Last news in Fakti

9 Декември, 2021 12:07 2 095 11

Потвърдено: Наследникът на Audi R8 ще е изцяло на ток

  • audi-
  • r8-
  • e-tron-

Все още не е ясно кога ще видим новия суперкар

Потвърдено: Наследникът на Audi R8 ще е изцяло на ток - 1

Слуховете за това, че наследникът на Audi R8 ще разчита единствено на електрическа тяга витаят в пространството през последните месеци, а сега същите бяха потвърдени от шефа на спортното подразделение на марката.

Потвърдено: Наследникът на Audi R8 ще е изцяло на ток

Линда Курц заяви, че смята изцяло да промени R сегмента, но това няма да се случи веднага. Тези цели ще са изпълними едва през следващото десетилетие, което означава, че R8 може да запази бензиновия си двигател още поне 8 години.

Потвърдено: Наследникът на Audi R8 ще е изцяло на ток

Курц добави още, че наследникът на R8 няма задължително да е просто R8 с добавени електромотори и батерия, макар, че този вариант също не се изключва от плановете. Все пак е напълно вероятно означението да остане в историята, а новият модел да гради собствена слава.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 gost

    11 8 Отговор
    Побъркаха се тия хора с тоя ток! След време като се установи, че не е никак екологично и на ток заради производство на батерий какво правим?!

    Коментиран от #2, #3, #10

  • 2 GOST1

    9 4 Отговор

    До коментар #1 от "gost":

    По-важен е въпросът - Какво да направим, че тролчетата и хейтърчетата в РБ да научат БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК и ГРАМАТИКА?

    Коментиран от #4

  • 3 Антимилиционер

    1 4 Отговор

    До коментар #1 от "gost":

    Заради въглеродния двуокис е бе маймун. Не заради общото замърсяване. В България на всеки 10 000 има по един частично вменяем
  • 4 gost

    3 4 Отговор

    До коментар #2 от "GOST1":

    Извинявам се, че съм написал " батериЙ", вместо "батерии". Ще ме прощавате, две мозъчни клетки имам и работят трудно покрай минусовите температури.

    Коментиран от #6

  • 5 васик атанасова

    3 4 Отговор
    ЗАМИСЛИЛ СЪМ ПОКУПКАТА НА ТТRS 2.5 МОТОР 400 КОНЯ ТОК НЕ ИСКАМ !!!!!!!
  • 6 Простено ти е

    10 7 Отговор

    До коментар #4 от "gost":

    То да да бяха само правописните грешки, можеше да го отдаден на бързане или недоглеждане или дори на редактора, който понякога пише откровени глупости.

    Но в твоя случай причините са комплексни и студа явно наистина ти пречи на мисленето. Иначе щеше да се сетиш къде в момента се строи най-големия завод за батерии в Европа - в столицата на Германия и то не къде да е, а точно върху вододайната и зона, откъдето всички столичани пият вода и си мият ръцете преди хранене. Смяташ ли, че ако производството на батерии е толкова замърсяващо, еколозите които на няколко пъти спираха строежа, за да защитават спокойствието и начина на живот на мравки, прилепи, змии и гущери, щяха да позволят на Тесла да строи завод за батерии точно там, където може да навреди най-много на хората?

    Същите тези еколози спряха строежа на фабриката, защото Тесла не е ползвала сертифицирани за целта тръби за събиране на дъждовната вода, която можела да замърси подпочвените води! Дъждовната вода! Дъждовната вода се оказва по-мръсна от производството на батерии.

    В същото време твърдиш че това което излиза от ауспуха на 20-годишен дизел с евро 1 е жизнено необходимо за здравето на хората, така ли? Димът от ауспуха е полезен, а батериите са вредни! Бързо отивай на топло, да ти се възвърне мисленето.

    Коментиран от #7

  • 7 gost

    5 2 Отговор

    До коментар #6 от "Простено ти е":

    Приятелю, къде видя да твърдя, че дизела е по-полезен от нещо си??? Казах, че производството на батерии хич не е екологично.
  • 8 Туранага

    8 5 Отговор
    Лека полека производителите започват да ТЕ местят на задната седалка и ти отнемат и последното нещо свързано със свободата, а именно оправлението на автомобил,КУРсконтрол,пиу,пиу,пиу и куп дивoтии, ще ви вдигат тока също като петрола.Ел автомобилите скоро ще ги ремонтират дистанционно,ако сте послушни и си плащате вноските на време ще получавате и по 2-3 конски сили на актуализация(ЪПДЕЙТ).ХАХАХА
  • 9 САТЪРА НА ХАНА

    2 5 Отговор
    ОБЗАЛАГАМ СЕ ЧЕ ИНЖЕНЕРИТЕ НА АУДИ НЕ МОГАТ ДА КАЖАТ АКО КАМЪК ИЛИ ГАЙКА ПАДНАЛА ОТ ТИР УДАРИ ДЪНОТО НА АУДИТО И РАЗПОРИ БАТЕРИЯТА
    ........
    ИЛИ ПЪК НЯКОЙ ЗАБИЕ ОТЗАД В ЗАДНИЦАТА БУФЕРА В ТЕСЛАТА :))) ......
  • 10 PLAID

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "gost":

    Заучената мантра за "батерийте", дето я повтаряте като папагали, увяхна :D Northvolt Ett се казва новата Гигафабрика за производство и рециклиране на батерии от 100% използвани суровини. От 3 седмици работи на пълна пара в Шелефтео, Швеция. Тя е най-голямата в Европа и е с годишен капацитет 4 Гигаватчаса рециклирани батерии. Новопроизведените са 97% рециклируеми. И така циклите ще се въртят с минимални загуби. Я ми рециклирай петрол от градски смог? Рециклирани батерии и соларен, воднопроизводен, ядрен и геотермален ЧИСТ ток. Ето ти 21-век
  • 11 гошо

    1 0 Отговор
    "Смяташ ли, че ако производството на батерии е толкова замърсяващо" за човечеца не знам, но аз смятам. пиша от позицията на човек, завършил електрохимия. този завод е заради имиджа, както оня завод за отпадъци във виена. за да могат такива като теб да питат: "смяташ ли...?". p.s. коментарът ти с №2 е с правописни грешки. виж там, оправяй се.