21 Септември, 2022 10:27 2 760 10

Запознайте се с новото Mitsubishi ASX... което вече познавате

  • renault-
  • captur-
  • mitsubishi asx-
  • хибрид-
  • -
  • asx

Кросоувърът е идентичен с Renault Captur

Запознайте се с новото Mitsubishi ASX... което вече познавате - 1

По-рано днес Mitsubishi представи новото поколение на компактния си кросоувър Mitsubishi ASX, който вероятно ви е изключително познат. Ако не откривате прилики с някои друг актуален модел, то ще ви подскажем, че става въпрос за Renault и по-конкретно последното поколение на Captur.Двете коли на практика са еднакви, предлагат еднакво задвижване и технологии, но с различни емблеми.

Запознайте се с новото Mitsubishi ASX... което вече познавате

В предната част емблемата на Renault буквално е премахната, а на нейно място е поставена такава на Mitsubishi, докато в задната част виждаме камерата за обратно виждане на мястото на емблемата и малък надпис Mitsubishi. Интериорът също е идентичен с голяма кръгла емблема върху волана в която също е поставено логото на японската марка. Базовият модел получава аналогов километраж, докато по-високите нива на оборудване могат да се похвалят със 7-инчов дисплей пред водача и 10.25-инчов в средната част на таблото.

Запознайте се с новото Mitsubishi ASX... което вече познавате

Задвижването се осигурява от 1.0-литров трицилиндров мотор с 90 конски сили и 160 нютон метра при базовия модел, 1.3-литров „мек хибрид“ със 140 конски сили и 260 нютон метра, и двата с механична трансмисия или 1.3-литров „мек хибрид“ с мощност от 160 конски сили и 270 нютон метра. Има и две хибридни версии, едната от които plug-in, които комбинират 1.6-литров мотор и електромотор, съответно със 141 конски сили и 160 конски сили. Версията, която се включва в контакта може да се похвали и с пробег на ток до 50 километра.

Запознайте се с новото Mitsubishi ASX... което вече познавате


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Макарон

    17 0 Отговор
    Абсолютна безмислица.... също като новото Suzuki, които е Корола с друга емблема.
  • 2 милиционер

    12 7 Отговор
    отвратителен дизайн, както при повечето автомобили през последните 7-8 години. нищо оригинално, кичът в атака !
  • 3 Трифонов

    9 7 Отговор
    Дам, Рено Каптюр. Даже не са се малко напълнали да променят нещо в дизайна, та леко поне да се различава. Никой от Рено не дава пет пари за идентичността на марките в групата. Това поннятие има смисъл само за Рено, всичко друго е плява... То,като изключим Тойота - засега - остана ли някаква японска марка, която да е фактор на пазара на автомобили!? Не се сещам.

    Коментиран от #4, #8, #9

  • 4 свидетел

    9 1 Отговор

    До коментар #3 от "Трифонов":

    май само хонда....ама не съм сигурен....
  • 5 1234

    11 1 Отговор
    а едно време Митсубиши правеха хубави коли .Сега нито двигател като хората ,нито екстериор.Какво е това 1000кубика Мотор.Резачка ли е това
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Ужас

    7 1 Отговор
    Всичко в името на печалбата. Някога производителите мислеха за дизайн, идентичност..... Сега, само за пари.
  • 8 авто фен

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Трифонов":

    Хонда, Нисан и донякъде Мазда.
  • 9 авто фен

    3 4 Отговор

    До коментар #3 от "Трифонов":

    То всъщност Тойота е не само фактор,а най-големия фактор на пазара за автомобили в света - най-голямата и най-богатата марка.
  • 10 Съдията Дред

    0 0 Отговор
    Поредното недоразумение. Преди за мене най голямата гавра беше Мерцедес А клас и Инфинити 30. С дизелов двигател на Рено. То и регулациите понякога са причина. За да изпълнят квотите, Сузуки купуват хибриди от Тойота, слагат им своя табелка, и ги продават под име ново.