Last news in Fakti

4 Март, 2014 10:45 3 636 6

Повече задно предаване за новото TT

  • audi-
  • tt-
  • женева 2014

Наш екип от мястото на събитието

Audi очаквано представи третото поколение на спортното купе TT в Женева. Новият модел дебютира с двулитров турбодвигател и 50 кг по-ниско тегло в сравнение с предшественика.



Автомобилът е дълъг 4 180, широк 1 832 и висок 1 353 милиметра при междуосие от 2.5 метра. Това го прави 18 мм по-къс и 10 мм по-тесен от досегашната генерация. Височината е останала същата, а базата се е увеличила с 37 мм.



В основата на новото TT лежи пространствена рама Audi Space Frame от стомана и алуминий. Дъното на купето е изработено от високоякостни стоманени сплави, а праговете и скелетът на покрива са от екструдирани алуминиеви профили. Капаците и вратите също са направени от леки метали.



Третото поколение на TT ще атакува пазара с една дизелова и две бензинови модификации. Нафтовата версия ще разполага със 184 к.с. и 380 Нм. С такъв мотор купето ускорява до 100 км/ч за 7.2 секунди, а максималната скорост достига 235 км/ч.



Двулитровият бензинов двигател развива 230 к.с. и 370 Нм, което е с 19 коня повече от предшественика. Спринтът до 100 км/ч с шестстепенна механична трансмисия и предно предаване отнема 6 секунди. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.



Аналогичен мотор, но форсиран до 310 к.с., ще се монтира на наточената версия TTS. Тази модификация ускорява до 100 км/м за 4.7 секунди, а максималната скорост също е ограничена на 250.



Инженерите на Audi са разработили нова управляваща електроника на системата quattro. Различни датчици и сензори анализират стила на шофиране и го съпоставят с пътните условия. Получените резултати се използват за промяна на разпределението на въртящия момент между двете оси.



Quattro-то на новото TT може да работи в три режима. При избор на Auto електрониката разпределя тягата самостоятелно. Режимът Dynamic предава по-голяма част от въртящия момент на задните колела, а Efficiency подава нютонметрите възможно най-пестеливо за икономия на гориво.



Усъвършенстваната система за двойно предаване се командва от програма Audi drive select, която влиза в серийното оборудване на TTS и ще се предлага като опция за останалите модификации на модела. Тя отговаря също за регулирането на адаптивните амортисьори и управлението на шестстепенната роботизирана трансмисия S tronic. Купето ще се предлага със стабилизираща система, която ще може да се изключва частично или напълно.



В оборудването на новото TT влизат също матрични фарове, използвани за първи път при новата A-осмица, спортни седалки, LED осветление в салона и др. Най-впечатляващите нововъведения в интериора са цифровият приборен панел с диагонал 12.3 инча и вградените във вентилационните отвори копчета за управление на климатика.



От Audi не уточняват кога стартират продажбите, но според британското сп. Autocar пазарният дебют ще се състои не по-рано от 2015-а. Цените ще станат ясни на по-късен етап.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Никой

    0 0 Отговор
    Е това е страхотна малка спортна кола
  • 2 наско стоилов

    1 0 Отговор
    Винаги са една кра4ка напред
  • 3 Дошo

    0 2 Отговор
    Фейслифт на модела от далечната 1998г с друг интериор и други фарове.Че е малък, малък е, ама колко е спортен това е друг въпрос.Общо взето Алуди и спорт са две взаимноизкючващи се неща.Изключващи се като Алуди и надеждност.А в това има толкова спорт доколкото още първообраза му беше привикван в сервизите за подмяна на компоненети по окачването и монтаж на допълнително антикрило разбира се за сметка на клиентите след зачестилите случаи на злополуки заради лошото пътно поведение на тая карикатура.
    vorsprung durch facelift

    Коментиран от #4

  • 4 Стоян Стоянов

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "Дошo":

    Дошо, и аз Ауди не ги харесвам в последните години (както и повечето конфекция от ВАГ), но си е сладур ТТ-то. Дори и първото поколение когато го бяха пуснали беше интересно като дизайн.
  • 5 Иво Чанков

    0 0 Отговор
    Всички модели на ТТ ми допадат много като дизайн, но само дотам...
  • 6 Кобрата

    0 0 Отговор
    Добре се е получило TT-то