7 Октомври, 2024 10:05 2 033 6

Наследникът на P1 е тук: Запознайте се с най-мощния McLaren правен някога

  • mclaren-
  • w1-
  • p1

W1 разполага с 1258 конски сили

Наследникът на P1 е тук: Запознайте се с най-мощния McLaren правен някога - 1

McLaren за пореден път разшири границите на автомобилното инженерство с представянето на W1 - най-мощния сериен автомобил на марката до момента. Този хиперавтомобил надгражда наследството на емблематичните F1 и P1, предлагайки модерен прочит на вече споменатите икони.

Компанията е разработила нов 4.0-литров V8 двигател с два турбокомпресора, който осигурява 1258 к.с. и 1343 нютон метра въртящ момент. В комбинация с електрическия двигател и батерия W1 предлага време от 0 до 100 км/ч от 2.8 секунди и електронно ограничена максимална скорост от 355 км/ч. Задвижването се предава единствено към задните колела чрез автоматична трансмисия с осем предавки. Електрическият мотор е с мощност от 342 конски сили, а батерия с капацитет 1.4кВтч осигурява електрически пробег от едва 3 километра.

Наследникът на P1 е тук: Запознайте се с най-мощния McLaren правен някога

Дизайнът на W1 включва иновативни елементи като активно задно крило с дълга задна част и разпределител на въздушния поток на покрива. Тези елементи допринасят за изключителната притискаща сила и аеродинамична ефективност на автомобила.

Наследникът на P1 е тук: Запознайте се с най-мощния McLaren правен някога

Интериорът на W1 е фокусиран върху ефективността и ангажираността на водача. Кокпитът е проектиран за максимален контрол и комфорт, като 8.0-инчовият сензорен екран предлага модерни функции за свързаност.

Наследникът на P1 е тук: Запознайте се с най-мощния McLaren правен някога

С ограничено производство от 399 бройки, McLaren W1 вероятно ще бъде изключително търсен хиперавтомобил, но и също толкова скъп. Началната цена започва от 2 милиона евро.

Процесът на разработка на W1 включва продължителни тестове и усъвършенстване. Инженерите на McLaren прекарват над 350 часа в аеродинамичния тунел, тествайки повече от 5000 отделни точки, за да гарантират аеродинамичната ефективност на автомобила.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Шерлок Холмс

    11 0 Отговор
    Сигурно е яко да покараш такова нещо! Завиждам благородно на тези които ще го имат!

    Коментиран от #2

  • 2 Карал Суперксри

    5 7 Отговор

    До коментар #1 от "Шерлок Холмс":

    Якото е когато си го купиш ! После разбираш , че си си купил безсмислица. В София и други градове караш все едно навсякъде има знак 30 ! Кефиш се замалко на магистралата , и ..... точките ти стсват едноцифрено число ! Обикаляш писти по чужбина , и..... си го купуваш за втори път!
    Продаваш , и си свободен !

    Коментиран от #3

  • 3 Здрасти

    9 1 Отговор

    До коментар #2 от "Карал Суперксри":

    Тези коли не са за хора със скъсани джобове. Хората които могат да си позволят кола за 4 милиона лева ще си намерят начин къде и как да я карат. Макларъна няма да им е единствената и ежедневна кола, като на Ганьо, за да се покаже пред останалите селяци на кафето.

    Коментиран от #4

  • 4 Карал Суперкари

    3 5 Отговор

    До коментар #3 от "Здрасти":

    Здравей !
    Ти колко точно суперк кари смени та толкова започна да схващаш ?

    Коментиран от #5

  • 5 Шерлок Холмс

    5 0 Отговор

    До коментар #4 от "Карал Суперкари":

    Пича е прав - не му се отяждай! Щом имаш парите за този автомобил, значи - имаш и за пистата. Това не са автомобили за всекидневно каране. Важи и за яхтата и за самолета. Пристанището или хангара са ти по скъпи от самото удоволствие. И не ме питай колко "съм имал". Не съм ги имал. Но да прочетеш можеш!
  • 6 Галине

    0 0 Отговор
    Проверяваш ли текста, преди да го побликуваш приятелю?