Hyundai Bayon вече демонстрира най-новия дизайнерски език на марката, но това изглежда не пречи на корейците да освежат компактния модел. Усъвършенстваната визия вече включва светлинна лента по цялата ширина, свързваща тънки DRL светлини, придружени с разделени фарове, което съответства на модерната естетика на Hyundai. Фини промени в бронята и радиаторната решетка, които вече имат повече елементи в черна пластмаса, допринасят за актуализирания външен вид на Bayon.
Подобно усъвършенстване се разпростира и върху задната част, с увеличени елементи от черна пластмаса и променени форми на светлините за заден ход в бронята. Hyundai въвежда четири нови цвята боя в палитрата на конфигуратора.
Отвътре технологичната привлекателност на Bayon получава тласък, тъй като 10,25-инчовият цифров инструментален панел става стандартен за всички модификации. Основният екран на инфоразвлекателната система, който преди беше 8-инчов, освен ако не бъде модернизиран, сега е унифициран до 10,25-инчова версия. Моделите Bayon 2024 разполагат с цифрови уреди на всички пазари, а навигационната система поддържа актуализации по въздуха.
Въпреки че Hyundai не е засегнал изрично задвижващите агрегати в съобщението за фейслифта, то предполага приемственост със съществуващите опции. Купувачите могат да избират между два варианта на 1,0-литровия трицилиндров двигател с турбокомпресор. Базовата версия осигурява мощност от 98 к.с. и въртящ момент от 172 Нм, докато опцията от по-висок клас увеличава мощността до 118 к.с. при непроменени нива на въртящия момент.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА