През 90-те години на миналия век Opel показа своя първи „джип“ с името Frontera, който се произведе само в рамките на една единствена модификация, която остана на пазара точно 13 години, преди да бъде свалена от поточната линия през 2004-та. Изглежда сега от Opel имат план да възродят това име, като представят кросоувър със същото име, разкриват от френското издание Largus.
Възроденият модел ще бъде много по-различен от предшественика си и ще бъде базиран на CMP платформата. Очаква се кросоувърът да споделя технологии с C3 Aircross, като бъде базиран върху Crossland, но с по-големи размери. Според информацията, новата Frontera ще замени именно Crossland, като увеличи размерите му с близо 16см, достигайки дължина от около 4.37 метра.
Opel потвърди, че наследникът на Crossland ще се предлага с електрически двигател. "Това означава, че всеки модел от продуктовата оферта ще се предлага в 100% електрическа версия от следващата година," казва производителят. Frontera Electric трябва да получи новото задвижване от Astra Electric. То се състои от електромотор с мощност 156 к.с., захранван от батерия с капацитет 54 кВтч осигуряваща пробег от 400 км. Не да видим и версия със 136 к.с./50 кВтч, както при Corsa. Новата Frontera ще се възползва и от хибридни 48V двигатели с обем от 1.2 литра със 100 к.с. и 136 к.с. Според информацията Opel Frontera може да бъде пуснат на пазара до есента на 2024 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 илчо
Коментиран от #2, #6, #8, #13
10:49 26.06.2023
2 Не знам до колко е немски ама
До коментар #1 от "илчо":
При нас във Великобритания се казваше Воксхол и всичко в него беше Дженарал МотърсКоментиран от #5
10:56 26.06.2023
3 ужас ужасен
11:01 26.06.2023
4 Орел
11:02 26.06.2023
5 Щкс
До коментар #2 от "Не знам до колко е немски ама":
А всъщност е Isuzu Amigo. Оригиналът с марка Isuzu в момента е изключително ценен за колекционерите ако е в добро състояние. Той е с гюрук (мек покрив). Страхотен автомобил е във варианта на Исузото.11:04 26.06.2023
6 Карай си го със здраве
До коментар #1 от "илчо":
Всичко е до поддръжка и късмет. Има много недоволни от модела!11:05 26.06.2023
7 шофьор
Коментиран от #9
11:08 26.06.2023
8 Селянина с колелото
До коментар #1 от "илчо":
Железен, железен, колко да е железен този "джип"?! С Фронтерата по язовирите закъсвах 5-6 пъти, след което я разкарах и за риболов се върнах на старата изпитана Нива. Истината е че там където минава Нива-та Фронтерата не може. Така че за мен си остава градски СУВ. Сега новата Фронтера най-вероятно ще е на платформата на Пежо-Ситроен, все пак Опел е тяхна собственост.Коментиран от #11
11:53 26.06.2023
9 Ожэффж
До коментар #7 от "шофьор":
Хаха, Дачия била добра кола. Моля те да си пиеш хапчетата.Коментиран от #12
11:59 26.06.2023
10 нео
12:00 26.06.2023
11 Някой си
До коментар #8 от "Селянина с колелото":
Нивата няма такъв боклук като нея просто, шарнири и тампони се сменят по-често от маслото, раздатката й е консуматив при каране с гуми за кал в гората, още много мога да изброявам. Кажи му лада и му е достатъчно.12:30 26.06.2023
12 Малко логика
До коментар #9 от "Ожэффж":
Дачията е проектирана от Рено, с двигатели и всички другу важни части от Рено. Това не е лошо. Качеството на Рено е по-добро от това на Опел.13:42 26.06.2023
13 Тра-ла-ла
До коментар #1 от "илчо":
Всъщност не е немски. Джипа си е японски. Модела е на Исузу. И аз си имам такава, може би от 12 години и нямам намерение да се разделям с нея, въпреки че по-рядко я карам през последните 2 години.14:08 26.06.2023