Last news in Fakti

12 Март, 2013 10:35 33 567 61

Тест на BMW X6 M50d

  • bmw-
  • x6-
  • m-
  • m50d-
  • тест
Тест на BMW X6 M50d - 1

Феновете на баварската марка добре знаят, че щом към моделното обозначение на един автомобил BMw има прикачена буквата "М", то става въпрос за най-наточената версия. Доскоро тази буква, която идва от думата Motorsport, се прикачаше само на най-мощните бензинови варианти на BMW. Сега обаче тя е налична и за дизеловите модификации на баварската компания. Най-мощният дизелов мотор се монтира и на автомобилите с повишена проходимост X5 и X6. Новият агрегат е построен на базата на стандартния трилитров дизел, но мощността му е увеличена до 381 к.с., а максималният въртящ момент е 750 Нм. Най-любопитното е, че той е снабден с три турбокомпресора, два малки и един голям. Екипът ни направи обстоен тест драйв на автомобил BMW, снабден с този иновационен двигател. По-конкретно става дума за модела X6, който в случая е обозначен като BMW X6 M50d. Ето и първоначалните ни впечатления.

 
Екстериор

Версията xDrive M50d има доста сходни екстериорни черти с най-мощния бензинов вариант Х6 М. Аеродинамичният обвес е подобен, а предният раздут капак е идентичен с този на Х6 М. Със същият размер са и демонстриращите мускули 20-цолови лети джанти. Основните различия по външния вид между дизеловата и бензинова наточени версии на Х6 се крият в окачването и в ауспухните накрайници. Последните са с правоъгълна форма при M50d.
Иначе моделът Х6 е познат от доста време. Характеризира се с масивни и динамични форми и на практика представлява интересна смесица между спортно купе с четири врати и автомобил с повишена проходимост. Едва ли екстериорната част се нуждае от повече обяснения. Дизайнът на Х6 е революционен и определено се харесва на голяма част от клиентите на подобни возила. Естествено има и такива, които не го одобряват, но както е добре известно всичко е въпрос на вкус.
 
Интериор

Вътре автомобилът не се различава много от останалите модели и модификации на BMW. Отличителните му черти отново са свързани с обозначението "М", което присъства на оборотомера, скоростния лост, праговете и волана. Най-мощната дизелова Х6-ица разполага с изключително информативен приборен панел, голяма част от който се управлява от т.нар. i-контролер. Седалките са подчертано спортно ориентирани. Разполагат с добре изразена странична опора и са по-скоро твърди. Това обаче не се отразява на ергономичността им. Пространството за водача и всички пасажери е оптимално, но не прекалено голямо. Багажникът също не е от най-големите, но за сметка на това е функционален. Един от малкото минуси в купето е свързан с доста полегатото и сравнително малко задно стъкло, заради което видимостта в средното огледало за обратно виждане е силно намалена. Качеството на изработка, както и самите материали обаче са на познатото за марката високо ниво.
 
Двигател и ходови характеристики

Както вече стана ясно X6 M50d разполага с трилитров дизелов мотор, който е снабден с три турбокомпресора. Най-общо казано нагнетателите са два малки и един голям. Именно наличието на три турбини осигурява уникална мощност във всички оборотни диапазони. Първият компактен нагнетател започва да работи на близки до празния ход обороти. Когато оборотите достигнат 1 500 в минута, в действие влиза голямото турбо. Първоначално то не работи с пълния си капацитет, като това става при 2 700 об/мин. Именно тогава се включва и второто компактно турбо, което още повече уплътнява въздуха преди попадането му в горивните камери. За оптималната работа на трите турбокомпресора е предвидена и система от клапани, която прецизно регулира силата на изгорелите газове и респективно подаването на въздух към камерите. Нови пиезо-дюзи пък вкарват нафтата с налягане от 2 200 бара. Резултатът е умопомрачителен. Ускорението е уникално, но най-голямо впечатление прави доускорението. Независимо от скоростта или оборотния режим, допълнителна мощ винаги е налична, при това действието и е осезателно.
Останалите възли и агрегати са добре напаснати на мощния дизелов мотор. Осемстепенната автоматична трансмисия превключва предавките почти неусетно, а окачването предлага по-скоро твърда, но същевременно комфортна возия. Основният плюс на X6 M50d е изключително малкия крен в завои с висока скорост. На планински път със завои колата стои като залепена за асфалта. За системата xDrive сме говорили много пъти. И тук тя се справя безпроблемно, независимо от пътната настилка и метеорологичните условия. Най-забележителното нещо при мощната дизелова х6-ица обаче е нейният разход. По каталог средното потребление на гориво е 7.7 литра нафта на 100 километра пробег. Ние навъртяхме близо 1 000 километра, без да се стремим да караме икономично, а борд компютърът отчете разход 8.2 литра на 100 километра. Изводите може да си направи всеки.
 
Цена

Дотук казаното може да се разгледа от някои и като реклама на автомобила. Той обаче е наистина изключителен. Динамиката е аналогична с тази на Х6 50i, но потреблението на гориво е почти наполовина по-малко. Разликата в цената на двете модификации обаче също е сериозна. Като цяло цената на X6 M50d е доста висока, но предвид иновациите, икономичността и уникалната динамика, може да се приеме като нормална. Все пак за средностатистическия българин си остава доста висока. Ето и базовата ценова листа на Х6.
На какви цени се продават употребяваните Х6-ици, можете да видите ТУК

 

 


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Коритаров

    2 5 Отговор
    Автомобил мечта, нямям какво повече да кажа. Подходящ, както за магистрала, така и за планина. Динамиката кърти, а разхода - смешен. Само баварците могат да направят перфектния автомобил. И това е именно описаният в статията.

    Коментиран от #3, #8, #16

  • 2 BMW

    2 1 Отговор
    Това наистина е най-доброто BMW
  • 3 мечтатели

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "Коритаров":

    и един мормат завиваше шоколад....че си и вярваш

    Коментиран от #35

  • 4 митко

    2 1 Отговор
    parketnik-djip za parket.
  • 5 Mirozlaf

    2 0 Отговор
    Мечтата ми!
  • 6 Младенов

    2 0 Отговор
    И преди много харесван Х6, но сега като чета за това, просто съм възхитен
  • 7 ХХХ

    1 0 Отговор
    И аз искам Х6 М, ама... със 700 лв. заплата и живот под наем /на квартира в София/, ще има да мечтая или по-скоро да дерзая за подобен автомобил... Еь, еь, живот ли е това бе ... Благородно завиждам на хората, които могат да се порадват на нещата от живота! И се надявам придобивките им да не са за сметка на ожетени и честни данъкоплатци като мен и куп други хора,

    Коментиран от #42

  • 8 Адам Смит

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "Коритаров":

    Каза, Коритаров дарявайки с орални ласки русокосия левент Шмид, представил му се за чист ариец.

    Коментиран от #61

  • 9 Е- class

    1 1 Отговор
    Аз не съм видял тук да правят ревю на някой автомобил и да изтъкнат и негови недостатъци, каквито не е възможно да няма. Четете немски и западни, като цяло ревюта. Нашите журналисти, ако кажат нещо лошо за колата или марката, вероятно повече няма да се докоснат до нея.

    Коментиран от #10

  • 10 Майстора

    1 3 Отговор

    До коментар #9 от "Е- class":

    Нашите ревюта с в пъти по-обективни от немските. Аутобилд са такова платено издание, че няма до къде. Аз съм хфен на тестовете на мобиле и какъв по-сериозен недостатък искаш от кола за 200000 лв. Освен цената другите са незначителни и са описани в материала.

    Коментиран от #11, #14

  • 11 Клаус

    5 3 Отговор

    До коментар #10 от "Майстора":

    Цената не е показател за надеждността на един автомобил. Така например един расов автомобил за 2-3-5милиона не е задължително да е по надежден от една тойота за 30хил.
    БМВ X6 е сбъркан, като цяло автомобил без ясна концепция и насоченост. Нито може да се сравнява с по- евтина спортна кола, нито с по- евтин истински джип. В момента не ми се търси за конкретни проблеми с модела, но такива могат да бъдат открити просто, като напишете в търсачката " BMW X6 problems"
    Ауто мотор унд спорт показват следните недостатъци на друг подобен модел на марката, Х5:
    -твърдо окачване
    -ограничени възможности извън пътя
    -малък и трудно достъпен багажник
    -неикономичен V8-двигател
    -филтър за твърди частици вграждан едва след 2005 г.
    -бързо износване на напречните носачи
    -бързо износване на спирачките
    -дефекти в електрониката

    Личните ми впечатления (има ги) с марката и отделните им модели няма да ги споделям, тъй като мнението на един човек не е меродавно.

    Коментиран от #12, #13

  • 12 Симеон

    2 1 Отговор

    До коментар #11 от "Клаус":

    Сбърканият може би си ти, защото Х6 се радва на доста продажби именно заради ясната си концепция да обедини в едно SUV и спортно купе, която все още е без аналог. А от недостатъците които си изброил тук също са описани тези с твърдата возия, но двигателят е икономичен, а за износване на спирачки и дефекти може да се съди след продължителен тест, а не от ревю на нов автомобил, което е това на мобиле. Това са две коренно разлимчни неща. А, и още нещо. Мислиш ли, че този, който ще отдели 169 000 лв за тази корла ще го интересува колко бързо му се износват накладките?

    Коментиран от #18

  • 13 Мето

    2 4 Отговор

    До коментар #11 от "Клаус":

    Ти ми сравняваш Вейрон с неква Тойота ли бе? Явно днес не си си налучкал хапчетата

    Коментиран от #20

  • 14 Ramon

    3 1 Отговор

    До коментар #10 от "Майстора":

    Предполагам, че и това бмв ще има проблеми с мотора, трансмисията, окачването и електрониката. Че нали е БМВ!?
    Евтин лукс, и скъпи проблеми.

    Коментиран от #15

  • 15 Uuuuuu

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "Ramon":

    Евтин лукс, и скъпи проблеми - ти тотално обърка нещата. Първо не е никак евтино и второ е една от най-безпроблемните нови коли, ако въобще има такива
  • 16 535i

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Коритаров":

    Всияко до Е39 е истината,след тожа е Китай ,бомбай и Турция!

    Коментиран от #19

  • 17 X6 M50d

    1 2 Отговор
    Така ще кажеш, защото можеш да си позволиш БМВ само до Е39, а на такова, като това от статията въобще не си се качвал и едва ли ще се качиш някога. Този, който го е пробвал и е усетил слогана на марката "радостта от шофирането" е на съвсем друго мнение от твоето.
  • 18 Клаус

    2 1 Отговор

    До коментар #12 от "Симеон":

    Аз мога да дам впечатления и информация за чисто нова X5-ца на стойност около 150хил.лв. За първите 10 хил.км. счупи трансмисия и на няколко пъти изоставя клетия и собственик по магистралите на Западна Европа, заради дефекти в електрониката.
    Зле сте, ако си мислите, че скъпите коли не се чупят. Мога да ви давам десетки, клонящи към стотици, примери със скъпи коли с тежки и скъпи повреди.
  • 19 Polaris

    2 1 Отговор

    До коментар #16 от "535i":

    БМВ Х6 се произвежда само от братушките в Калинингрд,Русия и в САЩ.
  • 20 Клаус

    3 1 Отговор

    До коментар #13 от "Мето":

    Искаш да кажеш, че един вейрон може да бъде по- издръжлив от тойота сочена за най- надеждната марка на планетата Земя??? :)

    Коментиран от #22

  • 21 Алберт Цюнхерен

    1 0 Отговор
    Прекрасен автомобил, бърз и луксозен и все пак ако го притежавате е добре винаги след вас да има по една качествена кола, с ваш служител, та като ви предаде бмв-то, да можете да се приберете вкъщи навреме.
  • 22 Мето

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "Клаус":

    Точно това искам да кажа

    Коментиран от #23

  • 23 Клаус

    3 1 Отговор

    До коментар #22 от "Мето":

    Е добре де, а един болид от Ф1, като струва колкото няколко вейрона, това означава ли, че е няколко пъти- по надежден? Хо-Хо-хи-хи
    А дали е по-надежден от една лагерна количка за 5 лв. или о т колата на Фред Флинтстоун? :)))
    И защо ли обикновено във всички класации за надеждност, по- скъпото никога не означава по- надеждно??? :))) Дай някакво разумно обяснение на твърдението си?

    Коментиран от #27

  • 24 GOLF GTI

    1 1 Отговор
    x6-cata shto gore izglejda priemlivo kato se ima na predvid na kakvo prili4at drugite bmw-ta (moga da izklu4a samo 5-seriq).Obache tq samata nz kakva e jip li e (ne e) kola ili e (ne e ) izdrujliva li e (ne e).S edna duma luksozna no mn neizdrajliva kola,a za off-road 1 jigula 6te go izqde za zakuska
  • 25 васо

    2 2 Отговор
    Боклук страшен!!7.7 разход на гориво ама ако я возят на рапатрак.
  • 26 aleks

    0 0 Отговор
    Не е необходимо да спорите за този модел.Продажбите сами говорят за неговите качества и да ли се харесва.Ако и цената му беше по-ниска продажбите щяха да са много по-големи.
  • 27 g63

    1 1 Отговор

    До коментар #23 от "Клаус":

    Пич(е), вземи прочети малко, да не ти се смеят, ако се изпуснеш някъде. Един първокласник да питаш знае какво да отговори.

    Коментиран от #29

  • 28 от опит

    1 1 Отговор
    Ако решиш да го паркираш, без камери и парктроник, си е живо приключение. Разход 7.7 л само по надолншще. Извън асфалта, само опитай и ще разбереш, че каското това ти действие не го покрива.
  • 29 Клаус

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "g63":

    Може, може, обаче не виждам аргументи в защита на думите ти? И всъщност за кое точно се опитваш да ме уязвиш? Хи-хи-хо-хо С кое не си съгласен?
  • 30 Иван Иванов

    0 1 Отговор
    Последния модел Х5 с 3 битурбо дизела и 274 коня при мен даде смесен разход 12 май месец с топличко време! Въобще не виждам как ще даде 8.2 тази кола със 100 коня отгоре и то зимата на сняг Инак е вярно, че в нито едно българско ревю не представят някакви недостатъци, на която и да е кола!

    Коментиран от #32

  • 31 ддд

    0 0 Отговор
    Това не е тест, това е ревю!
  • 32 Luizov

    2 1 Отговор

    До коментар #30 от "Иван Иванов":

    Я земи легни се наспи и после пиши глупости. Това е първия и единствен двигател с 3 турбо система и е 380 коня. Никога не е имало двигател на бмв с 3 турбини и 274 коня. Малко мислете като пишете - излагате се !

    Коментиран от #43

  • 33 кик

    0 1 Отговор
    що не са снимали трактора дето е изтеглил тва недоразумение до планината?
  • 34 kiril

    0 0 Отговор
    кола на токчета ... това ми е определението за този модел ...

    с тия три компресора и най-вече този за ниските обороти ... само нещо да каже "цък" и приключенията почват! Честито на печелившите...
  • 35 кик

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "мечтатели":

    3 духалки .....в сервиза банкет и молебен ще правят само и само да се строши нещо..ето бмв найстина са помислили са бг народ и в 4асност тези който ба4кат в сервизите ахахахах помощ от европа за бедна българия
  • 36 фен

    0 0 Отговор
    На мене ми харесва и мисля да си го купя... На другите, които не им харесва тази прекрасна кола, карайте си каруците на село, те изобщо не харчат...
  • 37 кик

    0 0 Отговор
    купи си я моето дете...събери 100 000$ и още около 2500 лв месе4но за каско
  • 38 Ivo

    0 0 Отговор
    Колата е страхотна и който може да си я позволи нека и се радва.
    А за тези който не могат остава душевната ч...я да приказват колко е скъпо каското,ремонтите били скъпи,много харчела и др.Как било по добре да караш 20 г.таратайка от колкото нова кола.Това не е кола за бедни.Хората който ги карат не ги мислете.

    Коментиран от #40

  • 39 триста итридесети

    1 0 Отговор
    хората пробват, пишат, и пак има дето плюят, оправия няма ... БЪЛГАРИЯ, че е скъпо - скъпо е, че нямаме пари - нямаме, че злобеем - злобеем .. добре че не са всички, сува е изключителен, няма да го имам в близките 10-на години, но по-принцип и на 330и съм доволен :)))

    Коментиран от #41

  • 40 луд

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "Ivo":

    Ивчо ,ичвченцеее, мноо си зле. що си мислиш че никой тук не може да си я купи или да има опит с х6???? Колата струва от 130 к нагоре, въпроса е дали за тия пари получаваш обещаното или за тия пари няма по-добър автомобил.На никой не му се кара кола на 20 год. но до дам 130 к. за кола и до седя по пътищата и сервизите, това е малоумие наречено бмв. Не е въпрос само до каско и цени на частите. Като закъсаш на пътя в някоя пряспа и дойде уаз или нива да те дърпа , ще разбереш, щото туй х драйв ,бмв могат да си го наврат....
  • 41 Maurice

    1 0 Отговор

    До коментар #39 от "триста итридесети":

    А ти какво искаш да напишат. Че не струва ли?? Нали другия път няма да им дадат тестов автомобил за проба!! А и 35К лева за 75 к.с. ми се вижда налудничево.Освен това и разхода е нереален Х 10!! Този 3 литров двигател на купе от 3-ка дава сходен разход. А 3ката е много по-лека и с по-ниско челно въздушно съпротивление. Това ще отиде на 9-10л/100км като стой та гледай. Който има излишни пари,да ходи да му се радва. Аз едно е, че ги нямам, пък да не говоря за излишни.

    Коментиран от #45, #46

  • 42 IMPREZA

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "ХХХ":

    7.7 литра му триабват да запали само
  • 43 Иван Иванов

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "Luizov":

    Искал съм да напиша 3.0 битурбо дизела, ама се е разбрало криво, въпреки, че съм написал БИТУРБО Така, че мислете, че може да има някаква грешка от бързане
  • 44 Жоро Младенов

    1 0 Отговор
    Ей, злобен народ бе, при това невярващ на нищо. Сравнете този тест с подобни от западните издания и ще видите, че разликите са малко. Просто колата е уникална и харчи точно толкова, колкото пишат пичовете от мобиле. Че е скъпа, скъпа е, но и това го пише в теста. А, че тези, които оплюват колата защото просто не могат да си я пзволят е видно и от самолет.
  • 45 триста итридесети

    1 1 Отговор

    До коментар #41 от "Maurice":

    100 пъти съм писал, не знам колко му дават на моето, Ма съм докорвал на ПОД 8 газзз, и 320д от 1998аааа под 4,5 нафта,
    а ся смятай две 320д колко ще изгорят и колко е тяхното челно съпротивление и килограми

    Коментиран от #48

  • 46 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Maurice":

    и не е ли възможен разхода дето е посочен
  • 47 кик

    0 0 Отговор
    за тез пари с удоволствие бих си купил Г 55,63,65 амеге но за таз пласмаса никога не бих ги дал
  • 48 Maurice

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "триста итридесети":

    Защо да ти обръщам внимание,когато отдавна съм разбрал, че си полуграмотен. Ти правиш ли разлика м/у среден разход и извън градско?? Правиш ли разлика м/у 2 и 3 литров двигател??

    Коментиран от #49

  • 49 330i

    0 1 Отговор

    До коментар #48 от "Maurice":

    много сте ми интересни такива многознайковци зад компа, само един въпрос:
    залагаш ли си г.за, че таз кола със 80 км/час ненатоварена /само с шофьора/ няма да постигне разхода, и като го видиш с очите си, как ще почнеш да заекваш и да търсиш под вола теле

    Коментиран от #53

  • 50 330i

    1 1 Отговор
    ако искаш да ти докажа на моята разход на дълго под 8 газ, а с мен става 1700 кг и аеродинамиката и не е както е когато е била нова

    Коментиран от #51

  • 51 титииии

    1 1 Отговор

    До коментар #50 от "330i":

    От тия 1700 кг, само тъпотията ти е мин. 1 тон, а разхода ти пада от ниското съпротивление на главата ти, явно е аеродинамична. Вие с бмв , аудита и голфови сте манияци на тема разход, взел кола 6 цилиндъра, 3000 кубика и ще ми обяснява за газ и разход, ние тук коли не сме виждали и карали. Да беше си взел корса 1.0 , че са те разберат. кола на газ е .аси тъпотията, като нямаш пари вземи по- малко мощна или дизел, ааа да ми разправяш , че бмв на газ харчи 8, освен ако не е на място, можеш само да се самозаблуждаваш и успокояваш.

    Коментиран от #52, #54, #59

  • 52 330i

    1 1 Отговор

    До коментар #51 от "титииии":

    всяка марка си посочва ВЪЗМОЖНИЯ минимален разход, има много писано за разхода на една кола, има филми,
    иначе не съм казал че ВИНАГИ разхода ми е такъв, на магистралата или извън града при всичките изпреварвания /а те са много/ с климатика, с фаровете, и не съм сам, при скорост над 130, гори около 12 -14 газ
    което е по-евтино от всеки дизел с тая мощност, пък и да ти кажа звука на бензиновия 6-к повече ми харесва
  • 53 Maurice

    1 0 Отговор

    До коментар #49 от "330i":

    Извинявай,явно не правиш разлика м/у среден разход и извънградско. Вземи малко да прочетеш някоя книга, да получиш обща култура. За извънградско не се съмнявам, че ще докара и до 7л/100км. Въпроса е, че това е свързано с много условия, които са на теория и никой не може да ги осъществи в реално шофиране. При смесен цикъл с това купе 2 тона, всяко ускорение и каране на 3та и 4та предавка в града ще означава разход от поне 13-15л/100. Е не ми се слуша ако еди какво си еди що си. Вземи на някоя бензиностанция се закачи за някой ТИР, обещавам ти, че разхода ще ти падне до 1 литър на 100 км.
  • 54 Maurice

    1 0 Отговор

    До коментар #51 от "титииии":

    Абе не си ли много прибързан в заключенията?? Кола на газ не струвала. Ами да ти кажа, стария има една Астра 1.6 моно. До скоро беше на бензин. Истинска мъка ако трябва да изпреваря някой. Не ми се говори ако има изкачване. Минавам на 4-та и пак е мъка. Една кола трябва да си има едни 100-120 к.с. мин. за да върви добре. Не ти говоря за гонки като някои други индивиди тук. Предпочитам дизел пред бензин на газ, но пък на газ идва доста по-евтино. Факт!! Е аз да не съм милионер, че да игнорирам фактора финанси и да гледам само удоволствието?? Само за справка,Астрата до София ми гореше бензин за 70 лева, сега ми гори 40 лева газ.

    Коментиран от #55, #56

  • 55 330и

    0 1 Отговор

    До коментар #54 от "Maurice":

    абе каквото и да говорим няма да се съгласиш, освен ако не те "пера" с факти. колко ще изгори сува от статията на дълго с 80 км./ч празен А? предположи ... 7.7 ... 6.7 ... 5,7 ... колко?
  • 56 330и

    0 1 Отговор

    До коментар #54 от "Maurice":

    и спри с тез монолози, ясен си като бял ден

    Коментиран от #57

  • 57 Maurice

    1 0 Отговор

    До коментар #56 от "330и":

    Абе явно не съм много ясен,щом продължаваш да ръсиш върховни простотии. Ти и Симеон Тасев сте най-простите в този форум. Повече няма да ти го набивам в кратуната. Няма полза!!

    Коментиран от #58

  • 58 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #57 от "Maurice":

    ахааа
    аз ще ти кажа колко --- под 5.7
    ако не вярваш слагаш на масата, отиваме на тест драйв, и губиш
  • 59 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #51 от "титииии":

    разхода на дълго пада неимоверно много, ако се "пази" инерцията и скоростта не е висока, със 80км/ч аеродинамиката не влияе много, нормално е фирмите да "казват" този минимален разход, то е като реклама, и тези раходи отговарят на 90 км/ч при собственото тегло на автомобила (в това тегло влиза 65 килограмов шофьор, 90% пълен резервоар и 7 кг багаж).
    Значи като го пробваме скоростта ще е 80 км/ч, резервора ще е със 15-20 литра гориво, и багаж няма да имам, при загрял двигател, и на заводските дневни светлини, много се палите за този разход, а пък после като видите и се почва с "е.@х маа.у вярно е"
  • 60 бмв

    0 0 Отговор
    Имам 3,0 245 коня, при много внимателно каране пада на 8,2б а както казват те без да мисля за разход бе 10,5! Какви 7,7 ми говорят
  • 61 бмв

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Адам Смит":

    8,2 имах предвид - никога просто