През октомври тази година Dacia загатна за появата на своя първи хибриден модел на базата на най-новото си попълнение Jogger. Сега, само няколко дни преди началото на продажбите на модела, румънците разкриват подробна информация за задвижването на класическия хибрид, който ще разчита на позната конфигурация дело на инженерите на Renault Group.
Хибридният Jogger разчита на 1.6-литров бензинов двигател с четири цилиндъра и мощност от 90 конски сили. Заедно с него работят и два електромоторa, които са генерират допълнителни 50 конски сили. На практика това е сложната трансмисия на Renault, която сме срещали още при Captur, Clio, Megane и други модели на марката. Монтирана е и 1.2кВч батерия, която се намира под задните седалки.
От компанията разкриват, че модела може да се похвали с над 10 грама по-ниски вредни емисии на километър, като също така може да измине 900 километра с едно зареждане на резервоара и пълна батерия. Системната мощност на Jogger хибрид е 140 конски сили, а цената на модела във Франция ще започва от 24 600 евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Алфа Сектант🤠
Коментиран от #6, #11
13:34 31.12.2022
2 Батерия 1.2кВч
13:38 31.12.2022
3 Да боядисват повече жълти коли
16:51 31.12.2022
4 БгТопИдиот
Най после нормален двигател,а не прахосмукачки с два цилидъро и пет турбини и таблет .
А ел.двигателя е бонус.
Та къде сме ние с гайдите ?
Питам плювачите на румънците ,ъмм??
Коментиран от #7
18:21 31.12.2022
5 Дфен
20:37 31.12.2022
6 Само питам
До коментар #1 от "Алфа Сектант🤠":
Наясно ли си колко е средната заплата във Франция? Май нещо бъркаш Швейцария с Франция. Там заплатите са по 4-5 хиляди евро, във Франция е 2-3 хиляди евро.Коментиран от #12
00:50 01.01.2023
7 Парк ди Пренс 1993-та и още нещоно слабо
До коментар #4 от "БгТопИдиот":
Румънците още по соца даже със съебите правеха изтребитело а двг Ролс Ройс ние никога не сме били нкяаква кой знае каква техническа сила.Едни правеци правехме и Дзу Ст Загора крадяхме от Сащ Ай би ем и Макинтош.Общо взето вме си било дръвници винаги10:36 01.01.2023
8 Те Така Те
90 коня е и върви прилично. Само дето пусти немски дизели- много шумно и твърдо работи. И окачването е ужасно - нито стабилно , нито е комфортно. Как са успели да го направят така , не знам - хем друса и е шумно , хем е нестабилно и се накланя и люлее. Други забележки нямам. Следващата ми кола ще е Рено дизел - комфортно , тихо.
Коментиран от #9
12:37 01.01.2023
9 Никой не го
До коментар #8 от "Те Така Те":
Никой не го е еня каква кола караш ти, с какво гориво или колко изминаваш . Не забравяй че света не се върти горно около теб, независимо че накъдето и да си завъртиш главата все ти си в центъра 😊😎🤣Коментиран от #10
14:05 01.01.2023
10 авто фен
До коментар #9 от "Никой не го":
Това,което е написал човека е интересно като сравнение Шкода-Дачия. Все пак статията е за лекотоварна Дачия,а той кара също така да се каже лекотоварна Шкода. И много ми хареса откровеното определение на Шкодата - хем друса казва,хем се накланя и люлее, и той се чуди как са го постигнали хаха :), даже разсмива с откровеност и смятам,че е прав, това наистина е трудно постижение в негативен план :), но смятам,че наистина й е такова окачването на Шкодата, абсолютно прав е и за шумния и вибриращ дизел. Въобще много смислен и верен коментар.18:56 01.01.2023
11 Куку
До коментар #1 от "Алфа Сектант🤠":
Нищо няма да е отлично, щом е дачия! Нито пък някой франсе ще си я купи! Който не му харесва тука , границите са отворени....21:44 01.01.2023
12 Този коментар е премахнат от модератор.