18 Август, 2024 10:35 2 400 14

Tesla Cybertruck се присъединява към армията, но с помощта на двигател

  • tesla-
  • cybertruck-
  • армия

Пикапът получава и допълнителна защита

Tesla Cybertruck се присъединява към армията, но с помощта на двигател - 1

Archimedes Defense и Up.Fit представиха радикално подобрение за Cybertruck на Tesla, наречено Sting. Този многовариантен пакет превръща електрическия пикап в превозно средство, предназначено за правителствена или гражданска употреба в трудни условия.

Отчитайки ограниченията на електрическите превозни средства в определени ситуации, Sting се предлага в три различни конфигурации:

Sting Baja: Този офроуд вариант се отличава с интересна характеристика, а именно генератор, захранван с реактивно гориво, дизел или биодизел, монтиран в багажника. Този 800V генератор може не само да захранва самия Cybertruck, но и да служи като мобилна зарядна станция за други електрически превозни средства със скорост до 125 kW. Sting Baja може да се похвали и с опционален "пакет за офроуд модификации" и планове за бъдеща амфибия.

Tesla Cybertruck се присъединява към армията, но с помощта на двигател

Sting Protector: Предназначен за "среди с умерена заплаха", той осигурява офроуд пакет и решаваща защита за пътниците. Външната стоманена броня, която се закрепва и сваля с болтове, предпазва от атаки със 7,62-милиметрови щурмови пушки. Този вариант се предлага със или без генератор, като отговаря на индивидуалните, корпоративните и правителствените нужди.

Tesla Cybertruck се присъединява към армията, но с помощта на двигател

Sting APC: APC надгражда Protector с усъвършенствана защита от мини. Подсиленото му стоманено и керамично бронирано покритие предлага защита срещу тежък картечен огън (14,5 мм). Този вариант е предназначен за "среди с висока степен на заплаха" и изисква генератор като допълнителна покупка.

Серията Sting е предназначена за разнообразни потребители, които търсят мощно и адаптивно превозно средство за офроуд приключения, за нуждите на сигурността или дори за постапокалиптични сценарии.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Рамзан

    11 3 Отговор
    вече си е купил един такъв...

    Коментиран от #3

  • 2 Бойкот на алчните от О.Л.Х.

    18 0 Отговор
    "със скорост до 125 kW"???
    Я опитай пак...
  • 3 Последния Софиянец

    12 1 Отговор

    До коментар #1 от "Рамзан":

    Картечницата си е негова.
  • 4 Сериознооо?

    12 0 Отговор
    Мдаммм,невежеството за съжаление яко е превзело отдавна дори и журналистиката-скорост в мерни единици за мощност...

    Коментиран от #5

  • 5 Милен

    7 2 Отговор

    До коментар #4 от "Сериознооо?":

    Че е неграмотно написано, така е. Очевидно става въпрос за скорост за зареждане от 125KW/h а не за скорост от 125км/h.
  • 6 Георги

    6 2 Отговор
    отпедерастили са го... ungay
  • 7 Гост

    12 1 Отговор
    Тесла Грозника с генератор, голям смях.
  • 8 Механик

    10 4 Отговор
    Казах ли ви, че в крайна сметка ще сложат ел. генератори задвижвани от ДВГ?? Това звучи като виц и е безкраен смях. Но тесларите няма да го разберат. За тях това ще си остане електричка.
    Лично аз в момента си умирам от смях.

    Коментиран от #9, #11, #12

  • 9 За да не ти е смешно

    6 7 Отговор

    До коментар #8 от "Механик":

    Ако тръгнеш в пустинята с няколко 20 литрови туби, то с едно и също количество гориво с пикапа на Тесла ще изминеш повече километри отколкото ако ги изгориш директно в пикап с ДВГ. Да не говорим, че можеш да натовариш и фотоволтаични панели, С помощта на които да зареждаш на места на които лагеруваш с дни и месеци на хиляди километри от най-близката бензиностанция.
  • 10 Факт

    3 3 Отговор
    Никой няма да го купи бъдещето е на авияцията дизела ще отива там.
  • 11 Електротехник

    3 4 Отговор

    До коментар #8 от "Механик":

    Ти като механик търсиш механични решения, но има и електрически решения без движещи части, ако не броим разгъването на гъвкавите панели.

    Голямото предимство на електромобилите е, че могат да бъдат зареждани от всичко и навсякъде.
  • 12 Електротехник

    4 6 Отговор

    До коментар #8 от "Механик":

    Ти като механик търсиш механични решения, но има и електрически решения без движещи части, ако не броим разгъването на гъвкавите панели.

    Голямото предимство на електромобилите е, че могат да бъдат зареждани от всичко и навсякъде.

    Коментиран от #13, #14

  • 13 Ракета Пейтриът 📡

    1 4 Отговор

    До коментар #12 от "Електротехник":

    В цялата военна история главнокомандващите говорят 1 и също: Губиш войната като ти свърши горивото. Ген. Джеймс Матис в Ирак: Department of Defence must unleash us from the tether of fuel!" (Министерство на Отбраната, отвържете ни от връзката с горивото!)
    ОТГОВОР:
    Дронове, електромагнитни оръжия (rail gun), много по-далекобойни от конвенционалните, ядрени микрореактори под земята с големината на 20-футов контейнер, произвеждащи енергия колкото цял танкер с нафта. Как ще скриеш един танкер, един петролопровод и конвои цистерни? Най-много жертви има при охрана на цистерни. Докато контейнера само един хеликоптер го носи. Стоят Хамърите някъде в пустинята и се зареждат от сгъваеми панели ново поколение. (Hummer EV 1000 коня с батерия Ultium)
  • 14 Ракета Пейтриът 📡

    3 3 Отговор

    До коментар #12 от "Електротехник":

    Голямото предимство на електромобилите е, че имат един ротор и един статор и по 1 мотор на колело - няма раздатки, диференциали, няма кардани, няма скоростни кутии, няма блокажи. Нямат нужда от шнорхел и газят навсякъде. Работят в екстремни условия: студ, прах, вулканична пепел, наводнения, пресечен терен и жега - всичко е капсуловано.
    Справка: първата ел. кола с литиева батерия Nissan Prairie Joy EV от 1995 г. служи безпроблемно 6 години в японската база на Северния полюс (Ny-Alesund, Svalbard) като доказателство, че това са най-надеждните и безотказни коли.
    1 ротор, 1 статор, без четки и целия въртящ момент на Света.
    Това са МЕГАВАТОВИ коли, които на старт обръщат посоката на въртене на Земята.. Това е безкрайната магнитна тяга, която мести Светове