Баварският автомобилен гигант може да прибегне до сериозно отзоваване на автомобили. Причината е изложена в доклад, публикуван от американската администрация по въпросите на транспорта (NHTSA). Според този доклад проблемът засяга автомобили от предишната генерация на BMW 7er E65/66, произвеждана в периода 2002 - 2007 година.
Дефектът засяга автоматичната трансмисия и се изразява в неблокиране на колелата в режим "паркинг". В резултат на това има опасност автомобилът да потегли без водач. Въпросната скоростна кутия е снабдена с електроника, която сама включва режим "Р" при гасене на двигателя, но според NHTSA тази функция не сработва винаги.
Официално дефектът не е станал причина за нито едно пътно-транспортно произшествие. Засега от централата на BMW не коментират появилата се информация, но според мнозина съвсем скоро баварците ще проведат широкомащабна сервизна акция за отстраняване на проблема.
10 Август, 2011 14:42 15 412 149
Проблем с трансмисията на BMW 7er
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 graver
Истината е че нищо не се прави както едно време. Просто политиката na фирмите следва маркетинга и трябва да излезне новия модел колкото се може по-бързо за да може да се продава и да има нов модел на пазара.
Едно време един модел се произвеждаше по 10 години че и повече, а днес са направо еднодневки.
Техническият прогрес води до куп дефекти и всичко вече е само електроника и пари. Не е същия кеф.
Коментиран от #2
16:05 08.09.2011
2 Да
До коментар #1 от "graver":
Не само маркетинга се следва. Следва се и счетоводният отдел. В днешно време колите не се правят от конструктори, а от счетоводители. Всички търсят бързата печалба.16:05 08.09.2011
3 anti_german
Коментиран от #9
16:05 08.09.2011
4 jjj
16:05 08.09.2011
5 Дошо
Коментиран от #12, #24
16:05 08.09.2011
6 Дошо
16:05 08.09.2011
7 Име:
Коментиран от #120
16:05 08.09.2011
8 bmw 7
16:05 08.09.2011
9 S
До коментар #3 от "anti_german":
do #3. Da i az go chakam da pishe. V novinata za pribranite ot honda koli mnogo razpaleno komentirashe... ama ot honda otstanaha korektni i si priznaha. Da vidim bavarcite kakvo shte napravqt...16:05 08.09.2011
10 innercity
16:05 08.09.2011
11 ИванГГГ
Коментиран от #13, #45
16:05 08.09.2011
12 Дошо
До коментар #5 от "Дошо":
Пич добре си го измислил :-)16:05 08.09.2011
13 Дошо
До коментар #11 от "ИванГГГ":
Бугати е собственост на Фолксваген, Порше също.Това, че ще правят смешни Поршета като маскират Алди с други фарове и тенекии не значи че четирите нули ги притежават.Вейрона е е...ати смешния кош в това се убедих вече.
Коментиран от #16, #23
16:05 08.09.2011
14 innercity
16:05 08.09.2011
15 hristov
No tuk po4ti vtorata upotreba e 98 procenta i idvat na okolo 400-500 xil.km ne se u4udvaite tova sas sigurnost go znam riadko e okolo 300 xil taka 4e napravete si smetka za kakvi koli stava vapros a Opel i frenskite na okolo 250 xil sa svar6ili na cialo
16:05 08.09.2011
16 NO DMG
До коментар #13 от "Дошо":
Хахахахахахахахаххахахахахахаххах ДОШКЕ я ме светни как се убеди,че вейрона е кош бе,душо?Сигурно си сменил поне 216:05 08.09.2011
17 Goro
Коментиран от #143
16:05 08.09.2011
18 ABS
16:05 08.09.2011
19 Дидката
16:05 08.09.2011
20 МИХАИЛ
16:05 08.09.2011
21 BMW
16:05 08.09.2011
22 хохохо
16:05 08.09.2011
23 user
До коментар #13 от "Дошо":
Не си имал нито Бугати Вейрон, нито Порше, нито Ауди - как точно разбра бе дошко, че са боклуци ? Чел си за оплаквания от техни собственици ? Или в класациите за качество и надеждност са на последните места - като японските боклуци ? Или са изтеглили милиони коли заради дефекти - като жълтите ? Защо се опитваш да си наложиш мнение, коментирай конкретни дефекти, не общи приказки какво ти харесва и какво не. Колкото до БМВ - ще повярвам, когато отзоват колите си, дотогава не вярвам да има такива дефекти, въпреки, че още от пускането си тази седмица бе доста критикувана именно заради този проблем. Ако се случи - ще повярвам, дотогава изчаквам официалното становище на концерна.16:05 08.09.2011
24 4o4o
До коментар #5 от "Дошо":
Доше да се убедиш в NFS не е като да са убедиш на живо има разлика ;) Японските боклуци си ги пробутвай някьде другаде , освен да копират друго не знаят.Доста далеч са от VAG16:05 08.09.2011
25 anti-user
16:05 08.09.2011
26 сашко
16:05 08.09.2011
27 go
16:05 08.09.2011
28 Drdrdr
A nemcite samo edna G-classa imaha. VW do skoro nqmashe nito edin djip, kamo li pikap, a da ne govorim za malak djip kato Jimny. I nakraq qponcite bili kopirali ot germancite - da be da - vqrvaite si!
16:05 08.09.2011
29 jg
16:05 08.09.2011
30 No more User
Онзи ден ревеше пак нещо за японците а сега си мълчи като Д...Е.
Ко стана братчед коли за 100 000 евра и нагоре обратно в бокса.
Коментиран от #34
16:05 08.09.2011
31 niki
16:05 08.09.2011
32 M)SUX
16:05 08.09.2011
33 Ferrari F430
16:05 08.09.2011
34 Е-11
До коментар #30 от "No more User":
BMW имат много добри модели,но имат и такива скапани испълнения че само този който е нямал той нищо не знае.Не плюйте марката, а говорете конкретно за дадени модели .16:05 08.09.2011
35 deutsche welle
Причината за сервизната акция е риск от пожар.
Националната администрация за безопасност на движението по пътищата на САЩ (National Highway Traffic Safety Administration - NHTSA), съобщи за поредната сервизна акция. Този път става дума за Volkswagen, които викат 380 000 возила в сервизите, заради риск от пожар.
16:05 08.09.2011
36 Fero_B
Коментиран от #50
16:05 08.09.2011
37 deutsche welle
БМВ изтегля 350 000 автомобила заради проблеми със спирачната система, съобщиха световните агенции.
Шефът на концерна Норберт Райтхофер потвърди новината на автосалона в Париж.
Мярката засяга 345 000 бройки от моделите на баварския производител от 5-а, 6-а и7-а серия с V8 и V12 двигатели, както и 5600 лимузини на дъщерната фирма "Ролс-Ройс", уточни говорителят на фирмата Франк Щребе.
200 000 коли ще бъдат изтеглени в САЩ, останалите са от Европа, Азия, Южна Америка и др.
Проблемът в спирачната система може да се появи при продължително шофиране. Тогава има опасност т.нар. спирачен асистент да сработи по-трудно.
Този асистент осигурява пълно спиране и при по-леко натискане на педала. Но дори ако той не задейства както трябва, автомобилите разполагат с механична система, която сработва безотказно.
Изтеглянето на колите е по инициатива на самата фирма.
Досега в БМВ не са се получавали оплаквания от клиенти за подобен дефект. Няма и информация за произшествия и пострадали заради него.
Автомобилите БМВ, които евентуално могат да бъдат засегнати от спирачния проблем, са произведени през 2002-2010 г.
Килите от марката "Ролс-ройс" са изключително от модела "Фантом", излязъл от фабриката след 2003 г.
Шофьорите в Щатите, които имат такива автомобили, ще бъдат уведомени през следващите няколко седмици писмено от фирмата кога да се явят в сервизите.
16:05 08.09.2011
38 deutsche welle
16:05 08.09.2011
39 deutsche welle
16:05 08.09.2011
40 специалиста
16:05 08.09.2011
41 deutsche welle
За предстоящата сервизна акция съобщи Агенцията по безопасността към транспортното министерство на САЩ (NHTSA). Въпросният дефект може да предизвика изтичане на хидравличната течност на волана, което би предизвикало загуба на контрол над автомобила и по-голям риск от катастрофа.
Говорител на компанията майка Daimler заяви, че дори и при проявлението на проблема водачите все още държат управлението на автомобила. Засегнатите модели са от гамата на Mercedes за 2010 и 2011 г.
16:05 08.09.2011
42 deutsche welle
До момента през изтичащата година концернът "Мерцедес-Бенц" е върнал около 350 хиляди автомобила в Германия за ремонт на спирачната система, електрониката и чистачките. За сравнение марката "Пежо", която заема второ място, привикала около 65 хиляди автомобила, продадени в Германия. Третото място държи марката "Форд", изтеглила 61 440 автомобила.
16:05 08.09.2011
43 zig
16:05 08.09.2011
44 M_SUX
Коментиран от #52, #62
16:05 08.09.2011
45 Име:
До коментар #11 от "ИванГГГ":
И какво като порше е собственост на АУДИ???????? А бугати на VW????? МИслиш ЛИ, че не знам а? Кажи ми какво от това чия собственост е? И това че ламборгини също е собственост на ВАГ, кажи ми ти какво ВАГ е допринесло на Ламбо?? За славата на Ламборгини са виновни изцяло италианците. Те са направили тази марка легенда, а не сегашния им притежател. Кога немците са били най-добри в автомобилостроенето 70-88/89. Преди това италианските коли са били освен мноооого по-красиви, са били и по-бързи и тогава са годините на влияние на ФИАТ. Сеат също испанския фиат (сега вече испански vw) Лада, Мурат, Полски фиат. Алфа Ромео са имали може бе най-страхотни коли по онова време , освен суперкарите. След 88-89 качеството в Германия рязко пада. БМВ-тата от 92-97 са ужасни вътре, Мерцедесите стават сравнително по-евтини и далеч не толкова издръжливи след w201, тогава е и последната истинска S класа. Качеството при БМВ и МБ се покачва отново след 2000 година ( Явно осъзнават какви евтини боклуци са правили) и оттогава насам мисля че са се подобрили. А сега кажете ми кой завладява света с автомобилите си от 89/90 до наши дни???Едно едно БМВ от най-слабия период за марката. Това за мене е срам за толкова обичаната ви фирма БМВ.
16:05 08.09.2011
46 Име:
16:05 08.09.2011
47 320д
Коментиран от #49
16:05 08.09.2011
48 jjj
Коментиран от #51
16:05 08.09.2011
49 Име:
До коментар #47 от "320д":
а повреда ли е да ти е дефектно килимчето?Коментиран от #53
16:05 08.09.2011
50 320d
До коментар #36 от "Fero_B":
точно точно16:05 08.09.2011
51 520 zender
До коментар #48 от "jjj":
аз пък съм комплексар и се чудя как да се отърва от всичките комплекси и от колата си..16:05 08.09.2011
52 520 zender
До коментар #44 от "M_SUX":
Не скачай много че бенца пада в четвърти тест в ауто билдКоментиран от #63
16:05 08.09.2011
53 320д
До коментар #49 от "Име:":
в къщи съм застлал с мечи кожи навсякъде, нямам килимиКоментиран от #56
16:05 08.09.2011
54 ВАНКАТА
Коментиран от #57, #61
16:05 08.09.2011
55 anti-user
16:05 08.09.2011
56 Име:
До коментар #53 от "320д":
ти май не ме разбраКоментиран от #59
16:05 08.09.2011
57 320d
До коментар #54 от "ВАНКАТА":
ейй изби рибата бе, такава кола, вечер чува ли се ръждата как я яде16:05 08.09.2011
58 тото
16:05 08.09.2011
59 320d
До коментар #56 от "Име:":
май тъйКоментиран от #60
16:05 08.09.2011
60 Име:
До коментар #59 от "320d":
Имах предвид дефектното килимче в Тойота, което от където и да си го погледнеш е ужасна инженерна грешка. Просто беше нелепо. Изтеглиха ги и сигурно за 5минути са им залепили килимчето. Много се надявах от някъде да изпадне евтина такава Тойота с смъртоносния дефектен мокет, но уви били само в Америка.16:05 08.09.2011
61 Име:
До коментар #54 от "ВАНКАТА":
Трябваше само да напишеш SZR мотор, без да казваш че е 75 конски сили, че тая абревиатура звучи внушително.16:05 08.09.2011
62 520 ZENDER
До коментар #44 от "M_SUX":
ХА ХА-тая очиларка всяка пета серия я къса-кво ми я е ивадил тука тоя шпиц-динамиката е при БМВ-СУПЕР окачване некомфортно но присъщо само за БМВ16:05 08.09.2011
63 M_SUX
До коментар #52 от "520 zender":
Вече съм отвратен от всички коли... прекалено много се нагледах на коли май ;)Коментиран от #64, #65
16:05 08.09.2011
64 520 ZENDER
До коментар #63 от "M_SUX":
Итината е пич че качеството пада и все пак зада те подразня-4ти тест БМВ печели срещу номер 1-МЕРЦЕДЕС16:05 08.09.2011
65 520 zender
До коментар #63 от "M_SUX":
330 кс дизел на БМВ срещу по-слабия осмак на МЕРЦЕДЕС-как ще го коментираш ако ти стиска или ако имаш сили да се занимаваш с мен...да говоря ли за бензиновите агрегати..Коментиран от #79
16:05 08.09.2011
66 кози крак
Коментиран от #71
16:05 08.09.2011
67 Toni
16:05 08.09.2011
68 Alfa Romeo 2.4 JTD
MOLQ NIKOI DA NE KOMENTIRA alfata bila takava onakava PARVO SI Q KUPI modela e na kraq na 2003 ta parvo si q kupi ta posle komentirai !!!
Коментиран от #77, #81
16:05 08.09.2011
69 Никола
БМВ са боклуци. :D
Коментиран от #73, #78
16:05 08.09.2011
70 ИванГГГ
16:05 08.09.2011
71 ОГОРОГО
До коментар #66 от "кози крак":
Аз ще го заместя и ще им сипя вместо него.Абе какво искате бе?Ще ви се не види японските кашони правени в Азия от неграмотни селяни.13млн двигателя Витек на Хонда без нито един дефектен ама голяма работа БМВ пък има има ...ами има аааа история бе, така да знаете.И са правили самолетни двигатели ама не техните(защото техните са били с нищожен ресурс и са прегрявали лесно)а двигатели на Мерцедес та просто да се повиши капацитета на производство.Пък Датсун тия жълти трастикови боклуци са правили собствени двигатели ама голяма работа щото БМВ има има....ааааа ами има история.И БМВ има спортни претенции(незнам от къде)и нищо, че няма успехи в автомобилните спортове за сметка на това има аааааа.....сетих се - история.Това ще ви кажа на жълтите фенове чували ли сте за редовия 6 цилиндров двигател на БМВ от средата на 70-те?Е и до днес го ползват(е това е иновация - като при Лада) и е най-бавния 6 цилиндров двигател правен някога.БМВ има аааааа такова......история.Коментиран от #83, #97
16:05 08.09.2011
72 E46
16:05 08.09.2011
73 КУРТИ
До коментар #69 от "Никола":
ТИ БЕШЕ СЪС СИТРОЕН Ц5 ЗА 72 000лв МИСЛЯ ! Е, АЗ ПЪК СЪМ С ЛАДА 2105 ЗА 240лв С ДДС ! ВЪРШИ МИ СЪЩАТА РАБОТА, САМО ДЕТО НЯМА КЛИМАТИК, НО ИМА МНОГО ДОБРО ПАРНО ЗИМАТА !Коментиран от #87
16:05 08.09.2011
74 ИванГГГ
Стига бе човек. 13млн. двигатели без нито един дефектен, ей това го няма никъде. За спортните постижения - шампионски титли в DTM сериите, шампионски титли във WTCC. Ами ... история ама няма кой да я чете. Когато БМВ са правили самолетни двигатели дядо ти не е чувал, камо ли да е виждал самолет. За шестака - в ниските е голямо дърво, но след 3,5-4к, мух мух мури майкоу. За еволюцията му - ванос, двоен ванос ... история. Не ме разбирай погрешно, БМВ никога не е била и няма и да бъде най-добрата, но за един недоказан проблем да се изкарва, че е най-долния продукт не става.
Коментиран от #80
16:05 08.09.2011
75 ВАНКАТА
Коментиран от #76
16:05 08.09.2011
76 Mercedes-BG
До коментар #75 от "ВАНКАТА":
Dobre go kaza !!!!!!16:05 08.09.2011
77 Mercedes-BG
До коментар #68 от "Alfa Romeo 2.4 JTD":
dvigatel na 250 000 km dizel ne sam vijdal osven kao ne sled osnoven remont !!!! ne mi gi hvali16:05 08.09.2011
78 КУРТИ
До коментар #69 от "Никола":
ДА НЕ СИ ХОДИЛ НЯКЪДЕ НА БРИГАДА ДА БЕРЕШ ЯГОДИ, ЧЕ НЕ СИ ПИСАЛ ОТ 6 МЕСЕЦА ??!Коментиран от #121
16:05 08.09.2011
79 Mercedes-BG
До коментар #65 от "520 zender":
Koi e toq dvigatel ot 330 konq dizel na koi model go slagat ????? i koq godina ??? che mi stana lubopitnoКоментиран от #92
16:05 08.09.2011
80 Дошо
До коментар #74 от "ИванГГГ":
Абе на много места съм го срещал.Аз лично не се очудвам.Японците са педантични хора.Хонда са голяма работа.Преди и аз ги мислех за посредствена фирмичка ама тогава смятах Ауди за голямата работа :-).Във WTCC БМВ мери сили с Шевролет Круз какво повече да говорим?Шестака им е здрав, но тромав на 3-ка не се представя добре.Аз лично колкото и да ненавиждам Ауди твърдя, че 1.8Т е много по-динамичен мотор.Петица с тоя мотор е мъртвец отвсякъде.Никъде не съм написал, че БМВ е най-големия боклук.ЗА най-голям боклук смятам продукцията на ВАГ.
16:05 08.09.2011
81 КУРТИ
До коментар #68 от "Alfa Romeo 2.4 JTD":
МОЯТА ЛАДА 2105 С 1,5 МОТОР НА 2-ра ХВАЩА 105км/ч И Е НА 155 000км, БЕЗ НИКАКВИ РЕМОНТИ ПО ДВГ, САМО СЪМ СМЕНЯЛ ГАРНИТУРА 2 ПЪТ И СК КУТИЯ 3-4 ПЪТИ, ЗАЩОТО МНОГО МИ ТЕЖИ КРАКЪТ И НЕ МЕ СЛУША ГЛАВАТА(горната) !!!16:05 08.09.2011
82 maksito
16:05 08.09.2011
83 stenly
До коментар #71 от "ОГОРОГО":
...еее, няма такъв коментар-добър си. Между другото и subaru са правили самолетни двигатели през втората световна война и то доста са правили все пак subaru е FUJI HEAVI INDUSTRIES-сиреч фирмата която прави японската военна техника.Коментиран от #85
16:05 08.09.2011
84 stenly
16:05 08.09.2011
85 Дошо
До коментар #83 от "stenly":
А мерси.Реших да си сменя ника на ОГОРОГО само за сега ама викам какво да се правя на някаква и си пиша с ник Дошо.Все пак имаше един дето искаше да ме откаже като ми ползваше ника и не се отказах та сега ли да го правя?За Субару не знаех.Беше ми известно само за Датсун(Нисан) и Мицубиши ама забравих да го напиша.16:05 08.09.2011
86 NO DMG
Коментиран от #89
16:05 08.09.2011
87 Дошо
До коментар #73 от "КУРТИ":
Абе ти заеви Ц5 е страхотен автомобил.Просто всичко в него лъха на....качество.Ако имам пари то това е една отлична алтернатива за закупуване на автомобил.По принцип не харесвам Ситроен ама тоя Ц5 ми отвори очите и за тази марка.16:05 08.09.2011
88 люс
--------------------------------------------------------------
на втора 105 км? момче защо си спрял хапчетата?
16:05 08.09.2011
89 Дошо
До коментар #86 от "NO DMG":
Не съм ти ник'ва Дошка а Дошо.Ми за 1.2-3млн. трябваше поне капака на двигателя да е с амортисьор не с щека като на кола от 80-те години.Толкова скъпа кола....Том Круз докато се фукаше и на една премиера ако не му бяха отворили отвън щеше да си стои заключен вътре във Вейрона щото за 1.2-3 млн. трябва поне вратите да му работят безпроблемно.На сравнението Мк Ларън трябваше с тези показатели дето му ги пишат на книга да го смаже със самото тръгване,ама има сведения, че са правили старта няколко пъти докато Вейрона бие на драга(потърси клипа го има във ве бокса)Един Нисан ГТР за $85000дава по-добри времена от тоя супермощен кош на писта.То ако става въпрос само за максимална скорост Ултимат Аеро и той прави над 400км/ч и е пъти по евтин.Ей заради такива неща смятам, че тоя чиреп е адски безмисления автомобил за куп пари.
Коментиран от #93, #99
16:05 08.09.2011
90 ИванГГГ
Съгласен съм с теб. Поне за първата част от коментара. Но да се каже, че 13млн. двигатели са без дефект, немога да се съглася. Причината, поради която БМВ се състезава в последните няколко години във WTCC със Сеат и Шевролет са следните. Ще започна с началните години на състезанието. В началото е било просто DTM. Учасниците са само автомобили немско производство. В последствие кръга се разширява, включват се волво, в последствие Алфа и т.н. Това налага промяна на името или новото WTCC (World tourist car championship). След това Волво се отказва, а Алфа изживяват криза, която смея да твърдя, че продължава и до наши дни (причината за това според мен е фирмата майка ФИАТ). Немците решават да възродят DTM, като в него участват Мерцедес, Ауди, Опел и Форд. Ако не се лъжа в момента са само Мерцедес и Ауди. БМВ отказват завръщане в DTM тъй като по този начин се затваршт вратите за чуждистранни производители. За период от две или три години учасниците във WTCC са били само две марки (БМВ и Сеат), в последствие се включва и Шевролет. А относно това, че 1.8Т на Ауди е по динамично, спор няма. Но има и нещо друго, което не трябва да се подминава в този случай - сравняваш атмосферен с двигател с принудително пълнене на горивото. За 5-та серия с двигател от 2.5 шестак редови (а да не говоря за осмак и дванадесетак) нагоре немога да се съглася че са мъртъвци ;)
Коментиран от #91
16:05 08.09.2011
91 Дошо
До коментар #90 от "ИванГГГ":
Ама аз никъде не съм написал нищо за големите мотори.Далече сум от мисълта, че 535 примерно е труп на пътя.ЗА 13млн. мотора без дефект както искаш няма да седна да те надъхвам, че е истина аз го вярвам.А относно това, че 1.8Т на Ауди е по динамично, спор няма.
Няма ама за теб иначе ако ги питаш, някои хора те си живеят с техните илюзии.
16:05 08.09.2011
92 520 zender
До коментар #79 от "Mercedes-BG":
Слагат го на 745дКоментиран от #96
16:05 08.09.2011
93 NO DMG
До коментар #89 от "Дошо":
ДОШКЕ,в такава заблуда живееш. Доказал си си багажа и не ми се спори за вейрона с тебе.Чул-недочул изказваш се неподготвен непрекъснато.16:05 08.09.2011
94 NO DMG
Коментиран от #95
16:05 08.09.2011
95 NO DMG
До коментар #94 от "NO DMG":
Оооо капака на двигателя...моя грешка,съжалявам.Я прикачи снимка да вида ЩЕКАТА на вейрона :ДКоментиран от #100
16:05 08.09.2011
96 Mercedes-BG
До коментар #92 от "520 zender":
ne li 300 konq tva 745d a 740d 306 konq ?16:05 08.09.2011
97 320d
До коментар #71 от "ОГОРОГО":
дошо вътрешно ти се иска да имаш бмв - признай си, ма ти трябва какво ? ааааааааа сетих се -- ПАЧКААААААКоментиран от #101
16:05 08.09.2011
98 Mercedes-BG
16:05 08.09.2011
99 Ники
До коментар #89 от "Дошо":
Еми,то и на БМВ - Тата капаците са така,нямат щети,а амортисьор....! ;]]]16:05 08.09.2011
100 Дошо
До коментар #95 от "NO DMG":
Гледах го по телевизията когато даваха оня чиновник от Варна дето си го поръчал от Дубай да му го докарат.За версията супер спорт става въпрос с 1200к.с.16:05 08.09.2011
101 Дошо
До коментар #97 от "320d":
Що ми е това БМВ бе?Да ме подиграват после такива като с моето Алди 1.8Т ли?Не ми е това целта сега.Трябва ми малка икономична кола с ниски данъци.Хонда Сивик съм си харесал 1.4 90к.с.Имам други разходи и не смятам да давам много пари за кола.
Коментиран от #102
16:05 08.09.2011
102 320d
До коментар #101 от "Дошо":
такива алдита ги закачам с въжето и ги карам на отпадъци с мойто 320дКоментиран от #103
16:05 08.09.2011
103 Дошо
До коментар #102 от "320d":
Щях да ти повярвам ако не ги правех смешни такива като твоето Бе Ем ВЕнце.Един път тройка (320Д) от 2006 г я сасипах и я направих смешна та не ми се хвали много много, че тия астматични колици немогат да се доближат до динамиката на 1.8Т.ДА аз Алди никога вече няма да си купя защото са трошлияци ама БМВ.....то е същата трагедия само дето не върви толкова колкото Аудито.БМВ има една М серия за реклама и толкова.ДА не ти разправям чипнатото 1.8Т и с турбина работеща на 0.7бара на брат ми какво прави с 330i че няма да повярваш.
Коментиран от #104, #105, #117, #118, #119
16:05 08.09.2011
104 ИванГГГ
До коментар #103 от "Дошо":
А този с 3-ката 2006 знеше ли че се дърпате или ... Брат ставаш смешен. Вземи им прочети характеристиките и тогава говори.Коментиран от #108
16:05 08.09.2011
105 ИванГГГ
До коментар #103 от "Дошо":
330i e 231 коня на, на брат ти чипосано неможе да е повече от 192-3 коня. Дори и да го дърпа ще е до първите 100-200м, след това нещата рязко се обръщат. Да не говорим за 1миля, аудинцето остава доста назад, ако е само чипосано16:05 08.09.2011
106 NO DMG
16:05 08.09.2011
107 NO DMG
16:05 08.09.2011
108 Дошо
До коментар #104 от "ИванГГГ":
ДА знаеше и както съм писал турбината работи на 0.7бара иначе е на 0,3 оригинално.И тоя с БМВ-то беше пред нас и започна да намалява, да намалява докъто скоростта му падна на 30км/ч и кара така сума време докато вече не се изнерви брат ми и му разбра идеята.Тогава включи на 2-ра , мигач газ оня настъпи и известно време (може би около 50м) вървяхме заедно и БМВ-то угасна.А за Вейрона - абе даваха го бе човек.Даже оня разпряваще, че щял да го кара в Гърция на писта и бил платил 30000евро да наеме пистата за цял ден.
Коментиран от #109
16:05 08.09.2011
109 NO DMG
До коментар #108 от "Дошо":
Дошо,много добре знам за какво ми говориш.Гледал съм и живото предаване в Здравей България сутринта с него и в новините 2 дена го гледах.Говориш ми за Марешки и колата му не е Вейрон а SSC ULTIMATE AERO!16:05 08.09.2011
110 NO DMG
Момента за който ти говориш е на 6:35 и ако се вгледаш ще видиш,че не е щека,а си е маслен амортисьор,който просто не е закачен ;)
Коментиран от #111
16:05 08.09.2011
111 Дошо
До коментар #110 от "NO DMG":
Добре объркал съм се.Нещо паметта ми се е ,,изкривила"Вейрона е високотехнологичен боклук пък това е нискотехнологичен боклук.
Коментиран от #112
16:05 08.09.2011
112 NO DMG
До коментар #111 от "Дошо":
Хахахахаха въпреки факта,че си призна грешката не пропусна да докажеш за пореден път колко си тъп!Коментиран от #113
16:05 08.09.2011
113 Дошо
До коментар #112 от "NO DMG":
Абе и на теб не ти личи да пращиш от интелигентност16:05 08.09.2011
114 NO DMG
Коментиран от #115
16:05 08.09.2011
115 Дошо
До коментар #114 от "NO DMG":
Е случва се човек да се обърка.А това Ултимат Аеро само защото развива скорост на 400км/ч го смяташ за супер технологична машина ли?16:05 08.09.2011
116 NO DMG
16:05 08.09.2011
117 320d
До коментар #103 от "Дошо":
върнах се,аве дошо сприсе с тез плюсчета дет си ги слагащ, а пък таз въшка я ако я натовариш на мойте килограми и ще и изкочи окачването, после съединителя ти няма да издържи, а пък двигателя - ко да ти кажа - ще угасне преди да е запалил,
в крайна сметка гледай да не те набарам някъде по пътищата щот ако се натискаш мога и да те изфърля от пътя АКО ПОИСКАМ
16:05 08.09.2011
118 the driver
До коментар #103 от "Дошо":
Дошо той 320д не си ползва колата за да кара по пътищата ами ходел да дърпа с въжета тежести насам натам.После казва че БМВ понеже било тежък сандък било по хубаво от другите коли които били много олекотени.А че БМВ е фирма само с голяма реклама отдавна е ясно на познавачите.
И между другото БМВ някога е сглобявало самолетните двигатели на Мерцедес,но днес Хонда прави самолети.
Така че много здраве на баварските вурстове и да си оправят качеството че за парите които искат за колите си не трябва да имат никакви проблеми а не да ми връщат 7 ма серия и Ролс Ройс за спирачки.
Коментиран от #123
16:05 08.09.2011
119 V TEC
До коментар #103 от "Дошо":
Дошо не знам аудито но като вземеш хондата бмв тата ще трябва от далеч да отбиват.Все пак те са направени да караш бавно из квартала да те видят не ги ресспектирай по пътя със спортно каране че като вземат да се напъват им гърмят моторите :))))Ей виж тука какво може хондата.
Коментиран от #122
16:05 08.09.2011
120 4x4
До коментар #7 от "Име:":
Още една негативирана дребна българска душа... Жалко!16:05 08.09.2011
121 Никола
До коментар #78 от "КУРТИ":
Не, бера горски ягоди, за да издържам колата.16:05 08.09.2011
122 NO DMG
До коментар #119 от "V TEC":
Смеееееееех.Умирате да сравнявате зверски напомпаните ви бараки със стокови германци.Я се замисли тая Онда ако е сток колко БМВ-та могат да се изгаврят с нея!До коментар 118.Хонда днес прави самолети-ДА,ама колите ги прави БМВ ;)
Коментиран от #127
16:05 08.09.2011
123 Дошо
До коментар #118 от "the driver":
Колега сигурен ли си, че Хонда правят самолети?Дай някакъв линк.Преди няколко години Мицубиши пуснаха самолет, но малък едноместен за $150000Коментиран от #126
16:05 08.09.2011
124 NO DMG
Коментиран от #125
16:05 08.09.2011
125 Дошо
До коментар #124 от "NO DMG":
Видях го и ?Не разбирам защо го слагаш тук.Каква е идеята ти?16:05 08.09.2011
126 the driver
До коментар #123 от "Дошо":
http://hondajet.honda.com/default.aspx?bhcp=1Това е сайт на който можеш да погледнеш.
Понеже четем непрекъснато какви били БМВ нека някой от големите им фенове да ми каже през дългата им история каква автомобилна технология са дали на света.
Коментиран от #129
16:05 08.09.2011
127 V TEC
До коментар #122 от "NO DMG":
Спокойно , и без това още се чудят как да копират Нисан ГТР баварските смешници.Вече 5 години БМВ не може да създаде кола която да се приближи до Годзила.Хонда набляга на екопроекти но съвсем скоро ще излезе новия NSX.Дори стария модел от 1990 година рита здрави шутове на смешните баварски сандъци с 2 пъти по мощни мотори.
Хонда не прави големи мотори но колите и са по здрави и по добре стоят на пътя от баварските кошове.
Коментиран от #128
16:05 08.09.2011
128 320d
До коментар #127 от "V TEC":
ей тоз разправя че това не било годзила, ами някво си гущерче, само му се пречкал из пистата, за 10-на минути го бил затворил с 20 обилколки ама нали витека, дошо, и още някой ондаинисанаджии казали че бмв са чудели как да копират нисана, та тоз са е ядосал много и не ще да спира, гони да праи някав рекорд -- с колко едно бмв може да мине един нисанКоментиран от #134
16:05 08.09.2011
129 Дошо
До коментар #126 от "the driver":
Мерси колегаПоздрави
16:05 08.09.2011
130 BMW
Коментиран от #131, #132
16:05 08.09.2011
131 320д
До коментар #130 от "BMW":
колега къв макларен, новата 7-ца е истината, ма то гроздето много нависоко и много кисело, малко данни: празен автомобил: 2120 кг, 8 цилиндъра, 4300 см3 дизел, 465 к.с. 700 NM при 2000 об/мин., 0-100 за 4,9 сек., и сега РАЗХОДА !! - смесен - 9.4 литра на 100 км, 7.6 - извън и 12.6 във града, а пък вътре ква лудница е ... каква хонда какви нисани, мязат ми на лагерни колички, ма то няма какво да сравняваме ве, ма и те самите си знаят къде им е мястото, как ще сравняваме автомобил на който базовата му цена е 204 000 лв, с такъв от 20 000 лв или 40 000, ми то ще ни се смеят и от детската градина, ето едно от многото клипчетаhttp://www.youtube.com/watch?v=S1ZUp3mp7kI&playnext=1&list=PL97CEB0893F4A10C3
16:05 08.09.2011
132 Дошо
До коментар #130 от "BMW":
Бе ти май си спал на течениеКоментиран от #133
16:05 08.09.2011
133 320d
До коментар #132 от "Дошо":
дошоооо пак почна с минусите и плюсовете16:05 08.09.2011
134 NSX
До коментар #128 от "320d":
Още си обикаля този и не може да направи нищо.Нито една титла не спечели за 10 години.Но това е нормално за БМВ-много приказки малко покритие.А новата седмица е една смешка ето гледай статията и чакай следващата сервизна кампания.Даваш 100 000 евро и получаваш абонамент за сервиз.
А и като те гледам какво БМВ караш не се различаваш от тези на които уж се присмиваш със сивиците.По добре виж колко е смешно твоето БМВ сравнено с Акорд на Хонда.
Говориш за някакви коли по 100 000 а даже не си виждал тези от 10 000.Карай си дръгела и недей да обясняваш кое било най и кое не.
А за Макларън Ф1 не разбрах какво пишете.Тази кола е използвала идеи точно на Хонда.Главния конструктор го казва.
И между другото са искали Хонда да им изработи мотор за тази кола но Хонда отказва.А "технолозите" от БМВ тогава почват да правят 850 което е пълна смешка и днес струва 2 пъти по малко от колата на Хонда NSX която по това време се мери с Ферари.
Айде много ви здраве и почетете малко преди да пишете глупости.
Гледайте клипчето и вижте какво е правила Хонда.5 титли във Формула 1.Жалките позьори от БМВ никога не са успели да го направят.
Коментиран от #135
16:05 08.09.2011
135 320д
До коментар #134 от "NSX":
мойто бмв е по-добро от всяка хонда и нисани и тем подобни, нямат нито здравината нито килиграмите ми тез лагерни колички, и да ти кажа, ако искаш мога и да ти докажа, че за мойто дадох 20 000 български лева през далечната (по отношение за коли) 2006 год., автомобила ми е перфектен, модела 1998 г., дизел 136 коня, разход 6,5 на 100 ама с газ и климатик, А ДАЙ МИ НЯКВА ХОНДА ОТ ТАЗ ГОДИНА ОТ ТЕЗ КОНЕ И КУБИК С ТОЗ РАЗХОД, и с качеството което е БМВ-то, ще дадеш ама НЯМААА, ади карай си там лагерната количка и като видиш БМВ - бегай от пътя да не те изфърли по-погрешкаКоментиран от #136, #137
16:05 08.09.2011
136 ха ха
До коментар #135 от "320д":
Вярвай си.Всеки дизел с подобни характеристики гори 6. Никой не ти е виновен че не си виждал други коли.Карай си и недей да говориш за неща които не си виждал.
16:05 08.09.2011
137 Дошо
До коментар #135 от "320д":
Провери си ,,бомбетата" - там където се захващат амортицьорите за купето, че много влизали в багажника.Не само от ръжда ами от грешка на великите инженери на БМВ.Продават се комплекти планки за подсилване на проблемните части в захващането на задния мост на тия велики баварски машини.И гледай да не изядеш шамарите като опиташ да избуташ, някой от пътя с тоя кош.Вече си ми ясен щом твърдищ, че 13 годишната ти черупка е по-добра от всяка Хонда.
16:05 08.09.2011
138 Дошо
Ето малко БМВ манталитет.Както и с Голфа БМВ е дизгноза вече
16:05 08.09.2011
139 320d
голямо търсене е паднало ама подобна хонда - да върви толкова и да гори толкова от таз година НЯМА, не само хонда ами и от НИКОЯ ДРУГА МАРКА НЯМА,
истината е че с тоз мотор инженерите на БМВ са им показали за сетен път КАК СЕ ПРАВИ АВТОМОБИЛ, и не само на тях ами на всички....
аре живи и здрави и свиквайте - БМВ-то е върха на автомобилостроенето, имат история ама това не е точно, щото историята е жива и има две имена: БМВ и мерцедес
16:05 08.09.2011
140 320d
Коментиран от #141
16:05 08.09.2011
141 Дошо
До коментар #140 от "320d":
А на мен идеята ми беше, че отворковци като тебе ядат шамариКоментиран от #142
16:05 08.09.2011
142 320d
До коментар #141 от "Дошо":
тука много шамари и псувни се раздават бе, ОТ КЛАВИАТУРАТА16:05 08.09.2011
143 MAZDA
До коментар #17 от "Goro":
Не си прав, или поне не си съвсем точен. Колата е УРОДЛИВА!16:05 08.09.2011
144 jjjj
16:05 08.09.2011
145 TDI POWER
v4era x-drive sistemata dneska skorostnata kutiq i to na nai novata sedmica.KOLATA E AUDI A8 4.2 TDI 351 hp QUATTRO.prosto kolata neznai!a 7micata e 306 hp!
Коментиран от #148
16:05 08.09.2011
146 TDI POWER
tui e kat postoqnno kradat ideite na drugite,drugo e sam da si go izmisli6!Quattro e na 31 godini a tupite bmveta det se pravqt na interesni s tupoto zadno vidqxa 4e nqma da stane rabotata i za da ne ostanat nazad izlmislixa X-drive det o6te kat izleze ot zavoda se razvalq!
16:05 08.09.2011
147 TDI POWER
da ama tez xondi4ki kude sa v WRC-to i na 24 LE Mans.audi 6 puti shampion i to s TDI power:)nito xonda s i-ctdi ili D-TEC nito bmv s sme6noto d nito mercedes s CDI-to nemoje pone malko da se oprut na TDI POWER!R10 TDI LE MANS 1000nm!istinskiq 6ampion!
16:05 08.09.2011
148 Б
До коментар #145 от "TDI POWER":
БМВ е 3000 кубика а аудито е 4200 много ясно ,че е пове4е коне16:05 08.09.2011
149 optimista
и не само ти си сигурно някой дет се е качил веднъж в ауди на чичо си и са си мисли че е яко далече си от истината момченце
22:52 19.04.2012