15 Януари, 2014 09:02 17 376 16

Ето го най-мощния Chevrolet Corvette

  • chevrolet-
  • corvette-
  • z06-
  • z07-
  • салон-
  • детройт

 

По време на автомобилното изложение в Детройт компанията Chevrolet представи най-мощното изпълнение на модела си Corvette за цялата история на марката. Новата генерация Corvette Z06 разполага с мощност от 625 конски сили, идващи от 6.2 литров V-образен осмак. Двигателят е снабден с механичен компресор Eaton, а максималният му въртящ момент е 861 Нм. Новото поколение има в арсенала си още система за спиране на част от цилиндрите при по-малко натоварване на мотора, главата на цилиндровия блок е кована, клапаните са титаниеви, а буталата са изработени от кован алуминий.

Моторът може да работи с две скоростни кутии - седемстепенна механична трансмисия с автоматизирано сваляне на предавките и с осемстепенен автомат. На този етап от компанията не съобщават динамичните характеристики на най-мощния Corvette, но предвид техническите характеристики на колата може да се очаква доста. Ще припомним, че предшественика, който разполага със седемлитров агрегат с мощ 505 коня ускорява от 0 до 100 км/ч. за 3.6 секунди, а максималната му скорост е 316 км/ч. Както вече споменахме очакванията са, че новата генерация ще разполага със значително по-добра динамика.
Външно наточеният американски суперкар впечатлява с агресивен аеродинамичен обвес, каросерийни панели от въглеродни сплави и със специални активни елементи, увеличаващи силата на натиск на автомобила към асфалта. За обуздаване на огромната мощ пък се грижи и иновационен диференциал с повишено триене и електронно управление на задния мост. Спирачките разполагат с шестбутални апарати, а джантите са с различен размер отпред и отзад - 19 и 20 цола, съответно. Те са "обути" с високоскоростни гуми Michelin Pilot Super Sport, които са с размери 285/30 за предните и 335/25 за задните.
Специално за новия модел ще бъде пуснат и т.нар. състезателен пакет Z07, основните различия на който се заключават в карбон-керамични спирачки на компанията Brembo, гуми Michelin Pilot Super Sport Cup и регулируема централна секция в задния спойлер. Тестовете на състезателната разновидност още не са приключили, но от компанията споделиха пред медиите в Детройт, че на този етап автомобила дава рекордни, за цялата история на Corvette, времена на трасето, като те превъзхождат дори и тези на ZR1. Как точно беше представен най-мощния Corvette за всички времена можете да видите във видеото.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Споок Армин

    4 2 Отговор
    Отново са на върха
  • 2 velichko kostadinov

    4 2 Отговор
    браво страхотна кола отново една от най добрите supercar
  • 3 Mercedes-Benz

    7 1 Отговор
    Супер е, обожавам автомобили оборудвани с осмак и компресор, а и не са рязали кубатурата, за което поклон!

    There's No Replacement For Displacement
  • 4 Кико Пламенов

    4 1 Отговор
    Трябва да се отбележи, че има огромен прогрес с дизайна и интериора. Изглежда доста Hi-Tech. Стария z06 си беше доста бърза кола, представям си тази на какво ще е способна :)
  • 5 ILIAN ILIEV

    6 1 Отговор
    Вече 10 часа откакто е пусната новината, а още никой талибан не е казал как GTR-а ще го отвее това и т.н......Притеснявам се вече

    Коментиран от #6, #12

  • 6 Krasimir Petrov

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "ILIAN ILIEV":

    Защо да противопоставяме виртуално един добър автомобил на друг добър автомобил?! Едва ли повечето от нас ще могат да си позволят реално да седнат в такава машина, най-много да подсмърчат като въшливо ц...нче покрай нея Ако можех да ги имам и двете, освен това нещо за всеки ден, сув-че да си возя децата, добър офроудър да ходя за риба... Еееех!
  • 7 Nikolay Tsonchev

    1 3 Отговор
    Мммммм даааа най-отговорно мога да заявя че колите се делят на американски и останали
  • 8 Ivailo Chankov

    2 7 Отговор
    Естествено, че Корветът е мноого велик, но естествено, че GT-R е много по-добър автомобил във всяко едно отношение, всъщност американците от няколко години те-първа започнаха да слагат независимо задно окачване на "спортните" си автомобили и вече се бутат при истинските автомобили, тия дървени американски "спортни" коли стават само за разни позьори, сводници и богати наследници да им пържат съединителите в некадърни опити да правят burnout .
  • 9 George Radkov

    2 3 Отговор
    GT-R още със стария ZR1 не можеше да се сравнява, та сега го слагате при това чудовище....Прегледайте се, и тогава пишете малоумни коментари + това, всеки може да каже еди си коя кола е по-добра от другата, дайте и факти и доказателства! Най-лесно е обиколки на писта. GT-R Nismo е специално настроен за Нурбургринг, и затова даде токова добро време, но времето му отминава, изчакайте само да пуснат C7 Z07 там. Ако изключим Z07 i Nismo и сравняваме стария Нисан със стария Корвет...Еми ето ви факти - C6 Z06 е по-бърз от GT-R. C6 ZR-1 е още по-бърз от GT-R. Nissan-a е единствено добър на старт, заради 4х4 системата и добрия лаунч контрол. на всичко друго куца, я ги сравнете двата автомобила на Figure 8, да видим кой прави по голямо G съпротивление? Докато Нисана е на 0.8 то Корвета е на "малко" повече с 1.1 (което не е постигано и от екзотиките като Ферари и Ламбо) Get your facts right! Корвет има дълга история и е легендарен автомобил, докато Нисана се знае само след R32. ПС отворко, Корвет е бил с цял мост ЕДИНСТВЕНО през 1953-1962. От 1963 насам ВИНАГИ БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЯ е бил със независимо окачване! ПС2: От 21 век, САМО Мустанг е със цял мост.

    Коментиран от #13, #14

  • 10 Iaroslav Stanchev

    1 4 Отговор
    Виждал съм на живо С5,кабрио,страхотна машина.А звукът от двигателя е уникален.Американските V8 вадят брутален саунд.Никоя от европейските спортни коли не може да се доближи до този звук,ако ще и 36 цилиндъра да е мотора.
    Това е легендарен автомобил и според мен може да се сравнява с Ферари,Порше,Ягуар,Астон Мартин.

    Коментиран от #16

  • 11 ВИП АМГ

    0 3 Отговор
    krasota
  • 12 I'm back

    2 2 Отговор

    До коментар #5 от "ILIAN ILIEV":

    GTR ще го отвее това.
    Глупостите, че не могъл да се справи със стария модел пък ще се направя, че не съм ги прочел
  • 13 I'm back

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "George Radkov":

    Аааа чакай, чакай прочетох ти колосалните тъпизми и лъжи докрай.
    Страничното ускорение при GTR (не Нисмо а ,,нормалния") стига до 1.5G, което е безпрецедентен рекорд.Ти как мислиш минава с такива скорости през завоите бе компетенцио?
  • 14 Atanas Nikolov

    3 0 Отговор

    До коментар #9 от "George Radkov":

    ти май не си в час...първо вземи прочети...после помисли...и тогава пиши смешки....
  • 15 БМВ БЪЛГАРИЯ

    0 0 Отговор
    Стой стой. А да сетих се:
    11. Nissan GT-R 7:19.10 '13
    12. Chevrolet Corvette ZR1 7:19.63 '12
    14. Chevrolet Corvette Z06 Z07 Package 7:22.68 '11

    Ето ? Кое е по-добро сега George ? Това са най-добрите им времена.А Nismo е с 12тина секунди по-бърз.
    Въпреки че в Европа с корвет е добре.
  • 16 БМВ БЪЛГАРИЯ

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Iaroslav Stanchev":

    Ти с кое искаш да се сравнява бре ? С S-class ? със БМВ 1 серия ? или не може би с VW uP! С него нали ? А не знам може да си чувал звук, но то на корвет С5 само звука му е добър иначе е гола вода на пътя.