Volkswagen прави своя дебют в сегмента на електрическите хотхечове с представянето на ID.3 GTX, с което навлиза на този вълнуващ пазар. Наточеният електромобил предлага два варианта: базовият GTX и по-динамичният GTX Performance, разполагащ с най-мощния електромотор на VW до момента.
Изборът на стандартния ID.3 GTX ви осигурява монтиран отзад електромотор с мощност 282 к.с., докато ако жадувате за още повече мощност, моделът GTX Performance повишава това до 322 к.с.. Тези показатели са близки до тези на Cupra Born VZ.
Ускорението от 0 до 100 километра в час се постига за шест секунди при обикновения GTX, докато GTX Performance спестява малко време, като постига спринта само за 5,6 секунди. VW позиционира по-мощния модел като електрически аналог на Golf GTI Clubsport с предно предаване.
И двата варианта на GTX споделят батерия с полезен капацитет от 79 киловатчаса, поддържаща зареждане с постоянен ток при 175 киловата. Това дава възможност за бързо зареждане от 10 до 80 процента за приблизително 26 минути. С напълно заредена батерия моделите ID.3 GTX изминават около 600 км в комбинирания цикъл WLTP. Забележително е, че разположението на батерията в средата на пода на автомобила осигурява оптимално разпределение на теглото.
По отношение на дизайна ID.3 GTX получава промяна с преработена предна броня с по-голям въздухозаборник и отличителни LED дневни светлини с форма на бумеранг. Моделът се отличава с дифузьор с гланцирано черно покритие, съответстващи тъмни акценти в целия екстериор и нови 20-цолови джанти.
В купето изобилстват червени акценти, които допълват спортните седалки с електрическо регулиране, украсени с емблемата GTX и плат, изработен от рециклирани материали. Всички модели ID.3 разполагат с нова 12,9-инчова информационно-развлекателна система и осветени сензорни плъзгачи за регулиране на силата на звука и климатика.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ЕСССР
Коментиран от #3
12:26 14.03.2024
2 Аз имам
12:32 14.03.2024
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Вили Месершмидт
12:45 14.03.2024
5 Антиелектрика
За сравнение CL 600 v12 e 1930 kg "сухо" тегло.
13:29 14.03.2024
6 ха ха
Коментиран от #10
13:42 14.03.2024
7 Е46ца
11:35 15.03.2024
8 хостайл
Коментиран от #9
12:30 15.03.2024
9 Доктора
До коментар #8 от "хостайл":
ID3 винаги си е бил на задно.13:08 15.03.2024
10 Доктора
До коментар #6 от "ха ха":
6 Секунди до 100 дори вече не е толкова бързо по днешни стандарти.Винаги си е предимство, един автомобил да разполага с повече мощност и по-добро ускорение.
За феновете на коли, които се надпреварват с мотопеди, си има Dacia Spring, която е по-бавна от Жигули (19 секунди до 100 и максимална скорост : 125км/ч.) за 43 000лв. (цена, на която се взима S63 AMG W221 дълга база с всички екстри в перфектно състояние).
13:16 15.03.2024