Last news in Fakti

17 Февруари, 2014 11:48 5 161 14

По-мощни мотори за обновеното Scirocco

  • volkswagen-
  • scirocco-
  • женева 2014

Volkswagen модернизира спортното купе Scirocco, снабдява го с нови по-мощни и икономични двигатели и обогатява оборудването му. Световната премиера на освежения модел ще се състои в началото на март в Женева, а продажбите започват през август.



Немците се надяват обновяването да помогне на Scirocco да се задържи на конвейерите до появата на следващото поколение след две години, както и да прикрие по-лесно общите си корени с Golf V. Дизайнерите на VW са се постарали да разкрасят купето и да го осъвременят в съответствие с останалата гама на марката. Интериорът също е "пипнат".



Подмладеното Scirocco има  нови фарове и стопове със светодиодни елементи, различни брони, радиаторна решетка и капак на багажника. Търсено е визуално сходство с GTI/GTD-версиите на последния Golf.



В салона на очи се набиват новият волан, различните прибори с допълнителни индикатори за температурата на маслото, налягането на нагнетателя и хронометър и изменената централна конзола. Спортните седалки вече ще могат да се тапицират с недостъпни досега материали и цветови комбинации.



Всички двигатели за обновеното Scirocco отговарят на еконормите Евро 6, имат система за гасене и стартиране в задръстване и могат да зареждат акумулатора с кинетичната енергия при спиране (само за моторите с над 220 к.с.). С изключение на базовата версия 1.4 TSI със 125 коня - единствената модификация, лишена от преселективната трансмисия DSG - всички останали агрегати са 2.0-литрови.



Бензиновите турбомотори развиват 180, 220 или 280 к.с., а дизелите - 150 и 184 коня. Върховата версия Scirocco R ще се оборудва със същия двигател, който се монтира на Seat Leon Cupra 280.



Смяната на EA113 с EA888 подсилва модела с 15 коня, но в съобщението до медиите не се споменава нищо за механичен блокаж на диференциала. За сметка на това от VW се хвалят, че всички двигатели са по-икономични - в някои случаи до 19%.



Модернизираното Scirocco ще може да се поръча в нови цветове, сред които са Pyramid Gold, Urano Grey, Flash Red, Pure White и Ultra Violet. Обогатен е и каталогът с джанти (17-19 цола), а списъкът с опциите вече включва система за автоматично паркиране и озвучителна система Dynaudio Excite.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    3 1 Отговор
    Много е готин.
  • 2 Кобрата

    2 2 Отговор
    Супер е...само дето е с две врати, а иначе интериорът му е подобен на този от GOLF 7.
  • 3 Стоян Стоянов

    5 1 Отговор
    супер - да вземат да възродят и Корадо. Много по-добре изглежда от голфа. (лично мнение)

    Коментиран от #6

  • 4 Shmeker

    0 0 Отговор
    То корадото беше новото Сироко на времето, а сега сирокото е новото корадо.
  • 5 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор
    вярно
  • 6 скар фейс

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Стоян Стоянов":

    Това е различен сегмент от голф, въпреки че в техническо отношение е почти еднакъв. По-спортен, по-тесен и по-скъп.
  • 7 Vasik Atanasova

    1 0 Отговор
    Добри мотори имат и дизайн Но има ограничена видимост назад
    И са скъпи коли
    Пъргави са като поршета на за тази цена по добре поршага
  • 8 Shmeker

    0 0 Отговор
    Да, масата е по-добре разпределена от на голфа, Корадото едно време се даваше за пример на добро поведение за кола с предно предаване.

    Предполагам и с този модел е така
  • 9 Споок Армин

    0 0 Отговор
    Страхотен автомобил.Дизайна ми допада както отвън така и вътре.Най- много ми харесва опцията за автоматика.С един голям мотор 220 к.с ще прави чудеса по пътищата.Дано да има успех с продажбите.
  • 10 Крум Янкулов

    1 0 Отговор
    За мен лично дизайна на фолксваген винаги е бил скучен,този не прави искючение.
  • 11 zendera

    0 0 Отговор
    Не съм фен на Фолксваген но по-ми харесва от аналога от Рюселсхаим...Опел просто няма шанс.Като почитател на дизела бих казал обаче че дизеловите модификации са слабички.Все пак това е спортно купе,не е просто Голф ГТД.Мисля, че можеше да сложат един мотор със каскадно пълнене,тоест битурбо с голямо и малко турбо.Нооо,толкова си могат ФВ,все пак царя на дизелите по отношение на мощност се казва БМВ.......

    Коментиран от #12

  • 12 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "zendera":

    абе зендер, нищо лично, от старите потребители си тука, но защо намесваш БМВ във всяка тема? Не се заяждам, знам че си сериозен фен на марката, ама така не става ли малко смешно?!
    Ако срявняваш така всеки автомобил с БМВ, пробвай в темата за новото Ферари, или за Кобрата например . За да е обективно.

    Коментиран от #13

  • 13 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Стоян Стоянов":

    Взимам си бележка.Но основната ми идея не беше да намесвам бмв а подчертая че дизеловите версии на този модел поне според мен са слабички.Няма нищо лошо да има базова версия ама тогава по какво ще се различава от gtd-170кс..Идеята ми беше да направят топ-дизелова версия като на Мерцедес примерно-битурбо.Нали за това е Широко а не Голф.
  • 14 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор
    мен ако питаш това Scirocco може да мине и без дизелов мотор. Да му оставят само над 220 к.с. ДВГ - бензин. Все пак това е по-спортно ориентиран тип кола - имат си достатъчно други модели VW, където може да набиват широка гама от двигатели. Не би трябвало да го правят да прилича по каквото и да било на Голф, нито да използва платформата. Трябва да е насочено към определен кръг потребители - да не е ширпотреба. За да се запази идентичност някаква.
    А иначе си прав като цяло - съгласен съм , че са слабички дизеловите двигатели.
    То не че и Корадото преди нямаше общо с Гоуф, или с Джета, че и дори имаше прилики някакви и с Венто.
    Но те си знаят хората - за мен политиката на VW не е правилна - към обезличаване и уеднаквяване на повечето им модели (лично мнение) , както и абсурдните SUV и 4-врати поршета (направо ми е тажно в какво превърнаха тази икона в автомобилостроенето), общите им бази и платформи между VW, Ауди, Шкода, Сеат и т.н.
    То по тази логика се чудя има ли нужда от всичките им тези 10 марки, които са под шапката на VW?!