8 Декември, 2021 13:39 4 978 15

Porsche Cayenne вече е класика

  • porsche-
  • cayenne-
  • porsche classic

Близо 20 години след премиерата на „джипа“, той ще получи аксесоари от Porsche Classic

Porsche Cayenne вече е класика - 1

Първото поколение на Porsche Cayenne бе представено преди 20 години и макар тогава феновете на марката да реагираха остро срещу него, то истината е, че моделът изигра много важна роля и се превърна най-продаваната кола на марката през последните години.

Porsche Cayenne вече е класика

Сега първото поколение на Cayenne получи възможността да се присъедини към класическото поделение на марката Porsche Classic и с това да получи някои специални аксесоари.

Porsche Cayenne вече е класика

Те все още са в процес на разработка, но според това което се вижда от снимките, очакваме да видим допълнителен багажник за таван, специални джанти с гуми за кал, стикери, допълнителни светлини, калобрани и други.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ивайло

    12 7 Отговор
    Ако Кайен е класика, то БМВ Е36 е легенда!!! Не че нещо, ама за да се води един екземпляр поне "йънгтаймер", трябва да е на поне 30 години!!!

    Коментиран от #3, #8

  • 2 Ивайло

    7 3 Отговор
    А Е36-цата вече отговаря на този критерий!!! ;)))
  • 3 Японеца

    13 10 Отговор

    До коментар #1 от "Ивайло":

    Youngtimer e над 20г! Oldtimer e над 30г! А за Е36 гнилоча си трай, прагове, вежди и подкалници гният повече от опел!

    Коментиран от #4, #15

  • 4 Ивайло

    11 3 Отговор

    До коментар #3 от "Японеца":

    Добре запазен екземпляр на е36, особено в М3 изпълнение, си струва бая пари неслучайно, т.е. води се класика!!!

    Коментиран от #6

  • 5 Буха ха

    11 5 Отговор
    Провинциалистите харесват Кайен първо поколение защото са евтини и много части от VW и Audi стават за тях.
  • 6 Японеца

    1 6 Отговор

    До коментар #4 от "Ивайло":

    Да съгласен, красив е! Но е рядкост! То БМВ грозно няма, особенно след 2010!
  • 7 Селския

    5 3 Отговор
    Карайте си класиките градски,аз съм още с F70 Круйзера.Бегайте молим ви се ............
  • 8 сектант

    4 3 Отговор

    До коментар #1 от "Ивайло":

    да, това порше е рядко срещана класика, особенно 1вата и 2рата генерация - рядко срещани са защото има по една локва масло и двете особенно дизеловите
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Сбъркана философия

    3 0 Отговор
    "тогава феновете на марката да реагираха остро срещу него, то истината е, че моделът изигра много важна роля и се превърна най-продаваната кола на марката през последните години."

    И оттогава porsche вече не е символ на ексклузивност, а станаха ширпотреба. Вече не споделят предишните ценности на марката. Вече продажбите и печалбите са на първо място. И при тази марка, мениджърите взеха думата на инженерите.

    Коментиран от #13

  • 13 Буха ха

    4 1 Отговор

    До коментар #12 от "Сбъркана философия":

    Увеличиха продажбите и печалбите, но преди като кажех че имам Порше (911) ме поставяха наравно със собствениците на Ферари и Ламборгини, а сега трябва да уточнявам че не съм от групата с 20-годишни дизелови Кайени, Туарег или Q7 на 600 хиляди км.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Айде айде

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Японеца":

    На Хонда и Тойота пък въобще не гният, въобще не хващат ръжда.