По време на предстоящото автомобилно изложение във Франкфурт, което ще отвори врати в средата на септември, тунинг ателието Alpina ще представи един много интересен продукт. По традиция от Alpina ще покажат своето виждане по въпроса за BMW, но интересното е, че този път са избрали дизелова версия.
Става дума за новата трета серия (F30) и по-конкретно за модификацията D3 Bi-Turbo. Буквата "D" в индекса красноречиво говори, че става дума за дизелов двигател. В случая той е трилитров, шестцилиндров. Още по-интересното е, че е "напомпан" до впечатляващите 350 конски сили. Максималният му въртящ момент пък е 700 Нм.
С този агрегат Alpina D3 ще може да ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 5 секунди, а максималната скорост на тунингованото BMW ще е много близка до 300 км/ч. По непотвърдени данни от Alpina ще се захванат и с доработка на по-слабите дизелови мотори на BMW, в това число и с четирицилиндровия дизел на марката.
Стандартната Alpina D3 Bi-Turbo ще се задвижва само от задните колела, но срещу допълнително заплащане автомобилът може да бъде оборудван и с фирмената xDrive система. Цветът ще е фирменото синьо на тунинг ателието, а броните и джантите са заимствани от показаната през пролетта в Женева бензинова Alpina B3 Bi-Turbo.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 триста итридесети
12:41 14.08.2013
2 Dr. Dick
13:51 14.08.2013
3 Mercedes-Benz
14:12 14.08.2013
4 Симеон Тасев
15:49 14.08.2013
5 триста итридесети
Коментиран от #6
15:51 14.08.2013
6 D0kT0pA
До коментар #5 от "триста итридесети":
Пич, желая ти да си я купиш и да ги спестиш тези пари ;)16:12 14.08.2013
7 Енцо Енцо
Чудно ми е този напомпан семеен седан как ще се изправи срещу стоков спортист от италианска марка.
Пълна порнография правят немците в буквален и преносен смисъл.
Що за идиот трябва да си за да купиш това гаражно квазимодо? Ако имаш стил и средства ще вземеш качествена и надеждна кола с истински спортни качества. С тези тунинговани грозотилища все едно да чукаЩ някоя силиконова вещица и това ти доставя удоволствие. Е, не е ли жалко и извратено? Няма ли истински мацки от добър сой, та сте тръгнали да се радвате на Баба Яга?
БМВ....
Коментиран от #8, #25, #26
19:25 14.08.2013
8 триста итридесети
До коментар #7 от "Енцо Енцо":
Енцо, ако някой от идиотите дето ще я купи, ти даде да я покараш, ще излезеш у.ран от кеф, и пеещ друга песен20:10 14.08.2013
9 Цветан Нешев
Ако само някой пък на теб ти даде да покараш истински Италиански расов спортист ще запееш песента на ,,Енцо" моето момче!!!!
20:51 14.08.2013
10 Съни Миланов
Коментиран от #14, #15
21:07 14.08.2013
11 galaxy
21:59 14.08.2013
12 бати батев
22:25 14.08.2013
13 Ivailo Chankov
Коментиран от #16
22:32 14.08.2013
14 триста итридесети
До коментар #10 от "Съни Миланов":
не съм от тия на които предлагаш, как е аудито, минималната заплата за 100 км стига ли?Коментиран от #32
22:37 14.08.2013
15 Владислав Димитров
До коментар #10 от "Съни Миланов":
S-8 ли караш ? Добре брато ,но тук някой от по долните коментатори сигурно се движат с Ферари , Ламборджини и разни други "расови спортисти".... Та може би за това са толкова критични и категорични .22:47 14.08.2013
16 galaxy
До коментар #13 от "Ivailo Chankov":
Дизеловите автомобили са по икономични от бензиновите, поне 2 литра по-малко на 100км. Дизелите имат много по-голям въртящ момент от бензиновите и вървят много повече. Дизела е и най-безопасен като гориво в сравнение с бензиновите и газовите. Бензина губи по всички показатели, освен ако не си решил да си слагаш газова или метанова уредба, което си е кокошкарска работа.Коментиран от #17, #18
22:52 14.08.2013
17 Ivailo Chankov
До коментар #16 от "galaxy":
Аз си харесвам бензина и по-височките обороти .Но все пак всеки има правото да харесва това което му е кеф .
22:59 14.08.2013
18 триста итридесети
До коментар #16 от "galaxy":
галакси, карал ли си бензинова кола 350 коня, на жега с изпреварвания и тук-таме по магистралата с 200-220 ?, и после направи същото упражнение с 350 коня дизел, колко според теб ще е разликата в изгореното гориво в тоя случай?Коментиран от #19
23:02 14.08.2013
19 galaxy
До коментар #18 от "триста итридесети":
Ами в момента карам дизелово БМВ 313к.с. и при 220 км/ч ми дава 10л/100км. Ако карам с 120км/ч. ми дава 6л./100км. От 0-100км/ч набира за 5.8сек. Карах бензинов Легенд 300к.с който стигаше и до 16-18л./100км. А мощността на дизела е несравнимо по голяма. Виж , по-скоро бензинов Мерцедес карах 560к.с., то той вече си върви много добре, но това са 200к.с. отгоре върху 313к.с. Преди година карах бензинова Хонда и дизелова по 150к.с. и ти казвам, че бензина няма душа. Педала щеше да го вкарам при двигателя и пак не върви, а дизеловата е друго нещо.Коментиран от #20, #27
23:39 14.08.2013
20 триста итридесети
До коментар #19 от "galaxy":
всичкото добре, само това 10 литра при 220км/ч те издава :)Коментиран от #21, #22
23:44 14.08.2013
21 galaxy
До коментар #20 от "триста итридесети":
Какво искаш да кажеш? Навъртял съм му вече 20000км. и неведнъж ми е давал едни и същи показания на компютъра. 12-13литра дава градско през зимата при трафик, което е максимума. Но през лятото ми е 10л/100км. градското. И това е защото гори на място, а и при тръгване моментния разход е 40л./100км.23:57 14.08.2013
22 galaxy
До коментар #20 от "триста итридесети":
Ако е по-лека колата и с мощен бензинов двигател ще върви много, но по-тежките тузарски автомобили и джипове им е нужен дизелов двигател.Коментиран от #23
00:03 15.08.2013
23 триста итридесети
До коментар #22 от "galaxy":
реалния ти разход при 200-220 км/ч колко еКоментиран от #24
00:07 15.08.2013
24 galaxy
До коментар #23 от "триста итридесети":
Нали ти писах - 10литла/100км. Обикновенно човек не може да кара навсякъде с 220, но на дистанция от 100км ми е давал 10литра. За по-точно трябва да се отиде на писта, където няма ограничения и никой не ти се пречка.Коментиран от #28
00:12 15.08.2013
25 Vladislav Qkov
До коментар #7 от "Енцо Енцо":
bmw niama ko da sporim tia det plyat po marka zavijdat 6to ne6to tehnite marki ni6to ne prat a i neznam kak dizaina e su6tia ot predi 30 godini ti ne si vred kompleksar pa i da ne govorim 4e tva ako go vidi6 na jivo drugo 6te govori6 vuri tam si karai lamborjino ili ferarito ili tam kot ima600:18 15.08.2013
26 Vladislav Qkov
До коментар #7 от "Енцо Енцо":
bog na nebeto bmw na 6oseto00:18 15.08.2013
27 Йордан Славов
До коментар #19 от "galaxy":
Забравяш май една мнооооого тънка подробност - повечето бензини са без турбо, докато всички дизели имат турбиниКоректно е да сравниш еднаква кубатура бензин и дизел, но тогава дизелът няма никакъв шанс, иначе и формула 1 щеше да си е на дизел. Това си е трик на производителите, защото дизел без турбина е пълна скръб.
07:52 15.08.2013
28 триста итридесети
До коментар #24 от "galaxy":
с 220, ако ще и ново да е, пак ще даде далеч над 10Коментиран от #29
08:36 15.08.2013
29 НИКОЛАЙ РАЙЧИНОВ
До коментар #28 от "триста итридесети":
Защо при положение че е с около 2,500 оборота ? на 7-8 предавка :)Коментиран от #31
09:49 15.08.2013
30 Sevastiqn Nqmam
10:09 15.08.2013
31 триста итридесети
До коментар #29 от "НИКОЛАЙ РАЙЧИНОВ":
моята с 200 гори около 20, даже мисля че и повече, с 220 е поне 22-23,дизела НЕ Е двойно по-икономичен, и от математиката и физиката не може да се избяга, необходимата енергия за движение е равна на масата по СКОРОСТТА НА КВАДРАТ, ако със 120 му гори 6 със 220 ще е много над 10
20:07 15.08.2013
32 Съни Миланов
До коментар #14 от "триста итридесети":
17 харчи средно на 100 и ме затормозява сериозно . Оглеждам се за нещо малко за градско , че и мен ме тормози кризата и не ми върви бизнеса .Коментиран от #33
21:08 15.08.2013
33 триста итридесети
До коментар #32 от "Съни Миланов":
17 не е много, очаквах повече, но при нормално каране сигурно21:43 15.08.2013
34 Dr. Dick
22:43 15.08.2013
35 Easy ryder
Нека си говорим истината БМВ не може да се мери с коли от класа на GTR.
Кола за пепепрудки,келешчета и метросексуални е БМВ.
Истинските ценители карат други марки.
Коментиран от #37
19:11 20.08.2013
36 Dr. Dick
Много точно казано за метросексуалните - всичките Nissan GT-R, които съм видял са карани точно от такива близнати момченца. Тия от БМВ-тата най-много да ти метнат някоя плесница, ако не слушаш.
Отделно, чакам да ми покажеш японски дизел, който с аналогични показатели (cc cm) докарва динамичните характеристики на БМВ. Чакам... че наистина не се сещам. Май са доста зле в тая област.
Коментиран от #40
20:59 20.08.2013
37 триста итридесети
До коментар #35 от "Easy ryder":
с тая алпина го закачам с въжето тоя прословут гтр, и директно към отпадъци, каквото иска да прави вътре в гтра, спасение няма -- 700 НМ на 1500 об./м !!!а пък като тръгнат по магистралата и годзила след 150-200 км ще бъде обезглавен
Коментиран от #39
12:22 21.08.2013
38 HAHA
13:08 21.08.2013
39 Easy ryder
До коментар #37 от "триста итридесети":
С тая трошка даже надписа му няма да видиш на GTR като профучи край теб.А пък влезеш ли в завой с този коптор с танцуваща задница ще викаш GTR да те вади от канавката,че е тежък и ще може да те дърпа.
19:10 21.08.2013
40 Easy ryder
До коментар #36 от "Dr. Dick":
Японците си слагат дизелите на камионите и тракторите където им е мястото.БМВ трактористите се мъчат да слагат двигател от камион на кола.Аз не се сещам Ферари да слага дизел на кола защото бил бърз.Само глупаците от БМВ се пънат.
И накрая Годзила естествено ги пребива.
Коментиран от #42
19:16 21.08.2013
41 триста итридесети
Коментиран от #43
10:09 22.08.2013
42 Dr. Dick
До коментар #40 от "Easy ryder":
Да сравняваш бмв с ферари е просташко или просто детско и необмислено. Въпреки това ферарита с не много по-големи атмосферни двигатели и поршета с аналогични двигатели правят годзила смешна, защото е просто един евтин нисан, който се управлява от джойстик и се бута в "А" група без гуми. Той е за такива метросексуалистчета като теб да си мислят, че карат истинска спортна кола.А пък за японски камиони въобще не говори, защото в тая област (може би защото им куца дизела) са по-зле и от това да направят дизайн на кола, без да препишат.
А пък тия Хонди NSX като са толкова бързи и добри на пистата защо пада от БМВ M3 СSL, не с 1-2, ами с цели 7 секунди? И двете са с аналогични характеристики, като тая Хонда е уж по-спортна (100 кг по-лека и с централно разположен двигател)? Да чуя?
И за дизела още не съм ти чул отговора? Добър японски дизел да докара динамичните характеристики на аналогичен дизел от БМВ?
Коментиран от #44
13:00 22.08.2013
43 Easy ryder
До коментар #41 от "триста итридесети":
Когато БМВ стане световен шампион с дизелов двигател във Формула1 ела ми се обади.Щом издържа 24 часа не е проблем да изкара 2 часа нали така?Освен това ако не си разбрал говорим за нормални коли,които се продават в магазина и можеш да ги караш на пътя.
Айде сега умнико ми посочи кое БМВ дизелово или бензиново от магазина е направило по добро време на Нюрбургринг от GTR.
Хич ги няма и ти е много тъжно но това е истината.Годзилата мачка БМВ и това е.
Коментиран от #45
01:24 25.08.2013
44 Easy ryder
До коментар #42 от "Dr. Dick":
Ако беше нещо друго да ти го набие човек в беемвистката задница,но акъл няма как да ти вкарат.Аз не знам точно кое Ферари визираш дето било много по бързо от нисана или кое Порше с аналогичен двигател.По мои спомени Порше с 620 коня мотор и 400 кила по леко от нисана е дръпнало 1 секунда на 20 километрова писта.Това ли е аналогичен двигател и кола?
А за NSX какво било същото?.Хондата на мокро бмв то на сухо 360 коня срещу 270?И дръпнало БМВ със почти 7 секунди на 20 километра.Голямо геройство това.Несравними са условията.
Я погледни алпината от 2007 ма пак 360 коня.Ами М3 2000 година 340 коня.Срамота баварските смешници не могат с една Хонда от 1990 година с много по слаб двигател да се оправят тръгнали с Годзила да ми я сравняват.
Карай си баварския боклук и не ръси мозък,че и без това не ти достига.Щом искаш да се правиш на метросексуален БМВ е колата за теб добре си се ориентирал.
02:16 25.08.2013
45 триста итридесети
До коментар #43 от "Easy ryder":
ей тая алпина от снимката е много по-добра от гтр във всяко отношение, една кола не е само от 0-100, има мнооого по-важни работи за да я наречеш бърза, въпреки "по-бавното" си ускорение до 100, алпината има много други предимства, като разхода например, щото идея си нямаш колко литра изгаря НСХа на нюрборгринг за тая обиколка, ПРЕДПОЛОЖИ? и провери после колко ще изгори алпината, ако на едно зареждане отнема да речем (минимум) 10-15 мин. на бензиностанцията / на 60 литра да речем) НЕ ГОДЗИЛАТА АМИ И Ф1 ще диша мъгел на ТАЯ АЛПИНА, Е ТЕ ТОВА СИ НАБИИ У ГЛАВАТА14:22 27.08.2013