Honda е готова да предизвика възхищение на престижното изложение Pebble Beach Concours d'Elegance с представянето на своя легендарен концептуален автомобил HP-X. Този дизайн, представен през 1984 г., представлява ключов момент в историята на Honda и автомобилния дизайн като цяло.
HP-X, продукт на сътрудничеството с Pininfarina, демонстрира революционни за времето си характеристики, включително средно разположен V6 двигател, широко използване на леки материали и усъвършенствани аеродинамични принципи. Футуристичният дизайн и иновативното инженерство на автомобила оставиха трайно наследство в автомобилната индустрия.
За събитието в Пебъл Бийч Honda старателно възстанови HP-X до първоначалния му блясък. Концептуалният автомобил ще се състезава в „Класа на клиновидните концепции и прототипи“, отбелязвайки исторически момент като първия японски автомобил, който ще украси главната сцена от повече от 50 години.
Решението на Honda да представи HP-X е доказателство за трайното въздействие на автомобила и за ангажимента на компанията да разширява границите на автомобилния дизайн. Конкурсът за елегантност в Пебъл Бийч ще се проведе на 18 август 2024 г., предоставяйки на ентусиастите рядката възможност да станат преки свидетели на този автомобилен шедьовър.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 авто фен
Коментиран от #3
20:13 31.07.2024
2 Отец Петка
22:10 31.07.2024
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 авто фен
До коментар #3 от "Факт":
Говорим за дизайн,а не за активна и пасивна безопасност. Те като започнаха да правят все по-високи коли така става сапунерки на кокили.Коментиран от #5
00:15 01.08.2024
5 гост
До коментар #4 от "авто фен":
Ниската предница не се прави за ниско съпротивление , а защото действа като антикрило и увеличава притискането , а оттам сцеплението на предния мост !! Най-аеродинамичната форма отдавна е доказано , че е водната капка , тоест предницата трябва да изглежда като задната част на яйце , а цялата кола като яйце с задната част напред , ако търсиш ниско съпротивление !! Порше 911 има Сх 0,3 , а Модел 3 има Сх 0,21 !! Това е разлика колкото между Г класа и Голф , макар , че на теб Поршето сигурно ти изглежда супер аеродинамично !Коментиран от #6
10:06 01.08.2024
6 До голяма
До коментар #5 от "гост":
степен е така, но каква е идеята и предназначението при 911 и при модел 3!??Слек като една серийна Октавия 4 седан успява да е 0.24....
Коментиран от #7
12:23 01.08.2024
7 гост
До коментар #6 от "До голяма":
Модел 3 няма ниска предница , това е оптическа заблуда , той напълно отговаря на новите норми за височина , а Шкодата има ниско общо съпротивление , но въздушното притискане върху предния мост е 3-4 пъти по- ниско от Поршето !!Коментиран от #8
12:35 01.08.2024
8 Да така е
До коментар #7 от "гост":
и поради предназначението на единия и другия ав-л и разположението на масите (ДВГ), има обяснение защо е така...12:57 01.08.2024