Fiat може да не представя нови модели, но пък продължава да реновира настоящите в гамата си и направи това за пореден път. Компактният кросоувър 500Х и класическият Tipo получиха хибридни версии, които обещават да намалят значително вредните емисии, а заедно с това да подобрят и разхода на гориво. Двата модела споделят едно и също задвижване и технологии.
Хибридните версии се задвижват от 1.5-литров бензинов двигател с мощност от 130 конски сили и 240 нютон метра, а 48-волтов електромотор добавя още 20 конски сили при нужда. Трансмисията е автоматична със седем предавки и двоен съединител.
Благодарение на нов стартер и малка батерия, италианските возила разчитат изцяло на ток за своето запалване, но от Fiat не споделят колко километра могат да изминат изцяло на ток. По отношение на ускорението, то отнема 9.3 секунди до 100км/ч за Tipo и 0.1 секунда повече за 500X.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Пилот на Ферари
11:58 16.02.2022
3 Фиат много лошо
13:08 16.02.2022
4 Просто човек
13:22 16.02.2022
5 Глей ти
Коментиран от #6
14:21 16.02.2022
6 Сандеро ГТ
До коментар #5 от "Глей ти":
Точно затова я има марката Дачия!!! Можеш да си поръчаш новото Сандеро с новия 3 цилиндров 1000 кубиков турбо мотор с 100к.с. и газова уредба за съвсем разумната цена от 24690лв с включен климатик. Ако не ти харесва неустоимия ледниково бял цвят, срещу скромната сума от 590лв можеш да си избереш друг палитрата от 6 други цвята, а за 680лв ще си модерен и с таблет на таблото. Така за 25960лв ще имаш чисто нов автомобил с 5 години гаранция. Хак да им е на Горубляне, на голфаджиите, хондаджиите и другите набутки!Коментиран от #8
14:41 16.02.2022
7 Българина
17:10 16.02.2022
8 Набутка
До коментар #6 от "Сандеро ГТ":
Бате бегай с тоя кошник някъде.. 1.0 и на 5-тата година тая кола от Дачия ще ти я оценят на 4к лв... А дотогава старата Хонда ще си е затрила няма и 20% от стойността. Да ме говорим за по-евтината поддържа, 10 пъти по-здравия мотор. По-ниските данъци, разходи за обслужване, гражданска и нуждата от каско.. Тъй че бегай рекламирай продажбите на това недоразумение другадеКоментиран от #12
23:24 16.02.2022
9 Ко не
Коментиран от #10, #11
23:53 16.02.2022
10 Фиат Фейл Форевар
До коментар #9 от "Ко не":
Имах Фиат Стило малко преди да му изтече гаранцията, на 90к км. Няма такъв трошляк, компютър замина, дросел замина, инсталацията на завесите се накъса. Спираше да зарежда. По завоите светваше таблото и пищеше, радиото спираше, губеше тоци, само ходовата част беше що годе окей. Не съм карал такава трошка от времето на жигули, а сега карам Пасат, вече за 2г съм му направил 60к км, тъй че ще ме изиняваш много.. Фиат за нищо не ставатКоментиран от #14
01:33 17.02.2022
11 Ногу си прав пич
До коментар #9 от "Ко не":
Преди време имах едно Пунто. Бензин, 1,2 с клима. Всичко му работеше. Беше на незнайно колко километри. Ние му навъртяхме с тройна езда още 150 000 км. През това време освен консумативите смених гумички на клапани, един спирачен цилиндър и един накрайник по ходовата част за некви смешни пари. Данъка бе 13.20 лева. Така си и отплува с всичко работещо. И не че съм фен на Фиат.... И аз толкова пари съм имал, това съм взел....05:03 17.02.2022
12 Дфен
До коментар #8 от "Набутка":
Всички сте много отворени на едно място вземи виж мобиле дачия на една година се е обезценила по малко от мерцедес ти ми говориш за вестник (Хонда)Коментиран от #13
08:54 17.02.2022
13 Набутка
До коментар #12 от "Дфен":
За какъв вестник ми говориш, виж си на неудачията полуоските от солети.. И окачването отпреди войната....09:46 17.02.2022
14 Ко не
До коментар #10 от "Фиат Фейл Форевар":
Приятелю,Стилото няма нищо общо с браво 2,ама нищо общо,освен предницата.00:33 26.02.2022