Слуховете за това, че наследникът на Audi R8 ще разчита единствено на електрическа тяга витаят в пространството през последните месеци, а сега същите бяха потвърдени от шефа на спортното подразделение на марката.
Линда Курц заяви, че смята изцяло да промени R сегмента, но това няма да се случи веднага. Тези цели ще са изпълними едва през следващото десетилетие, което означава, че R8 може да запази бензиновия си двигател още поне 8 години.
Курц добави още, че наследникът на R8 няма задължително да е просто R8 с добавени електромотори и батерия, макар, че този вариант също не се изключва от плановете. Все пак е напълно вероятно означението да остане в историята, а новият модел да гради собствена слава.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 gost
Коментиран от #2, #3, #10
12:47 09.12.2021
2 GOST1
До коментар #1 от "gost":
По-важен е въпросът - Какво да направим, че тролчетата и хейтърчетата в РБ да научат БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК и ГРАМАТИКА?Коментиран от #4
13:08 09.12.2021
3 Антимилиционер
До коментар #1 от "gost":
Заради въглеродния двуокис е бе маймун. Не заради общото замърсяване. В България на всеки 10 000 има по един частично вменяем13:12 09.12.2021
4 gost
До коментар #2 от "GOST1":
Извинявам се, че съм написал " батериЙ", вместо "батерии". Ще ме прощавате, две мозъчни клетки имам и работят трудно покрай минусовите температури.Коментиран от #6
14:12 09.12.2021
5 васик атанасова
14:21 09.12.2021
6 Простено ти е
До коментар #4 от "gost":
То да да бяха само правописните грешки, можеше да го отдаден на бързане или недоглеждане или дори на редактора, който понякога пише откровени глупости.Но в твоя случай причините са комплексни и студа явно наистина ти пречи на мисленето. Иначе щеше да се сетиш къде в момента се строи най-големия завод за батерии в Европа - в столицата на Германия и то не къде да е, а точно върху вододайната и зона, откъдето всички столичани пият вода и си мият ръцете преди хранене. Смяташ ли, че ако производството на батерии е толкова замърсяващо, еколозите които на няколко пъти спираха строежа, за да защитават спокойствието и начина на живот на мравки, прилепи, змии и гущери, щяха да позволят на Тесла да строи завод за батерии точно там, където може да навреди най-много на хората?
Същите тези еколози спряха строежа на фабриката, защото Тесла не е ползвала сертифицирани за целта тръби за събиране на дъждовната вода, която можела да замърси подпочвените води! Дъждовната вода! Дъждовната вода се оказва по-мръсна от производството на батерии.
В същото време твърдиш че това което излиза от ауспуха на 20-годишен дизел с евро 1 е жизнено необходимо за здравето на хората, така ли? Димът от ауспуха е полезен, а батериите са вредни! Бързо отивай на топло, да ти се възвърне мисленето.
Коментиран от #7
15:20 09.12.2021
7 gost
До коментар #6 от "Простено ти е":
Приятелю, къде видя да твърдя, че дизела е по-полезен от нещо си??? Казах, че производството на батерии хич не е екологично.16:54 09.12.2021
8 Туранага
20:41 09.12.2021
9 САТЪРА НА ХАНА
........
ИЛИ ПЪК НЯКОЙ ЗАБИЕ ОТЗАД В ЗАДНИЦАТА БУФЕРА В ТЕСЛАТА :))) ......
00:03 10.12.2021
10 PLAID
До коментар #1 от "gost":
Заучената мантра за "батерийте", дето я повтаряте като папагали, увяхна :D Northvolt Ett се казва новата Гигафабрика за производство и рециклиране на батерии от 100% използвани суровини. От 3 седмици работи на пълна пара в Шелефтео, Швеция. Тя е най-голямата в Европа и е с годишен капацитет 4 Гигаватчаса рециклирани батерии. Новопроизведените са 97% рециклируеми. И така циклите ще се въртят с минимални загуби. Я ми рециклирай петрол от градски смог? Рециклирани батерии и соларен, воднопроизводен, ядрен и геотермален ЧИСТ ток. Ето ти 21-век14:29 10.12.2021
11 гошо
16:12 14.12.2021