Last news in Fakti

3 Септември, 2021 10:14 10 546 27

Audi Grandsphere дебютира с изящен дизайн и 710 конски сили

  • audi-
  • grandsphere-
  • skysphere

Електрическият концепт показва как ще изглеждат бъдещите модели на марката

Audi Grandsphere дебютира с изящен дизайн и 710 конски сили - 1

Преди около месец по време на изложението в Пебъл Бийч от Audi показаха първия си “sphere”, които по план трябва да дебютират в близките месеци. Тогава видяхме двуместно кабрио с електрическо задвижване и ниво 4 на автономност. Сега от Audi показаха втория си прототип от същата гама, който разполага с четири врати, също толкова изящен дизайн и 710 конски сили, благодарение на електромотор.

Audi Grandsphere дебютира с изящен дизайн и 710 конски сили

Audi Grandsphere показва как ще изглеждат бъдещите модели на марката в електрическата ера, която наближава с все по-големи темпове. Подобно на Skysphere, тук също нивото на автономност е четвърто и се очаква да бъде такова дори при серийната версия.

Audi Grandsphere дебютира с изящен дизайн и 710 конски сили

От Audi наричат концепта „частен самолет за пътя“, а дължината му от 5.4 метра и ширината от 2 метра със сигурност потвърждават това. Рационалните решения в интериора в комбинация с междуосието от 3.2 метра пък трябва да осигуряват изключително много място в интериора.

Audi Grandsphere дебютира с изящен дизайн и 710 конски сили

Задвижването, както споменахме, разчита на електромотори, по един на всяка ос, а сумарната им мощност достига 710 конски сили и максимален въртящ момент от 960 нютон метра. Ускорението от 0 до 100км/ч, трябва да отнема около 4 секунди.

Audi Grandsphere дебютира с изящен дизайн и 710 конски сили

Батерията е достатъчна за 750 километра пробег с едно зареждане, а бързо зареждане позволява изминаването на 300 километра, само с 10-минутно включване в контакта. Посетителите на автомобилното изложение в Мюнхен, включително и наш екип, ще могат да се запознаят с концепта отблизо.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 25 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ухааа

    30 29 Отговор
    яко са го пипнали - брутал
  • 2 Джони Факалот

    34 11 Отговор
    Дизайнът е еволюирала Панамера.Само това със задното стъкло е нелепо, като подобие на Вел Сатис.
  • 3 А дано,ама на дали

    54 4 Отговор
    Стартова цена 200 000е.Свиквайте с тротинетките и колелата,защото автомобилите ще стават все по-недостъпни за обикновения човек.
  • 4 Именит

    16 24 Отговор
    Воланът копира Тесла , но колата е по-бавна и по скъпа и с по-малка батерия и ще се произвежда някога в бъдеще...изобщо правят кола за миналото
  • 5 123

    6 11 Отговор
    Лети тая кола. Малее
  • 6 питанката

    17 5 Отговор
    А ще мога ли да играя последните 3д игри и става ли за копане на биткойн?
  • 7 18 млн

    5 7 Отговор
    роус ройсът на Джей Зъ ряпа да яде
  • 8 пешо

    17 5 Отговор
    нещо за борбата за климат, за чист въздух да напишете?
    това, че е с електродвигатели - молим, молим! те папкат ток. който е произведен някъде, маже и от въглища. в германия има доста тец. и се зарежда в батерийки, за които също трябва енергия - яко копане, флотация, металургия, рафиниране, производство и пр.
    климат ли? климатът е за бедните. за а-класата - ауди сфера. гранде, при това.
    мушмороци!
  • 9 DrivingPleasure

    16 5 Отговор
    Хахаха На тоя хипопотам собственото тегло вероятно ще надмина 3.5 тона, на електричарите ще им трябва Ц-категория да седнат в него
  • 10 deo

    15 6 Отговор
    грозно...и нефункционално, за гъзари
  • 11 Komapak

    5 7 Отговор
    2м широчина ми се струват екстремно много. Малко по малко немците ще оглавят електровълната. С всички възможни средства, сигурен съм.
  • 12 9937

    1 5 Отговор
    Предницата прилича на новото 508
  • 13 Добре че нема да съм жив

    3 3 Отговор
    Като излезнат на улицата тез творения
  • 14 Някой

    8 4 Отговор
    За тази кола може да се каже всичко друго, но не и " красива"....

    Коментиран от #15

  • 15 Komapak

    3 2 Отговор

    До коментар #14 от "Някой":

    За всеки влак си има пътници, колега. На мен странично ми прилича на алфа диско воланте поразително много. Предвид цената серията няма да е много голяма. Може и да не е красива, според теб, но е интересна и със сигурност ще привлича погледите.

    Коментиран от #16

  • 16 един от стадото

    4 3 Отговор

    До коментар #15 от "Komapak":

    за пътниците си прав. Но аз няма да се кача на тоя влак до като имам книжка и мога да шофирам. Не, че е грозна като форма, дори е в моя стил, за интериора сякаш е дръпнал малко във времето и мозъка сякаш още не може го обработи, но ще свикне. Истинските коли са като Сейко5, евтините но надеждни, до Филип Патек. Не толкова надеждни, но показващи класа и ювелирно майсторство. Старите динозаври с буталата умират, жалко. И то без бой. Още по жалко

    Коментиран от #20

  • 17 vasik atanasova

    2 2 Отговор
    БРАВО ГАЛИНЕ ДОБРА СТАТИЯ РАДВАШ
    АУДИ ПРАВЯТ КОЛИТЕ НА БЪДЕЩЕТО
  • 18 Крум

    5 0 Отговор
    Много големи ауспуси за електричка.
  • 19 аууууууу

    3 4 Отговор
    Двете тоалетни се изхвърлиха като тракторист на ламарина.
  • 20 Komapak

    1 2 Отговор

    До коментар #16 от "един от стадото":

    Арабите без бой няма да се дадат! Още повече електрификацията важи за богата Европа и Калифорния. Абсолютно никой друг не е заявил претенции да минава на ток. То и ако всички се юрнат откъде толкова батерии? 😀Популизъм отвсякъде. Аз по чисто стечение на обстоятелствата карам хибрид. Не мога да се пойваля с нисък разход или някакви облаги, но не мога и да се оплача. Другата седмица отивам да си прибера колата от Франция. Вече съм доста добре, даже мога и да шофирам!!!! Колеги, имайте вяра в българските медици! Френските не можаха да ме оправят.

    Коментиран от #21

  • 21 един от стадото

    5 0 Отговор

    До коментар #20 от "Komapak":

    така е. В същност автопроизводителите се правят на псевдоеколози. Освен оня Мъск, дето не знае и не иска да знае как вървят буталата и принципа на четирите такта. Намери му лесното- един два елмотора като на електрокар, батерии от външен производител, моторите също, едни ламарини само от него, може и на ишлеме правени някъде и оп, големия еколог повлякъл крак. Нищо подобно, лесни пари без много разходи и не кой знае каква инженерна мисъл. И му уйдисаха на акъла другите, видяха на хляба средата и те- разходи, печалба двойна, не в проценти и що не. Юруш на маслините. Кой му мисли за след 20-30-50г, че тока няма да стига, ресурсите за батерии също, оставили след себе си планини от отровни отпадъци. Важното сега е сухото в джоба и да се правят на псевдоеколози. Алтернативата за бъдеще не е тока заместител на ДВГ, определено. Но явно няма да я доживеем, поне ние..Що не питат извънземните. Те знаят. Не искат, крадат от тях само оръжията и технологиите за убиване
    Сутринни размисли на един от тъпото стадо

    Коментиран от #23

  • 22 сфсс

    0 0 Отговор
    Като хлебарка е
  • 23 Komapak

    3 0 Отговор

    До коментар #21 от "един от стадото":

    Да ти кажа само, че имам тротинетка. Не в България. Когато имаш специални алеи и не трябва да стъпваш на пътя е нещо изключително полезно и удобно. Пак казвам не е за България понеже няма инфраструктура. В планината има шейни на ток... 😀И те са голяма атракция. Има някакви ценни придобивки след разработването на новия тип батерии. А че планетата няма ресурс всички да се качим на електрички съм 100%сигурен!

    Коментиран от #24

  • 24 един от стадото

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Komapak":

    съгласен. Има дейности, за които тока е идеален. За града, за развлечение, за спорт, за планината. Тишината е злато. Бях ги намразил на времето ония балканчета. Едно такова всяка заран огласяше улицата и умирисваше орталъка, помниш ли ги. Всичко с времето си. И аз съм фен на тишината, и до колкото мога винаги съм я прилагал и поддържал в колите, които съм карал. Дори в едно Терано, грубо, недодялано, но баири му дай. Та по темата- сякаш ни е рано още за ток, масово. Апропо- той отдавна си е на пътя, трамваи, тролеи, еллокомотиви. Не знам, да му мислят по младите. Със здраве
  • 25 незнайко

    1 0 Отговор
    То сега няма места за паркиране а тези 5.4 метра са направо ИЗВЪН ВСЯКАКВИ РАЗБИРАНИЯ !!!
  • 26 СКРАП

    1 0 Отговор
    ЕХАА КАКВА ДЪСКА ХАХАХА, ДОБРЕ ЧЕ ЩЕ СИ ОСТАНЕ САМО НА КАРТИНКИ ХАХАХА
  • 27 незнайко

    0 0 Отговор
    Защо досега не наблягаха така усърдно на съпротивлението с въздуха ? Можеха да пуснат такава форма отдавна с ДВГ двигател, но сега се гони най малък разход на ТОК !!! Жалка история ! Сетроен DS 19 е произведен 1955 година а те сега се сещат за такава форма в масов автомобил .