ФАКТИ.БГ
  • audi-
  • grandsphere-
  • skysphere

Audi Grandsphere дебютира с изящен дизайн и 710 конски сили

Електрическият концепт показва как ще изглеждат бъдещите модели на марката

Публикувана: 3 Септември, 2021 10:14
27 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 9035
Audi Grandsphere дебютира с изящен дизайн и 710 конски сили - 1
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.4 от 25 гласа.

Преди около месец по време на изложението в Пебъл Бийч от Audi показаха първия си “sphere”, които по план трябва да дебютират в близките месеци. Тогава видяхме двуместно кабрио с електрическо задвижване и ниво 4 на автономност. Сега от Audi показаха втория си прототип от същата гама, който разполага с четири врати, също толкова изящен дизайн и 710 конски сили, благодарение на електромотор.

Audi Grandsphere дебютира с изящен дизайн и 710 конски сили

Audi Grandsphere показва как ще изглеждат бъдещите модели на марката в електрическата ера, която наближава с все по-големи темпове. Подобно на Skysphere, тук също нивото на автономност е четвърто и се очаква да бъде такова дори при серийната версия.

Audi Grandsphere дебютира с изящен дизайн и 710 конски сили

От Audi наричат концепта „частен самолет за пътя“, а дължината му от 5.4 метра и ширината от 2 метра със сигурност потвърждават това. Рационалните решения в интериора в комбинация с междуосието от 3.2 метра пък трябва да осигуряват изключително много място в интериора.

Audi Grandsphere дебютира с изящен дизайн и 710 конски сили

Задвижването, както споменахме, разчита на електромотори, по един на всяка ос, а сумарната им мощност достига 710 конски сили и максимален въртящ момент от 960 нютон метра. Ускорението от 0 до 100км/ч, трябва да отнема около 4 секунди.

Audi Grandsphere дебютира с изящен дизайн и 710 конски сили

Батерията е достатъчна за 750 километра пробег с едно зареждане, а бързо зареждане позволява изминаването на 300 километра, само с 10-минутно включване в контакта. Посетителите на автомобилното изложение в Мюнхен, включително и наш екип, ще могат да се запознаят с концепта отблизо.



Поставете оценка на статията:
Оценка 3.4 от 25 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ухааа
1 Отговор
яко са го пипнали - брутал

Оценка:
-29 +30

Джони Факалот
2 Отговор
Дизайнът е еволюирала Панамера.Само това със задното стъкло е нелепо, като подобие на Вел Сатис.

Оценка:
-11 +34

А дано,ама на дали
3 Отговор
Стартова цена 200 000е.Свиквайте с тротинетките и колелата,защото автомобилите ще стават все по-недостъпни за обикновения човек.

Оценка:
-4 +54

Именит
4 Отговор
Воланът копира Тесла , но колата е по-бавна и по скъпа и с по-малка батерия и ще се произвежда някога в бъдеще...изобщо правят кола за миналото

Оценка:
-24 +16

123
5 Отговор
Лети тая кола. Малее

Оценка:
-11 +6

питанката
6 Отговор
А ще мога ли да играя последните 3д игри и става ли за копане на биткойн?

Оценка:
-5 +17

18 млн
7 Отговор
роус ройсът на Джей Зъ ряпа да яде

Оценка:
-7 +5

пешо
8 Отговор
нещо за борбата за климат, за чист въздух да напишете?
това, че е с електродвигатели - молим, молим! те папкат ток. който е произведен някъде, маже и от въглища. в германия има доста тец. и се зарежда в батерийки, за които също трябва енергия - яко копане, флотация, металургия, рафиниране, производство и пр.
климат ли? климатът е за бедните. за а-класата - ауди сфера. гранде, при това.
мушмороци!

Оценка:
-5 +17

DrivingPleasure
9 Отговор
Хахаха На тоя хипопотам собственото тегло вероятно ще надмина 3.5 тона, на електричарите ще им трябва Ц-категория да седнат в него

Оценка:
-5 +16

deo
10 Отговор
грозно...и нефункционално, за гъзари

Оценка:
-6 +15

Komapak
11 Отговор
2м широчина ми се струват екстремно много. Малко по малко немците ще оглавят електровълната. С всички възможни средства, сигурен съм.

Оценка:
-7 +5

9937
12 Отговор
Предницата прилича на новото 508

Оценка:
-5 +1

Добре че нема да съм жив
13 Отговор
Като излезнат на улицата тез творения

Оценка:
-3 +3

Някой
14 Отговор
За тази кола може да се каже всичко друго, но не и " красива"....

Коментиран от #15


Оценка:
-4 +8

Komapak
15 Отговор

До коментар #14 от "Някой":


За всеки влак си има пътници, колега. На мен странично ми прилича на алфа диско воланте поразително много. Предвид цената серията няма да е много голяма. Може и да не е красива, според теб, но е интересна и със сигурност ще привлича погледите.

Коментиран от #16


Оценка:
-2 +3

един от стадото
16 Отговор

До коментар #15 от "Komapak":


за пътниците си прав. Но аз няма да се кача на тоя влак до като имам книжка и мога да шофирам. Не, че е грозна като форма, дори е в моя стил, за интериора сякаш е дръпнал малко във времето и мозъка сякаш още не може го обработи, но ще свикне. Истинските коли са като Сейко5, евтините но надеждни, до Филип Патек. Не толкова надеждни, но показващи класа и ювелирно майсторство. Старите динозаври с буталата умират, жалко. И то без бой. Още по жалко

Коментиран от #20


Оценка:
-3 +4

vasik atanasova
17 Отговор
БРАВО ГАЛИНЕ ДОБРА СТАТИЯ РАДВАШ
АУДИ ПРАВЯТ КОЛИТЕ НА БЪДЕЩЕТО

Оценка:
-2 +2

Крум
18 Отговор
Много големи ауспуси за електричка.

Оценка:
-0 +5

аууууууу
19 Отговор
Двете тоалетни се изхвърлиха като тракторист на ламарина.

Оценка:
-4 +3

Komapak
20 Отговор

До коментар #16 от "един от стадото":


Арабите без бой няма да се дадат! Още повече електрификацията важи за богата Европа и Калифорния. Абсолютно никой друг не е заявил претенции да минава на ток. То и ако всички се юрнат откъде толкова батерии? 😀Популизъм отвсякъде. Аз по чисто стечение на обстоятелствата карам хибрид. Не мога да се пойваля с нисък разход или някакви облаги, но не мога и да се оплача. Другата седмица отивам да си прибера колата от Франция. Вече съм доста добре, даже мога и да шофирам!!!! Колеги, имайте вяра в българските медици! Френските не можаха да ме оправят.

Коментиран от #21


Оценка:
-2 +1

един от стадото
21 Отговор

До коментар #20 от "Komapak":


така е. В същност автопроизводителите се правят на псевдоеколози. Освен оня Мъск, дето не знае и не иска да знае как вървят буталата и принципа на четирите такта. Намери му лесното- един два елмотора като на електрокар, батерии от външен производител, моторите също, едни ламарини само от него, може и на ишлеме правени някъде и оп, големия еколог повлякъл крак. Нищо подобно, лесни пари без много разходи и не кой знае каква инженерна мисъл. И му уйдисаха на акъла другите, видяха на хляба средата и те- разходи, печалба двойна, не в проценти и що не. Юруш на маслините. Кой му мисли за след 20-30-50г, че тока няма да стига, ресурсите за батерии също, оставили след себе си планини от отровни отпадъци. Важното сега е сухото в джоба и да се правят на псевдоеколози. Алтернативата за бъдеще не е тока заместител на ДВГ, определено. Но явно няма да я доживеем, поне ние..Що не питат извънземните. Те знаят. Не искат, крадат от тях само оръжията и технологиите за убиване
Сутринни размисли на един от тъпото стадо

Коментиран от #23


Оценка:
-0 +5

сфсс
22 Отговор
Като хлебарка е

Оценка:
-0 +0

Komapak
23 Отговор

До коментар #21 от "един от стадото":


Да ти кажа само, че имам тротинетка. Не в България. Когато имаш специални алеи и не трябва да стъпваш на пътя е нещо изключително полезно и удобно. Пак казвам не е за България понеже няма инфраструктура. В планината има шейни на ток... 😀И те са голяма атракция. Има някакви ценни придобивки след разработването на новия тип батерии. А че планетата няма ресурс всички да се качим на електрички съм 100%сигурен!

Коментиран от #24


Оценка:
-0 +3

един от стадото
24 Отговор

До коментар #23 от "Komapak":


съгласен. Има дейности, за които тока е идеален. За града, за развлечение, за спорт, за планината. Тишината е злато. Бях ги намразил на времето ония балканчета. Едно такова всяка заран огласяше улицата и умирисваше орталъка, помниш ли ги. Всичко с времето си. И аз съм фен на тишината, и до колкото мога винаги съм я прилагал и поддържал в колите, които съм карал. Дори в едно Терано, грубо, недодялано, но баири му дай. Та по темата- сякаш ни е рано още за ток, масово. Апропо- той отдавна си е на пътя, трамваи, тролеи, еллокомотиви. Не знам, да му мислят по младите. Със здраве

Оценка:
-0 +0

незнайко
25 Отговор
То сега няма места за паркиране а тези 5.4 метра са направо ИЗВЪН ВСЯКАКВИ РАЗБИРАНИЯ !!!

Оценка:
-0 +1

СКРАП
26 Отговор
ЕХАА КАКВА ДЪСКА ХАХАХА, ДОБРЕ ЧЕ ЩЕ СИ ОСТАНЕ САМО НА КАРТИНКИ ХАХАХА

Оценка:
-0 +1

незнайко
27 Отговор
Защо досега не наблягаха така усърдно на съпротивлението с въздуха ? Можеха да пуснат такава форма отдавна с ДВГ двигател, но сега се гони най малък разход на ТОК !!! Жалка история ! Сетроен DS 19 е произведен 1955 година а те сега се сещат за такава форма в масов автомобил .

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
ТОП 5