Last news in Fakti

17 Юли, 2013 10:15 16 905 7

Тест на новото Chevy Trax

  • chevrolet-
  • trax-
  • тест

Така наречените компактни кросоувъри стават все по-популярни в Европа - факт, който с пълна сила важи и за нашата страна. Chevrolet пък е марката, която най-вече с атрактивна цена наложи на българския пазар своя седемместен автомобил с повишена проходимост Captiva. Именно тази "джипка" е една от най-често срещаните по родните пътища, а сега марката пуска на пазара ново предложение, носещо името Trax. Въпросното возило, което беше представено пред българска публика по време на отминалия наскоро автомобилен салон в столицата, вече се продава в дилърските центрове на марката, а екипът ни направи първия тест драйв. Trax също е кросоувър, но е по-малък от Captiva и дели обща платформа с Opel Mokka. Той обаче е по-евтин от Opel-а, като предлага същите функционалности и малко по-различна визия.

Екстериор

Въпреки че е доста малък, Trax впечатлява с масивна осанка. Хоризонтално разделената предна решетка с емблематичната “папийонка” на Chevrolet, напомпаните арки на калниците и мускулестите форми в задната част са основните детайли, композиращи тази визия. Спортните елементи пък са подчертани от стремителната, “изтичаща” назад линия на покрива с вграден спойлер. Като цяло Trax може да се определи като Unisex компактен всъдеход с модерни форми.

Интериор

Салонът на Trax е доста просторен, като това не важи единствено за багажното отделение. То е малко, но за сметка на това конструкторите са се опитали да го направят максимално функционално. Товарното пространство може да бъде увеличено до 1370 литра, а под пода му има допълнително отделение за багаж. В допълнение към делимата в съотношение 60/40 задна седалка по-високите нива на изпълнение на Trax предлагат възможност за сгъване на облегалката на предната пасажерска седалка, което осигурява допълнително пространство и гъвкавост на интериора за превоз на предмети с дължина до 2.3 метра.

Иначе уредите са авангардни, предимно електронни, но въпреки това са информативни. Седалките не са големи, но са ергономични и удобни, особено тези отпред. В задната част на салона не липсва простор, но креслата са по-твърди и без отчетлива странична поддръжка. Материалите, които са използвани в купето, не са скъпи, което обаче не пречи да изглеждат качествени. Скърцания и паразитни шумове в купето липсват. От екстрите трябва да обърнем внимание на приложението BringGo. Посредством него собствениците на Trax могат да ползват навигация от своя смартфон, без да се налага да правят значителна допълнителна инвестиция за вградена в автомобила навигационна система.

Двигател и ходови характеристики

Тестът, който направихме, беше на 1.4-литровата бензинова турбоверсия на модела. С този двигател Trax се чувства прилично. Моторчето е шумно, но сравнително динамично. Моделът се предлага и само с предно предаване, но естествено за предпочитане е 4х4. При системата за задвижване на четирите колела задвижващи са предните, като при нужда част от въртящия момент се предава назад. Колата не става за офроуд, но за сняг, кал и лоши метеорологични условия е идеална. Возията е нещото, което ни направи лошо впечатление. Тя е твърда, като на всичкото отгоре не намалява накреняването на автомобила в по-остри завои. За това най-вероятно са виновни по-високият център на тежестта и сравнително късото междуосие. Клиренсът обаче е отличен за родните разбити пътища.

Цена

Предвид сравнително приличното качество и предлаганите екстри цената на Trax може да се определи като атрактивна за сегмента на субкомпактните кросоувъри. Именно на това залагат най-много от Chevrolet. Ето и подробната ценова листа на модела.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бхд БхД

    1 5 Отговор
    Добро момче ама клекнало пикае.
    Волана ми мяза на БМВ 5ер след 06.
  • 2 skier

    3 2 Отговор
    Добре изглежда автомобилчето. И е по-евтино от Мока, която на всичкото отгоре е и по-грозна от Тракс.
  • 3 йордан иванов

    3 2 Отговор
    А разхода не го пишат за да не се уплашите..
  • 4 Славчо Димитров

    4 2 Отговор
    Е колко да е разхода на двигателче 1.4. Като почнете с тея глупости. Човек, който ще отдели 35000 лв за тази джипка едва ли ще го вълнува толкова много дали колата харчи 8 или 9 на 100
  • 5 валко

    3 2 Отговор
    КОЛАТА СИ Е МНОГО ГОТЕНА А ДО КОЛКОТО ЗА РАЗХОДА ,НЯМА ТАКАВА КОЯТО ДА НЕ ГОРИ.
  • 6 Христо Ковачев

    2 5 Отговор
    ПРОИЗВЕЖДАТ ГРОЗНИ БОКЛУЦИ СЪС СКОПЕНИ ДВИГАТЕЛЧЕТА ,А ПОСЛЕ СЕ ЧЮДЯТ ЗАЩО НЯМАТ ПРОДАЖБИ,МНОГО ГРОЗНО НЕЩО ,КОЛА НЕ Е ДЖИП НЕ Е,УЖАСНО НЕПОТРЕБНА ВЕЩ

    Коментиран от #7

  • 7 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "Христо Ковачев":

    Къде си бе,специалист ?! Ти за продажбите не им мисли,мисли си за скъсания джоб !