14 Декември, 2023 16:13 2 173 1

Подробно за новия Transporter на Volkswagen

  • vw-
  • volkswagen-
  • transporter

Компанията разпространи повече снимки

Подробно за новия Transporter на Volkswagen - 1

След краткия клип на Volkswagen по повод първата публична поява на Transporter през изминалата седмица, сега наред е подробна информация за новия Volkswagen Transporter, въпреки че официалната премиера е насрочена за пролетта на 2024 г., а доставките за клиентите се очаква да започнат през 2025 г. Камуфлажът на публикуваните изображения скриват по-голямата част от купето, но някои характеристики се забелязват. Transporter T7 ще демонстрира внушителна емблема на Volkswagen в предната част, интересен дизайн на радиаторната решетка, сравнително тънки LED фарове и изключително голямо предно стъкло за по-добра видимост.

Интериорът на Transporter отразява технологично ориентиран дизайн, като може да се похвали с 12-инчово арматурно табло Digital Cockpit и 13-инчов централен сензорен екран със свързаност с Apple CarPlay и Android Auto. Технологичните характеристики включват асистент за поддържане на лентата на движение, автономно аварийно спиране и разпознаване на пътни знаци.

Подробно за новия Transporter на Volkswagen

Наличен в различни конфигурации, включително микробуси с две дължини и височини на каросерията, версия с два реда седалки и двойна кабина "dropside", стандартният Transporter е пораснал до 5050 мм дължина, което е със 146 мм повече от предшественика му. Междуосието се е увеличило с 97 мм до 3100 мм. Увеличените размери допринасят за допълнителното пространство както за пътниците, така и за товара, като стандартният ван Transporter осигурява 5,8 куб. м товарно пространство и 148 мм пространство между арките на колелата. Полезният товар при дизеловите модели е увеличен от 1,2 на 1,3 тона, а максималният капацитет на теглене вече е 2,8 тона.

Подробно за новия Transporter на Volkswagen

Transporter предлага широка гама от задвижвания, започвайки с дизелови двигатели с мощност 109 к.с., 147 к.с. или 168 к.с., като при по-мощните варианти се предлага задвижване на всички колела. След това се предлага хибриден модел, Transporter eHybrid, с мощност 229 к.с. На върха на гамата е напълно електрическият eTransporter, който се предлага в четири версии. Началното ниво eTransporter е с 54kWh батерия и 114 к.с., докато другите три модела използват 83kWh батерия, предлагайки мощност от 134 к.с., 215 к.с. и 282 к.с. И четирите варианта използват единичен електромотор за задвижване на задните колела, като се намеква за възможността за версия с два електромотора и задвижване на всички колела.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Николай В.

    7 3 Отговор
    Никога повече Фолксваген. Купувал съм три чисто нови. Поло Крафтър и Пасат. И със трите имах проблеми и скъпи ремонти. След 2000та година от тази фирма остана само името.