Tesla добави по-достъпна версия за своя компактен кросоувър Model Y в Европа и така намали цената на популярния модел. Тя започва от около 50 хиляди евро в зависимост от държавата в която поръчате автомобила. Standard Range пристига със задно предаване и може да измине около 455 километра с едно зареждане, рекламират от американската компания.
По-евтината версия вече е налична в конфигуратора като базова и се различава с около 16 хиляди евро по-ниска цена от версията Long Range. Тя може да измине около 530 километра с едно зареждане. Максималната скорост и при двете версии е 217км/ч, но при версията със задно задвижване и по-малка батерия, ускорението до 100км/ч отнема 6.9 секунди.
До момента Tesla на практика предлагаше само един вариант на Model Y, но с различен софтуер. В европейската гама на Model Y до момента бяха налични Long Range и Performance версия, които на практика използват един и същ мотор и батерия, но с различен софтуер, който отключва по-добро ускорение и някои други опции.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ето защо
14:26 29.08.2022
2 Но мъск
Коментиран от #3
15:14 29.08.2022
3 Дрън-дрън
До коментар #2 от "Но мъск":
Този модел ще се произвежда само в Германия и само за Европа.Коментиран от #5, #9
15:41 29.08.2022
4 ......
15:46 29.08.2022
5 Гост
До коментар #3 от "Дрън-дрън":
Ще пропусна.Коментиран от #6
18:40 29.08.2022
6 Знаем, че ще пропуснеш
До коментар #5 от "Гост":
Точно както си пропуснал всички модели на всички марки от Москвич насам.Само не разбрах досега кой модел на Москвич караш? Вероятно си пропуснал и Алеко, че е прекалено модерен и сложен.
Коментиран от #7, #11
20:47 29.08.2022
7 Гост
До коментар #6 от "Знаем, че ще пропуснеш":
Ще чакам първо ти да си купиш Тесла,след това съм и аз.Коментиран от #8
21:02 29.08.2022
8 Трудна работа
До коментар #7 от "Гост":
Няма да е по същото време! Ти чакаш цената на автомобила да падне на 3 хиляди лв за да си го купиш, а аз чакам да падне на 30 хиляди. Тоест хипотетично, аз ще си купя тесла или по-скоро някакъв друг електромобил с опция да ми захранва къщата след три-четири години, а ти ще трябва да почакаш 20-тина години, за да обясняваш на балъците как караш електромобил за 3000 лв и не те притеснява да го зареждаш на всеки триста километра по за 30 минути, а те се набутват с по стотина хиляди за чисто нови, които минават по 2000 километра с едно зареждане за 15 минути!Ще има да им обясняваш, че никой не кара повече от 300 км без да спира и няма нужда от 2000 километра с едно зареждане.
Тези спорове съм ги водил както за компютрите, така и за лаптопите, цифровите фотоапарати, мобилните телефони, а след това смартфоните, за интернет, за smart home автоматизацията и за какво ли още не. Хора като тебе винаги обясняват как това не им е нужно и никога няма да го ползват, а след време се отричат от думите си. И не само това, а после използват моята риторика.
Коментиран от #12
08:52 30.08.2022
9 7879
До коментар #3 от "Дрън-дрън":
Защо ли е само за европа? Размътен!Няма значение каде се произвежда, Германия не е държава да те светна и не случайно е лидер в Европа ;)
Коментиран от #10
10:19 30.08.2022
10 Нещо мнението ти е размътено?
До коментар #9 от "7879":
Даже не схващам какво точно искаш да кажеш."Германия не е държава да те светна и не случайно е лидер в Европа ;)"
Ако Германия не е държава, какво е? И да определено е лидер в автомобилостроенето и поне до скоро беше символ на качество, затова се очаква там да се произвеждат най-качествените Тесли, които ще се продават в цяла Европа.
Защо само в европа? А къде да ги продават? В Китай и Америка (Америка вече наистина не е държава)?
Ами там Тесла вече си има фабрики и си произвежда и продава автомобили, които в момента внася в Европа, но им плаща мито. Точно затова построи фабриката в Европа, за да не плаща мита и други налози и да може да свали цените в Европа.
Неслучайно цената на SUV Mодел У става по-ниска от по принцип по-евтиния за производство седан модел 3, за който в Европа се плащат мита, а има и допълнителни транспортни такси от Китай.
19:22 30.08.2022
11 Гост
До коментар #6 от "Знаем, че ще пропуснеш":
Аз карах Алеко десетина години. Ти колко години кара Тесла?22:26 30.08.2022
12 Гост
До коментар #8 от "Трудна работа":
Ти чакаш Теслите да паднат от пет години вече. Междувременно си караш старият дизел, който поскъпва. И следващата ти кола пак ще е дизел.Коментиран от #13
22:27 30.08.2022
13 Така е!
До коментар #12 от "Гост":
Не падат гадините. Повярвах ви, че ще станат за без пари, ама те взеха, че поскъпнаха.За последните 5 години съм сменил 3 дизела, а следващите сигурно още 2-3 докато дойде време за електрически автомобил. Никога не съм го крил или отричал. Ще си купя, когато ми е изгодно, а не заради хорското мнение или по екологични причини. Ти се прави на по-светец от папата, ако искаш
Сега съм с SUV.
Коментиран от #14
23:17 30.08.2022
14 Гост
До коментар #13 от "Така е!":
Губи ти се посоката на мисълта. Уж ми опонираш, а говориш в един тон с мене.Коментиран от #15
12:58 31.08.2022
15 Дрън-дрън
До коментар #14 от "Гост":
Не ми се губи посоката, защото не ми се променят критериите за покупка.На тебе ти се губи посоката защото въобще нямаш критерии.
С бюджет от 3000 лв за автомобил, обясняваш как веднага ще си купиш електромобил в момента в който, може да измине 1000 км с едно зареждане за 10 минути, като въобще не отчиташ факта че такъв автомобил ще струва поне 100 000 лв.
Колко пъти да ти обяснявам, че не говорим за твоя двор, а за събития в световен мащаб? Колко пъти да ти обяснявам че тези събития ще се случат в България поне 20 години по-късно?
09:40 02.09.2022