като станеш новобогаташ незначи че имаш синя кръв.Германските марки нямат други имeна-няма от какво да се срамуват.Ама ние беемвистите сме тъпи и купуваме БМВ -вие сте хитряги-купувайте си други коли.Междо другото не БМВ се сравнява с НИСАН примерно а винаги става обратното-защо лиКоментиран от #86, #88, #100
16:05 08.09.2011
86 Дошо
До коментар #85 от "520 zender":
Не че ги е срам ами си променят имената защото навяват лоши мисли на някои хора като американците към които и са насочени марките им с променени имена.Датсун се преименува на Нисан след войната защото са правели самолетни двигатели и на братята американци нямало да им хареса, че тая марка ги е бомбардирала.В една класация за най-добър спортен автомобил американците казаха за Мазда МХ5 която беше и победител в класацията:-Най-дразнещото нещо в тая кола, е че освен всичко друго е и адски качествена.
Та така някои от шовинизъм няма да купи японския автомобил защото е светлинни години пред дръгливите им кошове и хората им сменят имената.
16:05 08.09.2011
87 stenly
До коментар #58 от "made_in_germany":
Приятелю ВЕЛИК си батко, ГОЛЯМ си. Нейскам да те обидя ама сравнението което даде със малоумните кифли направо разби всички коментар. От тук се вижда че за теб е важно каква кола харесва жената а не каква на теб ти харесва.16:05 08.09.2011
88 Дошо
До коментар #85 от "520 zender":
И да ти кажа още нещо.Сменили си името на Нисан и след сума време американците разбрали, че това е японска марка а след това за да им продадат луксозен автомобил на марката си трябвалода му сменят името и така.Сигурно тия още не знаят, че Инфинити е японско.Като се усетят сигурно ще излезе още някоя марка от Нисан :-).И така все пак 40% от американците смятат, че ВОЛВО е американска марка.
Коментиран от #89, #91
16:05 08.09.2011
89 520 zender
До коментар #88 от "Дошо":
Виж сега -МХ5-да призната е не само в Америка-и германците я признаха-ама защо всички все със голямото немско трио се съревновават-еи това не ми е ясно.Коментиран от #98
16:05 08.09.2011
90 Stoyan
Но след като М5 вече се сдоби с двигател с принудително пълнене, изглежда логично да има и дизел.
И друго - тази М-ка изглежда ще е с двойно предаване - M550dX.
И малко за "спецовете" писали по-рано, ще цитирам класиците:
"Конските сили продават коли, въртящият момент печели състезания"
Коментиран от #96
16:05 08.09.2011
91 Stoyan
До коментар #88 от "Дошо":
А трябва вече да ги възприемат отчасти като френски ...Доше нямаш умора, какво ли ще пишеш като започнеш ремонтите по японката.
Коментиран от #92
16:05 08.09.2011
92 Дошо
До коментар #91 от "Stoyan":
Като взема японката почти няма да пиша тук.Ще ми е спокойно и ще се радвам на живита извън сервизите.Коментиран от #104
16:05 08.09.2011
93 donbaro75
Коментиран от #111
16:05 08.09.2011
94 Raptor
16:05 08.09.2011
95 КУРТИ
16:05 08.09.2011
96 stenly
До коментар #90 от "Stoyan":
много добре казано пич. макар че съм противник на марката, коментара ти получава едно голямо БРАВО.16:05 08.09.2011
97 stenly
16:05 08.09.2011
98 stenly
До коментар #89 от "520 zender":
ами пич нека аз ти отговоря защо все със въпросното трио се сравняват- ами ЗАЩОТО СА ТЪПАЦИ16:05 08.09.2011
99 КУРТИ
ГЛЕДАМ, ЧЕ ПУСКАТЕ МНОГО КЛИПОВЕ С БМВ-та ТУКА !
16:05 08.09.2011
100 stenly
До коментар #85 от "520 zender":
Виж приятелю, ВИЕ БМВ-истите си извоювахте славата можеби защото 99%от собствениците са (незнам как да се изразя без да засегна или обидя някой) ..дебеловрати, самовлюбени и вероятно комплексирани мъже на които им е останало единствено БМВ-т0. Пак казвам че неискам да обидя или нагрубя някой ревностен почитател на марката. И между другото аз съм един от явните противници на марката но все пак искам да кажа че за мен БМВ 850 е един адски добре изглеждащ автомобил за времето си, карал съм го -много е добър, харесвам го.Коментиран от #103
16:05 08.09.2011
101 wesd
16:05 08.09.2011
102 djepa
16:05 08.09.2011
103 520 zender
До коментар #100 от "stenly":
Е как го казваш това без дори да си ме виждал-нито съм дебеловрат,нито пък само колата ми е останала-семеен съм а това е повече от десет беемвета.Харесва ми тази марка и си я защитавам,пък и темата е за бмв-на тебе какъв ти е проблема16:05 08.09.2011
104 user
До коментар #92 от "Дошо":
Няма да пишеш във форума, защото ще висиш по сервизите - ние пишем от време на време, защото не ни се налага да посещаваме сервиз с немските лимузини, но пък ни се налага да работим повече, за да не се унижаваме със жълти щайги ! Все пак да ти напомня фактите - до момента в световната автомобилна история японските производители на МПС са привикали най-много дефектни МПС-та обратно в сервизите си. Вземеш ли японското отиваш по другите форуми - тези с ремонтите. Успех, каквото човек сам си направи, друг не може да му го направи - ще разбереш какво имма впредвид като се повозиш на скърцащата жълта пластмаса ! Колкото до статията - спортен дизел - твърдо НЕ ! Сигурен съм, че БМВ ще направи най-добрият, мощен и спортен дизел - но просто не приемам дизела като гориво - чука, трака, пуши и мирише - не е за мен ! Ще му стана фен като спре да чука, сега ми е трактористко !Коментиран от #109, #113
16:05 08.09.2011
105 riator
вие живеете в един измислен свят
16:05 08.09.2011
106 V V T I
16:05 08.09.2011
107 Automan
Да безспорно германските инженери са дали много на автомобилостроенето това не може да се отрича.Но това не означава ,че германците единствени могат да правят автомобили.
В последните години се забелязва една неприятна тенденция.Германските фирми намалиха качеството на продуктите си , но цените им дори се повишиха.Мениджърите ръководени от желание за максимална печалба притиснаха иженерите за максимални възможни икономии на влаганите материали.Притиснаха ги и със скъсени срокове за тестване на нововъведенията.Това естествено се отрази на качеството
на колите.Днешните мерцедеси нямат нищо общо с някогашните легендарни със своето качество и здравина машини.
Другата страна -японците.
Повечето техни фирми нямат толкова дълга история,но се учеха бързо.Те не можеха да си позволят да надуват цени.Първите им модели просто копираха други производители.
Но от средата на 80 те започна осезаема промяна.Японците достигнаха качеството на учителите си и развиха собствени изследователски отдели.
Фирми като Хонда стигнаха и по далеч като започнаха изследвания в области като роботика и самолетостроене.
През 80 те Хонда показа , че е технологично готова да се противопостави успешно на големите в най - големия автомобилен спорт Формула1.Фирми като БМВ,Порше и дори Ферари разбраха , че японците не са вече онези малки хора на които могат да се присмиват.
По долу в коментарите се обсъждаше NSX.През 1990 година Хонда направи кола способна да се конкурира с Ферари при това на 3 пъти по ниска цена без да прави компромис с нищо.
Дори днес тази кола се смята за една от най здравите и качествени спортни коли правени някога.Цената и на старо е по голяма от повечето премиум коли от това време.
Може още много да се говори , но няма смисъл.Днес спора се получава защото все повече хора осъзнават,че германските производители ги карат да плащат без да получават полагащото се за тези пари използвайки името си.
Естествено за много хора е важно да ги смятат за успели и за нещо повече от другите.Един от добрите начини за това е да платиш цената за Мерцедес или БМВ и да покажеш , че си нещо повече. Има и други хора , които за парите си търсят да получат най-много.За тях не е важно какво мислят другите.Тези хора са почитатели на японско,френско,италианско и т.н. в зависимост от конкретните си нужди.
Естествено японците не оставят германците спокойно да се ширят в "премиум" сегмента и фирми като "Лексъс" и "Инфинити" вече доста сериозно притискат германците особено на американския пазар.
Хонда за сега не се насочва в тази област тъй като набляга на еко проекти.Дори в Европа не предлага мотори над 200 коня на колите си.Такава е философията на тази фирма.
Времето ще покаже кой ще успее и кой не в тази надпревара.
Но подценяването на японците би било голяма грешка.Все пак те не случайно са станали най големите производители на автомобили в наши дни.
А относно статията мисля , че БМВ трябва да си имат един М5 модел както до сега.Няма нужда и там да правят 10 модификации с дизели и какво ли още не.
Това е все едно Ферари да пуснат дизел.
Коментиран от #110, #112
16:05 08.09.2011
108 4x4
Все едно сам да се простреляш в крака...
16:05 08.09.2011
109 Дошо
До коментар #104 от "user":
Ти както винаги си недоразбрал, но нищо ще ти обясня още веднъж.Аз до ссега висех по сервизите с германската бракма.Сега ще си купя качествен, надежден японски автомобил и ще се радвам на живота извън сервизите.16:05 08.09.2011
110 V V T I
До коментар #107 от "Automan":
що не им каза като купуват японска кола вгора ръка първата буква номер на купето каква трабва да бъде това е много важно нещо от исторически факти файда нямат16:05 08.09.2011
111 Дошо
До коментар #93 от "donbaro75":
Ти може ли пише на български?На латиница явно не можеш пише, освен ако не е опит да пише на англииски, но не се получава на теб .16:05 08.09.2011
112 Maurice
До коментар #107 от "Automan":
Ти да не мислиш че някой ще отдели 10 мин да ти изчете романа?? По темата.Тази кола е перфектна,даже преди да са я пуснали на пазара.100 пъти по-добра от бензина.Само разни заблудени хора още не са се качвали на нов дизел и не знаят за разликата.Колкото до коментар от 20 метра по-надоло,когато в Наскар или Льо Ман развият 360км/ч,ела ми се обади.Да не споменавам че там са с двигатели 3 пъти по-големи от Ф1.А ако разрешат в правилника дизели,то може и да видим някой да рискува с разработката на дизелов агрегат. Е,трака малко повечко,няма ги онези 7-8000 об/м като бензина,но пък по вървене и ускорение не му отстъпва.Освен това при цедене,дава много по-приличен разход от един бензин. За БМВ маняците искам да кажа,че японските бегачки имат бензин в кръвта,а немските имат снобски престиж и гипс в гумите!!!Коментиран от #115
16:05 08.09.2011
113 въпрос
До коментар #104 от "user":
AUTO BILD разкри проблеми при спирачната система SBC при Mercedes Е класата и Mercedes SL, като по този начин предизвика най-голямата в историята на фирмата сервизна акция за безплатно отстраняване на заводски дефект (2004). Корозия по вратите на Е-класата (2001). При Vito и Viano дефект в електронния блок на мениджмънта на двигателя водеше до нежеланото му изгасване (2004).Mercedes първоначално отрича проблемите и едва след разследването на Аутобилд за отказ на спирачките е принуден да вземе мерки.
http://mercedes-bulgaria.com/e-klasa/186-testove/1826-mercedes-w211-i-sbc-problemite.html
"Немският автомобилен концерн BMW ще изтегли общо 350 800 автомобила BMW и Rolls-Royce заради проблем в спирачната система, съобщава агенция "Блумбърг".
Производителят ще отстрани дефектите за своя сметка. Проблеми са открити в 345 000 бройки на BMW от пета, шеста и седма серия и 5800 Rolls-Royce модела по целия свят, произведени от 2002 до 2010 година, коментира говорителят на компанията Франк Щребе. Новият седан на пета серия не е засегнат.
Дефектът е бил засечен след оплаквания на собственици, че трябва да натискат спирачния педал по-силно. От компанията съветват потребителите превантивно да проверят изправността на своите автомобили"
"БМВ е поредният световен автопроизводител, на който му се наложи да изтегля свои коли от пазара. Германската компания е прибрала в гаража 130 000 луксозни возила, купени в САЩ. Произведените между 2007 и 2010 г. автомобили имали дефектни бензинови помпи, предаде АП. Сходни проблеми, които може да доведат до отказ на двигателя, имали и около 20 000 високо проходими джипове Х5. В съобщение БМВ информира американската Агенция за защита на околната среда. "
Има и други неща за БМВ.Като например отказ да признаят дефектите в кормилната система на Z4.
Искам големият специалист USER да коментира отзоваването на качествени и скъпи немски боклуци.И забележете не ги отзовават само заради опасения а заради реално случили се ситуации и то с някои хора многократно дори след като са минали през фирмен сервиз
16:05 08.09.2011
114 Raptor
Коментиран от #116
16:05 08.09.2011
115 Automan
До коментар #112 от "Maurice":
За твое сведение в правилника не са забранени дизели.И пак за твое сведение недей да сравняваш турбо дизел с атмосферен бензин.Ако пробваш бензиново турбо ще разбереш че дизела е майтап.Не случайно във WRC още си ползват бензинови турбомотори а не дизели.
И ако не ти се чете недей да четеш , но и за това не си в час малко си чел.
16:05 08.09.2011
116 ха ха
До коментар #114 от "Raptor":
Ооо смешника с измекярската мечта Е36 за 2000 лева пак е тук.Събра ли пари за гуми или не ти остават от висене по сервизите?16:05 08.09.2011
117 Raptor
karam X5 za 160 000 leva!Auuuu zatova e zle BG!
Коментиран от #118, #127
16:05 08.09.2011
118 ха ха
До коментар #117 от "Raptor":
Е аз карам Енцо ама заради дето ми пречат по пътя е зле в България.Ще си ходя в Монако.Коментиран от #125
16:05 08.09.2011
119 Raptor
Ti begay nay-dobre se gramni palyacho!Ma kasmet ima6 che samo si pi6em.........
Коментиран от #122
16:05 08.09.2011
120 niki
16:05 08.09.2011
121 niki
16:05 08.09.2011
122 ха ха
До коментар #119 от "Raptor":
Ooo нещо сме нервни а?Що така?Успокой се ще ти стане лошо.16:05 08.09.2011
123 niki
16:05 08.09.2011
124 V V T I
Коментиран от #128
16:05 08.09.2011
125 Raptor
До коментар #118 от "ха ха":
Kakvo Enzo ima6 ve moyto momche!Kakvo Monako ve!16:05 08.09.2011
126 VIP
16:05 08.09.2011
127 КУРТИ
До коментар #117 от "Raptor":
И СУТРИНТА КАТО СЕ СЪБУДИШ КАКВО ВИЖДАШ ПРЕД БЛОКА, НЯКОЯ ПЛАЧЕЩА ЗА РЕМОНТ ГРОБНИЦА, КОЯТО СИ КУПИЛ ПРЕДИ 2-3 ГОДИНИ И ПОНЕЖЕ СИ ДАЛ ВСИЧКИТЕ СПЕСТЕНИ ПАРИ,КУПУВАЙКИ Я, ТЕ ПРОБЛЕМИТЕ СЕ НАТРУПВАТ, А ТЕБ ТЕ МЪРЗИ ИЛИ НЯМАШ ВЪЗМОЖНОСТ ДА ГИ ОПРАВИШ ! НО НЕ СЕ НАТЪЖАВАЙ, ДОВЕЧЕРА КАТО ЗАСПИШ ПАК ЩЕ СЕ МЕТНЕШ НА БМВ Х5 ЗА 160 000лв И ВСИЧКИ МАЦКИ ЩЕ СА ТВОИ !!!16:05 08.09.2011
128 520 zender
До коментар #124 от "V V T I":
Лично на мен първо ми харесва новия модел-по добър е от изцепката на крис бенгъл.А за дизела-само адмирации-немските марки доказаха че дизела може и да е мощен не само да трака и вярвам ,ама подчертавам че истински вярвам че БМВ със М5 дизел няма да се посрамят-и сега най-мощния осмак дизел е на БМВ.Коментиран от #129, #134
16:05 08.09.2011
129 Дошо
До коментар #128 от "520 zender":
Кой е той?Осмака дизел?Коментиран от #130
16:05 08.09.2011
130 520zender
До коментар #129 от "Дошо":
745Д-333КСКоментиран от #131
16:05 08.09.2011
131 Дошо
До коментар #130 от "520zender":
Ми значи малко спорно дали това е най-мощния дизелов осмак, защото Алди имат 4.2 - 326к.сТака като гледам БМВ е с 7коня отгоре ама това от 300куб.см повече.
Коментиран от #132, #133, #153
16:05 08.09.2011
132 520 zender
До коментар #131 от "Дошо":
Така е-имат неравностойни двигатели-междо другото честно казано аз заплахата за по-мощен дизел я виждам от АУДИ а не от МЕРЦЕДЕС16:05 08.09.2011
133 520 zender
До коментар #131 от "Дошо":
Сега се сетих-имай предвид че този осмак е от 2005година ,говоря за БМВ-вярвам че обновеният ще е още по-мощен и респективно със въртящ момент над 700nm16:05 08.09.2011
134 bg
До коментар #128 от "520 zender":
Доказаха ама не доказаха какво му се случва на дизела с макар и малко по некачествена нафта.Те дори с качествената нафта в Германия върнаха 200 000 дизелови двигателя на Мерцедес.Дизела вече се изчерпва като възможности за форсиране.Няма смисъл да се напъват да правят спортни коли с дизел.Тука някои хора се опитват да сравняват 2 литра атмосферен бензин с 3 литра турбодизел.Е няма как.Сравнете колко вади един 3 литров турбобензин така е коректно.А БМВ вместо да се напъват да вкарват дизели при спортните коли да си развият малко програмата с електро задвижвания че пак са на опашката.
Коментиран от #136
16:05 08.09.2011
135 име
16:05 08.09.2011
136 520 zender
До коментар #134 от "bg":
Явно немците смятат че има още хляб във дизела .АУДИ и МЕРЦЕДЕС също са се насочили към по-мощни и икономични дизлаци.За ток не споря-мисля че БМВ наистина са назад в тая област-бяха се насочили към водорода ама за сега нищо.Коментиран от #139
16:05 08.09.2011
137 bg
Познай от колко литров бензинов мотор БМВ вадят това и после го сравни с дизела им със същия обем.
Коментиран от #138
16:05 08.09.2011
138 520 zender
До коментар #137 от "bg":
Това небеше ли 3.0битурбо...Коментиран от #140
16:05 08.09.2011
139 bg
До коментар #136 от "520 zender":
Между другото на мода вече не са скъпите и тежки турбодизели а олекотени бензинови мотори с малък обем и турбина.Много по малко разходи за производство нисък разход и малко заемано място в автомобила.Коментиран от #141
16:05 08.09.2011
140 bg
До коментар #138 от "520 zender":
Точно така , сега разбираш ли че дизела има още доста път да измине за да стигне тези стойности които между другото въобще не са високи.Такъв мотор спокойно може да работи на 500 коня и Нисан отдавна са го доказали дори с 2,8 мотор.16:05 08.09.2011
141 520 zender
До коментар #139 от "bg":
Абе човек-турбините на БМВ просто надуват малко-всеки производител сам приценява колко мощност да постигнеКоментиран от #142
16:05 08.09.2011
142 Дошо
До коментар #141 от "520 zender":
Алдитата са на 0,3бара което си е малкоКоментиран от #143
16:05 08.09.2011
143 520 zender
До коментар #142 от "Дошо":
Тъкмо си мислех да дам пример със АУДИ-техния 2.7битурбо има настройка на 265кс ...на кво още беше 320кс.. 380 кс420 кс...480кс също-просто зависи каква е настройката според мен..пак казвам-така си мисля аз..Коментиран от #144
16:05 08.09.2011
144 Дошо
До коментар #143 от "520 zender":
За 350кс май само настроики се променят по тоя мотор.ЗА 480 мисля във форума се коментираше, че трябват някакви други промени(все пак не особено големи и скъпи де) ако правилно си спомням но за мощности до около 350 си ги понася спокойно и само настройки се променят.Коментиран от #145
16:05 08.09.2011
145 520zender
До коментар #144 от "Дошо":
Просто този мотор има голям потенциал-също като този на времето на S2..ИЛИ RS2..2.2-220HPКоментиран от #146, #149
16:05 08.09.2011
146 Дошо
До коментар #145 от "520zender":
РС2 е 315коняС2 е 220
16:05 08.09.2011
147 NO DMG
16:05 08.09.2011
148 Контакт
16:05 08.09.2011
149 V V T I
До коментар #145 от "520zender":
имаме един колега кара омега от новите дизел двигатела и бил на бмв казва че е много доволен само някви ядове имал с гнп-тоКоментиран от #150
16:05 08.09.2011
150 520 zender
До коментар #149 от "V V T I":
Повреди имам и аз-мъча да ги отстраня-трябват пари но не се оплаквам като някои от форума....16:05 08.09.2011
151 Mercedes-BG
Коментиран от #152
16:05 08.09.2011
152 V V T I
До коментар #151 от "Mercedes-BG":
само да уточним нещо че май не ти е ясно коман рейл е вид горивна система не е двигател ето ти нещо интересно CDI - Diesel Injection (Mercedes-Benz)dCi - diesel Commonrail injection (Renault)
DDE - Digital Diesel Electronics
dTi - diesel Turbo intercooler (Opel)
HDi - Diesel injection (Citroen, Peugeot)
JTD - uniJet Turbo Diesel (Fiat, Alfa Romeo)
SDI - Standard Diesel Injection (VW)
TDI - Turbo Diesel (VW,Audi, Skoda)
Коментиран от #155
16:05 08.09.2011
153 4x4
До коментар #131 от "Дошо":
Колеги "Дошо" и "520 zender", хубав разговор ама да добавя нещо:745д се монтира само в 7-ца серия Е65/Е66 до 2008г. BMW се отказват от него поради бисоките емисии и наблягат на редовия дизелов шестак с би-турбо технология. Audi успяха да извадят сходен мотор едва през 2008г. в последния фейслифт на А8 D3. Мощността на 4,2л дизел е 329hp с 650Nm въртящ момент. По-слаб от BMW.
В новия А8 D4 има по-мощен вариант. Ако сравняваме последните модификации на моторите тогава данните са следните:
2008 BMW745d V8 4,4L 329hp 750Nm
2011 AudiA84,2d V8 4,2L 350hp 800Nm
BMW няма да преследват големите мотори. Ще наблягат на даунсайзинг за снижаване на разхода и емисиите.
Коментиран от #154, #157
16:05 08.09.2011
154 :))
До коментар #153 от "4x4":
BMW няма да преследват големите мотори. Ще наблягат на даунсайзинг за снижаване на разхода и емисиите.Нещо което хонда отдавна прави.
16:05 08.09.2011
155 Mercedes-BG
До коментар #152 от "V V T I":
xaxa znam az spokoino ne nujno mi obesnqva6 4e ne e dvigatel no tova sa parvite s stakava gorivna sistema i gi izkaraha predi bmw o6te 97 godini 220cdi 125k a bmw togava rabotiha po tqh da gi izkarat 98 !!!320d i 530d16:05 08.09.2011
156 TDI POWER88
Audi 89година създават първият TDI двигател (Turbocharged Direct Injection а не turbo diesel intercoler както всички си мислят)с модела Audi 100.пак първи!
печелят 5 награди 24 hour Le mans с V8 biturbo bezin!после печелят още една награда но този път с R10 TDI!Някой замисля ли се колко остро им скачат на всички с дизел се състезават срещу V8 V12 biturbo бензинови двигатели!24 часа без прикусване е състезанието и за това се казва 24 часа ле манс!Ауди винаги са били номер 1 и винаги ще останат.
просто в бг повечето хора харесват бмвта.това за мен е наи гадната марка която взима това което другите измислят първи.например куатрото е от 80та година бмвтата кога чак отчаяно създадоха x-drive година по късно стават известни с най некачественото 4х4 хората си връщат колите за да бъдат ремонтирани!а някой чувал ли е за развалено куатро!Audi Quattro e бротална кола спечелила хиляди награди в WRC!Ауди измислят система при челен сблъсък двигателя пада а при бмвто ще ти влезе в колата и ща направи на кайма!
16:05 08.09.2011
157 ...........
До коментар #153 от "4x4":
аман от дървени философи и севдо специалисти .Колега няма нужда да се хабиш.16:05 08.09.2011
158 TDI POWER
16:05 08.09.2011
159 BMW FOREVER !
16:05 08.09.2011
160 TDI POWER
Коментиран от #161
16:05 08.09.2011
161 saxo
До коментар #160 от "TDI POWER":
шшшшшшшштттт дизелите на бмв са много по-добри от на вагените..само такива като теб могат да кажат че бмв са били пред фалит.16:05 08.09.2011
162 BMW FOREVER
16:05 08.09.2011
163 TDI POWER
16:05 08.09.2011