Компанията Opel анонсира предстоящото производство на свръх мощна Astra, която най-вероятно има за цел да се противопостави на предстоящия Golf R Evo. Последният ще дебютира през пролетта в Пекин и ще е с мощ 370 к.с., а от Opel са избрали да направят премиерата на версията си Extreme по време на започващото през март автомобилно изложение в Женева.
Модификацията Extreme ще е още по-мощна от Astra OPC и на практика ще се превърне в най-мощната Astra, която има право да се движи по пътищата за общо ползване. Extreme ще се прави на базата на състезателната версия Opel Astra Cup 2013, но за съжаление от компанията все още не са посочили най-важните технически данни на новия си градски болид.
Знае се, че най-мощната Astra ще разполага със специални седалки, които ще са оборудвани с шестточкови предпазни колани, като ще се различава от стандартните версии с нов аеродинамичен обвес. Предвижда се широко използване на карбонови елементи с цел намалявана на общото тегло на автомобила.
Част от останалите изменения ще включват раздути калници, две ауспухни "двуцевки", разширени и олекотени брони и огромен заден спойлер, тип антикрило. Специални ще са джантите и гумите, с които ще са "обути" те. Предположенията са, че мощността на версията Extreme ще надхвърля 350 конски сили.
Ще припомним, че стандартната Astra OPC разполага с двулитров турбо мотор с мощ 280 коня. Максималният и въртящ момент е 400 Нм, които се достигат в диапазона 2 500 - 4 500 об/мин. Ускорението на този автомобил от 0 до 100 км/ч става за 5.9 секунди. Максималната скорост на Astra OPC е електронно ограничена на 250 км/ч.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
2 Мартин Алърков
Коментиран от #3, #4
10:08 31.01.2014
3 ани иванова
До коментар #2 от "Мартин Алърков":
te i vw i opel sa s predno umnik drugoto koeto e te sa na edno nivoКоментиран от #7
15:17 31.01.2014
4 ани иванова
До коментар #2 от "Мартин Алърков":
4x4 triabva na bmw i mercedes15:18 31.01.2014
5 Христо Янев
Коментиран от #12
15:40 31.01.2014
6 Иван Господинов
17:30 31.01.2014
7 Kvo da kaja ...
До коментар #3 от "ани иванова":
Умницо има и Голф на 4х4 (Haldeks) или казано 4motion ... Недей да говориш като не разбираш.19:00 31.01.2014
8 Ivo Ivanov
Коментиран от #10
20:11 31.01.2014
9 Iaroslav Stanchev
Още не е слязъл от чертожната дъска и вече го е почнала.
Ми Опел,ко да го прайш.
21:51 31.01.2014
10 Iaroslav Stanchev
До коментар #8 от "Ivo Ivanov":
Защо Опел е бърза кола?За да може да бяга от ръждата.
Обаче не може.Нито един Опел не се е измъкнал от ръждата до сега.
Коментиран от #13, #14
21:58 31.01.2014
11 kilara
17:29 01.02.2014
12 ани иванова
До коментар #5 от "Христо Янев":
opela e edna ot hubavite marki posle vw,audi18:35 01.02.2014
13 ани иванова
До коментар #10 от "Iaroslav Stanchev":
ti iavno vse ot retro kolite gledsh kogato astrata,kadeta i prochie im izgnivaha pragovete i vejdite veche ne e takaКоментиран от #15, #16, #17
18:38 01.02.2014
14 Кобрата
До коментар #10 от "Iaroslav Stanchev":
прав си бързо ръждясват и твърдо возят...возил съм се в Опел и са пълни боклуци нямат нищо общо с Mercedes,BMW,VW и Audi23:12 01.02.2014
15 Кобрата
До коментар #13 от "ани иванова":
ти пък какво разбираш от коли та да казваш, че Opel е по добро от VW и Audi...Остава само да кажеш, че е по-добро от Mercedes и BMW и наистина ще докажеш, че не знаеш нищо.Opel толкова твърдо возят и друсат като каруци, че не мога да ти опиша просто, пък да не говорим, че ръждясват много и се скапват за 4 или 5 години и стават за отпадъци. пълни боклуци са OPEL-ите
Коментиран от #23
23:24 01.02.2014
16 Кобрата
До коментар #13 от "ани иванова":
VW GOLF 7 EVO е жестока машина...Opela могат да се конкурират само с Lada 7-ца, но не и с GOLF23:29 01.02.2014
17 Iaroslav Stanchev
До коментар #13 от "ани иванова":
Така е,на по-старите Опели им изгниваха веждите и праговете,обаче това не им пречи да издържат по 20 години,като 10 от тях в България.Здрави с евтина и непретенциозна поддръжка,още продължават да се движат по родните "магистрали".А новите таратайки на всички марки,не само на Опел изкарват по 5 години и толкова.А иначе на новите опели само това им е предимството,че не гният,но иначе са същите боклуци,като новите фаувета,аудита,бмвета,японски и френски дараци.Та мнението ми е негативно не само за новия Опел,колежке,а и за всички останали нови модели масовка на повечето марки,дори и за Ауди,на които съм фен от години и карам само такива.Коментиран от #18, #19, #20, #21
13:08 02.02.2014
18 Easy ryder
До коментар #17 от "Iaroslav Stanchev":
Хонда още си пази качеството за разлика от Тойота и Нисан в много от моделите.за съжаление напреварат по евтиния беше започната от Ауди и фолксваген и всички трябваше да намалят качеството за да могат да продават.13:56 02.02.2014
19 Easy ryder
До коментар #17 от "Iaroslav Stanchev":
Honda е най-надеждният автомобил в САЩ за последните 25 годиниТри от всеки четири машини, пуснати прези този период, все още се движат
Автомобилите на Honda бяха признати за най-надеждните в САЩ. Три от всеки четири автомобила на японската марка (75%), пуснати в течение на последните 25 години, все още се движат по пътищата на Америка, съобщава Usatoday.
14:01 02.02.2014
20 Easy ryder
До коментар #17 от "Iaroslav Stanchev":
Топ 10 на най-ненадеждните двигателиМарка Проблем на брой двигатели (%)
1. MG Rover 1 на 13 (7.88 %)
2. Audi 1 на 27 (3.71 %)
3. Mini 1 на 40 (2.51 %)
4. Saab 1 на 40 (2.49%)
5. Opel 1 на 41 (2.46%)
6. Peugeot 1 на 44 (2.26%)
7. BMW 1 на 45 (2.20%)
8. Renault 1 на 46 (2.13%)
9. VW 1 на 52 (1.91%)
10. Mitsubishi 1 на 59 (1.70%)
Коментиран от #24
14:03 02.02.2014
21 Easy ryder
До коментар #17 от "Iaroslav Stanchev":
Американците избраха Honda за №1Изненадата е победата на Toyota при пикапите
Американската компания Kelley Blue Book, специализирана в анализ на местния автомобилен пазар, публикува резултатите от своето ежегодно изследване на отношението на клиентите към автомобилните марки.
Американците избраха Honda за №1
Допитването показа, че марката на която най-много държат и харесват американците, е Honda. Компанията бе избрана за „най-добър бранд”, а също така получи и наградите за оптимално съотношение между качество и цена, както и за доверие от страната на клиентите. Последният приз Honda взима за втора поредна година.
Цялостната награда за дизайн отиде при Ford. Призът за най-добра марка в премиум-сегмента е за BMW. В този клас с най-голямо доверие у клиентите обаче се ползва Lexus, докато за спортни качества на бранда и за дизайн за №1 в класа бе избран Porsche. Има и награда за най-висок имидж на марката, която заслужи Mercedes-Benz.
Не липсват изненади в някои от категориите. Chrysler бе определен за най-съвършената марка извън премиум-сегмента, докато Toyota взе приза за най-добър бранд в категорията на пикапите. Според Wall Street Journal последното няма особено значение, тъй като американците харесват пикапите от Япония, но когато се стигне до покупка на такава машина залагат на Ford. Това се вижда от резултата, според който в САЩ продажбите на F-150 превишават тези на Tundra шест пъти. Всъщност F-150 е най-продаваното возило в САЩ от доста години нас
Коментиран от #32
14:07 02.02.2014
22 Монго
14:08 02.02.2014
23 ани иванова
До коментар #15 от "Кобрата":
ako kaja che bmw i mercedes sa bokluci li mi da bokluci sa i ti go kazvam zashtoto razbiram ot koli zimata gi zazimiavat bmw tataКоментиран от #41, #42, #43
15:49 02.02.2014
24 ани иванова
До коментар #20 от "Easy ryder":
izliza che opela e s po nadejden dvigatel ot bmw i normalno bmw sa sas barzo oborotni dvigateli i ima mnogo trieneКоментиран от #25, #40
15:56 02.02.2014
25 Easy ryder
До коментар #24 от "ани иванова":
Топ 10 на най-надеждните двигателиМарка Проблем на брой двигатели (%)
1. Honda 1 на 344 (0.29 %)
2. Toyota 1 на 171 (0.58 %)
3. Mercedes 1 на 119 (0.84%)
4. Volvo 1 на 111 (0.90%)
5. Jaguar 1 на 103 (0.98%)
6. Lexus 1 на 101(0.99%)
7. Fiat 1 на 85 (1.17%)
8. Ford 1 на 80 (1.25%)
9. Nissan 1 на 76 (1.32%)
10. Land Rover 1 на 72 (1.38%)
Ето ги най надеждните.В интерес на истината Хонда прави по високооборотни двигатели от БМВ но са много по надеждни.
Обяснениетои за дефектите на БМВ е ниско качество на сглобяване и грешки в конструкцията.Това води до там че са горе долу на нивото на Опел като се има в предвид че правят двигатели за Мини които са още по зле.
БМВ е един мит създаден за да привлича наивници които искат да изпъкват с колите си.Там се набляга на някакъв псевдо имидж и показност.
Качеството не е важно важно е да се вземат парите.
както виждаш МЕРЦЕДЕС ПОВЕЧЕ ДЪРЖИ НА РЕНОМЕТО СИ.
Коментиран от #26, #27
16:22 02.02.2014
26 Монго
До коментар #25 от "Easy ryder":
За номер три в класацията-http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/19729-noviiat-mercedes-c-class-shte-byde-s-dvigatel-ot-megane/Коментиран от #29
16:59 02.02.2014
27 Монго
До коментар #25 от "Easy ryder":
Да не ти обяснява за "кооперациите". Ако не знаеш-БМВ+ПСА-бензинови двигатели, 1.4 и 1.6 в Пежо 308 са на БМВ. Джиповете "Митцубиши", съъъщо. Последните дизели на някои модели "Мерцедес" са на ..."Пежо" /къде е "Монката" за коментар/. В "минало давно"-"Форд" Скорпио-дизел на..."Пежо", "Волво"-кой ще ми подскаже, кио двигатели са на Пежо. И т.н. ...17:55 02.02.2014
28 Easy ryder
Коментиран от #31
18:29 02.02.2014
29 ани иванова
До коментар #26 от "Монго":
novia C class vsichki znaem che sa s na reno dvigatel koeto e noj s dve ostrieta no reno imat dobri dvigateli i sa na formula 1 vse parvi ili sred parviteКоментиран от #30
18:57 02.02.2014
30 Монго
До коментар #29 от "ани иванова":
Ето, една жена /без да искам да я обидя/ ви е казала, направете статистика във Ф-1 колко двигателя са на "Рендето", и колко първи места са спечелели. И аз не съм привърженик на "Рено", но фактите са си факти. А аз имам една немска и две френски коли и мога да си направя разликата...за мен си. Иначе-БВМ,Мерцедес и Ауди, без коментар, коли като...истински коли.19:26 02.02.2014
31 Монго
До коментар #28 от "Easy ryder":
Добре тогава, радвай се на "Мерцедес"-http://fakti.bg/avto/53311-sledvashtiat-mercedes-benz-c-klasse-shte-se-oborudva-i-s-dvigateli-ot-renault,19:35 02.02.2014
32 Iaroslav Stanchev
До коментар #21 от "Easy ryder":
Ми как няма да я изберат за номер 1,като една Хонда акорд с В6 мотор струва 22000 долара,около 33000 лв.А в Бултрако същия модел,но с 2.0 ви-тек е 40000 лв. на промоция.Същата работа е и с Тойота.Евтина кола,която американеца може да си позволи да си купи само за 6-8 месеца спестяване.Кара я 5 години и я джаска за скрап.После пак нова.За качество изобщо не искам да ми говориш,от първа ръка виждам пословичното качество на Хонда.И друг път съм писал,дядото има ЦРВ-2000г.Купи я за 7000 лв. и защото е много яка Хонда,вече му е на 10000 лв.На това отгоре на всеки 10-15000 реглаж на клапани-60-70 лв. и това на кола от новото хилядолетие,да беше Москвич-разбирам,а то великата Хонда.Просто за качество след 2000 г. не ми говори.Виждам не съм сляп,5 години караш и после хвърляш,щото и да искаш няма ресурс за повече и щеш не щеш,купуваш нова.Само че това важи за ЕС и САЩ,а не за нас.
Коментиран от #33, #34
20:29 02.02.2014
33 Easy ryder
До коментар #32 от "Iaroslav Stanchev":
Това каква кола е случил дядо ти не знам.Аз съм карал поне 10 хонди след 2000 година и не съм имал никакъв проблем с двигател.Ако обърна внимание след 25 години най много хонди (75%)остават в движение.И не цената е обяснението защото в Америка и другите коли не са по скъпи да не мислиш че Фолксваген и Ауди не са по евтини там или Хюндай.Но определено за Ауди след 2000 година нещата са страшни като почнеш от окачване минеш през софтуеър и стигнеш до двигатели всичко е проблемно.
23:22 02.02.2014
34 Easy ryder
До коментар #32 от "Iaroslav Stanchev":
А между другото на някой двигатели потъват клапани ако е карана на газ без специална присадка или не са сменени леглата със специални за газ.Коментиран от #36
23:25 02.02.2014
35 Споок Армин
Не е лоша марка но ме съмнява че дори и Астрата с какъвто и двигател да я направят ,пак ще има нещо недоизкусурено.
09:32 03.02.2014
36 Iaroslav Stanchev
До коментар #34 от "Easy ryder":
Не знам,човек.Той се подлъга уж по здравината на Хонда,в която дори и аз,лудия фен на Ауди, го увещавах,а то излезе.....Все нещо не и е в ред на тази кола.Уж газовото слагано в Италия,а само проблеми.Уж здрава ходова част,а я смени цялата.Уж 4х4 е добро,а 3 пъти сменя диференциал.
Не ми се мисли,като гледам,че сервизите пълни все с нови коли.А цените страшни.Може и да си прав за по-здравите Тойоти и Хонди,ама поне аз останах с друго впечатление.
Коментиран от #37
20:48 03.02.2014
37 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
До коментар #36 от "Iaroslav Stanchev":
бил луд фен на ауди ?!? Аз сега ако отида и си купя 30 год. мерцедес или бмв и аз ли ще съм луд фен ! Ех,чиче,чиче ! Други хора са фенове,тия дето са купили поне няколко модел и то нови,а не 2-ра ръка със сменена ходова част с турска и газова в багажника ! Това което ти караш няма нищо общо с тия аудита,коита са сега ! Ама нищо ти си носи шапката с емблемата ба ауди и се изживявай по форумите !Коментиран от #38
22:21 03.02.2014
38 Iaroslav Stanchev
До коментар #37 от "СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ":
Прав си,за пореден път си прав.С мисъл-остра,като стар бръснач и мнение подкрепено с железни факти,като на съветски танк бронята си същински Симеон Тасев номер 2.Същия слепок,вярващ само и единствено в своето слънце,щото развииш ли,то свети най силно.p.s. А ти от къде знаеш какви и колко коли съм карал и имал?Радващо е да имаш собствено мнение,но е добре да знаеш кога и как да го изкажеш,нали.Няма значение,здраве да е.
Коментиран от #39
13:23 04.02.2014
39 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
До коментар #38 от "Iaroslav Stanchev":
Леле,ти срам нямаш ли ? Това,което си написал се едно си го писал сам за себе си ! Чак не ми се вярва ! Карай си там дръгела и не ме занимавай с това да ми обясняваш,колко са здрави и качествени аудита и въобще продукцията на ваг ! Разшири си малко кръгозора и пак ти казвам не се бутай с твойта реликва при сегашните аудита !18:14 04.02.2014
40 Кобрата
До коментар #24 от "ани иванова":
Mercedes и BMW си вървят винаги...ако си печен шофьор и знаеш как да караш в дълбок сняг оборотите няма да те плашат...просто не натискай педала до ламарина, а го натискай плавно и няма да имаш проблеми всичко си има чалъм...Гарантирам ти, че ако пуснем на сняг един Mercedes G class и едно BMW X5 Xdrive...ще му е*ат майката на Opela-ти.
А пък на писта Опела ще издъхне няма да има шанс срещу Mercedes SLS AMG или срещу BMW M3 или M4 и като обиждаш хубавите марки без дори да си се возила в такива машини мога само да ти кажа да ми лапаш КУ*А...карай си строшената 20-годишна астра и само си мечтай да се возиш в коли като Mercedes,BMW,VW,Audi и PORSCHE които не са ти по джоба
14:11 07.02.2014
41 Кобрата
До коментар #23 от "ани иванова":
ОПЕЛ=Очукана, прогнила, елементарна ламарина това е OPEL14:15 07.02.2014
42 Кобрата
До коментар #23 от "ани иванова":
И още от завода има ръжда по ауспусите пък ако вземеш да я караш ще прогние и ще реве като мечка14:16 07.02.2014
43 Кобрата
До коментар #23 от "ани иванова":
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11391442772154082&f1=details&slink=5lvr5bhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21381998405499507&f1=details&slink=5lvrg4
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21380797213420235&f1=details&slink=5lvrg4
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21383299722799645&f1=details&slink=5lvrg4
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21390903486444330&f1=details&slink=5lvs0w
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21391068569999189&f1=details&slink=5lvsj9
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11376640845996749&f1=details&slink=5lvsvd наслаждавай се на гледката
14:24 07.02.2014
44 Gost
11:23 03.03.2017