22 Септември, 2022 13:00 4 774 7

Това е новото Renault 5 Turbo с 375 коня и задно предаване

  • renault-
  • renault 5-
  • renault 5 turbo-
  • 5 turbo

Електрическият концепт може да ускори до 100км/ч за 3.5 секунди

Това е новото Renault 5 Turbo с 375 коня и задно предаване - 1

Renault възроди култовите 5 Turbo и Turbo 2 и показа концепт с подобни форми и електрическо задвижване. Класическите квадратни форми на модела са закръглени с множество въздуховоди в предната част, както и върху раздувките на задните калници. В задната част откриваме огромно крило, както и активен дифузьор на задната броня. Върху джантите пък са поставени специални „аеро дискове“, които да подпомагат аеродинамиката на колата и охлаждането на спирачките.

Това е новото Renault 5 Turbo с 375 коня и задно предаване

Светлините в предната и задната част са LED, а интериорът е максимално изчистен с екран разделен на няколко части зад волана. Централната конзола е висока с контрастиращ зелен цвят и хидравлична ръчна спирачка.

Това е новото Renault 5 Turbo с 375 коня и задно предаване

Електрическият концепт тежи точно 980 килограма, но с поставянето на 42кВч батерия, общото тегло нараства до 1500 килограма. Тя захранва електромотор монтиран върху задната ос, който доставя 375 конски сили и 700 нютон метра и позволява ускорение от 0 до 100км/ч за 3.5 секунди. Максималната скорост пък е 200км/ч.

Това е новото Renault 5 Turbo с 375 коня и задно предаване

Под панелите можем да открием тръбна конструкция заедно със сертифицирана от FIA предпазна клетка. Ширината на купето е 2.02 метра, което е с 25см от стандартното Turbo , докато дължината достига 4 метра заедно с големия спойлер в задната част. Междуосието е 2.54 метра, а височината е 1.32 метра. Предните джанти са 19-цолови с гуми 225/35, а задните са един цол по-големи с гуми 325/25.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Факт

    16 3 Отговор
    Да гледат вурстаджиите и да се учат
  • 2 смях

    6 20 Отговор
    Интересно, тежи 980кг, но без батерия!. Защо изобщо го споменават, след като без батерия не може да се движи? Смях! С батерия (и то малка) става с тегло почти колкото Модел 3. Голяма работа са тия от Рено! хахахах

    Коментиран от #3, #4, #7

  • 3 отворко

    15 0 Отговор

    До коментар #2 от "смях":

    Теслата е безлична !
  • 4 Смех

    8 0 Отговор

    До коментар #2 от "смях":

    Въпроса е че тия от ФВ са никде а иначе тесла отдавна е бита от китайците които правят твърдотелни батерии тесла са още на течен електролит все едно правец срещу АМД
  • 5 Кирпича

    1 3 Отговор
    Хубав дизайн , но скоростния лост ще обели тавана.
  • 6 Чичо Манчо

    5 4 Отговор
    Рено 5 Турбо, без турбо?! Аз ли съм луд или тия са ненормални?
  • 7 ДсОк им

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "смях":

    Абе нещо превода елош
    520кг батерия
    Пълни глупости
    Като и гледам окачването гумите ръчната
    Кола за дрифт
    Пак писача се е наак.........
    Хайахайхахахах