24 Януари, 2024 12:24 6 376 18

Opel възражда легендарната Frontera

  • opel-
  • fronetra-
  • crossland

Моделът ще бъде заместник на Crossland

Opel възражда легендарната Frontera - 1

Opel скоро ще представи наследника на Crossland и за изненада на мнозина новият модел ще носи името "Frontera", което е връщане към офроуд автомобила на Opel, произвеждан от 1991 до 2004 г. Решението да се възроди името Frontera подсказва, че предстоящият компактен SUV ще се отличава с ръбат дизайн, като вероятно ще споделя технологии с новия Citroën C3 Aircross.

Crossland вече споделя техническата си база с Peugeot 2008 и настоящия C3 Aircross. Очаква се Frontera да бъде по-дълга от своя предшественик, а първоначалните изображения разкриват ъгловати контури, подчертаващи солидна и смела философия на дизайна. Opel споменава, че новата Frontera ще бъде оборудвана с интелигентни функции и гордо ще носи новото лого на марката Opel Blitz. Освен това Frontera ще се предлага като автомобил с електрическо задвижване от самото начало.

Opel възражда легендарната Frontera

Флориан Хютл, главен изпълнителен директор на Opel, изразява вълнението си от новата Frontera, заявявайки, че името напълно съответства на новия и вълнуващ SUV на марката. Очаква се моделът да излъчва увереност и да заеме централно място на пазара. Opel подчертава просторността, вариативността и достъпността на Frontera, което я прави подходяща както за клиенти с активен начин на живот, така и за семейства.

Opel планира да пусне на пазара електрическите версии на новата Frontera и на новия Grandland по-късно тази година, отбелязвайки значителна стъпка в прехода на Opel към превръщането му в изцяло електрическа марка. Компанията има за цел да предложи поне по един електрически вариант във всеки сегмент, демонстрирайки своя ангажимент към електрическата мобилност. По-подробна информация и изображения на новия Opel Frontera се очаква да бъдат публикувани през следващите седмици.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Легендата

    26 9 Отговор
    Фруктиера...
  • 2 С 2 г. гаранция или с една...?

    16 2 Отговор
    И колко много хиляди ще струва новата пластмасова играчка...?
  • 3 НЯМАЛА

    7 10 Отговор
    СИ БАБА БЕЛА И СИ КУПИЛА КОЗА ПО ДОБРЕ УАЗ ТЕКЕЗЕСАРКА
  • 4 бяха времена

    30 4 Отговор
    когато Опел Фронтера беше Аватар на Исузу Тропер/много добър франчайз имаха и при Астра и Вектра като агрегати и технологии/, но това бяха времена когато колите се правеха от инженери, сега когато Опел е собственост на концерна PSA, и ще използват собствени платформи за пестене на пари, най вероятно няма да го качат на железна рама както бяха старите Фронтери, и с една дума за какъв оффроуд можем да говорим тук, пластмаса, и паркет, излизаш извън пътя и затъваш в калта.

    Коментиран от #7, #8

  • 5 нЕма лошо

    19 2 Отговор
    Имал съм на два пъти ОПЕЛ Фронтера - дълга база с 2.3 турбо дизелов двигател и къса с 2.2 бензин и не бяха лоши /все пак - това е ИСУЗУ Родео/ ,само че хич не бяха за оффроуд . Иначе - големи кошници , не особено здрави и не особено комфортни , но за цената си - бяха ОК .
  • 6 Селянин

    18 3 Отговор
    Още едно Пежо с друго име. Това ще има общо с Фронтерата колкото електрическия Мустанг с Бензиновото купе.
  • 7 нЕма лошо

    14 2 Отговор

    До коментар #4 от "бяха времена":

    На ИСУЗУ Трупер , аватара се казваше ОПЕЛ Монтерей .

    Коментиран от #10

  • 8 Гост

    28 3 Отговор

    До коментар #4 от "бяха времена":

    Наложи се да помагам на доста водачи в една снежна виелица. Ами те новите коли няма място, на което да се облегнеш, за да ги буташ. Всичко е пластмаса и тънки ламаринки, където се облегнеш и започва да се огъва и да пращи. Викам си - боже къде се обърка автомобилостроенето. Помолих един от водачите да си спре чистачките за да не ми удрят ръцете при бутането и той ми каза, че са автоматични и не знае как се спират. Поне си отговорих си на въпроса защо се обърка автомобилостроенето.
  • 9 Ония с Фордо

    23 2 Отговор
    Ако новата Фронтера е като новата Витара по-добре да не я пускат на пазара ! Има достатъчно лъскави паркетници набъхани с безсмислени и ненужни "екстри" .
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 ама друг път

    6 1 Отговор
    Isuzu Amigo / Rodeo за щатския пазар , за Европа Opel Frontera
  • 12 Астра с буркани

    15 1 Отговор
    Опел рекорд и опел калибра, бяха "легендарни", фронтерата е просто жипка.

    Коментиран от #18

  • 13 обергрупенфюрер Шолц

    4 6 Отговор
    Frontera са некакви джипки за фронта в Украйна, ли?!

    Коментиран от #14, #16

  • 14 000013

    1 2 Отговор

    До коментар #13 от "обергрупенфюрер Шолц":

    Тъпак! А уж всички сте умница и знаете езици !
  • 15 ганю

    2 1 Отговор
    Най практичната функционална и вършеща работа кола
    здрава и полезна
    широка като американски джип висока бързи бавни
    абе Немското си е Немско
  • 16 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "обергрупенфюрер Шолц":

    Опел ГТ беше легендарна. Манта беше легендарна. Калибра беше легендарна. Фронтерата си беше просто джипка.
  • 17 Сакън

    1 0 Отговор
    Стреснах се
  • 18 Аззз

    3 0 Отговор

    До коментар #12 от "Астра с буркани":

    О да, така беше.
    Опел-три, четири-литрови редови шестаци ( C30SE, C40SE), джипка имаха, калибрата, манта. Коли със задно имаха.. Абе бяха предпочитани пред другата народна марка-vw.
    Сега vw стана "тежкарска" кола. Пасат моля ти се и онова другото-ортеон, ги водим малки премиуми :D Вътре тежко гледаме. Ама тва е, маркетинг и овце..