Първото поколение на Porsche Cayenne бе представено преди 20 години и макар тогава феновете на марката да реагираха остро срещу него, то истината е, че моделът изигра много важна роля и се превърна най-продаваната кола на марката през последните години.
Сега първото поколение на Cayenne получи възможността да се присъедини към класическото поделение на марката Porsche Classic и с това да получи някои специални аксесоари.
Те все още са в процес на разработка, но според това което се вижда от снимките, очакваме да видим допълнителен багажник за таван, специални джанти с гуми за кал, стикери, допълнителни светлини, калобрани и други.
Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 8 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ивайло
Коментиран от #3, #8
13:47 08.12.2021
2 Ивайло
13:55 08.12.2021
3 Японеца
До коментар #1 от "Ивайло":
Youngtimer e над 20г! Oldtimer e над 30г! А за Е36 гнилоча си трай, прагове, вежди и подкалници гният повече от опел!Коментиран от #4, #15
14:01 08.12.2021
4 Ивайло
До коментар #3 от "Японеца":
Добре запазен екземпляр на е36, особено в М3 изпълнение, си струва бая пари неслучайно, т.е. води се класика!!!Коментиран от #6
14:07 08.12.2021
5 Буха ха
14:08 08.12.2021
6 Японеца
До коментар #4 от "Ивайло":
Да съгласен, красив е! Но е рядкост! То БМВ грозно няма, особенно след 2010!14:26 08.12.2021
7 Селския
17:18 08.12.2021
8 сектант
До коментар #1 от "Ивайло":
да, това порше е рядко срещана класика, особенно 1вата и 2рата генерация - рядко срещани са защото има по една локва масло и двете особенно дизеловите18:20 08.12.2021
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Сбъркана философия
И оттогава porsche вече не е символ на ексклузивност, а станаха ширпотреба. Вече не споделят предишните ценности на марката. Вече продажбите и печалбите са на първо място. И при тази марка, мениджърите взеха думата на инженерите.
Коментиран от #13
09:21 09.12.2021
13 Буха ха
До коментар #12 от "Сбъркана философия":
Увеличиха продажбите и печалбите, но преди като кажех че имам Порше (911) ме поставяха наравно със собствениците на Ферари и Ламборгини, а сега трябва да уточнявам че не съм от групата с 20-годишни дизелови Кайени, Туарег или Q7 на 600 хиляди км.10:53 09.12.2021
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Айде айде
До коментар #3 от "Японеца":
На Хонда и Тойота пък въобще не гният, въобще не хващат ръжда.13:57 12.12.2021