31 Юли, 2024 19:57 2 130 8

Honda възроди забравен концепт за суперкола

  • хонда-
  • концепт-
  • пебъл бийч

Той ще бъде показан на тазгодишното изложение в Пебъл Бийч

Honda възроди забравен концепт за суперкола - 1

Honda е готова да предизвика възхищение на престижното изложение Pebble Beach Concours d'Elegance с представянето на своя легендарен концептуален автомобил HP-X. Този дизайн, представен през 1984 г., представлява ключов момент в историята на Honda и автомобилния дизайн като цяло.

HP-X, продукт на сътрудничеството с Pininfarina, демонстрира революционни за времето си характеристики, включително средно разположен V6 двигател, широко използване на леки материали и усъвършенствани аеродинамични принципи. Футуристичният дизайн и иновативното инженерство на автомобила оставиха трайно наследство в автомобилната индустрия.

Honda възроди забравен концепт за суперкола

За събитието в Пебъл Бийч Honda старателно възстанови HP-X до първоначалния му блясък. Концептуалният автомобил ще се състезава в „Класа на клиновидните концепции и прототипи“, отбелязвайки исторически момент като първия японски автомобил, който ще украси главната сцена от повече от 50 години.

Решението на Honda да представи HP-X е доказателство за трайното въздействие на автомобила и за ангажимента на компанията да разширява границите на автомобилния дизайн. Конкурсът за елегантност в Пебъл Бийч ще се проведе на 18 август 2024 г., предоставяйки на ентусиастите рядката възможност да станат преки свидетели на този автомобилен шедьовър.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 авто фен

    21 2 Отговор
    Обожавам ниски коли с ниски предни капаци като старите японски. Сегашните коли ги правят като локомотиви, супер грозни и анти-аеродинамични на вид, високи табуретки.

    Коментиран от #3

  • 2 Отец Петка

    0 14 Отговор
    Сапунерка.
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 авто фен

    7 0 Отговор

    До коментар #3 от "Факт":

    Говорим за дизайн,а не за активна и пасивна безопасност. Те като започнаха да правят все по-високи коли така става сапунерки на кокили.

    Коментиран от #5

  • 5 гост

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "авто фен":

    Ниската предница не се прави за ниско съпротивление , а защото действа като антикрило и увеличава притискането , а оттам сцеплението на предния мост !! Най-аеродинамичната форма отдавна е доказано , че е водната капка , тоест предницата трябва да изглежда като задната част на яйце , а цялата кола като яйце с задната част напред , ако търсиш ниско съпротивление !! Порше 911 има Сх 0,3 , а Модел 3 има Сх 0,21 !! Това е разлика колкото между Г класа и Голф , макар , че на теб Поршето сигурно ти изглежда супер аеродинамично !

    Коментиран от #6

  • 6 До голяма

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    степен е така, но каква е идеята и предназначението при 911 и при модел 3!??
    Слек като една серийна Октавия 4 седан успява да е 0.24....

    Коментиран от #7

  • 7 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "До голяма":

    Модел 3 няма ниска предница , това е оптическа заблуда , той напълно отговаря на новите норми за височина , а Шкодата има ниско общо съпротивление , но въздушното притискане върху предния мост е 3-4 пъти по- ниско от Поршето !!

    Коментиран от #8

  • 8 Да така е

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    и поради предназначението на единия и другия ав-л и разположението на масите (ДВГ), има обяснение защо е така...