Opel скоро ще представи наследника на Crossland и за изненада на мнозина новият модел ще носи името "Frontera", което е връщане към офроуд автомобила на Opel, произвеждан от 1991 до 2004 г. Решението да се възроди името Frontera подсказва, че предстоящият компактен SUV ще се отличава с ръбат дизайн, като вероятно ще споделя технологии с новия Citroën C3 Aircross.
Crossland вече споделя техническата си база с Peugeot 2008 и настоящия C3 Aircross. Очаква се Frontera да бъде по-дълга от своя предшественик, а първоначалните изображения разкриват ъгловати контури, подчертаващи солидна и смела философия на дизайна. Opel споменава, че новата Frontera ще бъде оборудвана с интелигентни функции и гордо ще носи новото лого на марката Opel Blitz. Освен това Frontera ще се предлага като автомобил с електрическо задвижване от самото начало.
Флориан Хютл, главен изпълнителен директор на Opel, изразява вълнението си от новата Frontera, заявявайки, че името напълно съответства на новия и вълнуващ SUV на марката. Очаква се моделът да излъчва увереност и да заеме централно място на пазара. Opel подчертава просторността, вариативността и достъпността на Frontera, което я прави подходяща както за клиенти с активен начин на живот, така и за семейства.
Opel планира да пусне на пазара електрическите версии на новата Frontera и на новия Grandland по-късно тази година, отбелязвайки значителна стъпка в прехода на Opel към превръщането му в изцяло електрическа марка. Компанията има за цел да предложи поне по един електрически вариант във всеки сегмент, демонстрирайки своя ангажимент към електрическата мобилност. По-подробна информация и изображения на новия Opel Frontera се очаква да бъдат публикувани през следващите седмици.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Легендата
12:26 24.01.2024
2 С 2 г. гаранция или с една...?
12:43 24.01.2024
3 НЯМАЛА
12:48 24.01.2024
4 бяха времена
Коментиран от #7, #8
12:52 24.01.2024
5 нЕма лошо
12:57 24.01.2024
6 Селянин
12:58 24.01.2024
7 нЕма лошо
До коментар #4 от "бяха времена":
На ИСУЗУ Трупер , аватара се казваше ОПЕЛ Монтерей .Коментиран от #10
13:00 24.01.2024
8 Гост
До коментар #4 от "бяха времена":
Наложи се да помагам на доста водачи в една снежна виелица. Ами те новите коли няма място, на което да се облегнеш, за да ги буташ. Всичко е пластмаса и тънки ламаринки, където се облегнеш и започва да се огъва и да пращи. Викам си - боже къде се обърка автомобилостроенето. Помолих един от водачите да си спре чистачките за да не ми удрят ръцете при бутането и той ми каза, че са автоматични и не знае как се спират. Поне си отговорих си на въпроса защо се обърка автомобилостроенето.13:06 24.01.2024
9 Ония с Фордо
13:09 24.01.2024
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 ама друг път
13:34 24.01.2024
12 Астра с буркани
Коментиран от #18
16:37 24.01.2024
13 обергрупенфюрер Шолц
Коментиран от #14, #16
22:22 24.01.2024
14 000013
До коментар #13 от "обергрупенфюрер Шолц":
Тъпак! А уж всички сте умница и знаете езици !05:27 25.01.2024
15 ганю
здрава и полезна
широка като американски джип висока бързи бавни
абе Немското си е Немско
13:18 25.01.2024
16 Гост
До коментар #13 от "обергрупенфюрер Шолц":
Опел ГТ беше легендарна. Манта беше легендарна. Калибра беше легендарна. Фронтерата си беше просто джипка.20:55 25.01.2024
17 Сакън
06:43 26.01.2024
18 Аззз
До коментар #12 от "Астра с буркани":
О да, така беше.Опел-три, четири-литрови редови шестаци ( C30SE, C40SE), джипка имаха, калибрата, манта. Коли със задно имаха.. Абе бяха предпочитани пред другата народна марка-vw.
Сега vw стана "тежкарска" кола. Пасат моля ти се и онова другото-ортеон, ги водим малки премиуми :D Вътре тежко гледаме. Ама тва е, маркетинг и овце..
07:33 26.01.2024