7 Април, 2013 12:24 3 841 19

Nissan намеква за хибриден GT-R

  • nissan-
  • gt-r

В интервю, дадено по време на салона в Ню Йорк, вицепрезидентът на Nissan North America Хосе Муньос твърди, че следващото поколение на култовия GT-R "ще наелектризира почитателите на модела по цял свят". Изказването му се тълкува като намек за хибридна задвижваща система за новата генерация на Годзила, която трябва да се появи през 2017 или 2018 г.

Според слуховете новият GT-R най-вероятно ще получи преработена версия на силовата установка, която се монтира на Infiniti M35h. По непотвърдена информация японските инженери вече работят и над система за изключване на част от цилиндрите.

Новините покрай Годзила родиха и първите реалистични рендери на колата, съобразени с описанията, които дават от Nissan. Според представители на компанията следващият GT-R ще има по-меки форми, различна "физиономия" и по-различен страничен силует, който ще увеличава притискащата сила при движение с висока скорост.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Japan

    1 1 Отговор
    Никой не може да се опре на японците.Качеството им е ненадминато.

    Коментиран от #2

  • 2 Мда

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "Japan":

    @1 Че са най-добри спор няма! ;) Даже след 2000г са най-добрите във най-бързо ръждясващ автомобил! Бият даже пословичният Опел, който след 1998 вече не ръждясва. :)))
  • 3 Japan

    1 1 Отговор
    Купувайте си само ЯПОНСКО и ще имате най малко главоболия.Знам го от личен опит.

    Коментиран от #5

  • 4 Щрас

    1 0 Отговор
    Това би бил много добре изглеждащ фейслифт.
  • 5 Мда

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "Japan":

    @3 То неща като "личен опит" и "главоболия" са твърде субективни понятия за да се обобщава толкова лесно. Явно нито опита, нито нищо не ти толкова голям колкото ти се ще... ;)
    Пък и японско произведено в Япония за ЕС малко тегава работа та...
    Земя до космос - преземяване, преземяване...

    Коментиран от #6

  • 6 Japan

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Мда":

    Карай си хюндая със здраве.
  • 7 чичо Панчо

    0 0 Отговор
    Не подценявайте Корейчетата!

    Коментиран от #8

  • 8 Japan

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "чичо Панчо":

    Директно ги подминавамДокато има японско те са незабележими за мен.
  • 9 Ingolstatd

    1 0 Отговор
    Mechtata na vsichki ex-golfadjii i kandidat shofiori ot vyzrastova granica 15-17 godini... Stiga s tova NFS ei, slezte malko v realnostta...

    Коментиран от #10

  • 10 FXX

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "Ingolstatd":

    FТи не се обаждай че тези голфове с надпис А3 са от трошливи по трошливи.Инголщадските вурстове са шампиони по скъпа поддръжка и дефекти.
    Най смешното е че тъпата им R8 не само на NFS ами и в живота не може да бие не само GT-R ами къде къде по слаби коли.
    Жалки кошници ползващи шаси на Шкода с други надписи и малко повече кожа вътре се правят на премиум коли.

    Коментиран от #11

  • 11 Тошо

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "FXX":

    @10 Дошо и с други никове да пишеш пак е ясно, че си ти! Такава уникална простотия излъчват постовете ти, че човек няма как да я сбърка.

    Коментиран от #12

  • 12 Гошо

    0 1 Отговор

    До коментар #11 от "Тошо":

    Е не само Дошо е разбрал че Ауди е преоблечена Шкода с носачи от кашкавал и с двигатели горящи масло още като нови.

    Коментиран от #14

  • 13 xxah

    1 0 Отговор
    Ех не се научиха на дизайн тея японци....тва е пълна грозотия,от година на година все по-грозни коли изкарват...за разлика от VAG,които ги бият не само по дизайн,а и по качество и постижения.
  • 14 Тошо

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Гошо":

    @12 Работата е там, че по начина на изказване и от "убедителните" аргументи единственно става ясно, че "разбрал" е разбирай чел избирателно. Като се има предвид от къде "разбирате" и за качествата на коли като Лексус хибрид и Нисан GTR - от картинки и клипчета, това "разбрал" съвсем можете да си го ....където не огрява слънце! ;)

    Коментиран от #15

  • 15 FXX

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Тошо":

    Тошо ти да не би всеки ден да проверяваш качествата на Ауди на Нюрбургринг,че се пънеш да обясняваш кой какво бил чел и разбрал.
    Дървени философчета като теб из БГ то много.Немското било добро защото карам гоуфо и от него по убаво нема.
    Айде бягай да купуваш лепенки за голфарата че старите се изтриха.Новия сезон идва ще има пак събор на ВАГ дръгели там ще блеснеш със знания от картинки и клипчета.

    Коментиран от #16

  • 16 Тошо

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "FXX":

    @15 Съвсем се умота. Аз съм с практическите познания! Пък били те и от голф с лепенки, а вие сте с клипчетата и плейстейшъна. Може да сме много дървените, ама гледай да не им попаднеш на (на)дървеното, че ще ти се сц...ят джапанките.

    Коментиран от #19

  • 17 ярослав станчев

    0 0 Отговор
    Пак са крали,японците,ама този път от Астън Мартин и Ягуар.Няма лошо,поне са го докарали на външен вид горе-долу,че предния модел приличаше на изакан от Годзила.

    Коментиран от #18

  • 18 Неанонимен

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "ярослав станчев":

    Кое са крали бе?Хибридните им системи ли?Атеста-та ли?Скоростната кутия ли?Кое?
    Аман!
  • 19 FXX

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Тошо":

    Не се прави на много опитен.За практиката мога да ти давам уроци но само срещу заплащане.Нагли голфаджии като теб не заслужават безплатни уроци.Вози се на дървеното виждам че е почнало да ти харесва.
    На Илиянци са пуснали нови лепенки за голфа бягай бързо да купуваш вдигат скороста с 50 километра.