Peugeot 205 GTI е един от ранните хотхечове на нашето време, но въпреки това може да се похвали със страхотно пътно поведение, дължащо се главно на ниското тегло. Специалисти от британската компания Tolman Engineering представиха своето виждане за колата, което включва много промени под капака и класически външен вид.
Всичко започва с голото купе на колата, което преминава през редица процеси, включващи поправяне на вдлъбнатини, поставяне на антикорозионно покритие, защита на боята и други. Оригиналният външен вид е запазен в максимална степен с познатия червен цвят и червени ивици по броните и лайсните, както и оригиналните джанти на колата.
Под капака работи модифициран 1.9-литров бензинов двигател с алуминиев блок, нови валове и други промени, които позволяват максимална мощност от 200 конски сили. Добавено е и ECU Motec, както и стоманена изпускателна система, заедно с диференциал с ограничено приплъзване на Qualife.
Трансмисията също е модифицирана, позволявайки по-директна смяна на скоростите. Амортисьорите са на Bilstein, а по окачването са сменени накрайниците, носачите, както и стабилизиращата щанга. Опционален пакет с по-големи спирачки също е наличен. Цената на преработения екземпляр е около 60 хиляди евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Тахумба
11:35 23.11.2022
2 гост
Коментиран от #3
12:37 23.11.2022
3 И да и не
До коментар #2 от "гост":
Колко Уилямса си виждал в БГ?Иначе ако си говорим, идва хомологационното 205 Т16 и всичко за Рендьо приключва….
Коментиран от #4, #6
12:47 23.11.2022
4 Име
До коментар #3 от "И да и не":
А ми Рендьо Клио в6 най добрият хотхеч правен някога къде са Пижо там.13:03 23.11.2022
5 Механик
Стига сте ползвали тоя гугъл преводач, че е смешно. Ако искате да пишете статии на някава тема, моля запознайте се с нея и особеностите и!
13:28 23.11.2022
6 гост
До коментар #3 от "И да и не":
Виждал съм като бях малък. Имаше ги. Иначе какво идва и какво приключва е малко безмислен спор. Едното е състезателно, другото е направено по повод победата на Рено във Формула 1. И пак бих избрал реното, ако трябва да избирам. Инак си карам джаз и ме бОли.Коментиран от #7
13:43 23.11.2022
7 Това което си виждал
До коментар #6 от "гост":
и се караше тук на 99.9% бяха "обикновнеите" 1.8 16V със 136 к.с.....Уилямс версиите са с 2.0 16V мотора 150 к.с. и около 2005-та се говореше за 1-2 подвизаващите се в страната, едното от които някъде из Варна...но това бяха само легенди...
А да сравняваш 205 с Клио е неуместно, сравни го с 5-цата....
Коментиран от #10
14:44 23.11.2022
8 Хахаха
15:22 23.11.2022
9 1122
17:58 23.11.2022
10 Знайко
До коментар #7 от "Това което си виждал":
Потвърждввам! Във Варна имаше истински Уйлямс, тъмно син цвят с надписи уйлямс от двете страни , готино задно крило и предна броня с ИСТИНСКИ отвори за охлаждане на спирачките. И пак потвърждавам-не съм го виждал поне от 10 години, така че де факто няма! Иначе оня ден видях червено 205 GTI 1.6 кабрио в оригинален вид, който ме изпревари доста бързичко. Знае се че 1.9 GTI бе забранено в някои европейски страни с мотива че е твърде опасен автомобил. Личния ми опит с 205 е с едно JX 1,3 с два карбуратора. Взех го от приятел да ходя на почивка, но се оказа че щангите на карбураторите имат луфтове на всички ябълки и единия карбуратор бачка с закъснение. Гледах го , чудих се и накрая ме осени идеята. Взех свински опашки и вързах на осмици около всяка ябълка. Колата спря да киха при рязко подаване на гас и си вървеше най-спокойно с 150 км/ч. Много странно за такъв малък двигател , но кутията и предавателните числя позволяват да се кара 1-3-5, без 2ра и 4та. Много яка количка! В последствие под влияние на това си купих Пежо 306 SRI 1.6 89 коня, 1080 кг, ел.стъкла , ел шибидах и код за запалване. Също супер яка кола за хора които търсят икономичност и динамика при ниски раходи!15:06 29.11.2022