Last news in Fakti

14 Март, 2024 11:23 6 688 20

Ето как изглежда базовата Dacia Duster и какво е нейното оборудване

  • dacia-
  • duster-
  • sandero

Кросоувърът е в ниво Essential

Ето как изглежда базовата Dacia Duster и какво е нейното оборудване - 1

При представяне на нови модели, производителите обикновено показват най-високите нива на оборудване на автомобилите, които често биват използвани и при повечето тестове. За някои клиенти, обаче, високото ниво на оборудване не е цел и те предпочитат да видят как би изглеждала колата в базов вариант. Макар, че конфигураторът на новата Dacia Duster за България още не публикуван онлайн, този в Германия вече работи и от там можем да видим как изглежда базовия модел без никакви добавени екстри.

Ето как изглежда базовата Dacia Duster и какво е нейното оборудване

Срещу 18 950 евро получавате модела ECO-G 100 LPG в стандартен бял цвят с черни елементи и 16-цолови железни джанти. В интериора централно място заемат традиционните аналогови инструменти, придружени от скромен монохромен 3,5-инчов дисплей. Воланът разполага с набор от бутони за различни функции. Забележително е, че електрическите прозорци присъстват само отпред и че липсва радио или сензорен екран на информационно-развлекателната система. Вместо това е предвидено специално място, където смартфонът може да бъде поставен сигурно.

Ето как изглежда базовата Dacia Duster и какво е нейното оборудване

Dacia представя "мултимедийната радиосистема Media Control", която е съвместима с устройства с Android и Apple. Тази система функционира чрез изтегляемо приложение, наречено Dacia Media Control, предназначено за безпроблемна интеграция във всички автомобили, оборудвани с тази функция. След като бъде инсталирана, потребителите получават достъп до удобен интерфейс на мобилното си устройство, включващ пет бутона за функциите телефон, радио, мултимедия, автомобил и навигация. Базовият Duster е оборудван още с климатик, електрически регулируеми и отопляеми външни огледала и LED дневни светлини, съчетани с автоматични къси светлини (с халогенни дълги светлини). Комфортът в интериора е повишен с регулируема по височина седалка на водача и регулируем по височина и дълбочина волан.

По отношение на системите за подпомагане на водача базовият Duster включва задни сензори за паркиране, разпознаване на пътни знаци, асистент за поддържане на лентата на движение и круиз контрол, осигуряващи допълнително удобство и безопасност.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 25 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 СЪЛЗА И СМЕХ😂

    22 13 Отговор
    МИ ЧИ ТО
    ТРАМВАЙ ПО ЛИНИЯ НОМЕР №20ДВАЙСЕ
    ИМА ПО БОГАТО ОБОРУДВАНЕ,МАЙ.....👍

    Коментиран от #11

  • 2 Знайко

    51 2 Отговор
    За мен все още най-важното в един автомобил са спирачки, двигател/бензин, дизел, електричество/, брой цилиндри, кормило управление, окачване, обем на резервоара/пробег/, седалки, ергономия, багажник, експлоатационни разходи ...

    А не дали има или няма дисплей. И дали е 20 или 25 или 30 инча дисплея. Не ме интересува дали има навигация, защото телефона ми има много по-актуална и качествена.

    Коментиран от #4, #5

  • 3 Ха ха ха

    5 28 Отговор
    Стига с тези глупави коли датчия никога не е била добра кола и няма да бъде
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 ЗОРО

    23 1 Отговор

    До коментар #2 от "Знайко":

    Абсолютно си прав!
  • 6 Автомобил

    19 2 Отговор
    Епа, оборудването като за автомобил си звучи да е повече от добро. Липсващите "екстри" са по-скоро в категорията черна и ИТ техника, която не е точно за включване в "автомобилните характеристики". Дори разните там асистентите за знаци, ленти, бухалки, топки и синхронно плуване, могат да си ги вземат (ако изобщо са част от базовото оборудване).

    Добавяш едни халумин джанти за пред дискотеката и китайска музика за 200лв и газ! Шумоизолацията сигурно куца, ама като взимаш "по-грозната" сестра от семейство Рено, така е.
  • 7 хххх

    25 2 Отговор
    Господа авто-журналисти, моля запомнете, че когато представяте СУВ, първото и най-важно нещо е задвижването (дали е 4х4 и какво), всичко останало е второстепенно, а мултимедията не интересува абсолютно никого! Та има ли 4х4 базовият модел, или е бутафория, която само наподобява СУВ?
  • 8 ИНЖЕНЕР

    17 2 Отговор
    Колкото по-просто, толкова по-надеждно.
  • 9 Васил

    4 5 Отговор
    Комплектация просяк за тези пари не мерси!
  • 10 Jjйфкф

    10 8 Отговор
    Има една реклама защо като нова като може да е нова.. да но аз съм на друго мнение по добре стара но хубава кола от колкото нова но смотана защото след време ще стане стара и смотана
  • 11 Сектант

    18 3 Отговор

    До коментар #1 от "СЪЛЗА И СМЕХ😂":

    За Дачия няма значение как изглежда и какво оборудване има. Това е масов евтин автомобил, предимно за работа. Много добър за българския стандарт на живот, разбира се ако не избиваме комплекси от типа "виж мойта кола колко струва" или "виж мойта тупалка колко вдига .. за колко секунди".
  • 12 някойситам

    17 3 Отговор
    Преди 3-4 години, за 40 000 лв получаваш чисто нов автомобил от среден клас, с множество опции и нормален комфорт (пример пежо 308, рено меган, шкода октавия).
    Сега за 40 000 лв, получаваш консервна банка, без екстри, без комфорт, от най-нисък клас, без никаква безопасност и управляемост... страхотна кола, купувайте Дача!

    Коментиран от #13

  • 13 Нюанси

    5 0 Отговор

    До коментар #12 от "някойситам":

    И да, и не. Цените безумно отлетяха нагоре, но и тази Дачия със сигурност е доста по-комфортна от Сандерото за 18 хил лева отпреди 10 години. А относно надеждността, в днешно време, като цяло никой не се стряска да си купи кола на 200 хил. км., което преди 20-ина години беше изключение. И аз не ги долюбвам новите, но не е само лошо при тях.
  • 14 Омник@р

    6 4 Отговор
    Статистиката на марката показва, че 99.9% от Дъстър се купува в базов вариант.

    Строителните фирми са единствен купувач на този модел и не се интересуват какво обобудване има.
  • 15 Асххх

    12 2 Отговор
    Напишете ,че вече е само с предно предаване заради еконормите.И ,че този мотор е слаб и не изкарва много километри.
  • 16 селянин

    4 4 Отговор
    Много по-добре изглежда и е много по евтин, от колкото китайския(Москвич) който струва колкото мерцедес или бмв
  • 17 разбирач

    8 4 Отговор
    За тез пари сув HAVAL пълен с екстри!

    Коментиран от #18, #19

  • 18 Съдия

    4 3 Отговор

    До коментар #17 от "разбирач":

    Да, ама дачийката е на газчица, а китайците лапат като змейове. С едно Донго , и то малко по скъпо, до Созопол и обратно до София ми даде 12 на сто. Това засечено на принципа - от пълен резервоар до пълен резервоар, на показания на таблото за средния разход не давам вяра. Още по малко на производителя. Но пък наистина е лукс, вози приятно и е добро за шофиране
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Хахохи

    1 2 Отговор
    На чисто нова платформа, 2 ниво газ 40к, мек хибрид 43к, това е реалността. Донг фенг за 37к, во стар хонда двигател с автомат цвт. Гледах и шкода камик, ама готината версия стайл 1.5 е 49к
    Абе рискувам, пък 5г. ще си я карам...