Volkswagen модернизира спортното купе Scirocco, снабдява го с нови по-мощни и икономични двигатели и обогатява оборудването му. Световната премиера на освежения модел ще се състои в началото на март в Женева, а продажбите започват през август.
Немците се надяват обновяването да помогне на Scirocco да се задържи на конвейерите до появата на следващото поколение след две години, както и да прикрие по-лесно общите си корени с Golf V. Дизайнерите на VW са се постарали да разкрасят купето и да го осъвременят в съответствие с останалата гама на марката. Интериорът също е "пипнат".
Подмладеното Scirocco има нови фарове и стопове със светодиодни елементи, различни брони, радиаторна решетка и капак на багажника. Търсено е визуално сходство с GTI/GTD-версиите на последния Golf.
В салона на очи се набиват новият волан, различните прибори с допълнителни индикатори за температурата на маслото, налягането на нагнетателя и хронометър и изменената централна конзола. Спортните седалки вече ще могат да се тапицират с недостъпни досега материали и цветови комбинации.
Всички двигатели за обновеното Scirocco отговарят на еконормите Евро 6, имат система за гасене и стартиране в задръстване и могат да зареждат акумулатора с кинетичната енергия при спиране (само за моторите с над 220 к.с.). С изключение на базовата версия 1.4 TSI със 125 коня - единствената модификация, лишена от преселективната трансмисия DSG - всички останали агрегати са 2.0-литрови.
Бензиновите турбомотори развиват 180, 220 или 280 к.с., а дизелите - 150 и 184 коня. Върховата версия Scirocco R ще се оборудва със същия двигател, който се монтира на Seat Leon Cupra 280.
Смяната на EA113 с EA888 подсилва модела с 15 коня, но в съобщението до медиите не се споменава нищо за механичен блокаж на диференциала. За сметка на това от VW се хвалят, че всички двигатели са по-икономични - в някои случаи до 19%.
Модернизираното Scirocco ще може да се поръча в нови цветове, сред които са Pyramid Gold, Urano Grey, Flash Red, Pure White и Ultra Violet. Обогатен е и каталогът с джанти (17-19 цола), а списъкът с опциите вече включва система за автоматично паркиране и озвучителна система Dynaudio Excite.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
14:33 17.02.2014
2 Кобрата
14:41 17.02.2014
3 Стоян Стоянов
Коментиран от #6
15:17 17.02.2014
4 Shmeker
16:16 17.02.2014
5 Стоян Стоянов
17:26 17.02.2014
6 скар фейс
До коментар #3 от "Стоян Стоянов":
Това е различен сегмент от голф, въпреки че в техническо отношение е почти еднакъв. По-спортен, по-тесен и по-скъп.17:34 17.02.2014
7 Vasik Atanasova
И са скъпи коли
Пъргави са като поршета на за тази цена по добре поршага
18:26 17.02.2014
8 Shmeker
Предполагам и с този модел е така
21:42 17.02.2014
9 Споок Армин
09:34 18.02.2014
10 Крум Янкулов
10:40 18.02.2014
11 zendera
Коментиран от #12
23:16 18.02.2014
12 Стоян Стоянов
До коментар #11 от "zendera":
абе зендер, нищо лично, от старите потребители си тука, но защо намесваш БМВ във всяка тема? Не се заяждам, знам че си сериозен фен на марката, ама така не става ли малко смешно?!Ако срявняваш така всеки автомобил с БМВ, пробвай в темата за новото Ферари, или за Кобрата например . За да е обективно.
Коментиран от #13
09:33 20.02.2014
13 zendera
До коментар #12 от "Стоян Стоянов":
Взимам си бележка.Но основната ми идея не беше да намесвам бмв а подчертая че дизеловите версии на този модел поне според мен са слабички.Няма нищо лошо да има базова версия ама тогава по какво ще се различава от gtd-170кс..Идеята ми беше да направят топ-дизелова версия като на Мерцедес примерно-битурбо.Нали за това е Широко а не Голф.21:49 20.02.2014
14 Стоян Стоянов
А иначе си прав като цяло - съгласен съм , че са слабички дизеловите двигатели.
То не че и Корадото преди нямаше общо с Гоуф, или с Джета, че и дори имаше прилики някакви и с Венто.
Но те си знаят хората - за мен политиката на VW не е правилна - към обезличаване и уеднаквяване на повечето им модели (лично мнение) , както и абсурдните SUV и 4-врати поршета (направо ми е тажно в какво превърнаха тази икона в автомобилостроенето), общите им бази и платформи между VW, Ауди, Шкода, Сеат и т.н.
То по тази логика се чудя има ли нужда от всичките им тези 10 марки, които са под шапката на VW?!
08:59 21.02.2014