Renault възроди култовите 5 Turbo и Turbo 2 и показа концепт с подобни форми и електрическо задвижване. Класическите квадратни форми на модела са закръглени с множество въздуховоди в предната част, както и върху раздувките на задните калници. В задната част откриваме огромно крило, както и активен дифузьор на задната броня. Върху джантите пък са поставени специални „аеро дискове“, които да подпомагат аеродинамиката на колата и охлаждането на спирачките.
Светлините в предната и задната част са LED, а интериорът е максимално изчистен с екран разделен на няколко части зад волана. Централната конзола е висока с контрастиращ зелен цвят и хидравлична ръчна спирачка.
Електрическият концепт тежи точно 980 килограма, но с поставянето на 42кВч батерия, общото тегло нараства до 1500 килограма. Тя захранва електромотор монтиран върху задната ос, който доставя 375 конски сили и 700 нютон метра и позволява ускорение от 0 до 100км/ч за 3.5 секунди. Максималната скорост пък е 200км/ч.
Под панелите можем да открием тръбна конструкция заедно със сертифицирана от FIA предпазна клетка. Ширината на купето е 2.02 метра, което е с 25см от стандартното Turbo , докато дължината достига 4 метра заедно с големия спойлер в задната част. Междуосието е 2.54 метра, а височината е 1.32 метра. Предните джанти са 19-цолови с гуми 225/35, а задните са един цол по-големи с гуми 325/25.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Факт
13:21 22.09.2022
2 смях
Коментиран от #3, #4, #7
13:47 22.09.2022
3 отворко
До коментар #2 от "смях":
Теслата е безлична !21:34 22.09.2022
4 Смех
До коментар #2 от "смях":
Въпроса е че тия от ФВ са никде а иначе тесла отдавна е бита от китайците които правят твърдотелни батерии тесла са още на течен електролит все едно правец срещу АМД22:53 22.09.2022
5 Кирпича
05:31 23.09.2022
6 Чичо Манчо
08:56 23.09.2022
7 ДсОк им
До коментар #2 от "смях":
Абе нещо превода елош520кг батерия
Пълни глупости
Като и гледам окачването гумите ръчната
Кола за дрифт
Пак писача се е наак.........
Хайахайхахахах
10:05 23.09.2022