Brabus отново се насочи към подобряването на хибридния лифтбек Mercedes-AMG GT 63 S E-Performance, отбелязвайки второто си начинание за подобряване на неговите характеристики. След представянето на Brabus 930 през пролетта на миналата година, който може да се похвали с впечатляващата мощност от 930 конски сили и 1550 Нм въртящ момент, представянето на Brabus Rocket 1000 вдига летвата още по-високо, като сега осигурява зашеметяващите 1000 конски сили и 1820 Нм въртящ момент. Въпреки това, за да се запази дълготрайността на трансмисията, въртящият момент е ограничен до „само“ 1620 Нм. Това подобрение е постигнато чрез серия от модификации, включително увеличаване на работния обем на V8 двигателя от 4,0 на 4,5 литра, вграждане на по-ефективни турбокомпресори и повишаване на налягането до 1,4 бара.
Въпреки тези значителни подобрения в двигателя с вътрешно горене, електрическият компонент на системата остава непроменен. Захранван от батерия с капацитет 6,1 киловатчаса, електромоторът произвежда 204 конски сили и осигурява задвижване на задните колела, с възможност за включване на предните колела в случай на приплъзване чрез двустепенна скоростна кутия. Работейки в хармония с двигателя с вътрешно горене, електрическият двигател ускорява лифтбека от 0 до 100 км/ч за едва 2,6 секунди, надминавайки времето на Brabus 930 от 2,8 секунди и времето на стандартния GT 63 S E-Performance от 2,9 секунди. Brabus Rocket 1000 изпълнява спринта на четвърт миля само за 9,7 секунди и достига скорост от 300 километра в час за 23,9 секунди от място, като в крайна сметка постига максимална скорост, близка до 316 километра в час.
Визуално модифицираният лифтбек се отличава с удължаване на каросерията с 67 мм, динамични въздухозаборници, разположени от двете страни на радиаторната решетка за подобряване на аеродинамиката, увеличен спойлер и "остриета" на предната броня, напомнящи оригиналния дизайн на Brabus Rocket от 2006 г. В задната част забележителните елементи включват крило от въглеродни влакна и значителен дифузьор. Колелата Monoblock P, украсени с централна гайка, се предлагат в различни размери, като отпред са 21-цолови, а отзад - 22-цолови. Благодарение на модула за въздушно окачване SportXtra лифтбекът може да се снижи с 20 мм, което повишава визуалната му привлекателност и динамичното му присъствие.
В салона на изданието Brabus Masterpiece по-голямата част е украсена с луксозна черна кожа Dino Black, а отделни елементи, като например части от седалките и сенниците, са украсени с десена Heritage, изобразяващ две релефни седморки като знак за годината на създаване на Brabus. Декоративни наслагвания от въглеродни влакна с гланцов лак украсяват интериора, допълнени от черна тапицерия от алкантара на тавана, заедно с акценти от алкантара и анодизиран алуминий. Ограничен само до 25 бройки, Brabus Rocket 1000 се предлага на цена от 535 500 евро в Германия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пък Плейд го прай за 2.1 свкунди,
Коментиран от #6
10:41 17.02.2024
2 Пилот на Ферари
10:43 17.02.2024
3 Давам за пример Чирон-1001 коня
Коментиран от #4, #7
10:43 17.02.2024
4 Пилот на Ферари
До коментар #3 от "Давам за пример Чирон-1001 коня":
Че то и Порше при скорост над 260 км/ч гори 67литра на 100 километра . Но не го пишат в спецификациите . Дават му разхода при 120км/ч .10:50 17.02.2024
5 Селския
Боли дедОвия какъФ разход има тоя дето ще си я купи😂
20:46 17.02.2024
6 гост
До коментар #1 от "Пък Плейд го прай за 2.1 свкунди,":
точно така23:09 18.02.2024
7 гост
До коментар #3 от "Давам за пример Чирон-1001 коня":
и теслата го мачка,..................а бугатито струва 2,5млн $.................ко? ....не23:27 18.02.2024