14 Март, 2024 12:21 2 255 10

VW представи хечбек със задно предаване и 322 конски сили

  • vw-
  • volkswagen-
  • id.3-
  • gtx

ID.3 GTX разполага само с един електромотор

VW представи хечбек със задно предаване и 322 конски сили - 1

Volkswagen прави своя дебют в сегмента на електрическите хотхечове с представянето на ID.3 GTX, с което навлиза на този вълнуващ пазар. Наточеният електромобил предлага два варианта: базовият GTX и по-динамичният GTX Performance, разполагащ с най-мощния електромотор на VW до момента.

Изборът на стандартния ID.3 GTX ви осигурява монтиран отзад електромотор с мощност 282 к.с., докато ако жадувате за още повече мощност, моделът GTX Performance повишава това до 322 к.с.. Тези показатели са близки до тези на Cupra Born VZ.

VW представи хечбек със задно предаване и 322 конски сили

Ускорението от 0 до 100 километра в час се постига за шест секунди при обикновения GTX, докато GTX Performance спестява малко време, като постига спринта само за 5,6 секунди. VW позиционира по-мощния модел като електрически аналог на Golf GTI Clubsport с предно предаване.

И двата варианта на GTX споделят батерия с полезен капацитет от 79 киловатчаса, поддържаща зареждане с постоянен ток при 175 киловата. Това дава възможност за бързо зареждане от 10 до 80 процента за приблизително 26 минути. С напълно заредена батерия моделите ID.3 GTX изминават около 600 км в комбинирания цикъл WLTP. Забележително е, че разположението на батерията в средата на пода на автомобила осигурява оптимално разпределение на теглото.

VW представи хечбек със задно предаване и 322 конски сили

По отношение на дизайна ID.3 GTX получава промяна с преработена предна броня с по-голям въздухозаборник и отличителни LED дневни светлини с форма на бумеранг. Моделът се отличава с дифузьор с гланцирано черно покритие, съответстващи тъмни акценти в целия екстериор и нови 20-цолови джанти.

В купето изобилстват червени акценти, които допълват спортните седалки с електрическо регулиране, украсени с емблемата GTX и плат, изработен от рециклирани материали. Всички модели ID.3 разполагат с нова 12,9-инчова информационно-развлекателна система и осветени сензорни плъзгачи за регулиране на силата на звука и климатика.

 


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ЕСССР

    12 8 Отговор
    Всеки средностатистически "китаец" , ще го смачка, като параметри, оборудване и цена и заради това и Урсула не пуска "китайци" в ЕСССР и прибира дарове от изостаналите ЕСССР производители.

    Коментиран от #3

  • 2 Аз имам

    11 5 Отговор
    MG4, най-базовият вариант, 170 коня, батерия 51kWh, от 0 до 100 за 7.7 сек, пробег 350км, 23000 евро. За градски условия и уикенда до село не виждам нужда от 300 коня
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Вили Месершмидт

    7 4 Отговор
    Над 200 коня си е за 4х4. Иначе пилу гуми ама без ускорение
  • 5 Антиелектрика

    6 3 Отговор
    ID.3 GTX Performance е перфектен ... 322 к.с., от 0-100 за под 6 сек., 600 км пробег с едно зареждане ... да не забравим да споменем теглото на автомобила без товар - 2100+ кг за версията с 600 км пробег.

    За сравнение CL 600 v12 e 1930 kg "сухо" тегло.
  • 6 ха ха

    11 4 Отговор
    Верно задно предаване? И за какво са тези 6 сек за 100 км в час из града? Светът се е смахнал...

    Коментиран от #10

  • 7 Е46ца

    4 2 Отговор
    Електрически ВАГ хаха.На тея дали има някой да им вярва 600 км с едно зареждане хахА.Ама на стенд и в перфектни условия , иначе реално 300 км , а на моето каране може би и 250км.Ще се пътува 2 дни до бургас , та аз с БДЖ по-бързо ще отида.Не благодаря.ВАГ с тези смешни електрички освен фалит , друго няма да си докарат.
  • 8 хостайл

    0 0 Отговор
    Това с предно предаване ли беше?

    Коментиран от #9

  • 9 Доктора

    0 1 Отговор

    До коментар #8 от "хостайл":

    ID3 винаги си е бил на задно.
  • 10 Доктора

    3 2 Отговор

    До коментар #6 от "ха ха":

    6 Секунди до 100 дори вече не е толкова бързо по днешни стандарти.
    Винаги си е предимство, един автомобил да разполага с повече мощност и по-добро ускорение.
    За феновете на коли, които се надпреварват с мотопеди, си има Dacia Spring, която е по-бавна от Жигули (19 секунди до 100 и максимална скорост : 125км/ч.) за 43 000лв. (цена, на която се взима S63 AMG W221 дълга база с всички екстри в перфектно състояние).