ФАКТИ.БГ
  • ferrari-
  • v12

Ferrari спира атмосферните V12

Италианската компания ще заложи на турбо компресор

Публикувана: 20 Септември, 2021 13:03
19 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3084
Ferrari спира атмосферните V12 - 1
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.5 от 8 гласа.

Докато италианските власти се борят да постигнат съгласие с Европейския съюз за пренебрегването на забраната за двигатели с вътрешно горене за някои марки след 2035 година, Ferrari обяви важна информация за своите бензинови V12.

Ferrari спира атмосферните V12

Въпреки, че някои слухове предполагаха преминаване към хибридна технология, подобно на това което направиха от Lamborghini, хората от Ferrari обявиха, че това няма да се случи или поне не към момента. Вместо това, новите V12 бензинови двигатели ще използват принудително пълнене чрез турбо компресор.

Ferrari спира атмосферните V12

Заедно с това ще бъде намалена и кубатурата на настоящите 6.5-литрови агрегати, които Ferrari използва. Не се споменава какъв ще е обемът на новия двигател, но най-вероятно той ще дебютира в SUV-то Purosangue, което очакваме да видим съвсем скоро.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.5 от 8 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Потурко
1 Отговор
Красота и стил! Тесларите да започват да си хапят задниците от яд!

Коментиран от #4, #15


Оценка:
-6 +28

Стефчо
2 Отговор
Направете ги с 3 цилиндъра и 0.8 мотор. Поне да е пълен смеха и купона!

Оценка:
-4 +13

Крайна лява
3 Отговор
Със запазването на v12 директно изхвърлят немските псевдо "суперколи" в авариината лента

Коментиран от #5


Оценка:
-4 +10

Жоро
4 Отговор

До коментар #1 от "Потурко":


Един Plaid на Тесла и от това Ферари ще остане само срам...

Коментиран от #6


Оценка:
-15 +4

Тошко
5 Отговор

До коментар #3 от "Крайна лява":


Немските суперколи изхвърлят Ферари в авариййната във Формула 1 вече осми сезон

Коментиран от #7


Оценка:
-12 +3

крайна лява
6 Отговор

До коментар #4 от "Жоро":


не знаех че Тесла са немски суперкари при това и с двг?

Оценка:
-2 +7

крайна лява
7 Отговор

До коментар #5 от "Тошко":


използват връзки и работят извън правилата тоест немски мошеници не им е за пръв път то не бешв дизелгейт то не бяха платени класации на адак и тн.

Коментиран от #9


Оценка:
-3 +11

Гаглей
8 Отговор
Правилно се отказват тва вече е стара разработка , моя вече претриса от време на време работи като на 11. Цилиндъра . И пали само на бутане

Оценка:
-2 +4

Тошко
9 Отговор

До коментар #7 от "крайна лява":


Ахаахахахаахахаха от 26874463 кладенеца вода ще извадиш хахахаахах фиат жабарите за нищо освен баничарки не ставате, оправдания колкото щеш

Коментиран от #10


Оценка:
-10 +0

крайна лява
10 Отговор

До коментар #9 от "Тошко":


само от един го вадя и водата е свещена
Един факт немските "суперкари" Порше са с 6 цилиндрови двигателчета.

Коментиран от #11


Оценка:
-2 +3

Komapak
11 Отговор

До коментар #10 от "крайна лява":


Само да отбележа, че Кристиан Фон Кьонигсег се справя изключително добре с V8. Кой каквото си е разработил това ползва.

Коментиран от #12


Оценка:
-0 +4

крайна лява
12 Отговор

До коментар #11 от "Komapak":


Е къде набута V8 при 6 цилиндров като на Пежо 406 купе двигател при това с претенции за "суперкар"

Коментиран от #13


Оценка:
-1 +4

Komapak
13 Отговор

До коментар #12 от "крайна лява":


Не знам дали правиш разлика между обикновен спортен автомобил и суперкар. 300000 евро е единия 3млн е другия. И ферари и порше имат такива в гамата на предлаганите от тях автомобили. Кьонигсег нямат евтин. Друга ми беше мисълта. Ферари имат един двигател v8 и повечето са v 12. Как толкова бързо Кьонигсег успя да ги задмине с 200?! Познавам инжинер във Ферари който сега се премести в мезарати та съм наясно с нещата пряко. Ферари не дават на инжинерите си абсолютно нккаква свобода, докато мезарати са на другия полюс. Кой колко е прав ще разберем най-малко след 5 години...

Коментиран от #14


Оценка:
-1 +6

не ме разбра
14 Отговор

До коментар #13 от "Komapak":


Факта е друг че v8 спада към тежката артилерия а на Порше "суперкарите" с 6 цилиндрес като на Рено Вел Сатис са жалки те не подхождат на суперкар.

Коментиран от #16


Оценка:
-1 +4

TSLA®
15 Отговор

До коментар #1 от "Потурко":


Ти имаш проблем теслите, ние от Ферарита влизаме. Мноо яко само да не го караш често :D

Оценка:
-1 +0

Komapak
16 Отговор

До коментар #14 от "не ме разбра":


Проблема все пак е друг. Порше продават в пъти повече от ферари независимо от архаичния си мотор... Ама понеже са им трън в очите постоянно се заяждат с тях. Апропо за една година в Германия не видях нито един младок с порше. Факт

Оценка:
-0 +1

Бай Тошо
17 Отговор
Ферари ще карат с дизел в формула 1

Коментиран от #18


Оценка:
-0 +0

Гост
18 Отговор

До коментар #17 от "Бай Тошо":


Напротив германците караха с дизелов двигател в 24 ч.на Льо Ман

Коментиран от #19


Оценка:
-0 +0

Бай Тошо
19 Отговор

До коментар #18 от "Гост":


Така е, и все пак феновете харесват звука на мотор развиващ сериозни обороти

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Хасан Адемов
Депутатът от ДПС коментира спекулациите за коалициите на Движението на Сокола.
ДПС не е „файл“ да ни прикачва към БСП или ГЕРБ, автономна политическа партия сме"

Още бисери
ТОП 5