Автомобилите на френската марка Peugeot винаги са се отличавали с оригинален дизайн, а другото, на което франсетата наблягат, е високата степен на комфорт. Сега обаче нещата са леко различни и този "полегат завой" в политиката на "Лъвчетата" личи от новото поколение на Peugeot 308. Този автомобил от съвсем скоро се продава на нашия пазар и естествено екипът ни изпробва неговите възможности. Както обикновено ви предлагаме първоначалните си впечатления от новото 308.
Екстериор
Съвсем повърхностен поглед е достатъчен, за да се убедите, че става дума за изцяло нов модел. Французите обаче не са променили индекса и той за първи път в историята на марката е запазен от предшественика. Иначе стилистиката на новото 308 е аналогична с тази на Peugeot 208 и Peugeot 2008, с което от марката показват обновения корпоративен дизайн. Въпреки това новото 308 притежава подчертан собствен облик, като в него са търсени по-строги линии, спортно и същевременно премиум излъчване. Дали французите са успели да направят своя компактен хечбек по-немски изглеждащ можете да прецените от снимките. Като цяло визията на 308 е интересна, различна, но в нея вече не се открива прекалената и типична за предишните модели френска авангардност. Не на последно място трябва да се отбележи фактът, че автомобилът се е избавил от ужасните дълги надвеси, типични за повечето предишни генерации. Още нещо интересно е свързано с аеродинамиката на автомобила. При новото 308 коефициентът на въздушно съпротивление е 0.28, което си е едно доста добро постижение.
Интериор
Двигател и ходови характеристики
Новото 308 разполага с бензинови и дизелови двигатели от последно поколение. Интерес представляват трицилиндровият бензинов двигател, както и най-мощният такъв, съвместна разработка на французите и BMW. Мощността при тези мотори варира от 82 до 156 к.с. Традиционно добрите френски дизели са оптимално застъпени и тук, като предлаганите варианти са с мощност от 92 до 115 к.с. Всички агрегати се справят добре със сравнително лекото купе, като работещите на нафта се характеризират с отлична икономия на гориво. Управляемостта на колата също е подобрена. Возията може да се определи по-скоро като мека, но кренът в завои с висока скорост съвсем не е голям. С други думи от PSA са намерили оптимален вариант между комфорт и стабилност.
Цена
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
Тя старата 308 беше по-добра вътре, само гумите бяха някак си много заврени навътре в калниците, трябваше да се ползват джанти с по-изнесен офсет и ставаше поносима..
Тази отвън е наистина малко по-сериозна, но както казах вътре са се излигавили много много здраво тия. Не знам защо не си уволниха дизайнерите - трябваше да го направят преди години.
10:05 12.11.2013
2 Kristiyan Slavchev
10:22 12.11.2013
3 Иван Господинов
11:10 12.11.2013
4 Симеон Тасев
11:23 12.11.2013
5 Димитър Цветанов
11:30 12.11.2013
6 wulkan
Коментиран от #7
13:05 12.11.2013
7 skier
До коментар #6 от "wulkan":
Защото сегмента в който се намира се нарича разговорно "голфов", а името идва от там, че именно Голф е лидер в този клас и всеки се сравнява с него.По темата:Пежото не е лошо, но интериора наистина е прекалено авангарден
Коментиран от #12
13:19 12.11.2013
8 Anton Lubenov
Коментиран от #9, #15
14:16 12.11.2013
9 toly spiri
До коментар #8 от "Anton Lubenov":
karame golfoveКоментиран от #25
15:49 12.11.2013
10 Даниел Андреев
15:55 12.11.2013
11 Петър Петров
16:49 12.11.2013
12 wulkan
До коментар #7 от "skier":
Не че е лошо Пежото, но така или иначе качеството на голфа е по-високо. Това ми беше мисълта. А за дизайна направо няма да коментирам, но да кажем че е въпрос на вкус и предпочитание. Ще се намерят хора да го харесат.Коментиран от #14
17:06 12.11.2013
13 Красимир Димитров
18:34 12.11.2013
14 Nickname
До коментар #12 от "wulkan":
Да ми кажеш как точно разбра че качеството на Пежото е по ниско от Голфа? че ми стана интересноКоментиран от #17, #23, #24
19:09 12.11.2013
15 Shmeker
До коментар #8 от "Anton Lubenov":
Кво позитивно?? Пежо сами се закопават и то най-вече с дизайна си. Като е грозен поне да беше функционален... не виждам как ще се възродят, всички знаем че са в криза.Ситроените и те са супер изчанчени.
20:15 12.11.2013
16 EMSKI
20:24 12.11.2013
17 wulkan
До коментар #14 от "Nickname":
Ми чети! Сега пъщ и те ви казнай, че към Пежо няма критики. Напротив май станаха доста. И не карам Голф. Но така си пише, пък и продажбите. И не ми се карай! Аз изразявам мнение, като не ти харесва си е твой проблем. Няма да ми промениш мнението. Ти можеш ли да посочиш кои са предимствата на Пежо пред Голфа - имам пред вид 7цата, с която ще се сравнява. Дай да видим твоето мнение.Коментиран от #22
00:07 13.11.2013
18 Iaroslav Stanchev
Иначе отвън не е зле.
15:37 13.11.2013
19 MAXBLUE
01:49 14.11.2013
20 PROFESIONALISTA
15:49 15.11.2013
21 The Bear
На коментар 3 бих казал - на 3 години и 108000 км всички автомобили се движат добре и са надеждни. Почакай още 3-4 години и още 100000 км и ще видиж за какво става въпрос при Пежо - мъка, мъ-ъ-ъка! - имали сме 4 пежа, и вуйчо ми едно - красиви, широки, удобни, икономични - но зверски ненадеждни. Парите за ремонти и поддръжка след 5-6 година закопават всякакви ценови и други предимства в канавката. В един момент не знаеш колата ти къде прекарва повече време - в сервиза или при теб.
На коментар 14 бих отговорил - имайки горния опит с пежо и 2 голфа, и Пасат (фирмата ни извъртя много коли), статистиката ни посочва, че Пежо влизаха в бокса между 3 и 5 пъти по-често от Фолксваген, а и като цяло много повече възли и агрегати се развалят при Пежо, отколкото при Фолксваген. На същото мнение явно са и Аутобилд - в класациите им за надеждност Пежо са винаги на последните места - не е случайно.
По темата - новото 308 ми е много красиво отвън, но вътре арматурното табло "кърти" с грозотата си, дразнещата си и безвкусна разхвърляност на уредите и непрактичното разположение на уреди спрямо волан. Въпреки ръста си 184 см не мога да намеря нормална позиция, така че едновременно да ми е удобно, да виждам уредите добре, да виждам пътя добре, да въртя волана нормално..... с две думи вътре е отврат. Наистина дизайнерите са престъпници - дозакопават тази така или иначе изпаднала в криза марка..... - тъкмо се получила сполучлива в
18:07 16.11.2013
22 toly spiri
До коментар #17 от "wulkan":
as karam goif ne go obijdaiКоментиран от #26
23:51 18.11.2013
23 toly spiri
До коментар #14 от "Nickname":
bpabo23:54 18.11.2013
24 toly spiri
До коментар #14 от "Nickname":
bpabo23:54 18.11.2013
25 toly spiri
До коментар #9 от "toly spiri":
i sa camoieti kagi im23:59 18.11.2013
26 toly spiri
До коментар #22 от "toly spiri":
ne obigdam gotina koia00:04 19.11.2013
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 RadikCop
http://poro.powerguards.ru
http://pornosveta.powerguards.ru
http://porno18.site
http://kino.lendoss.ru
09:26 26.12.2018
51 Този коментар е премахнат от модератор.