Archimedes Defense и Up.Fit представиха радикално подобрение за Cybertruck на Tesla, наречено Sting. Този многовариантен пакет превръща електрическия пикап в превозно средство, предназначено за правителствена или гражданска употреба в трудни условия.
Отчитайки ограниченията на електрическите превозни средства в определени ситуации, Sting се предлага в три различни конфигурации:
Sting Baja: Този офроуд вариант се отличава с интересна характеристика, а именно генератор, захранван с реактивно гориво, дизел или биодизел, монтиран в багажника. Този 800V генератор може не само да захранва самия Cybertruck, но и да служи като мобилна зарядна станция за други електрически превозни средства със скорост до 125 kW. Sting Baja може да се похвали и с опционален "пакет за офроуд модификации" и планове за бъдеща амфибия.
Sting Protector: Предназначен за "среди с умерена заплаха", той осигурява офроуд пакет и решаваща защита за пътниците. Външната стоманена броня, която се закрепва и сваля с болтове, предпазва от атаки със 7,62-милиметрови щурмови пушки. Този вариант се предлага със или без генератор, като отговаря на индивидуалните, корпоративните и правителствените нужди.
Sting APC: APC надгражда Protector с усъвършенствана защита от мини. Подсиленото му стоманено и керамично бронирано покритие предлага защита срещу тежък картечен огън (14,5 мм). Този вариант е предназначен за "среди с висока степен на заплаха" и изисква генератор като допълнителна покупка.
Серията Sting е предназначена за разнообразни потребители, които търсят мощно и адаптивно превозно средство за офроуд приключения, за нуждите на сигурността или дори за постапокалиптични сценарии.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Рамзан
Коментиран от #3
10:41 18.08.2024
2 Бойкот на алчните от О.Л.Х.
Я опитай пак...
10:51 18.08.2024
3 Последния Софиянец
До коментар #1 от "Рамзан":
Картечницата си е негова.10:53 18.08.2024
4 Сериознооо?
Коментиран от #5
10:54 18.08.2024
5 Милен
До коментар #4 от "Сериознооо?":
Че е неграмотно написано, така е. Очевидно става въпрос за скорост за зареждане от 125KW/h а не за скорост от 125км/h.11:01 18.08.2024
6 Георги
11:11 18.08.2024
7 Гост
11:26 18.08.2024
8 Механик
Лично аз в момента си умирам от смях.
Коментиран от #9, #11, #12
11:39 18.08.2024
9 За да не ти е смешно
До коментар #8 от "Механик":
Ако тръгнеш в пустинята с няколко 20 литрови туби, то с едно и също количество гориво с пикапа на Тесла ще изминеш повече километри отколкото ако ги изгориш директно в пикап с ДВГ. Да не говорим, че можеш да натовариш и фотоволтаични панели, С помощта на които да зареждаш на места на които лагеруваш с дни и месеци на хиляди километри от най-близката бензиностанция.11:52 18.08.2024
10 Факт
11:53 18.08.2024
11 Електротехник
До коментар #8 от "Механик":
Ти като механик търсиш механични решения, но има и електрически решения без движещи части, ако не броим разгъването на гъвкавите панели.Голямото предимство на електромобилите е, че могат да бъдат зареждани от всичко и навсякъде.
12:03 18.08.2024
12 Електротехник
До коментар #8 от "Механик":
Ти като механик търсиш механични решения, но има и електрически решения без движещи части, ако не броим разгъването на гъвкавите панели.Голямото предимство на електромобилите е, че могат да бъдат зареждани от всичко и навсякъде.
Коментиран от #13, #14
12:05 18.08.2024
13 Ракета Пейтриът 📡
До коментар #12 от "Електротехник":
В цялата военна история главнокомандващите говорят 1 и също: Губиш войната като ти свърши горивото. Ген. Джеймс Матис в Ирак: Department of Defence must unleash us from the tether of fuel!" (Министерство на Отбраната, отвържете ни от връзката с горивото!)ОТГОВОР:
Дронове, електромагнитни оръжия (rail gun), много по-далекобойни от конвенционалните, ядрени микрореактори под земята с големината на 20-футов контейнер, произвеждащи енергия колкото цял танкер с нафта. Как ще скриеш един танкер, един петролопровод и конвои цистерни? Най-много жертви има при охрана на цистерни. Докато контейнера само един хеликоптер го носи. Стоят Хамърите някъде в пустинята и се зареждат от сгъваеми панели ново поколение. (Hummer EV 1000 коня с батерия Ultium)
16:00 18.08.2024
14 Ракета Пейтриът 📡
До коментар #12 от "Електротехник":
Голямото предимство на електромобилите е, че имат един ротор и един статор и по 1 мотор на колело - няма раздатки, диференциали, няма кардани, няма скоростни кутии, няма блокажи. Нямат нужда от шнорхел и газят навсякъде. Работят в екстремни условия: студ, прах, вулканична пепел, наводнения, пресечен терен и жега - всичко е капсуловано.Справка: първата ел. кола с литиева батерия Nissan Prairie Joy EV от 1995 г. служи безпроблемно 6 години в японската база на Северния полюс (Ny-Alesund, Svalbard) като доказателство, че това са най-надеждните и безотказни коли.
1 ротор, 1 статор, без четки и целия въртящ момент на Света.
Това са МЕГАВАТОВИ коли, които на старт обръщат посоката на въртене на Земята.. Това е безкрайната магнитна тяга, която мести Светове
16:12 18.08.2024