Световноизвестното мъжко списание Playboy състави традиционната си класация за най-добър автомобил на годината. Победител в конкурса стана Jaguar F-Type, който беше избран заради собствен стил, отлични динамични характеристики и заради уникалното си съответствие с идеологията на марката.
Световната премиера на роудстъра F-Type се състоя през септември 2012-а в Париж. Година по-късно беше представена и версията купе. Базовият мотор е трилитров компресорен шестак с мощност 340 конски сили, а топверсията е снабдена с петлитров V8 мотор с механичен компресор, който разполага с ресурс от 550 коня. Освен този автомобил хората от Playboy обявиха и най-добрите коли в още четири категории.
Най-добър спортен автомобил
Победител - Chevrolet Corvette Stingray. Призьори - Aston Martin V12 Vantage S, SRT Viper, Porsche Cayman.
Най-добър седан
Победител - Mercedes-Benz CLA 250. Призьори - Cadillac CTS, Audi RS7, Mazda3.
Най-добър "зелен" автомобил
Победител - Honda Accord Hybrid. Призьори - BMW i3, Tesla Model S, Chevrolet Cruze Diesel.
Най-добър всъдеход
Победител - Range Rover Sport. Призьори - BMW X5 и Subaru Forester.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 skier
11:16 27.02.2014
2 Никой
11:58 27.02.2014
3 кондофри иванов
Коментиран от #4
12:17 27.02.2014
4 Никой
До коментар #3 от "кондофри иванов":
Здраво подкупени класации.Коментиран от #5
12:24 27.02.2014
5 The Bear
До коментар #4 от "Никой":
Ако ги правят плеймейтки, не е нужно да са подкупени - те просто са си нелепи:))) В смисъла в който ние разумните фенове на автомобилите схващаме понятието "зелен" - да - Тесла модел ЕС е най-зеления, но току виж са им показали на момите някоя хонда в зелен цвят - логично да я приемат за най-зелената, а червената Тесла - за най-червената:)). И за спортен автомобил и за седан на годината не съм съгласен с класациите.20:43 27.02.2014
6 Maurice
П.с. Мечката, все пак тази класация е американска. Корвет си е икона и няма как да изберат Опел Аскона GSI пред него.
Коментиран от #7, #11
23:09 27.02.2014
7 Симеон Тасев
До коментар #6 от "Maurice":
а така поне един човек да им каже че опела гт не е най-добрата кола все пак нито някой лачена корса дето била много бърза уж09:14 28.02.2014
8 БМВ БЪЛГАРИЯ
14:49 28.02.2014
9 Лудака
16:02 28.02.2014
10 Георги Григоров
да класират жените по раси и красота! Щото половината списание тряя да се запълни с нещо, все пак! Е..ти статиите!
22:27 28.02.2014
11 Easy ryder
До коментар #6 от "Maurice":
Прав си и за съжаление българска черта е да почнем да се присмиваме на читателите или редакторите на Плейбой че не разбират от коли.Колкото до зеленост Акорд Хибрид използва 29KW часа енергия за да измине 100 мили докато Тесла 38kW часа.
Не се заблуждавайте че когато колата е електрическа изцяло е задължително по зелена от всички други.За да заредиш батериите някоя ТЕЦ е опушила атмосферата с въглища.
Още нещо,за да се произведе Тесла се изразходва много повече енергия и ресурси от обикновена кола.
За сравнение Акорд Хибрид е с цена 39000 долара.Тесла е около 90 000.Хонда е лидер в съотношеието цена към това,което получава клиента.И като цяло Хонда винаги е била лидер в борбата за по голяма енергийна ефективност и по малко замърсяване.Въпреки че е най големия производител на двигатели нейни мотори не се ползват в резачки за дърва например.
Така че преди да се присмивате на "Плейбой" помислете добре защото знаете кой се смее най добре.
10:33 03.03.2014