31 Декември, 2022 13:00 4 612 12

Повече за първата Dacia хибрид

  • dacia-
  • jogger-
  • хибрид

Румънците залагат на позната конфигурация

Повече за първата Dacia хибрид - 1

През октомври тази година Dacia загатна за появата на своя първи хибриден модел на базата на най-новото си попълнение Jogger. Сега, само няколко дни преди началото на продажбите на модела, румънците разкриват подробна информация за задвижването на класическия хибрид, който ще разчита на позната конфигурация дело на инженерите на Renault Group.

Повече за първата Dacia хибрид

Хибридният Jogger разчита на 1.6-литров бензинов двигател с четири цилиндъра и мощност от 90 конски сили. Заедно с него работят и два електромоторa, които са генерират допълнителни 50 конски сили. На практика това е сложната трансмисия на Renault, която сме срещали още при Captur, Clio, Megane и други модели на марката. Монтирана е и 1.2кВч батерия, която се намира под задните седалки.

Повече за първата Dacia хибрид

От компанията разкриват, че модела може да се похвали с над 10 грама по-ниски вредни емисии на километър, като също така може да измине 900 километра с едно зареждане на резервоара и пълна батерия. Системната мощност на Jogger хибрид е 140 конски сили, а цената на модела във Франция ще започва от 24 600 евро.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Алфа Сектант🤠

    26 5 Отговор
    Хибрида е отличен, жалко само, че българите масово няма да могат да си го позволят , за разлика от франсетата, 24 Хил евро там са 6-7 средни френски заплати, тук ще почва от 50 бона или трийсетина средни нашенски заплати...Е, кажете ми кой е по-добре?????

    Коментиран от #6, #11

  • 2 Батерия 1.2кВч

    8 14 Отговор
    ха ха ха, не сериозна история.
  • 3 Да боядисват повече жълти коли

    9 2 Отговор
    Това е новата масова таксиметрова кола
  • 4 БгТопИдиот

    26 2 Отговор
    Хибридният Jogger разчита на 1.6-литров бензинов двигател с четири цилиндъра и мощност от 90 конски сили.

    Най после нормален двигател,а не прахосмукачки с два цилидъро и пет турбини и таблет .

    А ел.двигателя е бонус.

    Та къде сме ние с гайдите ?
    Питам плювачите на румънците ,ъмм??

    Коментиран от #7

  • 5 Дфен

    8 1 Отговор
    Супер е това ще е четвъртата то съм ги почнал от 2006
  • 6 Само питам

    10 1 Отговор

    До коментар #1 от "Алфа Сектант🤠":

    Наясно ли си колко е средната заплата във Франция? Май нещо бъркаш Швейцария с Франция. Там заплатите са по 4-5 хиляди евро, във Франция е 2-3 хиляди евро.

    Коментиран от #12

  • 7 Парк ди Пренс 1993-та и още нещоно слабо

    4 0 Отговор

    До коментар #4 от "БгТопИдиот":

    Румънците още по соца даже със съебите правеха изтребитело а двг Ролс Ройс ние никога не сме били нкяаква кой знае каква техническа сила.Едни правеци правехме и Дзу Ст Загора крадяхме от Сащ Ай би ем и Макинтош.Общо взето вме си било дръвници винаги
  • 8 Те Така Те

    8 5 Отговор
    Имам Шкода Румстер 1.6 дизел. С пълен резервоар(50 литра) , ако карам нормално , минавам 1000 км.
    90 коня е и върви прилично. Само дето пусти немски дизели- много шумно и твърдо работи. И окачването е ужасно - нито стабилно , нито е комфортно. Как са успели да го направят така , не знам - хем друса и е шумно , хем е нестабилно и се накланя и люлее. Други забележки нямам. Следващата ми кола ще е Рено дизел - комфортно , тихо.

    Коментиран от #9

  • 9 Никой не го

    3 6 Отговор

    До коментар #8 от "Те Така Те":

    Никой не го е еня каква кола караш ти, с какво гориво или колко изминаваш . Не забравяй че света не се върти горно около теб, независимо че накъдето и да си завъртиш главата все ти си в центъра 😊😎🤣

    Коментиран от #10

  • 10 авто фен

    11 0 Отговор

    До коментар #9 от "Никой не го":

    Това,което е написал човека е интересно като сравнение Шкода-Дачия. Все пак статията е за лекотоварна Дачия,а той кара също така да се каже лекотоварна Шкода. И много ми хареса откровеното определение на Шкодата - хем друса казва,хем се накланя и люлее, и той се чуди как са го постигнали хаха :), даже разсмива с откровеност и смятам,че е прав, това наистина е трудно постижение в негативен план :), но смятам,че наистина й е такова окачването на Шкодата, абсолютно прав е и за шумния и вибриращ дизел. Въобще много смислен и верен коментар.
  • 11 Куку

    0 5 Отговор

    До коментар #1 от "Алфа Сектант🤠":

    Нищо няма да е отлично, щом е дачия! Нито пък някой франсе ще си я купи! Който не му харесва тука , границите са отворени....
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.