Британското сп. Autocar публикува рисунки на следващото поколение на спортното купе TT, за които твърди, че са официални скици от дизайнерския отдел на немската марка. Дебютът на автомобила ще се състои идния месец на салона в Женева.
Ако се съди по изображенията, третата генерация на TT ще получи нови фарове, стопове и радиаторна решетка. Предницата има доста стилистични сходства с концептуалния кросоувър Audi allroad shooting brake, показан на изложението в Детройт през януари. Купето обаче запазва характерния силует и линията на остъклението на предшествениците.
Неотдавна Audi разкри интериора на следващото TT. Арматурното табло няма да има традиционен приборен панел, а 12.3-инчов дисплей с течни кристали.
Новото TT ще бъде построено на модулното шаси MQB на Volkswagen, което лежи в основата на Golf VII, Audi A3 и Skoda Octavia. Както и досега, стандартните версии ще бъдат с предно задвижване, а двойно предаване ще се предлага срещу доплащане.
Гамата от двигатели ще включва четирицилиндрови 2.0-литрови турбомотори с мощност 180 и 220 к.с. Наточените модификации S и RS ще развиват мощност 280 и 385 коня съответно. Продажбите започват до края на годината, а основни съперници на модела си остават Mercedes-Benz SLK, BMW Z4 и Peugeot RCZ.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 I'm back
Коментиран от #2, #12
11:57 20.02.2014
2 Никой
До коментар #1 от "I'm back":
За разлика от прототипите на хонда това ТТ е дяволски красиво и отвътре също изглежда много добре. Каквото и да казвате германците винаги са по-напред, а тоя дето е писал долу трябва да е някой шаман, че да разбере какво е качеството като дори още не ев производство. Това се казва избиване на комплекси..12:04 20.02.2014
3 I'm back
Коментиран от #5
13:56 20.02.2014
4 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
19:05 20.02.2014
5 Никой
До коментар #3 от "I'm back":
Мога да ти кажа, че това няма нищо общо с голф със сигурност. И добре, съгласен съм че не са най-надеждните коли, но има ли японски конкурент? Хонда? Тойота? Лексус? НЕ.(Да. GT86 не е) И това им е тъпото на класациите- сравняват спортни коли много екстри и т.н. с миниванчета с пласмасови интериори, на които няма какво да им се счупи.19:46 20.02.2014
6 Vasik Atanasova
20:11 20.02.2014
7 Стоян Стоянов
Ето това не го разбирам ТТ като ГоУф 7, А3 че и Шкода? Ми да го набият и на Порше и Ламборгини, че нацяло да ги стандартизират.
То какво се получава: избирате си просто външен дизайн (ламарини), а отвътре е горе-долу едно и също. Фейслифт!
Коментиран от #9, #10
09:04 21.02.2014
8 Стоян Стоянов
За жалост истинските автомобили вече ги няма и дори и малкото останали такива изчезват. Само пластмаси, дефектиращи електронни модули и различни тенекии отвън на иначе едно и същото отвътре. И след 5-годишната гаранция започват яко дефектите - абе корпоративни интереси.
Има един интересен филм за планираното остаряване - горещо го препоръчвам на всеки да му хвърли един поглед:
Ето Линк към филма
09:10 21.02.2014
9 I'm back
До коментар #7 от "Стоян Стоянов":
Ами тя Панамерата ползва 3.0ТДИ на Алди а бъдещия модел на Порше във високия клас ще бъде на платформата на А4!10:17 21.02.2014
10 I'm back
До коментар #7 от "Стоян Стоянов":
А платформата на А4 е тази на Патас и коя там Шкода бешеКоментиран от #11
10:18 21.02.2014
11 M_SUX
До коментар #10 от "I'm back":
Дошо, веднага те познах :)12:21 21.02.2014
12 Iaroslav Stanchev
До коментар #1 от "I'm back":
Батали,батали,колко да са батали?По-миналата седмица турско-китайско,американско-украинско-тайванско-японските Тойоти върнаха за преинсталиране на софтуера 2 000 000 коли.Нали.Не ВАГ,МБ,Ауди,БМВ,Порше,а Тойота,тъй че ай по-полека с приказките.21:41 23.02.2014
13 I'm back
19:10 24.02.2014