2 129 9

Класическо Peugeot 205 GTI с модерно задвижване под капака

  • peugeot-
  • 205-
  • gti

Хотхечът е получил сериозни промени по своя двигател

Класическо Peugeot 205 GTI с модерно задвижване под капака - 1

Peugeot 205 GTI е един от ранните хотхечове на нашето време, но въпреки това може да се похвали със страхотно пътно поведение, дължащо се главно на ниското тегло. Специалисти от британската компания Tolman Engineering представиха своето виждане за колата, което включва много промени под капака и класически външен вид.

Всичко започва с голото купе на колата, което преминава през редица процеси, включващи поправяне на вдлъбнатини, поставяне на антикорозионно покритие, защита на боята и други. Оригиналният външен вид е запазен в максимална степен с познатия червен цвят и червени ивици по броните и лайсните, както и оригиналните джанти на колата.

Под капака работи модифициран 1.9-литров бензинов двигател с алуминиев блок, нови валове и други промени, които позволяват максимална мощност от 200 конски сили. Добавено е и ECU Motec, както и стоманена изпускателна система, заедно с диференциал с ограничено приплъзване на Qualife.

Трансмисията също е модифицирана, позволявайки по-директна смяна на скоростите. Амортисьорите са на Bilstein, а по окачването са сменени накрайниците, носачите, както и стабилизиращата щанга. Опционален пакет с по-големи спирачки също е наличен. Цената на преработения екземпляр е около 60 хиляди евро.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 14 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Тахумба

    18 0 Отговор
    Някога този автомобил спаси компанията от фалит.
  • 2 гост

    9 1 Отговор
    Не Qualife, а Quaife. Иначе тази кола си е класика, но за мен Рено Клио Williams е колата!

    Коментиран от #3

  • 3 И да и не

    4 4 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Колко Уилямса си виждал в БГ?
    Иначе ако си говорим, идва хомологационното 205 Т16 и всичко за Рендьо приключва….

    Коментиран от #4, #6

  • 4 Име

    4 8 Отговор

    До коментар #3 от "И да и не":

    А ми Рендьо Клио в6 най добрият хотхеч правен някога къде са Пижо там.
  • 5 Механик

    10 2 Отговор
    Какво значи "задвижване"? Какво значи "по-директна смяна на скоростите"?
    Стига сте ползвали тоя гугъл преводач, че е смешно. Ако искате да пишете статии на някава тема, моля запознайте се с нея и особеностите и!
  • 6 гост

    3 2 Отговор

    До коментар #3 от "И да и не":

    Виждал съм като бях малък. Имаше ги. Иначе какво идва и какво приключва е малко безмислен спор. Едното е състезателно, другото е направено по повод победата на Рено във Формула 1. И пак бих избрал реното, ако трябва да избирам. Инак си карам джаз и ме бОли.

    Коментиран от #7

  • 7 Това което си виждал

    6 1 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    и се караше тук на 99.9% бяха "обикновнеите" 1.8 16V със 136 к.с.....
    Уилямс версиите са с 2.0 16V мотора 150 к.с. и около 2005-та се говореше за 1-2 подвизаващите се в страната, едното от които някъде из Варна...но това бяха само легенди...
    А да сравняваш 205 с Клио е неуместно, сравни го с 5-цата....
  • 8 Хахаха

    5 4 Отговор
    За тез пари Е60 и 45 000 Евро в жабката за ремонти.
  • 9 1122

    1 4 Отговор
    Избрали са най лекия модел,защото изненадата е наистина под капака...и отговаря точно на сегашното време когато горивата са скъпи и се очертава даже да ги няма,за това се задвижва с ...ПЕДАЛИ.....ха ха ха .