16 Септември, 2022 14:48 3 928 4

BMW се отказва от популярен модел?

  • bmw-
  • x4-
  • ix3-
  • x3-
  • ix4

X4 не влиза в бъдещите плановете на компанията

BMW се отказва от популярен модел? - 1

BMW може съвсем скоро да обяви „пенсионирането“ на един от популярните си кросоувъри или поне така сочат данни на потребител с никнейма @ynguldyn, който се подвизава във форума Bimmer Post. През годините той се е доказал със споделянето на вътрешна информация за бъдещи модели и липсата им в гамата на BMW.

BMW се отказва от популярен модел?

Сега той твърди, че X4 е на път да бъде премахнато от портфолиото на германската компания при представянето на ново поколение на Х3. Купеобразният SUV дори получил кодово название G46 за следващото си поколение, но то изглежда няма да влезе в употреба. Разбира се, новината не е потвърдена от BMW и към момента остава само слух, който с времето ще видим дали ще се потвърди.

BMW се отказва от популярен модел?

Допълнителна информация сочи, че компанията планира да представи нов кросоувър iX4, който на практика ще попълни дупката, която ще се образува. Наличието на буквата “I” говори за електрическа мощност, а бъдещият модел вероятно ще бъде базиран на новата платформа на BMW – Neue Klasse и също така ще използва нови батерии от шесто поколение.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Адам Хилтън

    12 7 Отговор
    То това че е популярен модел, не значи че е сполучлив. Те и Тесла не са сполучливи коли ама има много богати балъци, които си купуват по няколко. Там е проблема че сега започва рецесия, и такива безсмислени подобия на коли няма да вървят и сред богатите. Тесла обяви че "Киберкамиона" им нямало май да излиза изобщо. А независимо дали БМВ или друга марка, тия СУВ - всъдеходи са пълна глупост - хем са прекалено високи и неикономични от обикновена кола, хем са прекалено ниски и непрактични в сравнение с истински джип. Ще свърши и тази мода - както големите дълги лимузини на американците бяха убити от горивната криза, така и сегашните раздути СУВ-та ще загинат при сегашната.

    Коментиран от #2

  • 2 Гост

    8 3 Отговор

    До коментар #1 от "Адам Хилтън":

    То не е просто да има един модел СУВ като X5 и GLE, a пренаситиха пазара с безброй техни производни във всеки размер и със и без скосен багажник (X1, X2, X3, X4, X5, X6, X7). Просто няма смисъл от всички тези недоразумения защото оригиналният замисъл за СУВ от края на 90-те беше кола, която от време на време може да влезе в тревата за да изтегли едно ремарке с лодка например, а в момента никой не ги ползва за това.
  • 3 Ужаст

    1 4 Отговор
    Една от най-грозните коли. Изобщо бмв акат яко по немски с дизайна. Грозотия
  • 4 Пилот на Ферари

    3 1 Отговор
    До сега Х4 беше насочен предимно за американския и руския пазар . За щатите се произвежда в американския завод на компанията в Спартанбург. За Русия в Калининград . Има доста разлики съобразени за пазара в Щатите и Русия .
    Но основното за да го спрат беше увеличено количеството на използвания алуминий, както и високоякостни и свръхвисокоякостни стомани в новото поколение .

    До сега производството в Русия беше сравнително евтино . Ниски цени на газ , ток, алуминий , стомана , работна ръка ......
    Сега ако трябва да го произведат в Европа при цена на газа 2500€ и ток 800€ - цената изобщо няма да е конкурентноспособна .