3 Октомври, 2023 18:48 3 781 47

Луксозният ван на Lexus дебютира в Европа

  • lexus-
  • lm-
  • ван

LM ще се предлага с 4 или 7 места

Луксозният ван на Lexus дебютира в Европа - 1

Половин година след премиерата на Lexus LM, сега той бе официално представен в Европа и Обединеното кралство. Премиерата бе придружена с обширна галерия, представяща луксозния миниван. Европейските клиенти ще могат да поръчат LM с четири или седем места, като разбира се, четириместната версия е по-луксозната от двете и според Lexus "е върхът на лукса". Задните седалки на този модел са вдъхновени от тези в първа нласа на авиокомпаниите и са проектирани така, че да намаляват разклащането на главата, да подобряват стойката и да могат да се накланят до напълно хоризонтално положение, ако пътниците имат нужда от почивка.

Седалките имат функция за накланяне, за да се предотврати плъзгането на пътника напред при спиране на автомобила, предлагат функции за подгрев и обдухване и включват седем функции за масаж в.. Седемместните версии разполагат с ВИП седалки на втория ред и прибиращи се седалки на третия ред в конфигурация две плюс едно.

Екстрите включват още 3D съраунд система Mark Levinson с 23 високоговорителя и 48-инчов монитор при версиите с четири места, активен контрол на шума, както и шумоизолиращи джанти и гуми. Четириместната версия включва и петслойна тапицерия, докато седемместният модел има малко по-малко усъвършенствана аудиосистема с 21 високоговорителя. Седемместният модел компенсира липсата на 48-инчов дисплей с по-малък 14-инчов падащ екран в тавана.

Всички модели в Европа ще се продават в изпълнение LM 350h и стандартно задвижване на четритие колела. Двигателят е 2,5-литров хибриден задвижващ агрегат с мощност 247 к.с. и въртящ момент 329 нютон метра, което позволява ускорение до 100 км/ч за 8,7 секунди и максимална скорост 190 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 19 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гориил

    7 16 Отговор
    Toyota вече трета година има проблеми с горивните помпи. В салона на колата постоянно мирише на токсичен високооктанов бензин.

    Коментиран от #3, #6, #11, #34

  • 2 Турбодизел

    19 2 Отговор
    Е добре де, в Япония и разни други държави тази машина се предлага с хубав, здрав и вървящ 4.0 V6, защо пак някаква скопена версия предлагат за нашите пазари? Резил драги зрители.

    Коментиран от #7

  • 3 Тоз

    7 1 Отговор

    До коментар #1 от "Гориил":

    Ко речи, чи ни разбрах. И таз лакърдия ли е от селската кръчма. Много сложни изрази-токсичен, високооктанов бензин. Сложна мисъл, сложна личност.
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 патето Яки

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Гориил":

    Заведи я на майстор да прегледа бензинопроводите, тръби, маркучи скоби, ако е стара и маркуча на резервоара. Ако не харесваш миризма на високооктанов зареждай нискооктанов, сложи и газова но проблема иска решение щом мирише. Имал съм случай да се разчепка маркуч до скоба, друг път се пукнало малко маркуче на регулатора на налягане а той пък изпуска, купих нов за 170лв. Смених горивна помпа на опел векта на 159х.км. нормално е износва се но ако се случи на пътя много лошо. Помпата може да е в ред но връзките с самата помпа в резервоара са трудни за уплътняване.
  • 7 БайБоцимир

    4 16 Отговор

    До коментар #2 от "Турбодизел":

    Тойота не ги бива много в двигателите, тъпчат на едно място от години. Техни конкуренти на правиха V6 двигатели с Евро 6, дори готови за Евро 7, при това дизел и бензин!!!

    Коментиран от #9, #13

  • 8 патето Яки

    8 11 Отговор
    Много грозна кола сандък , черната става за катафалка.
  • 9 Факт

    11 2 Отговор

    До коментар #7 от "БайБоцимир":

    Скрий се че смръдиш Тойота мачка във Ве ер це вече 10 години не можели двг да правят

    Коментиран от #12

  • 10 Още преди 5 години

    18 1 Отговор
    видях в Япония Тойота Алфард, 3.5 литра Луксозното изпълнение. С такифва фотьойли-масажиращи легла, и с всички глезотии. Честно, возил съм се в S класи, В 7L на БМВ, В луксозен шатъл ван на Мерцедес, обаче друго толкова луксозно нещо като Тойотата не съществува никъде. Само някоя тунинг къща може да ви направи нещо толкова изтънчено, и то за страшно много пари.
  • 11 Предния модел на Алфард

    12 1 Отговор

    До коментар #1 от "Гориил":

    втора употреба в Европа почва от 85000евра. Двигателя е железен. Можеш за Луната да тръгнеш с него. Не случайно и в Сибир, Норвегия, Канада, Дубай, Катар, Пустинята, и в Зимбабве Тойота е номер 1. Трапери, Шейхове, Ескимоси и Ловджии, дори нашия милиардер Бойко избират Тойота.
  • 12 БайБоцимир

    5 8 Отговор

    До коментар #9 от "Факт":

    Ами хайде да направят нещо за европейския пазар тогава. Мачкат, къртят, трепят... ама нито V8, нито V6, само скопени разработки. Да изкарат 200 к.с. е истинска мъка и само добавянето на електрически мотор им дава малко по-добър имидж. Да не споеменавам и сериозното им изоставане с мултимедия и електроника - дисплеите има са като Тамагочи, процесорите морално остарели, за добър звук трябва да купуваш Лексъс. А за окачването да си говорим ли? Нито спортно, нито комфортно - ни рак, ни щука.

    Коментиран от #16

  • 13 Да, видяхме ги ваг групата

    6 3 Отговор

    До коментар #7 от "БайБоцимир":

    платиха десетки милиарди, заради това, че лъжели в тестовете. Няма как да направиш ДВГ с евро 6 стандарт, камо ли с евро 7. Старт стоп, изключване на цилиндри, глупости! Обема си е обем. Трябва да го напълниш. Горивната смес си има пропорции. На толкова въздух, с еди каква си температура, еди колко си грама пулверизирано гориво. При толкова оборота, толкова пълнения. Точка!!! Много празни приказки само на женския пазар, ако обичате!

    Коментиран от #14

  • 14 БайБоцимир

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "Да, видяхме ги ваг групата":

    Въобще не говоря за ВАГ.

    Коментиран от #15

  • 15 А за кой?

    5 0 Отговор

    До коментар #14 от "БайБоцимир":

    Евро 7 с 6-ст цилиндров двигател ще изкараш, ама нанайки. Я виж на Мерцедес 63 ката колко цилиндъра е, и на Ауди 50TDi. Забелязваш ли, че не е 5.0 TDI, a 50 TDI.

    Коментиран от #17

  • 16 Почвам с уроците.

    6 1 Отговор

    До коментар #12 от "БайБоцимир":

    Първо, за новите стандарти, при непокриване на нормите, има глоби десетки милиони. Ако продаваш Бугати с 1500 коня и струва 5милиона бройката, това, че с 400 километра в час гори 120 литра на 100 км, не е проблем, защото не включва евро мито, но за Тойота би било! Защо?
    Защото Заводите на Тойота след Брекзит останаха извън ЕС, и от там идва освен глобата, за евроемисиите, и евромито.-15 процента върху фактурната стойност. Добавяш транспортните разходи, и прибавяш 20 процента осреднено ДДС към всичко това(в някои държави ДДС от ЕС е дори 25 процента). В такъв случай сериен модел внос от страни извън ЕС с двигател неотговарящ на последният ЕС стандарт става непродаваем!
    Айде сега ще ги пратя банковата си сметка , за да ми.платиш за урока.

    Коментиран от #18, #39

  • 17 БайБоцимир

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "А за кой?":

    Е нали го раздаваш разбирач, чети. Казах Евро 6 за V6, и готов за Евро 7. Двигателят на Ауди 50TDI си е V6. Както и 45TDI.

    Коментиран от #22

  • 18 БайБоцимир

    3 3 Отговор

    До коментар #16 от "Почвам с уроците.":

    Надценяваш се. Не те знам на колко години си, но бизнес не си правил явно, дори магазинче не си отварял. Ако искаш да продаваш на чужд пазар, съобразявай се с изискванията на регулаторите и търсенето на клиентите. Безплатен урок за теб. Не ти давам банковата ми сметка. Тойота са чудесни автомобили - надеждни, здрави, но скучни и безлични.

    Коментиран от #19, #23, #32, #38

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Край

    4 2 Отговор
    Преди време имах ютия с такава форма. Не беше лексус. НЕО или Сапир ...- нещо подобно

    Коментиран от #33

  • 22 Нали не говореше за ВАГ

    2 1 Отговор

    До коментар #17 от "БайБоцимир":

    групата. Щото точно тези платиха десетки милиарди глобо, не само в ЕС, ами дори и в Америка, където критериите са занижени. Платиха ги за да не бъдат забранени. Тойота не иска да плаща и затова не прави такива двигатели.

    Коментиран от #24

  • 23 Много грешиш, и то на едро

    3 1 Отговор

    До коментар #18 от "БайБоцимир":

    Поне мога да те уверя, че не ставаш за профайлър към МВР. Ама хич. Като гледам и за обикновен квартален философ не ставаш. Нищо конкретно, само дрън, дрън.

    Коментиран от #25

  • 24 БайБоцимир

    1 2 Отговор

    До коментар #22 от "Нали не говореше за ВАГ":

    Пак поватрям, не говоря за ВАГ. За човек с претенции за познания в автомобилната индустрия не би трябвало да е изненада, че на пазара има V6 двигател с Евро 6, готов за Евро 7, във версия дизел и бензин, през 2023!!!

    Коментиран от #26, #28, #47

  • 25 БайБоцимир

    0 2 Отговор

    До коментар #23 от "Много грешиш, и то на едро":

    Кое е дрън-дрън и на кой въпрос да ти отговоря? Не виждам зададен такъв. Споделям лично мнение, като човек карал доста коли от различни производители.

    Коментиран от #29

  • 26 Асошиейтед прес

    2 0 Отговор

    До коментар #24 от "БайБоцимир":

    Няма такъв немците пак лъжат тестовете само че в ЕС минава

    Коментиран от #27

  • 27 БайБоцимир

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Асошиейтед прес":

    Хайде стига с тези немци. Японци са. Да не те напрягам повече, че за 20-годишен младеж явно е трудно да потърси, да помисли, да анализира и отговори нормално - провери при Мазда.
  • 28 Разработките на тезидвигатели

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "БайБоцимир":

    изискват изпитания, продължаващи години. Няма начин да са се подготвили още на чертожната дъска преди десет години, за сегашните стандарти. Просто си платиха милиардите глоба за сертификация и точка.

    Коментиран от #30

  • 29 А аз щлто съм се возил

    2 1 Отговор

    До коментар #25 от "БайБоцимир":

    само на Икаруси и Чавдари, и се намирам на празни приказки. Айде, че ми писна от аматьори.
  • 30 БайБоцимир

    0 1 Отговор

    До коментар #28 от "Разработките на тезидвигатели":

    Кой? Мазда ли си платиха?

    Коментиран от #31

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 4️⃣4️⃣5️⃣5️⃣

    4 5 Отговор
    Това на първата снимка е толкова грозно, че всичко на пътя ще се отдръпва и няма как да катастрофира!

    Коментиран от #36

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 БайБоцимир

    0 1 Отговор

    До коментар #32 от "Даже с еподценявам":

    Хайде стига с меренето на п.шки. Разбрахме, велик. Но теоритик. Каквото имах да казвам за продажбите и пазарите го казах. Тойота са решили кои континенти са им важни, Европа очевидно не им е приоритет. Дали заради силната конкуренция или неприемливи регулации, тяхно решение. Ще продължата да продават добре, докато запазят доброто съотношение качество-цена, което е определящо за купувачите с рационално мислене. Но едва ли скоро ще имат в отбора си платежоспособните или търсещите по-специална връзка с автомобила си. Да, Лексъс е стъпка напред, но не и истински конкурент в Европа.
    Между другото, пускай смело колкото желаеш термини, ако това ще те накара да се почустваш по-значим в един форум. Но ти предлагам да използваш този похват в офиса, да блеснеш пред девойките.

    Коментиран от #40

  • 38 Знайко

    0 2 Отговор

    До коментар #18 от "БайБоцимир":

    Щял да стане непродаваем двигателя, щото щяло да има ддс...е ти си много голям експерт....пуксаме го като резервни части и няма ддс.
    Не му давай нищо на тоя, имало ддс и щели да ти го вземат , вместо да го занулиш на следващото тримесечие с други разходи.
    Продължавам да се изумявам как експертите по ДВГ РАБОТЯТ като като коментатори с сайтчета и даже са не искат да чуват да им се налага да си мият ръцете с каша!
  • 39 Знайко

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Почвам с уроците.":

    Я сега обясни колко е справедливо и демократично Бугатито( което никога никой от нас няма да си купи), да няма проблем ако гори 2 литра повече, а Тойота да има, ей така....просто защото са японци....нищо че са съгласни да ни донесат колата , която са произвели до другия край на света за своя сметка!
    То няма такива умници никъде в галактиката, сигурен съм на 100%!!!!
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Белобради,

    1 1 Отговор

    До коментар #40 от "Момче,":

    Ще е интересно да видим милиардерите в кола с хибриден 2.5 литров мотор, който започва да вие неистово ако го помолиш да побърза. И кой въобще е казал нещо лошо за този Лексъс? Чети внимателно какво коментираме, с удоволствие бих приел аргументирани коментари. Хубаво е да имш самочувствие, но в някакво анонимно форумче няма как да знаеш с кого разговаряш все пак. Биенето в гърдите обикновено е или признак на незрялост, или на комплексираност.
  • 42 Прилича

    2 2 Отговор
    на контейнер за отпадъци!
  • 43 ПРОСТО КИРО И ШАЙКАТА НИ УНИЩОЖАВАТ

    1 2 Отговор
    ОТ ВЪН Е МНОГО ГРОЗНА!
  • 44 Факт

    3 1 Отговор
    Грозна е но пак е по красива от новите Бмв с решетката на пръсе
  • 45 Яяяя

    2 1 Отговор
    И от зад и от пред - пълен недодялан кютюк!
  • 46 Фермер

    1 1 Отговор
    Прилича ми на сандък за фураж за прикачане към трактор.
  • 47 Въпрос

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "БайБоцимир":

    Ти знаеш ли стойността на емисиите евро 7?