Last news in Fakti

20 Февруари, 2014 11:48 5 027 13

Audi показа новото TT

  • audi-
  • tt-
  • женева 2014

Британското сп. Autocar публикува рисунки на следващото поколение на спортното купе TT, за които твърди, че са официални скици от дизайнерския отдел на немската марка. Дебютът на автомобила ще се състои идния месец на салона в Женева.



Ако се съди по изображенията, третата генерация на TT ще получи нови фарове, стопове и радиаторна решетка. Предницата има доста стилистични сходства с концептуалния кросоувър Audi allroad shooting brake, показан на изложението в Детройт през януари. Купето обаче запазва характерния силует и линията на остъклението на предшествениците.



Неотдавна Audi разкри интериора на следващото TT. Арматурното табло няма да има традиционен приборен панел, а 12.3-инчов дисплей с течни кристали.



Новото TT ще бъде построено на модулното шаси MQB на Volkswagen, което лежи в основата на Golf VII, Audi A3 и Skoda Octavia. Както и досега, стандартните версии ще бъдат с предно задвижване, а двойно предаване ще се предлага срещу доплащане.



Гамата от двигатели ще включва четирицилиндрови 2.0-литрови турбомотори с мощност 180 и 220 к.с. Наточените модификации S и RS ще развиват мощност 280 и 385 коня съответно. Продажбите започват до края на годината, а основни съперници на модела си остават Mercedes-Benz SLK, BMW Z4 и Peugeot RCZ.
 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 I'm back

    3 4 Отговор
    Новото като и старото.За качеството няма какво да говорим.Батал на баталите

    Коментиран от #2, #12

  • 2 Никой

    5 3 Отговор

    До коментар #1 от "I'm back":

    За разлика от прототипите на хонда това ТТ е дяволски красиво и отвътре също изглежда много добре. Каквото и да казвате германците винаги са по-напред, а тоя дето е писал долу трябва да е някой шаман, че да разбере какво е качеството като дори още не ев производство. Това се казва избиване на комплекси..
  • 3 I'm back

    2 5 Отговор
    Защо трябва да съм шаман, за да знам, че това преоблечено Голфче ще бъде долнопробен кенеф с кожен салон и голям дисплей?Това са му новостите на Алдито.Наскоро самия технически директор призна, че марката не прави нищо друго освен фейслифтове и кожени салони.Пък и според последната класация за надеждност двойния кенеф отново е в дъното на таблицата.Ето така знам, че ще бъде боклук като и предните модели.

    Коментиран от #5

  • 4 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ

    3 0 Отговор
    Уаааау,направо ме шашнаха с този "нов" дизайн !!! Иновативен и не виждан до сега !
  • 5 Никой

    2 3 Отговор

    До коментар #3 от "I'm back":

    Мога да ти кажа, че това няма нищо общо с голф със сигурност. И добре, съгласен съм че не са най-надеждните коли, но има ли японски конкурент? Хонда? Тойота? Лексус? НЕ.(Да. GT86 не е) И това им е тъпото на класациите- сравняват спортни коли много екстри и т.н. с миниванчета с пласмасови интериори, на които няма какво да им се счупи.
  • 6 Vasik Atanasova

    1 3 Отговор
    ЛЕТЯЩА ЧИНИЯ
  • 7 Стоян Стоянов

    4 0 Отговор
    "... Новото TT ще бъде построено на модулното шаси MQB на Volkswagen, което лежи в основата на Golf VII, Audi A3 и Skoda Octavia. "
    Ето това не го разбирам ТТ като ГоУф 7, А3 че и Шкода? Ми да го набият и на Порше и Ламборгини, че нацяло да ги стандартизират.
    То какво се получава: избирате си просто външен дизайн (ламарини), а отвътре е горе-долу едно и също. Фейслифт!

    Коментиран от #9, #10

  • 8 Стоян Стоянов

    3 0 Отговор
    И Ауди 80-те години беше корав автомобил (лично мнение), а сега си е един преоблечен Пасат, или Голф, или на каквото се равнява там в зависимост от класа си.
    За жалост истинските автомобили вече ги няма и дори и малкото останали такива изчезват. Само пластмаси, дефектиращи електронни модули и различни тенекии отвън на иначе едно и същото отвътре. И след 5-годишната гаранция започват яко дефектите - абе корпоративни интереси.
    Има един интересен филм за планираното остаряване - горещо го препоръчвам на всеки да му хвърли един поглед:
    Ето Линк към филма
  • 9 I'm back

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Стоян Стоянов":

    Ами тя Панамерата ползва 3.0ТДИ на Алди а бъдещия модел на Порше във високия клас ще бъде на платформата на А4!
  • 10 I'm back

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Стоян Стоянов":

    А платформата на А4 е тази на Патас и коя там Шкода беше

    Коментиран от #11

  • 11 M_SUX

    2 1 Отговор

    До коментар #10 от "I'm back":

    Дошо, веднага те познах :)
  • 12 Iaroslav Stanchev

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "I'm back":

    Батали,батали,колко да са батали?По-миналата седмица турско-китайско,американско-украинско-тайванско-японските Тойоти върнаха за преинсталиране на софтуера 2 000 000 коли.Нали.Не ВАГ,МБ,Ауди,БМВ,Порше,а Тойота,тъй че ай по-полека с приказките.
  • 13 I'm back

    0 0 Отговор
    Много са батали, много.Те ако си изтеглят боклуците за да си отремонтират доказаните дефекти(защото при Тойота са хипотетични) ще фалират