3 Октомври, 2023 18:48 4 055 47

Луксозният ван на Lexus дебютира в Европа

  • lexus-
  • lm-
  • ван

LM ще се предлага с 4 или 7 места

Луксозният ван на Lexus дебютира в Европа - 1

Половин година след премиерата на Lexus LM, сега той бе официално представен в Европа и Обединеното кралство. Премиерата бе придружена с обширна галерия, представяща луксозния миниван. Европейските клиенти ще могат да поръчат LM с четири или седем места, като разбира се, четириместната версия е по-луксозната от двете и според Lexus "е върхът на лукса". Задните седалки на този модел са вдъхновени от тези в първа нласа на авиокомпаниите и са проектирани така, че да намаляват разклащането на главата, да подобряват стойката и да могат да се накланят до напълно хоризонтално положение, ако пътниците имат нужда от почивка.

Луксозният ван на Lexus дебютира в Европа

Седалките имат функция за накланяне, за да се предотврати плъзгането на пътника напред при спиране на автомобила, предлагат функции за подгрев и обдухване и включват седем функции за масаж в.. Седемместните версии разполагат с ВИП седалки на втория ред и прибиращи се седалки на третия ред в конфигурация две плюс едно.

Луксозният ван на Lexus дебютира в Европа

Екстрите включват още 3D съраунд система Mark Levinson с 23 високоговорителя и 48-инчов монитор при версиите с четири места, активен контрол на шума, както и шумоизолиращи джанти и гуми. Четириместната версия включва и петслойна тапицерия, докато седемместният модел има малко по-малко усъвършенствана аудиосистема с 21 високоговорителя. Седемместният модел компенсира липсата на 48-инчов дисплей с по-малък 14-инчов падащ екран в тавана.

Луксозният ван на Lexus дебютира в Европа

Всички модели в Европа ще се продават в изпълнение LM 350h и стандартно задвижване на четритие колела. Двигателят е 2,5-литров хибриден задвижващ агрегат с мощност 247 к.с. и въртящ момент 329 нютон метра, което позволява ускорение до 100 км/ч за 8,7 секунди и максимална скорост 190 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 19 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гориил

    7 16 Отговор
    Toyota вече трета година има проблеми с горивните помпи. В салона на колата постоянно мирише на токсичен високооктанов бензин.

    Коментиран от #3, #6, #11, #34

  • 2 Турбодизел

    19 2 Отговор
    Е добре де, в Япония и разни други държави тази машина се предлага с хубав, здрав и вървящ 4.0 V6, защо пак някаква скопена версия предлагат за нашите пазари? Резил драги зрители.

    Коментиран от #7

  • 3 Тоз

    7 1 Отговор

    До коментар #1 от "Гориил":

    Ко речи, чи ни разбрах. И таз лакърдия ли е от селската кръчма. Много сложни изрази-токсичен, високооктанов бензин. Сложна мисъл, сложна личност.
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 патето Яки

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Гориил":

    Заведи я на майстор да прегледа бензинопроводите, тръби, маркучи скоби, ако е стара и маркуча на резервоара. Ако не харесваш миризма на високооктанов зареждай нискооктанов, сложи и газова но проблема иска решение щом мирише. Имал съм случай да се разчепка маркуч до скоба, друг път се пукнало малко маркуче на регулатора на налягане а той пък изпуска, купих нов за 170лв. Смених горивна помпа на опел векта на 159х.км. нормално е износва се но ако се случи на пътя много лошо. Помпата може да е в ред но връзките с самата помпа в резервоара са трудни за уплътняване.
  • 7 БайБоцимир

    4 16 Отговор

    До коментар #2 от "Турбодизел":

    Тойота не ги бива много в двигателите, тъпчат на едно място от години. Техни конкуренти на правиха V6 двигатели с Евро 6, дори готови за Евро 7, при това дизел и бензин!!!

    Коментиран от #9, #13

  • 8 патето Яки

    8 11 Отговор
    Много грозна кола сандък , черната става за катафалка.
  • 9 Факт

    11 2 Отговор

    До коментар #7 от "БайБоцимир":

    Скрий се че смръдиш Тойота мачка във Ве ер це вече 10 години не можели двг да правят

    Коментиран от #12

  • 10 Още преди 5 години

    18 1 Отговор
    видях в Япония Тойота Алфард, 3.5 литра Луксозното изпълнение. С такифва фотьойли-масажиращи легла, и с всички глезотии. Честно, возил съм се в S класи, В 7L на БМВ, В луксозен шатъл ван на Мерцедес, обаче друго толкова луксозно нещо като Тойотата не съществува никъде. Само някоя тунинг къща може да ви направи нещо толкова изтънчено, и то за страшно много пари.
  • 11 Предния модел на Алфард

    12 1 Отговор

    До коментар #1 от "Гориил":

    втора употреба в Европа почва от 85000евра. Двигателя е железен. Можеш за Луната да тръгнеш с него. Не случайно и в Сибир, Норвегия, Канада, Дубай, Катар, Пустинята, и в Зимбабве Тойота е номер 1. Трапери, Шейхове, Ескимоси и Ловджии, дори нашия милиардер Бойко избират Тойота.
  • 12 БайБоцимир

    5 8 Отговор

    До коментар #9 от "Факт":

    Ами хайде да направят нещо за европейския пазар тогава. Мачкат, къртят, трепят... ама нито V8, нито V6, само скопени разработки. Да изкарат 200 к.с. е истинска мъка и само добавянето на електрически мотор им дава малко по-добър имидж. Да не споеменавам и сериозното им изоставане с мултимедия и електроника - дисплеите има са като Тамагочи, процесорите морално остарели, за добър звук трябва да купуваш Лексъс. А за окачването да си говорим ли? Нито спортно, нито комфортно - ни рак, ни щука.

    Коментиран от #16

  • 13 Да, видяхме ги ваг групата

    6 3 Отговор

    До коментар #7 от "БайБоцимир":

    платиха десетки милиарди, заради това, че лъжели в тестовете. Няма как да направиш ДВГ с евро 6 стандарт, камо ли с евро 7. Старт стоп, изключване на цилиндри, глупости! Обема си е обем. Трябва да го напълниш. Горивната смес си има пропорции. На толкова въздух, с еди каква си температура, еди колко си грама пулверизирано гориво. При толкова оборота, толкова пълнения. Точка!!! Много празни приказки само на женския пазар, ако обичате!

    Коментиран от #14

  • 14 БайБоцимир

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "Да, видяхме ги ваг групата":

    Въобще не говоря за ВАГ.

    Коментиран от #15

  • 15 А за кой?

    5 0 Отговор

    До коментар #14 от "БайБоцимир":

    Евро 7 с 6-ст цилиндров двигател ще изкараш, ама нанайки. Я виж на Мерцедес 63 ката колко цилиндъра е, и на Ауди 50TDi. Забелязваш ли, че не е 5.0 TDI, a 50 TDI.

    Коментиран от #17

  • 16 Почвам с уроците.

    6 1 Отговор

    До коментар #12 от "БайБоцимир":

    Първо, за новите стандарти, при непокриване на нормите, има глоби десетки милиони. Ако продаваш Бугати с 1500 коня и струва 5милиона бройката, това, че с 400 километра в час гори 120 литра на 100 км, не е проблем, защото не включва евро мито, но за Тойота би било! Защо?
    Защото Заводите на Тойота след Брекзит останаха извън ЕС, и от там идва освен глобата, за евроемисиите, и евромито.-15 процента върху фактурната стойност. Добавяш транспортните разходи, и прибавяш 20 процента осреднено ДДС към всичко това(в някои държави ДДС от ЕС е дори 25 процента). В такъв случай сериен модел внос от страни извън ЕС с двигател неотговарящ на последният ЕС стандарт става непродаваем!
    Айде сега ще ги пратя банковата си сметка , за да ми.платиш за урока.

    Коментиран от #18, #39

  • 17 БайБоцимир

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "А за кой?":

    Е нали го раздаваш разбирач, чети. Казах Евро 6 за V6, и готов за Евро 7. Двигателят на Ауди 50TDI си е V6. Както и 45TDI.

    Коментиран от #22

  • 18 БайБоцимир

    3 3 Отговор

    До коментар #16 от "Почвам с уроците.":

    Надценяваш се. Не те знам на колко години си, но бизнес не си правил явно, дори магазинче не си отварял. Ако искаш да продаваш на чужд пазар, съобразявай се с изискванията на регулаторите и търсенето на клиентите. Безплатен урок за теб. Не ти давам банковата ми сметка. Тойота са чудесни автомобили - надеждни, здрави, но скучни и безлични.

    Коментиран от #19, #23, #32, #38

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Край

    4 2 Отговор
    Преди време имах ютия с такава форма. Не беше лексус. НЕО или Сапир ...- нещо подобно

    Коментиран от #33

  • 22 Нали не говореше за ВАГ

    2 1 Отговор

    До коментар #17 от "БайБоцимир":

    групата. Щото точно тези платиха десетки милиарди глобо, не само в ЕС, ами дори и в Америка, където критериите са занижени. Платиха ги за да не бъдат забранени. Тойота не иска да плаща и затова не прави такива двигатели.

    Коментиран от #24

  • 23 Много грешиш, и то на едро

    3 1 Отговор

    До коментар #18 от "БайБоцимир":

    Поне мога да те уверя, че не ставаш за профайлър към МВР. Ама хич. Като гледам и за обикновен квартален философ не ставаш. Нищо конкретно, само дрън, дрън.

    Коментиран от #25

  • 24 БайБоцимир

    1 2 Отговор

    До коментар #22 от "Нали не говореше за ВАГ":

    Пак поватрям, не говоря за ВАГ. За човек с претенции за познания в автомобилната индустрия не би трябвало да е изненада, че на пазара има V6 двигател с Евро 6, готов за Евро 7, във версия дизел и бензин, през 2023!!!

    Коментиран от #26, #28, #47

  • 25 БайБоцимир

    0 2 Отговор

    До коментар #23 от "Много грешиш, и то на едро":

    Кое е дрън-дрън и на кой въпрос да ти отговоря? Не виждам зададен такъв. Споделям лично мнение, като човек карал доста коли от различни производители.

    Коментиран от #29

  • 26 Асошиейтед прес

    2 0 Отговор

    До коментар #24 от "БайБоцимир":

    Няма такъв немците пак лъжат тестовете само че в ЕС минава

    Коментиран от #27

  • 27 БайБоцимир

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Асошиейтед прес":

    Хайде стига с тези немци. Японци са. Да не те напрягам повече, че за 20-годишен младеж явно е трудно да потърси, да помисли, да анализира и отговори нормално - провери при Мазда.
  • 28 Разработките на тезидвигатели

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "БайБоцимир":

    изискват изпитания, продължаващи години. Няма начин да са се подготвили още на чертожната дъска преди десет години, за сегашните стандарти. Просто си платиха милиардите глоба за сертификация и точка.

    Коментиран от #30

  • 29 А аз щлто съм се возил

    2 1 Отговор

    До коментар #25 от "БайБоцимир":

    само на Икаруси и Чавдари, и се намирам на празни приказки. Айде, че ми писна от аматьори.
  • 30 БайБоцимир

    0 1 Отговор

    До коментар #28 от "Разработките на тезидвигатели":

    Кой? Мазда ли си платиха?

    Коментиран от #31

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 4️⃣4️⃣5️⃣5️⃣

    4 5 Отговор
    Това на първата снимка е толкова грозно, че всичко на пътя ще се отдръпва и няма как да катастрофира!

    Коментиран от #36

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 БайБоцимир

    0 1 Отговор

    До коментар #32 от "Даже с еподценявам":

    Хайде стига с меренето на п.шки. Разбрахме, велик. Но теоритик. Каквото имах да казвам за продажбите и пазарите го казах. Тойота са решили кои континенти са им важни, Европа очевидно не им е приоритет. Дали заради силната конкуренция или неприемливи регулации, тяхно решение. Ще продължата да продават добре, докато запазят доброто съотношение качество-цена, което е определящо за купувачите с рационално мислене. Но едва ли скоро ще имат в отбора си платежоспособните или търсещите по-специална връзка с автомобила си. Да, Лексъс е стъпка напред, но не и истински конкурент в Европа.
    Между другото, пускай смело колкото желаеш термини, ако това ще те накара да се почустваш по-значим в един форум. Но ти предлагам да използваш този похват в офиса, да блеснеш пред девойките.

    Коментиран от #40

  • 38 Знайко

    0 2 Отговор

    До коментар #18 от "БайБоцимир":

    Щял да стане непродаваем двигателя, щото щяло да има ддс...е ти си много голям експерт....пуксаме го като резервни части и няма ддс.
    Не му давай нищо на тоя, имало ддс и щели да ти го вземат , вместо да го занулиш на следващото тримесечие с други разходи.
    Продължавам да се изумявам как експертите по ДВГ РАБОТЯТ като като коментатори с сайтчета и даже са не искат да чуват да им се налага да си мият ръцете с каша!
  • 39 Знайко

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Почвам с уроците.":

    Я сега обясни колко е справедливо и демократично Бугатито( което никога никой от нас няма да си купи), да няма проблем ако гори 2 литра повече, а Тойота да има, ей така....просто защото са японци....нищо че са съгласни да ни донесат колата , която са произвели до другия край на света за своя сметка!
    То няма такива умници никъде в галактиката, сигурен съм на 100%!!!!
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Белобради,

    1 1 Отговор

    До коментар #40 от "Момче,":

    Ще е интересно да видим милиардерите в кола с хибриден 2.5 литров мотор, който започва да вие неистово ако го помолиш да побърза. И кой въобще е казал нещо лошо за този Лексъс? Чети внимателно какво коментираме, с удоволствие бих приел аргументирани коментари. Хубаво е да имш самочувствие, но в някакво анонимно форумче няма как да знаеш с кого разговаряш все пак. Биенето в гърдите обикновено е или признак на незрялост, или на комплексираност.
  • 42 Прилича

    2 2 Отговор
    на контейнер за отпадъци!
  • 43 ПРОСТО КИРО И ШАЙКАТА НИ УНИЩОЖАВАТ

    1 2 Отговор
    ОТ ВЪН Е МНОГО ГРОЗНА!
  • 44 Факт

    3 1 Отговор
    Грозна е но пак е по красива от новите Бмв с решетката на пръсе
  • 45 Яяяя

    2 1 Отговор
    И от зад и от пред - пълен недодялан кютюк!
  • 46 Фермер

    1 1 Отговор
    Прилича ми на сандък за фураж за прикачане към трактор.
  • 47 Въпрос

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "БайБоцимир":

    Ти знаеш ли стойността на емисиите евро 7?