17 Февруари, 2024 10:30 3 866 7

Най-мощният Brabus правен някога стана още по-мощен

  • brabus-
  • rocket-
  • mercedes-
  • amg-
  • gt

Rocket 1000 разполага с 1000 конски сили

Най-мощният Brabus правен някога стана още по-мощен - 1

Brabus отново се насочи към подобряването на хибридния лифтбек Mercedes-AMG GT 63 S E-Performance, отбелязвайки второто си начинание за подобряване на неговите характеристики. След представянето на Brabus 930 през пролетта на миналата година, който може да се похвали с впечатляващата мощност от 930 конски сили и 1550 Нм въртящ момент, представянето на Brabus Rocket 1000 вдига летвата още по-високо, като сега осигурява зашеметяващите 1000 конски сили и 1820 Нм въртящ момент. Въпреки това, за да се запази дълготрайността на трансмисията, въртящият момент е ограничен до „само“ 1620 Нм. Това подобрение е постигнато чрез серия от модификации, включително увеличаване на работния обем на V8 двигателя от 4,0 на 4,5 литра, вграждане на по-ефективни турбокомпресори и повишаване на налягането до 1,4 бара.

Най-мощният Brabus правен някога стана още по-мощен

Въпреки тези значителни подобрения в двигателя с вътрешно горене, електрическият компонент на системата остава непроменен. Захранван от батерия с капацитет 6,1 киловатчаса, електромоторът произвежда 204 конски сили и осигурява задвижване на задните колела, с възможност за включване на предните колела в случай на приплъзване чрез двустепенна скоростна кутия. Работейки в хармония с двигателя с вътрешно горене, електрическият двигател ускорява лифтбека от 0 до 100 км/ч за едва 2,6 секунди, надминавайки времето на Brabus 930 от 2,8 секунди и времето на стандартния GT 63 S E-Performance от 2,9 секунди. Brabus Rocket 1000 изпълнява спринта на четвърт миля само за 9,7 секунди и достига скорост от 300 километра в час за 23,9 секунди от място, като в крайна сметка постига максимална скорост, близка до 316 километра в час.

Визуално модифицираният лифтбек се отличава с удължаване на каросерията с 67 мм, динамични въздухозаборници, разположени от двете страни на радиаторната решетка за подобряване на аеродинамиката, увеличен спойлер и "остриета" на предната броня, напомнящи оригиналния дизайн на Brabus Rocket от 2006 г. В задната част забележителните елементи включват крило от въглеродни влакна и значителен дифузьор. Колелата Monoblock P, украсени с централна гайка, се предлагат в различни размери, като отпред са 21-цолови, а отзад - 22-цолови. Благодарение на модула за въздушно окачване SportXtra лифтбекът може да се снижи с 20 мм, което повишава визуалната му привлекателност и динамичното му присъствие.

Най-мощният Brabus правен някога стана още по-мощен

В салона на изданието Brabus Masterpiece по-голямата част е украсена с луксозна черна кожа Dino Black, а отделни елементи, като например части от седалките и сенниците, са украсени с десена Heritage, изобразяващ две релефни седморки като знак за годината на създаване на Brabus. Декоративни наслагвания от въглеродни влакна с гланцов лак украсяват интериора, допълнени от черна тапицерия от алкантара на тавана, заедно с акценти от алкантара и анодизиран алуминий. Ограничен само до 25 бройки, Brabus Rocket 1000 се предлага на цена от 535 500 евро в Германия.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пък Плейд го прай за 2.1 свкунди,

    9 12 Отговор
    тиха е, има два багажника и повече пространство вътре, не гори 30 на сто, няма данък, синя зона, ежегодишно обслужване за десетки хиляди и струва 5 пъти по-малко.

    Коментиран от #6

  • 2 Пилот на Ферари

    6 4 Отговор
    Аз пък го помислих за Форд Мустанг .
  • 3 Давам за пример Чирон-1001 коня

    5 1 Отговор
    С 400 км час си изразходва резервоара за 8 минути. Резервоара му е над 100 юитра. А сметнете какво разстояние изминава за това време, и колко гори на сто........

    Коментиран от #4, #7

  • 4 Пилот на Ферари

    10 0 Отговор

    До коментар #3 от "Давам за пример Чирон-1001 коня":

    Че то и Порше при скорост над 260 км/ч гори 67литра на 100 километра . Но не го пишат в спецификациите . Дават му разхода при 120км/ч .
  • 5 Селския

    8 2 Отговор
    Колко щяла да гори?
    Боли дедОвия какъФ разход има тоя дето ще си я купи😂
  • 6 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Пък Плейд го прай за 2.1 свкунди,":

    точно така
  • 7 гост

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "Давам за пример Чирон-1001 коня":

    и теслата го мачка,..................а бугатито струва 2,5млн $.................ко? ....не