Американецът Виктор Шепард, който през 2016 г. се прочу с надеждността и издръжливостта на своята Toyota Tundra, се доближава до нов рекорд и отново благодарение на същия пикап. През юни 2016 г. всички специализирани издания говореха за 1,6 милиона километра, които Шепърд измина с Toyota Tundra SR5 Double Cab от 2007 година, оборудвана с 4.7-литров V8 двигател.
Малко преди да достигне рекорда, Шепард се сдобива със същия пикап, но произведен през 2014 година и оборудван с 5.7-литров V8 двигател. В момента пробегът на тази кола преминава отметката от 1.5 милиона километра и потенциално може да достигне далеч над предишния рекорд от 1.6 милиона километра.
Според собственика, освен планираната поддръжка на двигателя на 1 260 000 км, той е сменил алтернатора и е извършил ремонт на трансмисията. Но след 128 750 км той инсталира нова трансмисия, защото пикапът започва да губи скорост при изкачване. И това е единственият сериозен проблем, с който се сблъсква през годините.
Интересното е, че Toyota размени стария пикап на Sheppard от 2007 г. за чисто нов Limited Crew Cab от 2016 г. Старият рекордьор беше проучен и получените данни бяха използвани при проектирането на Toyota Tundra 2022 година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Уса
13:55 07.01.2024
2 Сеир за интернет
13:59 07.01.2024
3 Бакшиша от факултета
14:00 07.01.2024
4 Мунчо
14:01 07.01.2024
5 От чужбина
Коментиран от #6, #8, #15, #16
15:12 07.01.2024
6 От чужбина - продължение
До коментар #5 от "От чужбина":
Като цяло тази "новина" ми изглежда съмнителна. Просто пресметнете средни скорости на движение, време, начин на евентуално ползване и ще разберете, че ... ДА, възможно е, но е малко вероятно.15:16 07.01.2024
7 Гост
Коментиран от #17
15:25 07.01.2024
8 Гост
До коментар #5 от "От чужбина":
Теслю неверни,щом Дизела съобщава за 100 к.км годишно за шофиране само във Варненските села при разнос,какво да кажем за разстоянията в Америка.Коментиран от #11
15:31 07.01.2024
9 Порно
16:13 07.01.2024
10 Васил
16:22 07.01.2024
11 Ти да видиш
До коментар #8 от "Гост":
Казваш за toyota могат да се изминат 1 милион мили в Америка, но за Тесла е невъзможно? Не ти е за първи път да се извърташ като фурнаджийска лопата.17:17 07.01.2024
12 Радо
17:29 07.01.2024
13 Оти виж ти
17:37 07.01.2024
14 Монтьора
18:27 07.01.2024
15 Защо да не може
До коментар #5 от "От чужбина":
За девет години това са по 166 хиляди километра на година. При петдневна работна седмица са по 640 км на ден. Този пич доставя части за платформи, така че вероятно кара повечето по магистрали с над 100 километра в час. Тоест по 6 часа на ден. Буквално може да достави частта и да се прибере в рамките на 8-часов работен ден.В САЩ пикапите са основно превозно средство. Почти не ползват баничарки и микробуси. И даже не возят стоките в легена на пикапа, а дърпат ремаркета. С любителска книжка могат да шофират автомобили с общо тегло до 11 т. За камионите и микробусите им трябва професионална книжка и затова предпочитат пикапи.
18:34 07.01.2024
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Кико
До коментар #7 от "Гост":
Може да си прав , но сметни експлоатационните разходи за тоя пробег и може да се окаже , че Тесла е по- евтина. Иначе Тундра е супер , но това далеч не е кола за всеки ден. Не и по нашите географски ширини21:23 07.01.2024
18 Перник
22:03 07.01.2024
19 Защо да не е на 5 милиона км?
Някаква снимка на волан и две снимки на някаква кола отвън, заглавието и текста в статията може да е всякакво
23:39 07.01.2024
20 Хой
Коментиран от #22
00:09 08.01.2024
21 Тази сметка
00:17 08.01.2024
22 Една жена ли ти каза?
До коментар #20 от "Хой":
Не знам този твой приятел дали за 800 000 км е сменил само един алтернатор , масло и гуми, ама съм се нагледал по сервизите на хонди за основни ремонти и скоростни кутии на под 200 000 км. А за модули, електроника и др. пре скъпи компоненти няма да споменавамКоментиран от #23, #25
00:35 08.01.2024
23 Хой
До коментар #22 от "Една жена ли ти каза?":
Аз пък съм се нагледал на всичко немско, бмв, ауди, фолксваген, опел форд и подобни недоразумения, и мерцедес не е кой-знае колко по-добре.01:41 08.01.2024
24 Начее
07:41 08.01.2024
25 Явно доста си повисял
До коментар #22 от "Една жена ли ти каза?":
По сервизи, да нямаш ауди?08:07 08.01.2024
26 Не и не
08:10 08.01.2024
27 Мнение
Другото което ме учуди е, че напр. Тойота Авенсис от 2010 няма с-ма за следене при изгорели светлини, освен това няма и нивомер за антифриза?!
С други думи, може да карате с 1 фар и без антифриз, но ще разберете чак когато стане вечер, или двг ви прегрее?!
Впечатление ми направи и, че пластмасовите панели (около и под двг) на тойотите ги монтират с едни кекави пластмасови нитове, които супер бързо се чупят и трябва да имате кашон с резервни, иначе резултатът е висящи и тракащи кори?!
Тези са само първите впечатления от автомобилът на един приятел...
Коментиран от #28, #29
09:53 08.01.2024
28 Тойота
До коментар #27 от "Мнение":
Те не прегряват22:20 08.01.2024
29 бай Даньо
До коментар #27 от "Мнение":
Тойота не прегрява. Нямат и уред за маслото, защото и масло не горят.... И аз се подразних в началото че ги няма тия уреди , но после разбрах. Между другото имам Лексъс преди 2 дена стана на 200 000 мили ( над 330 000 км) ... хибрид с оригиналната батерия .... нищо не съм сменял.Коментиран от #30
22:41 08.01.2024
30 Мнение
До коментар #29 от "бай Даньо":
Да, ама не!Точно при този авер му се спукал един пластмасов фитинг на Авенсис-а, в следствие на което антифризът му изтекъл на улицата и той разбрал за проблема чак когато стрелката за охлаждащата течност отишла в лютеницата!
Да, двигателят му работи след ремонта, НО причината е, че той спрял почти веднага след като температурата се вдигнала толкова и компа изписал "overheated"!
Колкото до нивомера на маслото, наистина ли мислиш, че е невъзможно да ти изтече случайно от някое спукано маркуче, а ти да продължиш да си караш без масло?!
Пак казвам, тойотите имат своите позитиви (основните възли са им сравнително надеждни), НО определено не е като да нямат проблеми!
09:34 09.01.2024