Last news in Fakti

5 Април, 2013 11:35 4 817 8

Нов Transporter през 2015 г.

  • volkswagen-
  • transporter-
  • t6

Шестото поколение на култовия Volkswagen Transporter ще се качи на конвейера след две години ще се произвежда до 2020 г., съобщава auto24.ee. Микробусът ще бъде практически идентичен с прототипа Transporter E-CO-Motion, показан в Женева.

Някогашното любимо возило на хипитата няма да залага на революционни изменения в концепцията. Transporter T6 обаче ще получи множество електронни помощници и информационно-развлекателна система с навигация от последните генерации на Golf и Passat.

Под предния капак ще се монтира богата гама от двигатели, най-мощните от които ще бъдат 2.0-литров бензинов мотор и турбодизел с аналогична кубатура и мощност 224 и 231 к.с. съответно. Базовите версии ще бъдат с предно предаване, а срещу допълнително заплащане ще може да се поръча и задвижване на четирите колела.

За цени все още е рано да се говори, но Transporter T6 със сигурност ще бъде по-скъпо от предшественика си. По колко вървят микробусите от фейслифта последната пета генерация можете да проверите тук.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Еминем Фен

    1 0 Отговор
    Ако това е модела , евала най накрая промяна не само промени в фара и по голям стоп, за двигателите ще са супер толкова мощ ....

    Коментиран от #2

  • 2 М_Sux

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Еминем Фен":

    Няма да ти казвам като почне да се чупи какво става... само ти казвам, че за бизнес такъв автомобил не ти трябва, защото много скоро след като си дал сума пара за бус и почне да хвърля разни скъпи части, които разбира се не се поемат от гаранцията ще фалираш и ще разбереш, защо всички фирми са със старите спринтери или още по-старите 310ки... казвам го като запознат човек който е имал 3.... 310ки и 1 спринтер.

    Коментиран от #3

  • 3 ОМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "М_Sux":

    Г-не, Вие какъв подобен бус сте имали и защо сравнявате 310ки и спринтери с базата на Транспортер, която е почти двойно по-малка като кубатура. Ако не знаеш, конкурентния модел на Мерцедес е Вито.
    Кои скъпи части не се поемат от гаранцията, може ли да споделиш опит? Надявам се, че говориш за тази на Фолксваген!
  • 4 Ts@r

    0 0 Отговор
    Прецизно издялкан от Ханс Eдноокия дървар. :D
  • 5 дидо

    0 0 Отговор
    до коментар №3 само ще кажа висящия лагер на синхро модела не се продава отделно а с целия кардан и стружа 1850 лв поне аз знам за такъв проблем

    Коментиран от #7

  • 6 eксперта

    0 0 Отговор
    дизаѝнера е некадърник
  • 7 Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "дидо":

    Дидо, това не е проблем. Проблем е ако ти се чупи кардана и не се покрива от гаранцията, което не е вярно. Всички автомобилни производители забавят с около 5 години продажбата на разкомплектовани двигатели, скоростни кутии и т.н. за да могат да изпитат дефектиращите елементи, като подменят комплектите. Вече се продават и висящи лагери.
    Освен това Фолксваген сменят кардани на Туарег и Транспортер до 6 години и 250000км със 70% отстъпка по т.нар. куланция - ако си лоялен клиент. И пак получаваш 2 години неограничена гаранция на новата част.
    Казва се 4motion, не синхро...от около 15 години.
    Специално с гаранционните условия съм добре запознат с почти всички автомобилни марки и мога с ръка на сърцето да заявя, че на ФВ (за БГ само говоря) са най-добри.

    Коментиран от #8

  • 8 дидо

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Иван":

    Ванка можеби си 4е ве4е се продават пооделно 4асти ама при нашия слу4аи машината беше на 80 000 км ако не си се сблъсквал с такъв проблем но за един висящ лагер с големината на жгулски да да не влиза в гаранция и на вси4ко отгоре да ти продават цял кардан е малко гадно а 4е е 4мотион си прав да моя е грашката в наименованието става дума за линейка от шумен ако има и друг много по сериозен проблем с друг бус само 4е же4е ситроен с дупка в буталото а бусът е на 100 000 но както и да е